Zobacz wÄ…tek - Kawasaki Z 750 ProszÄ™ o pomoc
NAS Analytics TAG

Kawasaki Z 750 ProszÄ™ o pomoc

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kawasaki Z 750 ProszÄ™ o pomoc

Postprzez czaras_mx » 18/12/2011, 18:56

Witam,

Mam od niedawna zetkę 2009 rok i chce zmienić komin z seryjnego na przelot , z tym że do seryjnego wydechu wchodza 2 linki od czego one są i do czego służą ? I co zrobić z nimi po wymianie wydechu na przelotowy. Z góry Dzięki Pozdrawiam
czaras_mx
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22/10/2010, 21:16


Postprzez hubi199 » 18/12/2011, 19:30

Może chodzi ci o sonde
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no


Postprzez numberuno » 18/12/2011, 21:24

Pewnie jest to EXUP, czyli przepustnica na układzie wydechowym mająca za zadanie doprężyć silnik na niskich obrotach. Musisz dobrać się do silniczka który te linki napędza (powinien być pod siedzeniem). W zestawie z tłumikiem przelotowym powinna być taka jakby nakładka na ten silniczek. Chodzi o to, że on musi się obracać w pewnych wyznaczonych granicach (normalnie te granice wyznaczane są przez opór pracującej przepustnicy), inaczej wywali błąd. Trzeba go oszukać w ten sposób, żeby się kręcił, ale tylko w tych granicach w których kręci się fabrycznie. Taki ogranicznik możesz sobie sam dorobić jak nie będzie go w zestawie.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Odpowiedz

Postprzez czaras_mx » 8/1/2012, 12:15

A czy dostane na jakiejś aukcji taki ogranicznik ?? Bo celuje w wydech SAMORÓBKĘ i bym musiał osobno kupić ten ogranicznik .

Z góry dzięki

Pozdrawiam
czaras_mx
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22/10/2010, 21:16

Postprzez Black-Ghost » 8/1/2012, 13:56

A nie wystarczy poprostu zdjÄ…c linki od exupa? Znojmy w 929 zmienial caly kolektor i wywalil tylko linki i hula.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

;)

Postprzez czaras_mx » 8/1/2012, 14:31

No też o tym myślałem ale ponoć może nie iść z dołu jak sie usunie te linki ..
czaras_mx
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22/10/2010, 21:16

Postprzez Black-Ghost » 8/1/2012, 14:36

Głupoty ci ktoś gada. Może sie delikatnie pogorszyć dolny zakres obrotów ale za to zdecydowanie zyskasz w średnim i wysokim.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez czaras_mx » 8/1/2012, 14:47

Kurde , stary jeżeli tak to nie bede w ogole na to zwracał uwagi , wyciągnę linki a pod tym siedzeniem też bede musiał coś demontować ??

z góry dzieki za odpowiedz
czaras_mx
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22/10/2010, 21:16

Postprzez Black-Ghost » 8/1/2012, 15:08

To zalezy jak masz rozwiazany system sterowania Exupem. Jak masz motocykl w garażu i chwile wolnego czasu, sciąg siedzenie zobaczysz czy trzeba sciagac coś wiecej czy nie. Ja widzialem mechanicznie sterowanego exupa od gaźników w R1 rn04 tam wystarczyło zdąc linki idace do exupa w dolocie. Tutaj sam musisz obadac bo w zyciu nie widzialem rozebrnej zetki. ew poszperaj w internecie.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez numberuno » 8/1/2012, 18:49

Czytajcie ze zrozumieniem. Silnik odpali bez problemu. Stracisz może nieznacznie na mocy, a raczej na szybkości reakcji na otwarcie przepustnicy w dolnym zakresie obrotów. Natomiast główny problem polega na tym, że kiedy w Kawie wywalisz same linki, na wyświetlaczu będzie się cały czas świeciła kontrolka wtrysku. Dopóki nie zrobisz tego, co opisałem. Ogranicznik możesz zrobić sam, musisz tylko dokładnie zaznaczyć w jakim zakresie obraca się silniczek od Exup'a kiedy linki będą jeszcze działały z ori wydechem. Ogranicznik ma odwzorować dokładnie ten sam zakres ruchu.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Postprzez zbieracz55 » 15/1/2012, 18:02

Kiedyś miałem taki problem właśnie w z750 model 2007. Mechanik źle podłączył kable od EXUP.
Świecił się błąd i motocykl stracił na mocy. Szczególnie to było czuć kiedy dawałem mu na maska przy ruszaniu. Czy zyskał na wysokich średnich i wysokich obrotach? Jeśli chodzi o mój egzemplarz to nie powiedziałbym, że tak było.
Avatar użytkownika
zbieracz55
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 15/1/2012, 17:41



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości




na górê