[Ducati Diavel ] Ducati Diavel - szatan z ekstraklasy
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Ducati Diavel ] Ducati Diavel - szatan z ekstraklasy
Dyskusja na temat: Ducati Diavel - szatan z ekstraklasy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati Diavel - szatan z ekstraklasy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati Diavel - szatan z ekstraklasy
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Piękny agresor! Zazdroszczę możliwości testowania! Miejsce dla plecaczka, to chyba tylko w dowodzie rejestracyjnym No chyba, że ma 140 cm wzrostu i jest gimnastyczką Tylko kto by chciał brać pasażera na taki motocykl? Dla mnie bomba!<br><hr>Gnypek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Diavel to super motocykl , ale napiszcie artykuł o jakichś innych motocyklach , bardziej przyziemnych , bo o Diavelu czytam juz chyba 5 artykuł wciagu paru miesięcy...<br><hr>SewerynCBR
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kto bogatemu zabroni lansu? Na pewno nie jest to motocykl dla każdego ale to dobrze. Wygląda i jezdzi to ważne .<br><hr>Tom Tom
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Do czasu i to krótkiego. W Multistradzie szybko się to pieprzy i trzeba wstukiwać PIN przed każdym odpaleniem <br><hr>OcetKomentatorzy napisał(a):"Wystarczy mieć go przy sobie, ale uruchomić motocykl. "<br><hr>Autokorekta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
lanserów i pozerów powinno sie za.bijac na miejscu to niemotocyklisci to zaraza która mi psuje miłosc do motocykli i podejscia do nich diavel jest genijalny wiedziałem to odrazu gdy zopbaczyłem dane techniczne ma ergonomiczna przyjemna pozycje do czerpania radosci z jazdy jedyny mankament to to ze dali piec z multistrady ktory i tak oczywiscie jest w czołwówce swoiei klasy w testach jest tylko minimalnie wolniejszy od vmaxa od którego pozatym jest o niebo lepszy pod kazdym wzgledem przedewszytkim pod wzgledem masy co w wkluczowy sposob wp-lywa na przyjemnosc z jazdy jednak według mnie producenci z włoch powinni sie bardziej przyłozyc do pieca i stworzyc potwora od podstaw tnt wyrywajace rece z stawów poszli na łatwizne zeby minimalnym kosztem maxymalnie zarobic wstawiac piec zinnego modelu cóz dobre i to swiat moto bez diavvela byłby ubozszy o diavela <br><hr>czorcz prosto z manety
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
osobiscie gdybym zarzadzał tym projektem silnik który by sie znalazł w ramie urywał by łep a na 1/4 robił z wszytkich seryjnyhc superbioków mielone <br><hr>czorcz prosto z manetyKomentatorzy napisał(a):lanserów i pozerów powinno sie za.bijac na miejscu to niemotocyklisci to zaraza która mi psuje miłosc do motocykli i podejscia do nich diavel jest genijalny wiedziałem to odrazu gdy zopbaczyłem dane techniczne ma ergonomiczna przyjemna pozycje do czerpania radosci z jazdy jedyny mankament to to ze dali piec z multistrady ktory i tak oczywiscie jest w czołwówce swoiei klasy w testach jest tylko minimalnie wolniejszy od vmaxa od którego pozatym jest o niebo lepszy pod kazdym wzgledem przedewszytkim pod wzgledem masy co w wkluczowy sposob wp-lywa na przyjemnosc z jazdy jednak według mnie producenci z włoch powinni sie bardziej przyłozyc do pieca i stworzyc potwora od podstaw tnt wyrywajace rece z stawów poszli na łatwizne zeby minimalnym kosztem maxymalnie zarobic wstawiac piec zinnego modelu cóz dobre i to swiat moto bez diavvela byłby ubozszy o diavela <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
powiedzmy taki 1800 ccm majacy max przy 10 tys masa troche by wzrosła powiedzmy o te 20 kg "tu i tam" 230-240 km byłoby genijalne w tym motocyklu.<br><hr>czorcz prosto z manetyKomentatorzy napisał(a):lanserów i pozerów powinno sie za.bijac na miejscu to niemotocyklisci to zaraza która mi psuje miłosc do motocykli i podejscia do nich diavel jest genijalny wiedziałem to odrazu gdy zopbaczyłem dane techniczne ma ergonomiczna przyjemna pozycje do czerpania radosci z jazdy jedyny mankament to to ze dali piec z multistrady ktory i tak oczywiscie jest w czołwówce swoiei klasy w testach jest tylko minimalnie wolniejszy od vmaxa od którego pozatym jest o niebo lepszy pod kazdym wzgledem przedewszytkim pod wzgledem masy co w wkluczowy sposob wp-lywa na przyjemnosc z jazdy jednak według mnie producenci z włoch powinni sie bardziej przyłozyc do pieca i stworzyc potwora od podstaw tnt wyrywajace rece z stawów poszli na łatwizne zeby minimalnym kosztem maxymalnie zarobic wstawiac piec zinnego modelu cóz dobre i to swiat moto bez diavvela byłby ubozszy o diavela <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):osobiscie gdybym zarzadzał tym projektem silnik który by sie znalazł w ramie urywał by łep a na 1/4 robił z wszytkich seryjnyhc superbioków mielone <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Forumowiczów robiących błędy powinno się zabijać na miejscu (to Twoja filozofia). Na treść Twojej wypowiedzi spuszczam litościwie zasłonę milczenia.<br><hr>GnypekKomentatorzy napisał(a):lanserów i pozerów powinno sie za.bijac na miejscu to niemotocyklisci to zaraza która mi psuje miłosc do motocykli i podejscia do nich diavel jest genijalny wiedziałem to odrazu gdy zopbaczyłem dane techniczne ma ergonomiczna przyjemna pozycje do czerpania radosci z jazdy jedyny mankament to to ze dali piec z multistrady ktory i tak oczywiscie jest w czołwówce swoiei klasy w testach jest tylko minimalnie wolniejszy od vmaxa od którego pozatym jest o niebo lepszy pod kazdym wzgledem przedewszytkim pod wzgledem masy co w wkluczowy sposob wp-lywa na przyjemnosc z jazdy jednak według mnie producenci z włoch powinni sie bardziej przyłozyc do pieca i stworzyc potwora od podstaw tnt wyrywajace rece z stawów poszli na łatwizne zeby minimalnym kosztem maxymalnie zarobic wstawiac piec zinnego modelu cóz dobre i to swiat moto bez diavvela byłby ubozszy o diavela <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Lovtza zdecyduj się w końcu bo raz piszesz, że duża masa, a raz, że niewielka? Pokaż mi power cruisera o takich osiągach i tak niskiej masie! Vmax, V-rod? 300 kg lub więcej. Ba, Hajka, ZX-14? Też cięższe. Kapujesz już? Ducati robi piękne, lekkie, fenomenalnie jeżdżące i ponadczasowe motocykle. Sam mam nowego Monstera 1100 EVO. I po kilku sezonach na różnych japońcach wiem, że będzie już tylko DUCATI!<br><hr>quetz666
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szkoda ze nie mieliście do testu wersji z wydechem full termignoni, to dopiero brzmi i ma jeszcze wiekszego kopa, no i troszkę lzejszy jest.<br><hr>kw
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie widzę na zdjęciach regulacji naprężenia łańcucha. Jeśli Włochom udało się wyeliminować tę czynność, to powinno być pierwszą strofą na chwałę "Diabła". W trybie pilnym proszę o wybudzenie z tego pięknego snu.<br><hr>dawid
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie podoba mi sie poczatek że Aprilia strugała mase skuterów i kilka dziwnych motocykli a od lat drugą marką w sporcie zdobywającą zwycięstwa jedno za drugim. Zresztą konkurencja sięgała dalej 996/999 vs RSV Mille/1000R, Monster S4R vs Tuono, DS1000 vs SL1000 Falco, Hypermotard vs Dorsoduro, Shiver vs Monster ...i jeszcze by się znalazło;) Bo MV Agusta za ekskluzywna, konkurencyjna dla obu marek Cagiva w zasadzie już nie istnieje (nie licząc Mito) a Benelli to egzotyka i technicznie troche w tyle względem designu. Za to artykuł spoko no i ten Diavel śni mi sie po nocach choć bardziej na starsze "spokojniejsze" lata;) ja myśle że Ducati chce wejść na inne rynki i pokazać że nie robi wyłącznie świetnych sportowych moto ale także potrafi zbudować świetnego Enduro czy Cruisera...zachowując przedimek SPORTOWE.<br><hr>Chylo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dlaczego?, Jeździłeś, jakim modelem, jak długo? <br><hr>JMKomentatorzy napisał(a):ducati=badziewie na dwoch kolach<br><hr>antekCBR<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Napięcie łańcucha jest, realizowane mimośrodowo w piaście tylego koła...No trochę mój brat by się wkurzył, bo tam coś nie tak o Aprilii jest, co do porównania z innymi powercruiserami, to troszkę nieporozumienie, ponieważ nie da się porównać cruisera co lata po zakrętach lepiej niż niejedne sporty i dużo lepiej hamuje, do traktorów z nowym V-maxem włącznie.
Osobiście jednak mi się nie podoba, no cóż ekonomia rządzi się jednak swoimi prawami, i chcąc zdobywać nowych klientów, trzeba wymyślić coś nowego, bowiem nie każdy gustuje zapitalaniu głową do przodu.
Dodam, że sam posiadam 2 sztuki Ducati.<br><hr>Janek Testastretta
Osobiście jednak mi się nie podoba, no cóż ekonomia rządzi się jednak swoimi prawami, i chcąc zdobywać nowych klientów, trzeba wymyślić coś nowego, bowiem nie każdy gustuje zapitalaniu głową do przodu.
Dodam, że sam posiadam 2 sztuki Ducati.<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości