Potrzebuje pomocy!! Motocykl 125cc
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Dobra. mamy dwa modele. Jest postęp
TDR - tania, żwawa, dobra jeżeli lubisz ganiać po szosie, jak i po drogach szutrowych. Bo o stwierdzenie ze przejedziesz tym w ciężkim terenie to bym sie nie pokusił, chociaż chłopaki z forum pokazali ze nawet Viadro daje radę w głebokich kałużach. Osobiście bym tego nie wziął bo jest szpetne, ale fakt, faktem iż funkcjonalne.
DT - Powiedzmy ze wersja R. Spalanie nie jest tak miażdżące. Spalanie 18l/100km to ma Aprilia RS 250. DT przy największym kacie nie wyjdzie poza 10l/100. Chyba ze to padaka i jest zepsuta. Ale tak jak heniek pisał, spali około 6l. Idealna w teren, ale z szosą już bezie problem. Wiadomo ze da sie, ale po co? Szkoda opon i w ogóle jakos tak mniej pewnie sie jeździ na kostce po asfalcie.
Wersja X - dobra zabawka do miasta. Mało waży, ma przyzwoitą moc, co przekłada sie na dobre przyspieszenia (zarówno w wersji R, jak i X). Jest stosunkowo młodym motocyklem, wiec cena jest wyzsza niz w przypadku TDR. Osobiście, najbardziej skłaniałbym sie właśnie ku DT w tej wersji
TDR - tania, żwawa, dobra jeżeli lubisz ganiać po szosie, jak i po drogach szutrowych. Bo o stwierdzenie ze przejedziesz tym w ciężkim terenie to bym sie nie pokusił, chociaż chłopaki z forum pokazali ze nawet Viadro daje radę w głebokich kałużach. Osobiście bym tego nie wziął bo jest szpetne, ale fakt, faktem iż funkcjonalne.
DT - Powiedzmy ze wersja R. Spalanie nie jest tak miażdżące. Spalanie 18l/100km to ma Aprilia RS 250. DT przy największym kacie nie wyjdzie poza 10l/100. Chyba ze to padaka i jest zepsuta. Ale tak jak heniek pisał, spali około 6l. Idealna w teren, ale z szosą już bezie problem. Wiadomo ze da sie, ale po co? Szkoda opon i w ogóle jakos tak mniej pewnie sie jeździ na kostce po asfalcie.
Wersja X - dobra zabawka do miasta. Mało waży, ma przyzwoitą moc, co przekłada sie na dobre przyspieszenia (zarówno w wersji R, jak i X). Jest stosunkowo młodym motocyklem, wiec cena jest wyzsza niz w przypadku TDR. Osobiście, najbardziej skłaniałbym sie właśnie ku DT w tej wersji
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Skoro piszesz że cena nie gra roli, to może zastanów się nad 2 motocyklami tylko nieco starszymi, powiedzmy coś na trasę, czyli cbr 125, cagiva raptor (naked) lub mito plastik, aprilla rs 125, lub jakieś supermoto, a w teren crossa/enduro w pojemności 125. Tylko też pojawia się pytanie na jakiej jeździe Ci zależy, czyli powiedzmy trasa asfaltem z ewentualnymi skokami w teren, czy po prostu raz teren raz asfalt
- yamasziR1
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 7/10/2009, 08:09
wybór
Witam serdecznie, to mój pierwszy post więc sie przedstawię. Nazywam się Adrian.
Potrzebuję małego motorka klasy 125. Normalnie jeżdżę Suzuki GSX F 750. Nie potrzebuję tak duzego motocykla do Warszawskich ciasnych uliczek. Dojazd głownie praca, ew jakieś sprawy na mieście. Interesują mnie dwa motorki Romet soft chopper (nowy) albo Suzuki GN 125 (używany). I proszę was o radę który z nich wybrać, ew polećcie mi inny motor tego typu, nie interesują mnie CBR, NSR itp. CBF 125 troszkę kosztuje więcej, wiec zakup jej musiałbym odłożyć na później. Co warto wybrać ??
Potrzebuję małego motorka klasy 125. Normalnie jeżdżę Suzuki GSX F 750. Nie potrzebuję tak duzego motocykla do Warszawskich ciasnych uliczek. Dojazd głownie praca, ew jakieś sprawy na mieście. Interesują mnie dwa motorki Romet soft chopper (nowy) albo Suzuki GN 125 (używany). I proszę was o radę który z nich wybrać, ew polećcie mi inny motor tego typu, nie interesują mnie CBR, NSR itp. CBF 125 troszkę kosztuje więcej, wiec zakup jej musiałbym odłożyć na później. Co warto wybrać ??
- rotmorf
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 31/1/2012, 21:11
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości