[biblioteka] Gixxer rozwiercony do 1070cc - jak to...
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Co ty za głupoty człowieku opowidasz?? miałeś wogóle jaką kolwiek stycznosc z bmw czy tylko na obrazku?<br><hr>ZnafcaKomentatorzy napisał(a):Czytałem wcześniej na stronie speedbike.pl
Wg mnie trochę bez sensu jest ta modyfikacja w K3-K4 1000.... kawasaki ZX-10r '08 czyli obecnie najtanszy super mocny sprzęt ma właśnie na kole 168KM w serii, wiec po modyfikacja bez zwiększania pojemności silnika można osiągnąć 40 km czyli moc docelowa wychodzi 208 km na tylnym kole !!! w przypadku nowej ZX-10R lub lub BMW S1000RR ta moc była by jeszcze większa. Po prostu jakość ceny do mocy jest dla mnie bez sensowny. ZX'a można mieć za 20 tys z sportowym układem wydechowym co daje moc ok 175-180 km na kole. Ale gratuluje pomysłu, chęci , determinacji właścicielowi bo zrobił kawał dobrej roboty która przekłada się na czasy 1/ mili.
Mam nadzieje że takie zestawy 1070cc są dostępne dla nowszych sprzętów bo wtedy można się pobawić....
<br><hr>DarkTiger<br>Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź jest bardzo prosta. Obecnie nowe tysiące mają może i większą moc, ale jest ona kontrolowana przez elektronikę, na poszczególnych biegach w rożnych obrotach. Dlatego 1000 K4 który nie jest nabity elektroniką i ma dużą moc w średnim zakresie obrotów co pozwala na szybki i dynamiczny start, a przy wyścigach na1/4 mili to jest najważniejsze.
Pozdrawia<br><hr>Luigi<br>Komentatorzy napisał(a):W przypadku S1000RR możesz sobie całkiem wyłaczyc ta elektronike ktora ingeruje w jednostke napedową więc chyba słabo odrobiles lekcje <br><hr>Znafca<br>Komentatorzy napisał(a):Sam słabo odrobiłeś bo nie możesz wyłączyć. Możesz wyłączyć kontrolę trakcji i ABS, możesz też regulowac poziom ingerencji DTC ale to nie ma nic wspólnego z charakterystyką pracy silnika, bo ta defultowo obniza moc na nizszych biegach aby cie ten sprzet nie zabił. <br><hr>Seba7<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a po co? chyba dyscypliny się koledze pomyliły<br><hr>JurasKomentatorzy napisał(a):I po co było to wszystko, skoro maszyna nadal nie skręca?<br><hr>skręcacz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie znasz się! Jakbyś miał takie doświadczenie w dosiadaniu Bizona jak autor, to nawet cb500 objeżdżałbyś wszystkich <br><hr>jamm!Komentatorzy napisał(a):Moc 168KM była zmierzona przy pierwszym strojeniu na bezpiecznym setupie z lekko cofniętym zapłonem. Efekt tej przeróbki był widoczny podczas jazdy - motocykl rwał się do góry mimo zastosowania długiego wahacza.
A'propos ZX10R to polecam wyniki z zawodów SSS Sosnowiec - czasy przejazdu tego motocykla były dramatyczne (na poziomie gsxr 600)<br><hr>Czex<br>Komentatorzy napisał(a):moze kierowca nie ogarnial zx10r albo facet mial seryjny wachacz oraz motocykl nie byl obnizony ? bo w innym przypadku nie rozumiem jak zx10r moze miec taki sam czas na 1/4 jak gsxr 600 , stoje przed wyborem zx10r '08 vs gsxr 1000 k7 wiec interesuje mnie ten temat<br><hr>darktiger<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
CHyba kasę...Komentatorzy napisał(a):Sens ma to mniejszy czy większy, jednak gratulacje za obeznanie w temacie i włożoną w projekt pracę <br><hr>cochise<br>
Ale wierz mi, autor sprzedał kawał pola na dalekiej wsi, żeby mieć takie moto, tylko teraz nie ma co jeść <br><hr>youandi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czepiacie się dlaczego takie moto... Akurat takie wyprostował mu kolega z Niemiec, a za kasę od rodziców kupił części... co tu trudnego'?<br><hr>masterKomentatorzy napisał(a):Czytałem wcześniej na stronie speedbike.pl
Wg mnie trochę bez sensu jest ta modyfikacja w K3-K4 1000.... kawasaki ZX-10r '08 czyli obecnie najtanszy super mocny sprzęt ma właśnie na kole 168KM w serii, wiec po modyfikacja bez zwiększania pojemności silnika można osiągnąć 40 km czyli moc docelowa wychodzi 208 km na tylnym kole !!! w przypadku nowej ZX-10R lub lub BMW S1000RR ta moc była by jeszcze większa. Po prostu jakość ceny do mocy jest dla mnie bez sensowny. ZX'a można mieć za 20 tys z sportowym układem wydechowym co daje moc ok 175-180 km na kole. Ale gratuluje pomysłu, chęci , determinacji właścicielowi bo zrobił kawał dobrej roboty która przekłada się na czasy 1/ mili.
Mam nadzieje że takie zestawy 1070cc są dostępne dla nowszych sprzętów bo wtedy można się pobawić....
<br><hr>DarkTiger<br>Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź jest bardzo prosta. Obecnie nowe tysiące mają może i większą moc, ale jest ona kontrolowana przez elektronikę, na poszczególnych biegach w rożnych obrotach. Dlatego 1000 K4 który nie jest nabity elektroniką i ma dużą moc w średnim zakresie obrotów co pozwala na szybki i dynamiczny start, a przy wyścigach na1/4 mili to jest najważniejsze.
Pozdrawia<br><hr>Luigi<br>Komentatorzy napisał(a):W przypadku S1000RR możesz sobie całkiem wyłaczyc ta elektronike ktora ingeruje w jednostke napedową więc chyba słabo odrobiles lekcje <br><hr>Znafca<br>Komentatorzy napisał(a):Sam słabo odrobiłeś bo nie możesz wyłączyć. Możesz wyłączyć kontrolę trakcji i ABS, możesz też regulowac poziom ingerencji DTC ale to nie ma nic wspólnego z charakterystyką pracy silnika, bo ta defultowo obniza moc na nizszych biegach aby cie ten sprzet nie zabił. <br><hr>Seba7<br>Komentatorzy napisał(a):wszyscy mowicie o TRE..... obecnie mozna samemu przerobic motocykl zeby usunac ten ogranicznik lub kupic moduł X-TRE dostepny na allegro za 350 zl wtedy elektronika nie kastruje osiagow motocykla na pierwszych trzech biegach i nie tylko...<br><hr>darktiger<br>Komentatorzy napisał(a):pytanie czy po takiej przeróbce tym sprzętem da sie normalnie jeździć?;)<br><hr>Seba7<br>Komentatorzy napisał(a):da sie normalnie jezdzic moi koledzy maja moduł X-TRE z allegro. Motocykl ma wtedy wiele zalet miedzy innymi zdjety ogranicznik do 299 km/h <a href="http://allegro.pl/dodatkowe-9km-hayabusa-15km-b-king-nowy-x-tre-i2062077150.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://allegro.pl/dodatkowe-9km-hayabusa-15km-b-king-nowy-x-tre-i2062077150.html</a><br><hr>darktiger<br>Komentatorzy napisał(a):TRE to najtańszy tuning, który daje zauważalne efekty. W motocyklach bez wyświetlacza biegów można sobie zrobić samemu za grosze, więcej info na naszej stronce w dziale modyfikacje <a href="http://www.speedbike.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.speedbike.pl</a><br><hr>Czex<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dokładnie, moto głównie służy do ciśnięcia po prostej przez wiejskie drogi, aby sprawnie dojeżdżać do remizy... <br><hr>dżejkopKomentatorzy napisał(a):I po co było to wszystko, skoro maszyna nadal nie skręca?<br><hr>skręcacz<br>Komentatorzy napisał(a):a po co? chyba dyscypliny się koledze pomyliły<br><hr>Juras<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości