Zobacz wątek - Zmiana gaźników na większe Kawasaki
NAS Analytics TAG

Zmiana gaźników na większe Kawasaki

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Zmiana gaźników na większe Kawasaki

Postprzez lidkus » 24/11/2011, 16:14

Siemanko, mam przed sobą gaźniki o średnicy 38mm od kawasaki zx7. Motocykl ten dysponował mocą 122km na wale i ok 110 na tylnym kole.

Gaźniki te chciałbym zaadoptować do mojej kawasaki zzr 600 która ma też gaźniki keihena o średnicy 36mm.

Dlaczego ten pomysł? Gaźniki 38mm leża i się kurza na półce a w mojej kawie gaźniki są już strasznie zmęczone, luzy na ośkach i ciężko je zsynchronizować jak już się uda to po 300km znowu kicha, po za tym spalanie jest za duże jak na ten model.

Ten swap raczej będzie eksperymentem chciałbym zobaczyć jak wpłyną większe gaźniki i w lepszej kondycji niż obecne na zdrowy silnik w mojej kawie
Dodatkowo mam filtr powietrza k&n i przelotowe kominy więc myślę ze różnica w oddawaniu mocy powinna się poprawić.

Jak nic się nie zmieni a nawet będzie gorzej, kupie oryginalne z nowszego modelu.

Co o tym myślicie?
Jest zima, po sezonie, dużo wolnego czasu mogę podłubać :)

Lewa!
Avatar użytkownika
lidkus
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 17/6/2011, 06:24


Postprzez greku » 24/11/2011, 18:14

sam jestem ciekaw wyniku eksperymentu, zwroc uwage jakie masz dysze w starych i nowych gaznikach i czy ewentualnie da sie podmienic jedne na drugie
greku
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 12/6/2011, 18:58


Postprzez zxer » 24/11/2011, 18:54

A z jakiego roku ten zzr i zx7 ?
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez lidkus » 24/11/2011, 20:06

Napiszę tak gaźniki mam od kumpla on mówił że to od jego kolegi starej zxr 750.
Na gaźnikach mam wybity rok 89 ale dysze są 117 i 38. A wszystkie zxr jak patrzyłem w katalogach to 118 i 35 lub 150 i 38.
Nie wiem od którego modelu są te gaźniki ale na pewno od zxr.
Mój zyzgak jest z 94roku.
Praktycznie wszystkie bebechy pasują do moich gaźników ale nie me sensu przekładać tylko dysz bo się zrobi kaszana.

W tych gaźnikach są ładnie pracujące przepustnice i ssanie wygląda na "zdrowsze".

Jedyny minus to taki że będę musiał dorobić króćce lub redukcje bo mają troszkę węższy rozstaw gaźników.

No chyba że króćce od zxr pasują do głowicy zx600e ?

Linki od gazu, ssanie, wolne obroty, podgrzewanie gaźników, zaworki iglicowe, oringi wszystko pasi oprócz króćców.

Jak odpalę moto na nowych gaźnikach i zrobię synchro to dam znać :)
Avatar użytkownika
lidkus
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 17/6/2011, 06:24

Postprzez zxer » 25/11/2011, 15:41

no bedziesz musialcos z kruccami wykombinowac tylko tak zeby nie lapal lewego powietrza . A airbox pasuje ? zeby nie bylo tak ze potem tanka nie zalozysz bo bedzie wszystko za wysoko.
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê