Drugi motocykl. Sport/szosa lub naked
Posty: 96
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
pan_wiewiorka napisał(a):ASR1927 napisał(a):[...]wszystkie duże nakedy nie bardzo się od siebie różnią.
Jaja sobie robisz?
No dobra, są pewne detale które są widoczne tylko dla fanów takiego stylu. Sorry Panie Wiewiórka, ale jak dla mnie to one są wszystkie takie same... Jedne mają dwa wygary, jedne tylko jeden. Dwie lampy, jedną. Koniec różnic...
Przeważa VFR800, ale jak nie znajdę nic co mnie zadowoli to popatrzę za F4, chociaż nie lubie CBR z mentalności. Ot taki golf III
Edit: No dobra, żebym nie wyszedł na totalnego ignoranta powiem że podoba mi się Yamaha Bulldog, ale nie te pieniądze
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
ASR1927 napisał(a):No dobra, są pewne detale które są widoczne tylko dla fanów takiego stylu. Sorry Panie Wiewiórka, ale jak dla mnie to one są wszystkie takie same... Jedne mają dwa wygary, jedne tylko jeden. Dwie lampy, jedną. Koniec różnic...
Nice. A dla mnie każdy plastik wygląda tak samo. Jedne mają jedną lampę, inne mają dwie, a cała reszta jest pod plastikiem więc nawet nie ma na co popatrzeć
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Wzory plastików chociażby można podziwiać Wiecie panowie, kwestia gustu, Big Bike w stylu naked podoba mi się mimo wszystko ale naprawdę dla mnie różnią się detalami. No i brak owiewki, no i w kombinezonie na nakedzie? Naked kojarzy mi się z jeansami i motoskórą... Nie będę zmieniał stroju dla motocykla.
Żeby to przedyskutować, trzeba by założyć osobny temat "O wyższości nakeda nad plastikiem" lub odwrotnie...
Żeby to przedyskutować, trzeba by założyć osobny temat "O wyższości nakeda nad plastikiem" lub odwrotnie...
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
SÄ… identyczne tak jak CB500, GS500 i ER5
3 kołyskowe stalowe ramy, 3 razy teleskopy z przodu, 3 duże, nie wysilone rzędowe silniki, 6 sporych tarcz z 4 zaciskami na każdej, archaiczny sposób mocowania amortyzatorów z tyłu we wszystkich, nawet wydechy maja tak samo poprowadzone No dobra, kawa ma inny wahacz
3 kołyskowe stalowe ramy, 3 razy teleskopy z przodu, 3 duże, nie wysilone rzędowe silniki, 6 sporych tarcz z 4 zaciskami na każdej, archaiczny sposób mocowania amortyzatorów z tyłu we wszystkich, nawet wydechy maja tak samo poprowadzone No dobra, kawa ma inny wahacz
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
A który silnik będzie miał bardziej zbliżony dźwięk do samochodowej V8? Rzędowa czwórka jak w tych nakedach, czy raczej widlasta czwórka jak w VFR?
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
2xVFR800 postawione obok siebie
W sumie to nie chodziło mi o to że to kiepskie rozwiązania, tylko o to że te motóry są identyczne
Haha To mój 8-mio letni sport jest z najwyższej półki SS z najwyższej półki to by miał USD z pełną regulacją
Jak wyżej Dobicie, odbicie napięcie wstępne, z przodu i z tyłu, wszystko mam
Bo jeśli sprzęgło nie musi przenosić jakichś gigantycznych momentów to można dać linkę zamiast hydrauliki i dzięki temu mieć lepszą dozowalność
W sumie to nie chodziło mi o to że to kiepskie rozwiązania, tylko o to że te motóry są identyczne
pan_wiewiorka napisał(a):Invinciblee napisał(a):3 razy teleskopy z przodu
Z pełną regulacją. Coś co dziś mają tylko SS z najwyższej półki
Haha To mój 8-mio letni sport jest z najwyższej półki SS z najwyższej półki to by miał USD z pełną regulacją
pan_wiewiorka napisał(a):Invinciblee napisał(a):archaiczny sposób mocowania amortyzatorów z tyłu we wszystkich
Z pełną regulacją. Jedni wolą mieć taki sposób mocowania i pełną kontrolę, inni najnowszy sposób mocowania i zero regulacji
Jak wyżej Dobicie, odbicie napięcie wstępne, z przodu i z tyłu, wszystko mam
pan_wiewiorka napisał(a):Dodajmy jeszcze pompę na sprzęgle, czyli coś, czego nie spotyka się nawet w dzisiejszych SS.
Bo jeśli sprzęgło nie musi przenosić jakichś gigantycznych momentów to można dać linkę zamiast hydrauliki i dzięki temu mieć lepszą dozowalność
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
pan_wiewiorka napisał(a): Wyjące tysiące i bzyczące sześćsetki nawet na Akrapach czy innych wynalazkach mogą pomarzyć o czymś takim. No ale rzecz gustu
Nie, wiem jak Ty uważasz, ale jak dla mnie taaakie wycie to może być
http://www.youtube.com/watch?v=RaYzG_BUyN4
Od 40stej sek. -> http://www.youtube.com/watch?v=jkdCftchiRc
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
Ta Agusta coś wspaniałego. Zwłaszcza jak zbijał biegi z tą "przegazówką".
Sorry Wiewiórka, że zbeształem Twoją wiarę, jeszcze nie przyszła u mnie pora na nakeda, ale kiedyś na pewno to nastąpi. Jest w nich coś co mnie ciągnie, ale to jeszcze nie ten czas
Zdecydowałem się na VFR800 1999r. i to jest mój cel na ten lub przyszły rok.
Dzięki wszystkim za duże zainteresowanie tematem i doraźną pomoc. Temat chyba można zamknąć, chyba że ktoś sie pod niego podepnie, lub Invi i Wiewiórka dalej chcą pisać rozprawkę "O wyższości..."
Sorry Wiewiórka, że zbeształem Twoją wiarę, jeszcze nie przyszła u mnie pora na nakeda, ale kiedyś na pewno to nastąpi. Jest w nich coś co mnie ciągnie, ale to jeszcze nie ten czas
Zdecydowałem się na VFR800 1999r. i to jest mój cel na ten lub przyszły rok.
Dzięki wszystkim za duże zainteresowanie tematem i doraźną pomoc. Temat chyba można zamknąć, chyba że ktoś sie pod niego podepnie, lub Invi i Wiewiórka dalej chcą pisać rozprawkę "O wyższości..."
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
Myślę że to nie od układu silnika zależy a od wielkości i wydechu przede wszystkim . Jak nowa R1 brzmi to rany boskie ! myślałem że corvette jedzie.a też r4 . Ale ja się gówno znam szczerze mówiąc
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
http://www.youtube.com/watch?v=RSU_XHft ... re=related
Od 40 sekundy jak zaczyna przypdalać brzmi ładnie. Tylko czego one wszystkie tak świszczą??
Od 40 sekundy jak zaczyna przypdalać brzmi ładnie. Tylko czego one wszystkie tak świszczą??
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
Jeżeli jest to vtec to ma koła zębate, jeżeli nie jest to ma łancuszek. Tyle udało mi się na szybko znaleźć. Co ciekawe, na youtube VFR na nieseryjnych wygarach już tak nie świszczą. Kwestia wydechu?
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
amahay napisał(a):Ale pytam co to za wersja na filmie .
http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... ,art1.html
Wygląda na to że to ten
Teraz mi przyszło do głowy że to może wiatr świszczy przez jakieś szczeliny
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
ASR a ty czytałeś coś w ogóle o tych VFRach ?
Pytam bo mój bardzo dobry ziomek zmieniał moto z VF 500 i szukał własnie VFRów najpierw tych bez V-tec potem z V-tec i naczytał naczytał i opinie na temat tych moto spowodowały że wybrał fz6 2004.
Prosta wymiana świec to rozebranie całego motocykla . Do tego jak V-tec się zepsuję to "nikt" tego naprawić nie umie i koszty są ogromne . a bez V-tec to trochę mało ciekawy motocykl .
Przemyśl sprawę czy nie lepsza będzie rzędowa 4 do której części będą wszędzie .
Pytam bo mój bardzo dobry ziomek zmieniał moto z VF 500 i szukał własnie VFRów najpierw tych bez V-tec potem z V-tec i naczytał naczytał i opinie na temat tych moto spowodowały że wybrał fz6 2004.
Prosta wymiana świec to rozebranie całego motocykla . Do tego jak V-tec się zepsuję to "nikt" tego naprawić nie umie i koszty są ogromne . a bez V-tec to trochę mało ciekawy motocykl .
Przemyśl sprawę czy nie lepsza będzie rzędowa 4 do której części będą wszędzie .
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
Na motogenie wypadł bardzo dobrze, cytat "motocykl bliski ideału". Invi też mówił wyżej że nie słyszał żeby ktoś narzekał na VFR 1999r. elco z forum miał i też sobie chwalił z tego co pamiętam. Kolega gościa od którego kupiłem Triumpha mówił że ma VFR800 1999 i jest mega zadowolony (kolega sprzedawcy - hmmm )
Do samego zakupu i tak jeszcze kupa czasu, więc jest czas na zbieranie opinii, ale na razie same superlatywy słyszałem
Za: pl.wikipedia.org
Do samego zakupu i tak jeszcze kupa czasu, więc jest czas na zbieranie opinii, ale na razie same superlatywy słyszałem
W swej długiej historii VFR-ka przechodziła szereg modyfikacji i usprawnień, które uczyniły z niej motocykl niemalże doskonały.
Za: pl.wikipedia.org
Ostatnio edytowano 28/9/2011, 21:34 przez ASR1927, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
Posty: 96
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości