Co lepiej kupić TTR 600 czy DR 650
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Zadam takie pytanie czy taki KLX 650 ma jakieś takie wady techniczne jak np DR 650 z głowicami lub XT 600 lub TT 600 z odkręcającymi się wałkami?
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
Kiedyś jak ja szukałem enduro to parę osób (mechanicy a nie potencjalny pryszczaty nastolatek z internetu) mi odradzało że nie kupuj od kawasaki dużego enduro z lat 90 . Pamietam mnie kręciła Tengai ale to było pare lat temu wiec nawet nie pamiętam o co chodziło. Na bank są mało popularne. Ja nie kupiłem bo ładne były te co daleko ale nie wymiękłem przez te wieści. Drki miałem dwie z rurkami i nie zaliczyłem w nich wtopy
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
no to w takim razie pozostała Honda xr lub KTM 620 tylko jest jeden problem że w mojej okolicy nie ma takiego moto a po drugie za tą kase jaką moge wydać to nie kupię Hondy ani KTM-a
Musze gdzieś głębiej poszukać info o o KLX-ie
Musze gdzieś głębiej poszukać info o o KLX-ie
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
i tak to nadal nie kupiłem niczego w "teren" ale znalazłem niby tą mega niezawodna i nie do zajebania XR600R luknijcie na nią i wypowiedzcie się
http://moto.allegro.pl/honda-xr600r-xr- ... 88070.html
warto to brać?
http://moto.allegro.pl/honda-xr600r-xr- ... 88070.html
warto to brać?
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
Nadal nic nie kupiłem z tych co oglądałem bo wszystko nie nadaje się do jazdy, ale znajomy zaproponował mi sprowadzenie KTM-a 620 lc4 w minimalnie większych pieniądzach i chciałem się coś więcej dowiedzieć na temat takiego czegoś.
Ja osobiście to nie mam zamiaru jeżdzić z motocyklem co będę nim latał po polach do serwisów tylko planuje wszystko robić samemu jak coś padnie. Mam pytanie dotyczące silników w 620-stkach bo na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie "zaawansowanej" konstrukcji niż np: taka XR600 która jest chłodzona powietrzem. Druga sprawa wszędzie ludzie gadają żę KTM-y wymagają troski jeśli chodzi o serwis że ponoć są toporne w regulacji, cholernie drogie części ect.... Czy to prawda?
Ja osobiście to nie mam zamiaru jeżdzić z motocyklem co będę nim latał po polach do serwisów tylko planuje wszystko robić samemu jak coś padnie. Mam pytanie dotyczące silników w 620-stkach bo na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie "zaawansowanej" konstrukcji niż np: taka XR600 która jest chłodzona powietrzem. Druga sprawa wszędzie ludzie gadają żę KTM-y wymagają troski jeśli chodzi o serwis że ponoć są toporne w regulacji, cholernie drogie części ect.... Czy to prawda?
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
tak gada ktos kto nie ma stycznosci z tym koleżka miał 640. w zasadzie jedyne co w niej robił to lał paliwo. co prawda ogólnie jak sie o te sprzęty w miare dba, to one sa kuloodporne ale wystarczy regularnie wymienic olej, filtry. nie katowac na zimnym silniku. i juz ;P częsci drogie ? niektóre moze są droższe, ale nie które bedą nawet tansze. wiec rozliczeniowo wyjdzie ci tyle samo co honda czy yamaha. co do cieczaka to tylko plus tam mozna wszystko samemu robic, ale wiadomo że troche pojęcia trzeba miec ;d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości