FZ1 z owiewkÄ… czy bez ?
Posty: 48
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
fz6n mam małą szybkę mra i daje rade na trasie faktem jest że przelot z wro nad morze umęczył mnie, ale zaliczyłem w tym roku kilka takich wypadów i da się spokojnie trzymać 160 i po 230 jak jest miejsce do takiej prędkości fz1 jeździłem jest moc i i da jechać szybko tylko trzeba chcieć
- donjaw
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 20/3/2009, 15:06
- Lokalizacja: wrocław
Mi tam takie niepełne owiewki jak ta w FZ8 Fazer czy FZ1 Fazer się podobają. Ty kolego zastanów się nad tym co jest Ci potrzebne, bo to co podoba się innym to kiepski wyznacznik.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
przestancie szelescic papierkami
a tak serio rzeczowo to tez sprobuje ... obecnie jezdze na kawasaki z 1000 ... ma tam jakas lekka szybke ... jest super do miasta, natomiast na trase brak owiewki ... hmm czasem przeszkadza....no ale tez nie dramatyzujmy... ja akurat staram sie trasy dobierac pod wzgledem fajnych winkli i widoków i jakoś predkosci maksymalne jakie mozna tam rozwinac nie sa super wysokie. Mysle ze wybor miedzy owiewka a jej brakiem powinien byc wypadkowa takich czynników jak proporcja jazdy miasto/trasa, rodzaje tras jakie preferujesz, predkosci jakimi chcesz jezdzic, to jak bardzo dla CIebie wazny jest komfort... musisz niestety sam zdecydowac
a tak serio rzeczowo to tez sprobuje ... obecnie jezdze na kawasaki z 1000 ... ma tam jakas lekka szybke ... jest super do miasta, natomiast na trase brak owiewki ... hmm czasem przeszkadza....no ale tez nie dramatyzujmy... ja akurat staram sie trasy dobierac pod wzgledem fajnych winkli i widoków i jakoś predkosci maksymalne jakie mozna tam rozwinac nie sa super wysokie. Mysle ze wybor miedzy owiewka a jej brakiem powinien byc wypadkowa takich czynników jak proporcja jazdy miasto/trasa, rodzaje tras jakie preferujesz, predkosci jakimi chcesz jezdzic, to jak bardzo dla CIebie wazny jest komfort... musisz niestety sam zdecydowac
- warmplace
- Świeżak
- Posty: 345
- Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20
Witam
Przemyślałem temat i zosanę przy streecie. Do wiatru jestem w sumie przyzwyczajony i z drugiej strony dążenie do V-max przez cały czas nie bardzo mnie kreci. Wole takie tam strzały. Rozmawiałem dziś z typkiem który dokłada jak chcę gdzies dalej sie przeleciec szybkę akcesoryjną , jakieś 30 cm i da się lecieć 160 śmiało. Dla mnie bez owewki to w trasie max 140 było. Tzn wiadomo ze latałem i po 200 ale nie ma luzu. W tym roku raptem dwa razy polecialem na mazury tak więc tak to u mnie z trasami. Mam nadzieję ze zaim znajde to mi się nie zmieni. Dosyć mam juz tych zmian, ale nie mam nad tym kontroli
Pozdro
Przemyślałem temat i zosanę przy streecie. Do wiatru jestem w sumie przyzwyczajony i z drugiej strony dążenie do V-max przez cały czas nie bardzo mnie kreci. Wole takie tam strzały. Rozmawiałem dziś z typkiem który dokłada jak chcę gdzies dalej sie przeleciec szybkę akcesoryjną , jakieś 30 cm i da się lecieć 160 śmiało. Dla mnie bez owewki to w trasie max 140 było. Tzn wiadomo ze latałem i po 200 ale nie ma luzu. W tym roku raptem dwa razy polecialem na mazury tak więc tak to u mnie z trasami. Mam nadzieję ze zaim znajde to mi się nie zmieni. Dosyć mam juz tych zmian, ale nie mam nad tym kontroli
Pozdro
- as600
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 9/11/2010, 12:26
Posty: 48
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości