Zakup crossa/enduro
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Zakup crossa/enduro
Mam do dyspozycji 3800zł i chciałbym kupić motor do jazdy w terenie o dość dobrej mocy (25-45KM). Zależy mi na tym żeby nie palił bardzo dużo. Proszę o rady.
Z góry dzięki !!!
Z góry dzięki !!!
- raper105
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 28/2/2012, 17:05
ok a ja chce samochód za 500 zł który wyciska 300 km/h i kosztuje 2000 zł...
musisz sie okreslic - moc, osiągi, czeste remonty wysokie spalanie, czy niska moc, niskie osiągi, bezobsługowość, niskie spalanie
za tą kase crossówki nie kupisz jakiejs pro, choć da sie wyrwac jakas starsza CRke YZtke czy RMke moto takie ma blisko 40 kucy, niestety remont i utrzymanie duzo kosztuje.
dlatego lepiej patrz na enduraki. tutaj ja 1 rzut przychodzi na mysl yamaha DT 125, niezłe moto, niezły stosunek mocy do wagi, i do remontów. pali - średnio jak na 125 w 2T na pewno mniej od crossówki no i co wazne za ta kase spoko takie moto kupisz. jeszcze z 4T suzuki DR 350 / kawasaki klx 250 jakie starsze, ale ciezko bedzie cos wyrwac zdrowego. w przypadku DT jezeli kupisz trupa wymienisz tłok za 200 zł i ganiasz na nim 2-3 dobre sezony. jak cos padnie w 4T czasem remont jest warty tyle co całe moto
musisz sie okreslic - moc, osiągi, czeste remonty wysokie spalanie, czy niska moc, niskie osiągi, bezobsługowość, niskie spalanie
za tą kase crossówki nie kupisz jakiejs pro, choć da sie wyrwac jakas starsza CRke YZtke czy RMke moto takie ma blisko 40 kucy, niestety remont i utrzymanie duzo kosztuje.
dlatego lepiej patrz na enduraki. tutaj ja 1 rzut przychodzi na mysl yamaha DT 125, niezłe moto, niezły stosunek mocy do wagi, i do remontów. pali - średnio jak na 125 w 2T na pewno mniej od crossówki no i co wazne za ta kase spoko takie moto kupisz. jeszcze z 4T suzuki DR 350 / kawasaki klx 250 jakie starsze, ale ciezko bedzie cos wyrwac zdrowego. w przypadku DT jezeli kupisz trupa wymienisz tłok za 200 zł i ganiasz na nim 2-3 dobre sezony. jak cos padnie w 4T czasem remont jest warty tyle co całe moto
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
tak XT tez niezły sprzet pokroju DRki, choc chyba DRka była by z tej dwójki bardziej "usportowiona" czy mocniejsza od DT ? chyba podobnie by wychodziła. zdrowa odblokowana DT ma kolo 30 kucy. tak to prawda że duzy silnik 4T pali mniej niz mniejszy w 2T. taka DR 350 pali 4 litry gdzie DT paliła by 6 litrów ;D aczkolwiek DT jest około 1/3 lzejsza od DR ( czyli spora róznica w masie)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
DT pali od 4.5 litra ( przy sensownej jeździe nie mówie o pyrkaniu 20 km h ) do 6-7 litrów moze ostrzej katowana odblokwoana posili sie 8 litrami ale trzeba by sie starac np na torze MX
kmx jest odrobine mocniejszy od DT, pali podobnie. ogólnie to tez dorby sprzęt, choć jak dla mnie razi wyglądem
kmx jest odrobine mocniejszy od DT, pali podobnie. ogólnie to tez dorby sprzęt, choć jak dla mnie razi wyglądem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
nie duzo po 20 tysiacach musiała miec 1 wymiane tłoczka ;P
wyposażeniem sie rózni, i moca. tzn wszystkie maja te same silniki itp. ale niektóre były od razu bardziej odblokowane. wersja R jest niby sportowa choc wersja np RN to to samo co R tylko że ma bagaznik i jakies dodatki jeszcze. nie ma zwykłej DT, kazda ma jakas wersje :d
wyposażeniem sie rózni, i moca. tzn wszystkie maja te same silniki itp. ale niektóre były od razu bardziej odblokowane. wersja R jest niby sportowa choc wersja np RN to to samo co R tylko że ma bagaznik i jakies dodatki jeszcze. nie ma zwykłej DT, kazda ma jakas wersje :d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
dla mnie sie rozni tylko oponami a co do przebiegu to zalezy jak ktos jezdzil. czy dbał/ przeprowadził remot itp. Ja mam dt która mam ponad 30tys. przebiegu i chodzi jak w zegarku. Odpala za pierwszym trzyma wolne obroty nic nie puka, stuka.
Musisz poprostu trafi na odpowiednigo własciciela i na odpowiednią DT-tkę:)
Musisz poprostu trafi na odpowiednigo własciciela i na odpowiednią DT-tkę:)
Ktm EXC 125
- Dawid051c
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 4/12/2011, 16:12
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości