Zobacz wÄ…tek - Derbi gpr
NAS Analytics TAG

Derbi gpr

i inne małe pojemności
_________

Derbi gpr

Postprzez czupa » 15/5/2007, 12:55

Witam jestem tu nowy i odrazu chcialbym dowiedziec sie cos o derbi gpr poniewaz chce sobie takiego kupic chodzi o 50 ccm z gory dzieki za odpowiedz
Avatar użytkownika
czupa
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 15/5/2007, 12:47
Lokalizacja: Kedzierzyn Kozle


Postprzez pawlak200192 » 15/5/2007, 14:15

ma ten silnik co sm z czesciami jest kiepsko mozna dostac tylko tuningowe zamienniki, z wyglądu zajefajny, i raczej mało sie psuje :D
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36


Postprzez czupa » 15/5/2007, 14:23

A gdyby wybrac yamaha tzr 50 lub derbi gpr to co doradzacie?? a o informacjeo derbi gpr prosze pisac na gg interesuje mnie wszystko
Derbi GPR 50 2000r
Avatar użytkownika
czupa
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 15/5/2007, 12:47
Lokalizacja: Kedzierzyn Kozle

Postprzez pawlak200192 » 15/5/2007, 14:26

osiągi podobne lecz do yamahy tzr jest duzo więcej części :D
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Fenek16 » 15/5/2007, 14:31

Nawpeno TZR, bo łatwiejszy, tańszy i żadziej serwis :wink:

Ale chyba ceny TZR i gpr nie są porównywalne, hmm? Chyba, ze coś się ostatnio zmieniło :roll:
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez czupa » 15/5/2007, 14:36

tak dokladnie to ja i moj brat chcemy sobie cos kupic ja wlasnie derbi gpr (dlatego szukam info na temat gpr :D ) a moj brat yamaha i sie spieralismy ktory lepszy a co do cen to nie moge porownac bo ja kupuje 2000 rok a moj brat 1995 i to jeszcze z popekanymi plastikami
Derbi GPR 50 2000r
Avatar użytkownika
czupa
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 15/5/2007, 12:47
Lokalizacja: Kedzierzyn Kozle

Postprzez pawlak200192 » 15/5/2007, 14:37

nowy derbik gpr jest Å‚adniejszy od tzr :D
wogule ten tłumik w zadupku super sprawa
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez krupcio93 » 15/5/2007, 15:24

a jak wam sie podobaja te okragle lampy w derbi gpr??
DERBI SENDA Z ROKU 2005 SPRZEDAM SPRZEDAM SPRZEDAM SPRZEDAM ....
Avatar użytkownika
krupcio93
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 15/5/2007, 14:49

Postprzez pawlak200192 » 15/5/2007, 15:47

krupcio93 napisał(a):a jak wam sie podobaja te okragle lampy w derbi gpr??


okrągłe to ma stara wersja :!: :twisted:

my gadamy o tej: http://cfs1.pie.daum.net/10%2FLzAvMi85N ... gpr+50.jpg
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez krupcio93 » 15/5/2007, 15:54

nie wy gadace o starej przynajmiej moj braciszek nick czupa kupuje ta stara bo na nawa go niestac

http://www.supersonicscooters.com/images/gpr_red.jpg
DERBI SENDA Z ROKU 2005 SPRZEDAM SPRZEDAM SPRZEDAM SPRZEDAM ....
Avatar użytkownika
krupcio93
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 15/5/2007, 14:49

Postprzez Szafa » 15/5/2007, 16:00

Mój kolega jeździ na GPR już od 2 czy 3 lat i nic poważnego sie z nia nie działo. Wiadomo zmiana płynów itd, bo to normalne. Wiem, że wymieniał tłok bo przed kupnem nie był wymieniany. To tyle :D
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Avatar użytkownika
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1682
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez Fenek16 » 15/5/2007, 16:15

pawlak200192 napisał(a):nowy derbik gpr jest ładniejszy od tzr :D
wogule ten tłumik w zadupku super sprawa


Pawlak 2000rocznik to były jeszcze te kiczowate paki :lol: :lol: :lol:

A te nowe weszły dopiero w 06r i są identyczne jak RS 50 w nowej paczce :o

Jak to zawsze jest wszyscy robią te same moto z detalicznymi róznicami :lol:

Zasanawiam się tylko, kiedy bedzie tak jak teraz te moto co jeżdzą za naszych czasów tanio i popularnie, żeby jeździły te nowe paki 8)

Pozdrawiam

czupa napisał(a):tak dokladnie to ja i moj brat chcemy sobie cos kupic ja wlasnie derbi gpr (dlatego szukam info na temat gpr :D ) a moj brat yamaha i sie spieralismy ktory lepszy a co do cen to nie moge porownac bo ja kupuje 2000 rok a moj brat 1995 i to jeszcze z popekanymi plastikami


Ale tu mówimy chyba o TZR 80 prawda?
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez czupa » 15/5/2007, 16:47

tak zgadza sie ta tzr ma wymieniony cylinder na 80 ccm mam jeszcze jedno pytanie a jak wyglada zmiana biegow w tym derbiku wiem ze to glupie pytanie ael ja caly czas jezdzilem na automatach no a jak kupie to jakos bede musial zajechac do domu) i czekam na info o tym motorku ile pali itp a chodzi o ten starszy model z 2000 roku
Derbi GPR 50 2000r
Avatar użytkownika
czupa
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 15/5/2007, 12:47
Lokalizacja: Kedzierzyn Kozle

Postprzez Fenek16 » 15/5/2007, 18:48

Kurde, poszukaj troche w necie i na forum, bo naprawde były już takie tematy :!:

Jeżeli silnik jest w dobrym stanie to przy ostrej jeździe spali Ci 4l, jeżeli nie bedziesz wyjeżdzał wyżej niż 9tys obrotów (motort wogóle nie idzie) to spali Ci nawet 2l wachy(sprawdzałem na swojej takie rzeczy :o ) :lol: :lol: :lol: :o

O zmienie biegów jest naprawde bardzo dużo tematów...
JA wogóle nie wiem jak ktoś może mieć jakieś problemy ze zmianą biegów.
Ja jak siadłem pierwsze raz na manuala w nodze to pstrykałem i nie miałem problemów. A jak pierwszy raz siadłem na przecinakową 6tke to poprostu malina :wink: Biegi same się wrzucają praktycznie...

Naciskasz sprzegło, wajcha w dół maksymalnie. Puszczasz powoli, aż sprzegło zacznie brać dodajesz lekko gazu i klamka już musi być odpuszczona. Dojdziesz do obrotów, szybko zdejmujesz manetke gazu, naciskasz klamke sprzęgła i raz w góre mocniej, zeby przeskoczyło luz i puszczas klamke szybko razem z odkręcaniem gazu...

Przy każdym wyższym biegu robisz to samo, tyle, że już lekko z biegami, bo nie maja luzów...

Chyba wszystko powiedziałem

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez czupa » 15/5/2007, 18:56

thx
Derbi GPR 50 2000r
Avatar użytkownika
czupa
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 15/5/2007, 12:47
Lokalizacja: Kedzierzyn Kozle

Postprzez pawlak200192 » 15/5/2007, 19:11

krupcio93 napisał(a):nie wy gadace o starej przynajmiej moj braciszek nick czupa kupuje ta stara bo na nawa go niestac

http://www.supersonicscooters.com/images/gpr_red.jpg


myslałem ze mowa tu o tym nowym modelu
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez hendel13 » 28/3/2010, 13:58

Witam!
Nie chcę zaśmiecać Forum nowymi tematami, dlatego "dopiszę się" tutaj. Mam parę pytań odnośnie tego skuterka: jaki jest najlepszy do niego płyn hamulcowy, płyn chłodniczy i czy można skądś ściągnąć darmową książkę do niego? Z góry dzięki za odpowiedzi!
hendel13
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 28/2/2010, 19:19

Postprzez Arturo925 » 28/3/2010, 19:02

Synek! O jaki Ci skuter chodzi? Nikt tu jasnowidzem nie jest więc?
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez talta » 29/3/2010, 12:45

Pewnie o gpr-a, ale to nie sqt. Pytania zabójcze :lol:
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Arturo925 » 29/3/2010, 16:07

Nie no nazwać GPR skuterem to jest coś. Ja rozumiem: pierdopędem czy coś ale skuterem!:D


No więc:
Płyn to DOT-4, chyba nie zrobi wielkiej różnicy jakiej marki.
Płyn chłodniczy to nie wiem ale wydaje mi się że nie ma w nich żądnych określeń.
Skądś pewnie tą książkę ściągnąć można tylko raczej nie w J. polskim:/

Jeżeli coś źle mówię to niech mnie inni koledzy poprawią:) dziękuje
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê