Jakie enduro na poczÄ…tek?
• Strona 1 z 1
Jakie enduro na poczÄ…tek?
Witam wszystkich;)
Mam do Was pytanie, otóż poszukuję dla siebie motocykla enduro,
mam 175 cm wzrostu i jakieÅ› 70kg wagi.
Z tego co szukałem/patrzyłem to w oko wpadło mi suzuki drz 400 albo yamaha wr 450 (taka Wr`ka nie ma liczników, nie wiem czy są wersje z takowymi)
i teraz pytanie czy nie lepiej kupić 250 jakiejś, chociaż bardziej aniżeli na szaleństwach po lasach itp zależy mi na zwykłym jeżdżeniu czy podróżowaniu.
Z góry przepraszam za głupie pytania, ale no jestem zielony jeszcze w tym troszke, aczkolwiek jeżdże tylko dużo mniejszą pojemnością;)
Mam do Was pytanie, otóż poszukuję dla siebie motocykla enduro,
mam 175 cm wzrostu i jakieÅ› 70kg wagi.
Z tego co szukałem/patrzyłem to w oko wpadło mi suzuki drz 400 albo yamaha wr 450 (taka Wr`ka nie ma liczników, nie wiem czy są wersje z takowymi)
i teraz pytanie czy nie lepiej kupić 250 jakiejś, chociaż bardziej aniżeli na szaleństwach po lasach itp zależy mi na zwykłym jeżdżeniu czy podróżowaniu.
Z góry przepraszam za głupie pytania, ale no jestem zielony jeszcze w tym troszke, aczkolwiek jeżdże tylko dużo mniejszą pojemnością;)
- Romek1989
- Świeżak
do podrózowania ? DRZ ? nie nadaje sie zbytnio, po 1 niska predkosc przelotowa, po 2 po kazdym wypadzie musisz zbierac z ciuchów kilo robactwa po 3 opory wiatru są nieciekawe na traski. chyba że ma byc to pyrkanie w terenie, i podrózowanie po lasach, w takim razie to sie nada, ale moim zdaniem lepiej jest kupic cos bardziej lajtowego. np ktm lc4, jakas suzuki DR, mniej bedzie kosztowało utrzymanie, i lepiej bedzie nadawało sie na dłuuuugie trasy nawet te terenowe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
-
henio12323 - Moderator
tylko teraz pytanie czy tak za cene ok 8 tys uda mi się kupić cos dobrego?