Zobacz wÄ…tek - Piaggio tph problem!!
NAS Analytics TAG

Piaggio tph problem!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Piaggio tph problem!!

Postprzez bronek133 » 9/9/2011, 21:01

Witam! tph stawał na koło z gazu szedł 90 km/h przy małym tunie był lekki muł ale myślę że było to spowodowane małym gaźnikiem jak na 70 cm/ 12 mm.Zrobiłem w nim remont wymiana wału ponieważ stary był spiłowany co za tym idzie talerz od wario nowy cylek tłok też 70. Zaczęły się problemy v-max to jakieś 50 na koło idzie ale myślę że wiecej tu doświadczenia niż mocy.Regulacja gaźnika nic nie daje , dławi się i z filtra powietrza leci benzyna.Stukają rolki ale to chyba nie spowodowało by takiego spadku v-maxa , jeszcze jeden problem to straszne problemy z odpaleniem na zimnym silniku musi się przelać gaźnik aż będzie kapało paliwo wtedy na pełnej manetce odpali i powoli siębędzie rozkręcał jak popuszczę lekko to zgaśnie . Na początku ma moc ale z czasem osłabnie.Przy prędkości 50 km/h pełna manetka skutkuje strzałem z rury choć nie zawsze.POMOCY :( już nie mam na niego sił.
bronek133
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 9/9/2011, 20:38
Lokalizacja: papażyn


Postprzez Przemk » 12/9/2011, 14:08

Tyle poszlak że wychodzi że pół silnika uszkodzone. Filtr powietrza i benzyna to może być od ciągłego przelewania, ale też może być gdzieś rozszczelniony. Kable, świece itd sprawdzałeś ?
Avatar użytkownika
Przemk
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 22/8/2011, 08:00
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Raczek_6 » 13/9/2011, 20:19

A o czymś takim docieranie silnika słyszałeś ?

Po za tym modyfikacje 2T wymagają wiedzy oraz doświadczenia.

Gaźnik nie zawsze musi mieć większą średnicę - ważna jest ilość dostarczonego paliwa i powietrza.

Sprawdź świecę, jeszcze raz gaźnik oraz ciśnienie sprężania.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez bronek133 » 14/9/2011, 21:08

Dzięki za odpowiedzi , dziś znalazłem przyczynę była tak śmieszna że szkoda gadać za duża dawka paliwa a za tym że filtr powietrza jest oryginalny (za mały na 70 ) chlapał beną i mulił zmniejszyłem dawkę paliwa odkręciłem powietrze i idzie 90 na koło jak kiedyś z gazu potrzeba było tylko więcej czasu na pogrzebanie. Co do docierania to chyba rzecz oczywista. dzięki
bronek133
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 9/9/2011, 20:38
Lokalizacja: papażyn



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê