Z szosy w teren :)
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Z szosy w teren :)
Witam
Chciałbym zacząć przygodę z off-road'em, ale po setkach artykułów i przeglądaniu postów jestem dalej niezdecydowany i chcem usłyszeć opinię ekspertów Zastanawiam sie nad KTM EXC 125 albo DT 125 bo na poczatek 4t nie wchodzą w grę. Co myslicie o tych sprzetach ? Dodatkowo dodam ze mam 18 lat, 193 cm i 80 kg... Może też podpowiecie mi jakieś inne moto Na szosie smigam XJ600 ale ciagnie mnie do terenu
Z góry dziekuje za wasze podpowiedzi
Chciałbym zacząć przygodę z off-road'em, ale po setkach artykułów i przeglądaniu postów jestem dalej niezdecydowany i chcem usłyszeć opinię ekspertów Zastanawiam sie nad KTM EXC 125 albo DT 125 bo na poczatek 4t nie wchodzą w grę. Co myslicie o tych sprzetach ? Dodatkowo dodam ze mam 18 lat, 193 cm i 80 kg... Może też podpowiecie mi jakieś inne moto Na szosie smigam XJ600 ale ciagnie mnie do terenu
Z góry dziekuje za wasze podpowiedzi
- didiek93
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 1/3/2012, 18:06
- Lokalizacja: Raciborowice Górne
Jeździłem spory czas na DT 125. Mogę powiedzieć o niej, że jest bezawaryjna, dobrze się prowadzi na szosie i w terenie, mało pali jak na dwusuwową 125 i ma mocne hamulce. Jedynie co mi się nie podobało, to że tylny amortyzator szybko stracił na swojej sprężystości. Na szczęście nie był to drogi element i być może tylko u mnie był jakiś wadliwy. Ogólnie polecam.
-
coumarx - Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 4/4/2010, 08:39
- Lokalizacja: Oświęcim
skoro DT ma mocne hamulce i niexle sie prowadzi w terenie, to pomysl co by było na EXC
EXC to wyczynówka, sprzet do lasu i czasem na tor, z mozliwoscią dojazdu po asfalcie. swietny sprzet, swietne zawieszenie silnik hamulce - wszystko jednym słowem. jednak utrzymanie sporo kosztuje ;/ stosunkowo do DT, jtóra jak pisał kolega jest praktycznie bezawaryjna i bezobsługowa. zalezy jak chcesz latać, nigdy DT nie bedzie ci sie tak latało jak na EXC. z kolei jak masz zamiar turystycznie polatać po sciezkach lesnych itp to bez sensu kupować wyczynówke której byś nawet nie odkręcał
EXC to wyczynówka, sprzet do lasu i czasem na tor, z mozliwoscią dojazdu po asfalcie. swietny sprzet, swietne zawieszenie silnik hamulce - wszystko jednym słowem. jednak utrzymanie sporo kosztuje ;/ stosunkowo do DT, jtóra jak pisał kolega jest praktycznie bezawaryjna i bezobsługowa. zalezy jak chcesz latać, nigdy DT nie bedzie ci sie tak latało jak na EXC. z kolei jak masz zamiar turystycznie polatać po sciezkach lesnych itp to bez sensu kupować wyczynówke której byś nawet nie odkręcał
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Dobre Dt będzie najkorzystniejszym rozwiązaniem. Spróbujesz wszystkiego:)!
W twojej okolicy sÄ… dobre warunki na trial, czy siÄ™ mylÄ™:)? Montesa, Sherco ?
T. Fujinami - honda Gymkhana w W-wie:
http://www.youtube.com/watch?v=kMVzaxc4wRk
- bardzo dobra szkoła na każde warunki "drogowe":). ...Hornetem też super jeździł:)
W twojej okolicy sÄ… dobre warunki na trial, czy siÄ™ mylÄ™:)? Montesa, Sherco ?
T. Fujinami - honda Gymkhana w W-wie:
http://www.youtube.com/watch?v=kMVzaxc4wRk
- bardzo dobra szkoła na każde warunki "drogowe":). ...Hornetem też super jeździł:)
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
myślę że dla smaczku dt 125 w zupełności wystarczy, nie przerazisz się i nie uciekniesz jeżeli coś nawali i trzeba by było naprawiac, a exc, exc to już inna bajka :d kolejny etap zabawy offroadowej
DT 125 będzie idealnym wyborem
DT 125 będzie idealnym wyborem
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości