Yamaha tzr 50
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Yamaha tzr 50
Witam mam taki problem:
Moja YAMAHA 2005r. jest strasznie zamulona, czyli np. gdy nią ruszam z miejsca ona ma strasznie ciężko. W ogóle aby wkręcić się na obroty(na luzie) startuje powoli a tak ok. 8tyś obrotów bardzo szybko "zamyka" obrotomierz. Ma nowy cylinder 70ccm jeszcze nie dotarty. nie oryginalny gaźnik. Bardzo szybko się grzeje że aż puchnie tłok (na nowym cylindrze raz mi zapuchł) i nie mam pojęcia co z tym robić ;( mam ją od 2 lat ale przez ostatni rok bardzo mało nią jeździłem, a teraz chciałbym ją naprawić i sprzedać. Czytałem że przyczyną tego mułu i grzania się może być "klin" ale jeszcze tego nie sprawdziłem czy on jest czy nie. Mam też wycieki oleju z dozownika jak i oleju z silnika. I nie mogę zlokalizować skąd on wycieka. Olej do mieszanki jadąc palcem po wężyku czuć że trochę z niego leci więc to może być przyczyną, a oleju z silnika widziałem kroplę tuż przy skrzyni biegów. Proszę o porady wszystkich którzy wiedzą co może pomóc mojej TZR 50
Moja YAMAHA 2005r. jest strasznie zamulona, czyli np. gdy nią ruszam z miejsca ona ma strasznie ciężko. W ogóle aby wkręcić się na obroty(na luzie) startuje powoli a tak ok. 8tyś obrotów bardzo szybko "zamyka" obrotomierz. Ma nowy cylinder 70ccm jeszcze nie dotarty. nie oryginalny gaźnik. Bardzo szybko się grzeje że aż puchnie tłok (na nowym cylindrze raz mi zapuchł) i nie mam pojęcia co z tym robić ;( mam ją od 2 lat ale przez ostatni rok bardzo mało nią jeździłem, a teraz chciałbym ją naprawić i sprzedać. Czytałem że przyczyną tego mułu i grzania się może być "klin" ale jeszcze tego nie sprawdziłem czy on jest czy nie. Mam też wycieki oleju z dozownika jak i oleju z silnika. I nie mogę zlokalizować skąd on wycieka. Olej do mieszanki jadąc palcem po wężyku czuć że trochę z niego leci więc to może być przyczyną, a oleju z silnika widziałem kroplę tuż przy skrzyni biegów. Proszę o porady wszystkich którzy wiedzą co może pomóc mojej TZR 50
- Horem
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 18/2/2010, 21:19
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Zastanów się niedotarty a Ty już pałujesz ;> daj spokój potrzeba troche czasu aż się ułoży a wtedy jeździj jak Ci się podoba. Coś mi się wydaje, że niedługo znów czeka Cie remoncik ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Riders on the strom ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Nepri - Świeżak
- Posty: 191
- Dołączył(a): 9/3/2011, 18:30
- Lokalizacja: Warszawa
Ale przed wymianą było tak samo. Teraz staram się nie jeździć na wysokich obrotach. W ogóle mało jeżdżę. Chce ją tylko tak zrobić by ładnie chodziła i wkręcała się na obroty, a po wymianie cylindra ładniej mi odpala. Jest większa kompresja.Lecz się grzeje szybko nawet bez pakowania. no i te obroty
ciężko się wkręca.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
- Horem
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 18/2/2010, 21:19
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości