Zobacz wÄ…tek - <i>[AktualnoÅ›ci]</i> Suzuki – V-Strom 650 jako DL650X
NAS Analytics TAG

[AktualnoÅ›ci] Suzuki – V-Strom 650 jako DL650X

Komentarze użytkowników
_________

[AktualnoÅ›ci] Suzuki – V-Strom 650 jako DL650X

Postprzez Åšcigacz » 15/5/2007, 12:56

Dyskusja na temat: Suzuki – V-Strom 650 jako DL650X
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki – V-Strom 650 jako DL650X
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 15/5/2007, 12:56

Dostajemy zatem osłony w cenie ABSu. Ciekawa opcja dla tych, co chcą się nieco wyróżnić w mieście. Ale czy aby na pewno V-strom nadaje się na bezdroża?<br><hr>fv
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 26/2/2008, 14:36

Komentatorzy napisał(a):Dostajemy zatem osłony w cenie ABSu. Ciekawa opcja dla tych, co chcą się nieco wyróżnić w mieście. Ale czy aby na pewno V-strom nadaje się na bezdroża?<br><hr>fv<br>
mam ten motocykl itwierdze jednoznacznie że jest to szosowe enduru z nbardzo lekkim zacięciem na droge szutrową<br><hr>per
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/9/2008, 13:38

Jeżdżę na jednej z pierwszych DL 650 z 2004 r. Zaliczyłem Alpy, norweskie fiordy, Szkocję, Irlandię, Nordcap przez Szwecję i Finlandię i potwierdzam, że jest to motocykl za ciężki jak na bezdroża. Na miękkich szutrach (z ładunkiem pasażera 80 kg plus bagaż 40 kg) przy wolniejszej jeździe strasznie się zakopuje. Trzeba jechać szybciej (80-90) aby nie tracić sterowności. <br><hr>korsarz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/2/2009, 13:13

Mam dokładnie ten model dla mnie uniwersalny ideał na polskie dziurawe drogi ...nie jest to król autostrady ale i tak niewiele ich w Polsce <br><hr>Tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/2/2009, 13:47

Komentatorzy napisał(a):Dostajemy zatem osłony w cenie ABSu. Ciekawa opcja dla tych, co chcą się nieco wyróżnić w mieście. Ale czy aby na pewno V-strom nadaje się na bezdroża?<br><hr>fv<br>
Moim zdaniem osłona pod silnik jest ważna ponieważ nie chlapie po nogach i po silniku a ABS??? da sie bez niego jezdzić wystarczy odrobina wprawy kiedys motory nie miały ABS i bylo OK<br><hr>Tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê