Zobacz wÄ…tek - <i>[biblioteka]</i> Gixxer rozwiercony do 1070cc - jak to...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Gixxer rozwiercony do 1070cc - jak to...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 26/1/2012, 23:06

Komentatorzy napisał(a):Czytałem wcześniej na stronie speedbike.pl
Wg mnie trochę bez sensu jest ta modyfikacja w K3-K4 1000.... kawasaki ZX-10r '08 czyli obecnie najtanszy super mocny sprzęt ma właśnie na kole 168KM w serii, wiec po modyfikacja bez zwiększania pojemności silnika można osiągnąć 40 km czyli moc docelowa wychodzi 208 km na tylnym kole !!! w przypadku nowej ZX-10R lub lub BMW S1000RR ta moc była by jeszcze większa. Po prostu jakość ceny do mocy jest dla mnie bez sensowny. ZX'a można mieć za 20 tys z sportowym układem wydechowym co daje moc ok 175-180 km na kole. Ale gratuluje pomysłu, chęci , determinacji właścicielowi bo zrobił kawał dobrej roboty która przekłada się na czasy 1/ mili.
Mam nadzieje że takie zestawy 1070cc są dostępne dla nowszych sprzętów bo wtedy można się pobawić....

<br><hr>DarkTiger<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź jest bardzo prosta. Obecnie nowe tysiące mają może i większą moc, ale jest ona kontrolowana przez elektronikę, na poszczególnych biegach w rożnych obrotach. Dlatego 1000 K4 który nie jest nabity elektroniką i ma dużą moc w średnim zakresie obrotów co pozwala na szybki i dynamiczny start, a przy wyścigach na1/4 mili to jest najważniejsze.
Pozdrawia<br><hr>Luigi<br>
Komentatorzy napisał(a):W przypadku S1000RR możesz sobie całkiem wyłaczyc ta elektronike ktora ingeruje w jednostke napedową więc chyba słabo odrobiles lekcje :D<br><hr>Znafca<br>
Komentatorzy napisał(a):Sam słabo odrobiłeś bo nie możesz wyłączyć. Możesz wyłączyć kontrolę trakcji i ABS, możesz też regulowac poziom ingerencji DTC ale to nie ma nic wspólnego z charakterystyką pracy silnika, bo ta defultowo obniza moc na nizszych biegach aby cie ten sprzet nie zabił. <br><hr>Seba7<br>
Co ty za głupoty człowieku opowidasz?? :D miałeś wogóle jaką kolwiek stycznosc z bmw czy tylko na obrazku?<br><hr>Znafca
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 5/2/2012, 13:42

Komentatorzy napisał(a):I po co było to wszystko, skoro maszyna nadal nie skręca?<br><hr>skręcacz<br>
a po co? chyba dyscypliny się koledze pomyliły<br><hr>Juras
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 2/4/2012, 13:07

jakie kur...a dojazdy do pracy? Na pole jeździ motongiem???
<br><hr>biedronka!
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/4/2012, 13:11

Komentatorzy napisał(a):Moc 168KM była zmierzona przy pierwszym strojeniu na bezpiecznym setupie z lekko cofniętym zapłonem. Efekt tej przeróbki był widoczny podczas jazdy - motocykl rwał się do góry mimo zastosowania długiego wahacza.

A'propos ZX10R to polecam wyniki z zawodów SSS Sosnowiec - czasy przejazdu tego motocykla były dramatyczne (na poziomie gsxr 600)<br><hr>Czex<br>
Komentatorzy napisał(a):moze kierowca nie ogarnial zx10r albo facet mial seryjny wachacz oraz motocykl nie byl obnizony ? bo w innym przypadku nie rozumiem jak zx10r moze miec taki sam czas na 1/4 jak gsxr 600 , stoje przed wyborem zx10r '08 vs gsxr 1000 k7 wiec interesuje mnie ten temat<br><hr>darktiger<br>
Nie znasz się! Jakbyś miał takie doświadczenie w dosiadaniu Bizona jak autor, to nawet cb500 objeżdżałbyś wszystkich :D<br><hr>jamm!
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/4/2012, 13:12

Komentatorzy napisał(a):Sens ma to mniejszy czy większy, jednak gratulacje za obeznanie w temacie i włożoną w projekt pracę :)<br><hr>cochise<br>
CHyba kasÄ™...
Ale wierz mi, autor sprzedał kawał pola na dalekiej wsi, żeby mieć takie moto, tylko teraz nie ma co jeść :(<br><hr>youandi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/4/2012, 13:15

Komentatorzy napisał(a):Czytałem wcześniej na stronie speedbike.pl
Wg mnie trochę bez sensu jest ta modyfikacja w K3-K4 1000.... kawasaki ZX-10r '08 czyli obecnie najtanszy super mocny sprzęt ma właśnie na kole 168KM w serii, wiec po modyfikacja bez zwiększania pojemności silnika można osiągnąć 40 km czyli moc docelowa wychodzi 208 km na tylnym kole !!! w przypadku nowej ZX-10R lub lub BMW S1000RR ta moc była by jeszcze większa. Po prostu jakość ceny do mocy jest dla mnie bez sensowny. ZX'a można mieć za 20 tys z sportowym układem wydechowym co daje moc ok 175-180 km na kole. Ale gratuluje pomysłu, chęci , determinacji właścicielowi bo zrobił kawał dobrej roboty która przekłada się na czasy 1/ mili.
Mam nadzieje że takie zestawy 1070cc są dostępne dla nowszych sprzętów bo wtedy można się pobawić....

<br><hr>DarkTiger<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź jest bardzo prosta. Obecnie nowe tysiące mają może i większą moc, ale jest ona kontrolowana przez elektronikę, na poszczególnych biegach w rożnych obrotach. Dlatego 1000 K4 który nie jest nabity elektroniką i ma dużą moc w średnim zakresie obrotów co pozwala na szybki i dynamiczny start, a przy wyścigach na1/4 mili to jest najważniejsze.
Pozdrawia<br><hr>Luigi<br>
Komentatorzy napisał(a):W przypadku S1000RR możesz sobie całkiem wyłaczyc ta elektronike ktora ingeruje w jednostke napedową więc chyba słabo odrobiles lekcje :D<br><hr>Znafca<br>
Komentatorzy napisał(a):Sam słabo odrobiłeś bo nie możesz wyłączyć. Możesz wyłączyć kontrolę trakcji i ABS, możesz też regulowac poziom ingerencji DTC ale to nie ma nic wspólnego z charakterystyką pracy silnika, bo ta defultowo obniza moc na nizszych biegach aby cie ten sprzet nie zabił. <br><hr>Seba7<br>
Komentatorzy napisał(a):wszyscy mowicie o TRE..... obecnie mozna samemu przerobic motocykl zeby usunac ten ogranicznik lub kupic moduł X-TRE dostepny na allegro za 350 zl :) wtedy elektronika nie kastruje osiagow motocykla na pierwszych trzech biegach i nie tylko...<br><hr>darktiger<br>
Komentatorzy napisał(a):pytanie czy po takiej przeróbce tym sprzętem da sie normalnie jeździć?;)<br><hr>Seba7<br>
Komentatorzy napisał(a):da sie normalnie jezdzic :) moi koledzy maja moduł X-TRE z allegro. Motocykl ma wtedy wiele zalet miedzy innymi zdjety ogranicznik do 299 km/h <a href="http://allegro.pl/dodatkowe-9km-hayabusa-15km-b-king-nowy-x-tre-i2062077150.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://allegro.pl/dodatkowe-9km-hayabusa-15km-b-king-nowy-x-tre-i2062077150.html</a><br><hr>darktiger<br>
Komentatorzy napisał(a):TRE to najtańszy tuning, który daje zauważalne efekty. W motocyklach bez wyświetlacza biegów można sobie zrobić samemu za grosze, więcej info na naszej stronce w dziale modyfikacje <a href="http://www.speedbike.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.speedbike.pl</a><br><hr>Czex<br>
Czepiacie się dlaczego takie moto... Akurat takie wyprostował mu kolega z Niemiec, a za kasę od rodziców kupił części... co tu trudnego'?<br><hr>master
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/4/2012, 13:53

Jest się czym chwalić, lepiej powiedz kto za to płacił cfaniaczku...<br><hr>autor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/4/2012, 16:38

Komentatorzy napisał(a):I po co było to wszystko, skoro maszyna nadal nie skręca?<br><hr>skręcacz<br>
Komentatorzy napisał(a):a po co? chyba dyscypliny się koledze pomyliły<br><hr>Juras<br>
dokładnie, moto głównie służy do ciśnięcia po prostej przez wiejskie drogi, aby sprawnie dojeżdżać do remizy... :D<br><hr>dżejkop
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê