Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT 50 na 80
 
NAS Analytics TAG

Yamaha DT 50 na 80

Enduro, Cross
_________

Yamaha DT 50 na 80

Postprzez zupa728 » 30/8/2011, 09:39

Witam. Kuzyn ma Yamahe DT 50. Czy jest mozliwosc wsadzenia wiekszego cylindra?? Tzn od 80. Czy ktos z tym kiedys moze dzialal?? Chcemy troche mu mocy dodac ;)
żuber
Avatar użytkownika
zupa728
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 21/8/2011, 10:54
Lokalizacja: Reda


Postprzez lapfactor » 30/8/2011, 10:39

ale AM6 ?z 80 może być kłopot z wałem i korbowodem bo nie wiadomo czy wytrzyma podstawa do wymiany w takiej DT to końcówka wydechu dyfuzor mębrana i gaźnik a potem dopiero cylinder można też się pokusić o wymianę głowicy na lepszą od fantica bo ich motory też mają am6 ale są przystosowane do hard enduro
mówie od fantica ale inne marki hard enduraków też pewnie mają jakąś inną głowice więc można montować no i jeszcze takie drobiazgi fanitc robi :D http://www.fanticmotor.it/prodotti/specpart/ (otwórz link)
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań


Postprzez zupa728 » 30/8/2011, 11:02

Aha dzieki wielkie kolego :) Tak wlasnie myslalem o wale i korbie...no niestety. Pozostaje chyba seria z tym ze nowy cylinder i tlok :)
żuber
Avatar użytkownika
zupa728
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 21/8/2011, 10:54
Lokalizacja: Reda

Postprzez lapfactor » 30/8/2011, 11:07

chyba że 60 cm :) bo takie chyba też są
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez PacPac » 1/9/2011, 20:10

Moja DT ma cylinder 70cc i był przerabiany w warsztacie a nie w garażu :)
Tak to nie powiem czy był zmieniany wał bo właściciel mi nie powiedział o tym czy był czy nie. Gaźnik też mam wymieniony, a te 115 km/h to chyba licznik naciąga bo kolega któremu RS-ka idzie 105 wyprzedził mnie nieźle ale gdy miałem 115 na liczniku to spokojnie bym go wziął ale skończyła się droga :)
Hmm, w teren się nie zapuszczałem, jedynie co jeździłem na górkach z piachu i spisywał się dobrze, ale to na sm-kach ale mam zamiar zmienić na koła crossowe które dostałem razem z motorem.
Tak więc przełożenie mam na v-max bo mam z tyłu małą zębatkę.
Tak więc rl v-max to jakieś 105 km/h.
Co zrobić żeby więcej leciał?
Może wał wymienić jeżeli nie był zmieniany?
Ostatnio edytowano 4/9/2011, 09:16 przez PacPac, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
PacPac
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
Lokalizacja: Tuchowicz

Postprzez PacPac » 1/9/2011, 20:12

:D
Ostatnio edytowano 4/9/2011, 09:17 przez PacPac, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
PacPac
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
Lokalizacja: Tuchowicz

Postprzez lapfactor » 3/9/2011, 10:54

Pac Pac edytuj posty! a poza tym jak ktoś się lubi bawić w badziewny tuning to ja mu nie zabronię :wink: lepiej zrobić pożądanie :) a coś jak na 70cc 115km/h to słabo jak na super moto a jakie przełożenie?poza tym po drodze to 50cc nie ma praktycznie wysiłku (chyba że ktoś piłuje non stop) ale jeśli teren to tam korba i wał są bardziej nadwyrężone szczególnie zjazdy i podjazdy :D
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê