Zobacz wÄ…tek - Wydech LeoVince Honda CBR 600 RR 03r. Pomocy
NAS Analytics TAG

Wydech LeoVince Honda CBR 600 RR 03r. Pomocy

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Postprzez Atlantis » 9/11/2011, 18:30

Miczab napisał(a):No to trochę nie rozumiem, najpierw napisałeś, że moc podnosi sam komin, a filtr i PC do niczego się nie przydają, a teraz że sam komin podniesie moc o 0,05 KM. :P


Jakiś przeskok myślowy, sorry. Miałem na myśli, że sam komin daje parę koni, a taki filtr powietrza renomowanego producenta jakim jest bez wątpienia K&N daje masakryczne parę setnych konia więcej, ale poprawia znacząco dźwięk. Jeśli zależy komuś stricte na mocy to sam komin wystarczy. Przy 100 konnej maszynie 5 koni w jakimś zakresie obortów(najczęściej średnim) na pewno będzie odczuwalne ;]

fz6 napisał(a):Speedzik był najfaniejszy, ale rozczarowałem się górą. Z dołu ok, bardzo fajnie idzie.


No tak, doskonale Cię rozumiem ;) Te 3 cylindry Triumpha i w streecie i speedzie mają oczywiście swoje zalety, ale także 2 podstawowe wady, które według mnie skreślają te motocykle: 3 cylindry nigdy nie przejadą tyle co 4, bo to wszystko mimo wałków równoważących lata w środku - nie da się zapewnić takiej kultury pracy jak w rzędowej 4-ce. Druga sprawa, to ta góra, a ogólnie rzecz biorąc nie tylko góra, ale także wyższe prędkości >180 km/h. Street, Speed i Daytona wedle wszelkich opinii delikatnie odstają od konkurencji włoskiej i japońskiej w tym temacie. Daytona, która jest 675'tką nie potrafi przekroczyć 250 km/h(zamyka licznik i koniec), a każdy Gixer, Cebeerka itd. ze spokojem pociągną jeszcze 10-20 km/h więcej. Także rozpędzanie w tym pułapie trwa dłużej. Wszystko wina konstrukcji tego wszędzie wychwalanego pod niebiosa silnika - nie jest on tak wysoko obrotowy, bo by się rozleciał w pył :P

Jak nie śmigasz po torze, to wiadomo, że starczy ;) Heble i prowadzenie, Miodzio - wszyscy tak twierdzą, nawet Niemcy, u których zawsze wygrywa BMW.

PS
Nie jestem antyfanem Triumpha - fajnie, że angole mają swoją markę, ale sorry - te motocykle w mojej(mojej osobistej!) opinii są po prostu nieładne, szczególnie z ryja patrząc ;>
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Atlantis » 10/11/2011, 10:01

pan_wiewiorka napisał(a):
Atlantis napisał(a): Druga sprawa, to ta góra, a ogólnie rzecz biorąc nie tylko góra, ale także wyższe prędkości >180 km/h. Street, Speed i Daytona wedle wszelkich opinii delikatnie odstają od konkurencji włoskiej i japońskiej w tym temacie. Daytona, która jest 675'tką nie potrafi przekroczyć 250 km/h(zamyka licznik i koniec), a każdy Gixer, Cebeerka itd. ze spokojem pociągną jeszcze 10-20 km/h więcej.

HY HY (otwórz link) :lol:


Był skoksowany :D :D

Inna sprawa, że mam rację :P
Wyprzedza go na zakręcie w średnim zakresie obrotów. Właśnie tu jest moc 3 cylindrów!
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Atlantis » 10/11/2011, 10:23

pan_wiewiorka napisał(a):
Atlantis napisał(a):Wyprzedza go na zakręcie w średnim zakresie obrotów. Właśnie tu jest moc 3 cylindrów!

Znaczy przecinaki służą wyłącznie do startu na śfffiartkę? :lol:
Inna sprawa, gdyby był o te 20 km/h szybszy, to nie miałby problemów z wyprzedzeniem na prostej. Twój argument jest inwalidą :lol:


Może trochę jest, ale dane techniczne nie kłamią :P(umysł ścisły w to wierzy). Seryjna Daytona nie pogoni za japońskimi konkurentami.

Jeśli nie wierzyta to prosz:
http://www.motocykl-online.pl/testy/Hon ... aha_YZF_R6

Luknij na v maks. i na przyspieszenia. Dobra różnice nie są drastyczne, ale na torze powinny wyjść ;]
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Atlantis » 10/11/2011, 10:32

pan_wiewiorka napisał(a):
Atlantis napisał(a):http://www.motocykl-online.pl/testy/Honda_CBR_600_RR_vs_Kawasaki_ZX_6R_vs_Suzuki_GSX_R_600_vs_Triumph_Daytona_675_vs_Yamaha_YZF_R6

To Ci sami, którzy testowali sześcioletnie opony i byli zdziwieni, że coś z nimi nie bangla? :P


Ci sami, którzy twierdzili, że opony da się zamknąć ino na torze i to przy sprzyjających warunkach :D
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Atlantis » 10/11/2011, 10:35

To są przedruki z MotoRRRRada :P Niemieckiej wyroczni motocyklowej. Oni się lubują w tabelkach i statystykach. Oczywiście mogą kłamać ;>(I nie lubić np. Brytoli)
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Atlantis » 10/11/2011, 10:54

pan_wiewiorka napisał(a):Dlatego ufam MM :D


Dlatego kupujÄ™ ich gazetÄ™ :P
Przy okazji Oni wszystko testują empirycznie, próżno tam szukać tabelek z przyspieszeniami itd.
Może i lepiej ;]
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez fz6 » 10/11/2011, 13:01

Jak na mój gust to go dziabnął na dohamowaniu przed zakrętem i to po ewidentnym błędzie tego na R6.
Po drugie te maszyny z filmu mają tyle wspólnego z seryjnymi co świnia z lataniem.

Mi łatwiej i przyjemniej prowadziło się Honde. Różnic w przyspieszeniach nie odczuwałem, Honda wydaje się lżejsza podczas jazdy, łatwiej się manewruje, skręca, ogólnie czułem to moto po 5 min. o wiele lepiej niż moją fz6, którą mam dwa lata. W Speedzie wnerwiało mnie odcięcie przy 10 tys. Może jakbym go dostał na dłużej niż 2 godz. to by mi się spodobał. Honda po 5min. była zajefajna. To są moje odczucia, a wiadomo, że każdy ma inne upodobania i preferencje, nie mówiąc o wzrości,wadze i stylu jazdy. Napewno czego nie można odmówić speedowi to gang silnika, jeszcze jak mu założyć Arow-a to banan na japie murowany.
Honda ma jedną wadę- beznadziejne zegary. Za to powinni powiesić za jajca tego co to zaprojektował.
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Postprzez fz6 » 10/11/2011, 13:41

Mordeńka, ale na wyjściu z zakrętu przewage ma 3 cylindrówka, a tam nie ma jakiś 2 kilometrowych prostych, żeby R6 tak odjechała.
Zresztą na ile mogłaby odjechać? Na 10m? Jedno złe dohamowanie i są koło w koło.
Tu wygrana będzie bardziej zależała od umiejętności kierowcy niż od 2 kucy w prawo czy lewo.
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Postprzez Atlantis » 10/11/2011, 20:50

fz6 napisał(a):Mordeńka, ale na wyjściu z zakrętu przewage ma 3 cylindrówka, a tam nie ma jakiś 2 kilometrowych prostych, żeby R6 tak odjechała.
Zresztą na ile mogłaby odjechać? Na 10m? Jedno złe dohamowanie i są koło w koło.
Tu wygrana będzie bardziej zależała od umiejętności kierowcy niż od 2 kucy w prawo czy lewo.


Wiewiór. On ma rację, ja też to Ci próbowałem jakoś wyeksplikować.
Nawet jeśli "coś tam" może się rozpędzić do 270, a "coś tam 2" do 250, to przecież wiadomo, że nabieranie prędkości w tym przedziale budzika idzie w tempie podobnym do wzrostu drzewa. Raz, że pod koniec prostej różnica prędkości wyniosłaby nie 20, a 2 km/h, a druga sprawa, to to co napisałem - skoksowane sprzęty. Zarówno Daytona jak i R6 w takich wyścigach robią 2 sety nie w 10 sekund, ale 7-8 i ciężko tutaj powiedzieć, która machina szybsza. Miałem na myśli raczej Dyatone z salonu kontra R6 z salonu. Zresztą Wiewiór masz wtyki w MM, weź kiedyś od nich Speed'a np. i porównaj mi to z dużym Zetem w kwestii "odjeżdżania" przy prędkościach rzędu 180 km/h. Dam się pokroić, że na pewno duży Zet, MV A Brutale, a nawet wyraźnie słabsza CB1000R robią to lepiej. Patrze sobie tak na wykresy i Speed Triple ma odcięcie po przekroczeniu 9000, gdzie Hondzina i Kawa robią prawie 11 0000. Trochę lipa.
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez adamRS » 11/11/2011, 14:27

pan_wiewiorka napisał(a):Inna sprawa, na Dresszóstkę już nie wsiende, sponiewierała mnie o jeden raz za dużo ;)

O czymś to musi świadczyć :twisted:
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez Atlantis » 12/11/2011, 15:30

pan_wiewiorka napisał(a):
adamRS napisał(a):O czymś to musi świadczyć :twisted:

Nie nadaje się na pierwsze moto. Cały czas to powtarzam :D


Twoje pierwsze moto? :shock:

Jak można być w takim wieku tak nierozsądnym ? :DDD
Ostatnio edytowano 12/11/2011, 21:54 przez Atlantis, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez maciejka69 » 12/11/2011, 17:49

wiewiór uważaj, bo chyba Cię otoczył :D
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez Atlantis » 12/11/2011, 21:56

A tam :P Nie gadaj, przecież: "R6 w ogóle nie jedzie, brakuje mocy, co myślicie chłopaki o R1, da radę czy też za słabe??" :D
Tak poważnie to najgorsze jest jak ktoś się na coś napali i potem nawet czując, że popełnia błąd i tak to zrobi, bo to jego/jej marzenie...
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê