TORÓWKA - sporty z poprzedniej epoki, jaki najlepszy?
Posty: 14
• Strona 1 z 1
TORÓWKA - sporty z poprzedniej epoki, jaki najlepszy?
Witam, jestem tutaj nowy. Szukam porady odnośnie motocykla na tor. Jeżeli chodzi o doświadczenie to od FZ 750, cbr F1, 929, K1 750 i kilka innych obecnie V-Strom 1000 :):). Nie mniej jednak żadnego z wymienionych nie znam od podszewki bo nie jeździłem nimi na torze, a na naszych pięknych drogach.... Mianowicie ostatnio obrałem V-stroma z owiewek i w kiesielinie objechałem kilka sportowych 600tek a i 750 miał problem ( V-strom na turystycznych oponach ... ). Wkręciłem się tak mocno że szukam drugiego moto tylko na tor i zastanawiam się obecnie nad mocno tanim motocyklem do 4000-5000tyś. rozpatruje 600srada, 600 F2/F3 i yzf 750 r, zx6r ze względu na rame odpada ale zzr??. Podzielcie się opinią, która z maszyn jest najporęczniejsza, najlepiej kładzie się po winklach itd. Nie biorę pod uwagę większej pojemności niż 600 yzf to wyjątek bo mam do wzięcia włocha z przebiegiem 30tyś km. Z góry dzięki za porady.
- YAMAL_23
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 30/8/2011, 08:41
- Lokalizacja: Opolskie
Koleś na SRADie śmigał (śmiga?) jeszcze niedawno na jakichś wyścigach i odnosił (szczególnie biorąc pod uwagę to z jakimi moto rywalizował) sukcesy. Na torze szybciej zajedziesz chyba skrzynię i silnik niż ramę, a ten w SRADie sporo wytrzyma. Ale za 5k nie kupisz SRAD'a w nadającym się na tor stanie.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
NA pewno Gixxer jest bardziej nastawiony na tor )pozycja, narwanie silnika) Ale do F2 bedziesz miał wiecej gratów , popularniejszy motocykl.
P.s. Też wpadam na Kisielin na WALLRAV troche brakuje szybkich winkli ale i tak daje radę.
P.s. Też wpadam na Kisielin na WALLRAV troche brakuje szybkich winkli ale i tak daje radę.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Tego się spodziewałem że gixer będzie rządził... ma ktoś jakieś doświadczenia z YZF 750?? czytałem jeden test i ponoć nie kładzie się tak łatwo jak np. CBR?? Czy jest to uciążliwe / mocno odczuwalne??
- YAMAL_23
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 30/8/2011, 08:41
- Lokalizacja: Opolskie
nie wiem jak yzf 750 ale na torze bardzo wychodzi sztywność maszyny i stan zawieszenia i hamulców. Piec też dostaje w tyłek tak więc ja bym brał jakimś cudem uchowaną przed wiochmenami R6/R1 2000 roku lub gixera 600 lub 1000 k1 z tych samych okolic czasowych. Reszta na tamte czasy to dno było w porównaniu.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Jade dzisiaj oglądać F4 99r włocha, całego do malowania po szlifie ale z całymi plastikami. Cały czas chodzi mi po głowie YZF 750 bo pieniądz śmieszny a i motor zarejestrowany w idealnym stanie. Po drodze zobacze tego - http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-M2811848.html wygląd no cóż.... rama dotknięta ale jak ma 16 przejechane to na tor jak znalazł. trochę cena chora ...
- YAMAL_23
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 30/8/2011, 08:41
- Lokalizacja: Opolskie
Chodzi o te siapy na goleniach? Mi też w tych miejscach odpryskują na powierzchni.
No i SRAD ma pełną regulację zawiechy, co się raczej przyda.
Ale ten z linka wygląda na niezłe padło
I nie wiem czy mi się wydaje, ale to chyba kolejny SRAD którego widzę i silnik wisi na jednej śrubie
No i SRAD ma pełną regulację zawiechy, co się raczej przyda.
Ale ten z linka wygląda na niezłe padło
I nie wiem czy mi się wydaje, ale to chyba kolejny SRAD którego widzę i silnik wisi na jednej śrubie
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Właśnie wróciłem z oględzin... tak jak mówiłem na lakier nie zwracam uwagi bo to ma iść na tor, lakier jeszcze mokry opony nówki - prowadził się tak lekko że F4, którą miałem to krowa a zawsze myślałem że jest odwrotnie. Widać minimalne ślady po lewym szlifie włącznie z ( I UWAGA ładnie - poklejonym reflektorem zegary całe, stelarze niespawane ALE technicznie perfekcja, każda śrubka wygląda jak nowa, ponoć wsadzone sportowe gaźniki, piec totalna cisza nawet kosz sprzęgłowy się nie oddzywa, fakt RIZLA z niego taka jak z koziej du.. trąba ale miałem ok 6 motocykli i tylko jeden był materiałowo tak czysty. Przebieg... hmmm zegary i kontrolki błyszczą się jak nowe a nic z platików nie było psikane kokpitem, tarcze praktycznie z zerowym progiem, fajny motor tylko z tą Rizlą nie do końca wyszło. Pytanie jedno do was czy na tych sportowych gaźnikach na postoju przy przegazowaniu może przerywać?? w czasie jazdy niema jakiegokolwiek szarpnięcia i kręci jak wściekły od samego dołu. JEDNA MEGA WADA MAM 186CM WZROSTU I KOLANAMI PRAWIE HACZE O BRODĘ... albo już tak przyzwyczaiłem się do V-stroma
- YAMAL_23
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 30/8/2011, 08:41
- Lokalizacja: Opolskie
Ja to sportowe gaźniki? Dynojety może co najwyżej mieć, ja bym podejrzewał ściemę.
Ale jeśli miałeś 6 moto to raczej jesteś w stanie wychwycić czy moto jest technicznie ok Przepędź go pod 200km/h tak z kilometr, srady jak jak coś z układem zasilania było nie si to lubiły po takim potraktowaniu wypalić całe paliwo z układu i zgasnąć na chwilę.
Zegary błyszczą się jak nowe bo pewnie takie są Zwykłym szlifem w Sradzie wgniotki w ramie raczej nie zrobisz, musiał być solidny dzwon więc i zegary poszył. Tarcze, albo i całe koło też mogą być o innego Tu to chyba wszystko co się dało jest zmienione, co gorsza na jakąś taniochę, szyba, podnóżki, po lewej przy secie nie masz tego o co opiera się pięta. Lusterka, kierunki, nie ma bata żeby poszły lusterka a nie oberwał stelaż.
Ale jeśli miałeś 6 moto to raczej jesteś w stanie wychwycić czy moto jest technicznie ok Przepędź go pod 200km/h tak z kilometr, srady jak jak coś z układem zasilania było nie si to lubiły po takim potraktowaniu wypalić całe paliwo z układu i zgasnąć na chwilę.
Zegary błyszczą się jak nowe bo pewnie takie są Zwykłym szlifem w Sradzie wgniotki w ramie raczej nie zrobisz, musiał być solidny dzwon więc i zegary poszył. Tarcze, albo i całe koło też mogą być o innego Tu to chyba wszystko co się dało jest zmienione, co gorsza na jakąś taniochę, szyba, podnóżki, po lewej przy secie nie masz tego o co opiera się pięta. Lusterka, kierunki, nie ma bata żeby poszły lusterka a nie oberwał stelaż.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości