Zobacz wÄ…tek - Zakup crossa/enduro
 
NAS Analytics TAG

Zakup crossa/enduro

Enduro, Cross
_________

Zakup crossa/enduro

Postprzez raper105 » 28/2/2012, 17:12

Mam do dyspozycji 3800zł i chciałbym kupić motor do jazdy w terenie o dość dobrej mocy (25-45KM). Zależy mi na tym żeby nie palił bardzo dużo. Proszę o rady.


Z góry dzięki !!! :D
raper105
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28/2/2012, 17:05


Postprzez henio12323 » 28/2/2012, 18:35

ok a ja chce samochód za 500 zł który wyciska 300 km/h i kosztuje 2000 zł...

musisz sie okreslic - moc, osiągi, czeste remonty wysokie spalanie, czy niska moc, niskie osiągi, bezobsługowość, niskie spalanie

za tą kase crossówki nie kupisz jakiejs pro, choć da sie wyrwac jakas starsza CRke YZtke czy RMke :D moto takie ma blisko 40 kucy, niestety remont i utrzymanie duzo kosztuje.

dlatego lepiej patrz na enduraki. tutaj ja 1 rzut przychodzi na mysl yamaha DT 125, niezłe moto, niezły stosunek mocy do wagi, i do remontów. pali - średnio jak na 125 w 2T na pewno mniej od crossówki :D no i co wazne za ta kase spoko takie moto kupisz. jeszcze z 4T suzuki DR 350 / kawasaki klx 250 jakie starsze, ale ciezko bedzie cos wyrwac zdrowego. w przypadku DT jezeli kupisz trupa wymienisz tłok za 200 zł i ganiasz na nim 2-3 dobre sezony. jak cos padnie w 4T czasem remont jest warty tyle co całe moto :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez raper105 » 28/2/2012, 19:02

Zastanawiałem się też nad Yamahą XT bo jest tańsza od DRki a mocniejsza od DT. To prawda że większy silnik w 4-suwie spali mniej niż mniejszy w 2-suwie ?
raper105
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28/2/2012, 17:05

Postprzez henio12323 » 28/2/2012, 19:20

tak XT tez niezły sprzet pokroju DRki, choc chyba DRka była by z tej dwójki bardziej "usportowiona" czy mocniejsza od DT ? chyba podobnie by wychodziła. zdrowa odblokowana DT ma kolo 30 kucy. tak to prawda że duzy silnik 4T pali mniej niz mniejszy w 2T. taka DR 350 pali 4 litry gdzie DT paliła by 6 litrów ;D aczkolwiek DT jest około 1/3 lzejsza od DR ( czyli spora róznica w masie)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez raper105 » 28/2/2012, 19:33

No w sumie to 6l to nie tak dużo a pewnie DT jest zwrotniejsza i łatwiej ją postwić na koło :D. zastanawiałem się jeszcze nad kawasaki KMX ale nie jestem pewien tej marki ;/
raper105
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28/2/2012, 17:05

Postprzez henio12323 » 28/2/2012, 19:45

DT pali od 4.5 litra ( przy sensownej jeździe nie mówie o pyrkaniu 20 km h ) do 6-7 litrów moze ostrzej katowana odblokwoana posili sie 8 litrami ale trzeba by sie starac np na torze MX

kmx jest odrobine mocniejszy od DT, pali podobnie. ogólnie to tez dorby sprzęt, choć jak dla mnie razi wyglądem :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez raper105 » 29/2/2012, 17:16

no dla mnie tez DT ładniejsza. A czym się różni dt125r od zwykłej dt ? ? ?
30tyś. przebiegu to dużo na DT?
raper105
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28/2/2012, 17:05

Postprzez henio12323 » 29/2/2012, 17:23

nie duzo :P po 20 tysiacach musiała miec 1 wymiane tłoczka ;P

wyposażeniem sie rózni, i moca. tzn wszystkie maja te same silniki itp. ale niektóre były od razu bardziej odblokowane. wersja R jest niby sportowa :D choc wersja np RN to to samo co R tylko że ma bagaznik i jakies dodatki jeszcze. nie ma zwykłej DT, kazda ma jakas wersje :d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Dawid051c » 29/2/2012, 17:26

dla mnie sie rozni tylko oponami :) a co do przebiegu to zalezy jak ktos jezdzil. czy dbał/ przeprowadził remot itp. Ja mam dt która mam ponad 30tys. przebiegu i chodzi jak w zegarku. Odpala za pierwszym trzyma wolne obroty nic nie puka, stuka.
Musisz poprostu trafi na odpowiednigo własciciela i na odpowiednią DT-tkę:)
Ktm EXC 125
Dawid051c
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 4/12/2011, 16:12

Postprzez Dawid051c » 29/2/2012, 17:28

i plastikami
Ktm EXC 125
Dawid051c
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 4/12/2011, 16:12

Postprzez raper105 » 29/2/2012, 17:36

DT nadaje siÄ™ na tor ?
raper105
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28/2/2012, 17:05



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości




na górê