Yamaha DT 50 na 80
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Yamaha DT 50 na 80
Witam. Kuzyn ma Yamahe DT 50. Czy jest mozliwosc wsadzenia wiekszego cylindra?? Tzn od 80. Czy ktos z tym kiedys moze dzialal?? Chcemy troche mu mocy dodac
żuber
-
zupa728 - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 21/8/2011, 10:54
- Lokalizacja: Reda
ale AM6 ?z 80 może być kłopot z wałem i korbowodem bo nie wiadomo czy wytrzyma podstawa do wymiany w takiej DT to końcówka wydechu dyfuzor mębrana i gaźnik a potem dopiero cylinder można też się pokusić o wymianę głowicy na lepszą od fantica bo ich motory też mają am6 ale są przystosowane do hard enduro
mówie od fantica ale inne marki hard enduraków też pewnie mają jakąś inną głowice więc można montować no i jeszcze takie drobiazgi fanitc robi http://www.fanticmotor.it/prodotti/specpart/ (otwórz link)
mówie od fantica ale inne marki hard enduraków też pewnie mają jakąś inną głowice więc można montować no i jeszcze takie drobiazgi fanitc robi http://www.fanticmotor.it/prodotti/specpart/ (otwórz link)
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
Moja DT ma cylinder 70cc i był przerabiany w warsztacie a nie w garażu
Tak to nie powiem czy był zmieniany wał bo właściciel mi nie powiedział o tym czy był czy nie. Gaźnik też mam wymieniony, a te 115 km/h to chyba licznik naciąga bo kolega któremu RS-ka idzie 105 wyprzedził mnie nieźle ale gdy miałem 115 na liczniku to spokojnie bym go wziął ale skończyła się droga
Hmm, w teren się nie zapuszczałem, jedynie co jeździłem na górkach z piachu i spisywał się dobrze, ale to na sm-kach ale mam zamiar zmienić na koła crossowe które dostałem razem z motorem.
Tak więc przełożenie mam na v-max bo mam z tyłu małą zębatkę.
Tak więc rl v-max to jakieś 105 km/h.
Co zrobić żeby więcej leciał?
Może wał wymienić jeżeli nie był zmieniany?
Tak to nie powiem czy był zmieniany wał bo właściciel mi nie powiedział o tym czy był czy nie. Gaźnik też mam wymieniony, a te 115 km/h to chyba licznik naciąga bo kolega któremu RS-ka idzie 105 wyprzedził mnie nieźle ale gdy miałem 115 na liczniku to spokojnie bym go wziął ale skończyła się droga
Hmm, w teren się nie zapuszczałem, jedynie co jeździłem na górkach z piachu i spisywał się dobrze, ale to na sm-kach ale mam zamiar zmienić na koła crossowe które dostałem razem z motorem.
Tak więc przełożenie mam na v-max bo mam z tyłu małą zębatkę.
Tak więc rl v-max to jakieś 105 km/h.
Co zrobić żeby więcej leciał?
Może wał wymienić jeżeli nie był zmieniany?
Ostatnio edytowano 4/9/2011, 09:16 przez PacPac, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- PacPac
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 2/8/2011, 20:46
- Lokalizacja: Tuchowicz
Pac Pac edytuj posty! a poza tym jak ktoś się lubi bawić w badziewny tuning to ja mu nie zabronię lepiej zrobić pożądanie a coś jak na 70cc 115km/h to słabo jak na super moto a jakie przełożenie?poza tym po drodze to 50cc nie ma praktycznie wysiłku (chyba że ktoś piłuje non stop) ale jeśli teren to tam korba i wał są bardziej nadwyrężone szczególnie zjazdy i podjazdy
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości