Zobacz wątek - Suzuki RM 125 regulacja gaźnika
NAS Analytics TAG

Suzuki RM 125 regulacja gaźnika

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez zxer » 1/12/2011, 21:58

na moje to tez objaw gaznikowy. zrob ten gaznik na tip top tak jak serwisowka mowi. jak nie brud, nie dysze, nie plywak to moze iglica zle ustawiona, moze jakas uszczelka, lewe powietrze gdzies lapie...
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw


Postprzez henio12323 » 1/12/2011, 23:05

a jeszcze raz spytam dysze masz takie same jak w oryginale ? czasem dzieciaki żeby zwiększyc pałera wsadzaja wieksze dysze myslac że po prostej pojada wiecej ;/ ew wizualnie zobacz czy nie widac sladów ewidentnego rozwiercania. kiedys robiłem enduraka z nieco rozwierconą dyszą, i było podobnie jak jechała to jechała :P a na wolnych gasła i zalewało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez bossmen » 1/12/2011, 23:16

Tak dysze są ok,a tu jest objaw odwrotny,nie zalewa tylko tak jakby brakowało paliwa!,iglice tez zmieniałem w różne położenie i nic,najlepiej jest jak iglica jest na samym dole,czyli zapinka na samej górze,ale różnica jest tylko podczas jazdy.
Avatar użytkownika
bossmen
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28/11/2011, 19:46
Lokalizacja: DB

Postprzez zxer » 2/12/2011, 02:57

gdyby brakowalo paliwa to by na wysokich tym bardziej nie chodzil
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez sonycbr77 » 2/12/2011, 16:17

moze za duzo powietrza przytkaj mu dolot zobacz czy bedzie roznica czasem tak w autach widzialem pozaklejane tasma na minimum wloty powietrza przy filtrze bo gdzies lewe powietrze lapia to musi byc jakas blahostka
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez bossmen » 2/12/2011, 16:39

Najczęściej jest to jakaś błahostka,do której ciężko dotrzeć!
Avatar użytkownika
bossmen
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28/11/2011, 19:46
Lokalizacja: DB

Postprzez bossmen » 8/12/2011, 09:12

Pojawił sie znów problem,tzn. sprawdzając kilka manuali doszukałem sie różnych rozmiarów dysz,w związku z tym postanowiłem upewnić sie w 100% co do rocznika mojego RM-a i tu pojawił sie problem bo w tej tabeli http://www.khyks.com/wrap/numeros_chassis.htm (otwórz link) nie ma mojego numeru! ja mam RF14A-1126XX a tam kolejnych liczb po 11 czyli 26 nie ma w ogóle i nie wiem jaki mam rok produkcji!
Co do gaźnika,to może ktoś ma takiego RM-a i wie jake są fabryczne dysze?
Avatar użytkownika
bossmen
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28/11/2011, 19:46
Lokalizacja: DB

Postprzez zxer » 8/12/2011, 13:14

z tego co wyczytalem to te same dysze sa w rocznikach 89 - 96 125/250cc [sprawdz numer czesci] wiec mozesz zwiekszyc zakres poszukiwan


cos znalazlem...jaki todokladniemodel ? S ?

09491-36008
.JET, MAIN (180)
1 MODEL S
9 09492-52011
.JET, PILOT (52)
1 MODEL S

http://www.alpha-sports.com/suzuki_part ... DgodAAsNJQ

roczniki 94 - 96 majazupelnie inne dysze w tych RM 125
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez bossmen » 8/12/2011, 19:41

Mój gaźnik to model Mikuni 35-1 model N/P taki jak tu http://www.offroad-bulgaria.bg/ftp/Mad_Neno/Suzuki/125cc%20%28RM125%20RF14A%201992-1995%29.pdf (otwórz link) (pierwszy od góry) drugi to model R/S.
Dziś dzwoniłem do gościa z http://www.moto-klinika.pl/ (otwórz link) bo tam mają wszystko do MIKUNI i po podaniu modelu motocykla i rocznika powiedział że były montowane dysze o różnych rozmiarach w przedziale od-do,np dysza główna od 290 do 490 (u mnie jest 390) i podobna sytuacja z dyszą wolnych obrotów,jak ja mam to rozumieć?,każdy nowy motocykl miał wkręcane takie dysze na których najlepiej chodził?
Avatar użytkownika
bossmen
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28/11/2011, 19:46
Lokalizacja: DB

Postprzez henio12323 » 8/12/2011, 20:09

raczej jak juz inne dysze wychodziły na rózne strony swiata... zaleca sie zmiane dysz przy smiganiu przy temp stałych +30 stopni a innych przy -20 :P inne mogły byc wersja na rynek japonski, inny na europe, usa itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez bossmen » 8/12/2011, 20:40

Jakoś mnie to nie przekonuje,bo pierwszy raz słysze o czymś takim! Rozumiem w samochodzie,np. w dieslu były modele na afryke które nie miały fabrycznie świec żarowych bo tam gorąco,ale dysze w gaźniku raczej nie mają z tym nic wspólnego!
Avatar użytkownika
bossmen
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28/11/2011, 19:46
Lokalizacja: DB

Postprzez bossmen » 16/12/2011, 19:59

Można temat zamknąć,po wymianie gaźnika wszystko wróciło do normy!
Avatar użytkownika
bossmen
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28/11/2011, 19:46
Lokalizacja: DB

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości




na górê