Yamaha YZ 250?
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Yamaha YZ 250?
Jeździłem 4 lata na yamaszce dt 80lc2, ale sie znudziła(słaba i takie tam)a teraz szukam sobie motocykla crossowego, coś w cenie do ok 5tys zł.
Myślałem nad yamahą yz 250, wr 400 i hondą cr250. Wr chyba odpada, bo w takiej cenie nie znajde . Rocznik to 97' w górę.
Chciałbym go przerobić na supermoto i śmignąć od czasu do czasu przez asfalt, ale głównie po lesie.
Chodzi mi głównie o koszty na sezon, czy tłok trzeba faktycznie wymieniać co te 30mh, czy ileśtam?
Silnik jest wytrzymały? Ile pali? Ile można nim jeździć bez grzebania i wymiany części?
Nie chce go katować, ot tak czasami manetkę mocniej pociągnąć
No to czekam na odp.
Myślałem nad yamahą yz 250, wr 400 i hondą cr250. Wr chyba odpada, bo w takiej cenie nie znajde . Rocznik to 97' w górę.
Chciałbym go przerobić na supermoto i śmignąć od czasu do czasu przez asfalt, ale głównie po lesie.
Chodzi mi głównie o koszty na sezon, czy tłok trzeba faktycznie wymieniać co te 30mh, czy ileśtam?
Silnik jest wytrzymały? Ile pali? Ile można nim jeździć bez grzebania i wymiany części?
Nie chce go katować, ot tak czasami manetkę mocniej pociągnąć
No to czekam na odp.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
eee ty chcesz crossa na SM przerabiac?? i po drodze jezdzic?? chyba ci sie przeznaczenie pomyliło. Przeciez YZ czy CR nie zarejstrujesz, a co za sens mieć SM bez rejstracji? Jak do lasu to kup sobie jakies enduro. KDX 125~250 to dosc dobry motor i po DT raczej nie bedzie ci brakowało mocy. Cross bardziej na tor...
Tłok trzeba zmieniac co 30mh przy normalnej jezdzie(zawodnicy zmieniają częsciej), remont generalny raz na sezon. Silniki w crossach nie nadają się do jazdy po asfalcie, jedynie teren. Ewentualnie jakies niewielkie dojazdy. Palą dużo. Jak kupujesz crossa to nie myśl, że nie będziesz w nim grzebał ani nic wymieniał.
Nie chcesz go katowac? To poco 2T kupujesz? Dwutakty trzeba kręcić wysoko, żeby wogle "jechały"...
Tłok trzeba zmieniac co 30mh przy normalnej jezdzie(zawodnicy zmieniają częsciej), remont generalny raz na sezon. Silniki w crossach nie nadają się do jazdy po asfalcie, jedynie teren. Ewentualnie jakies niewielkie dojazdy. Palą dużo. Jak kupujesz crossa to nie myśl, że nie będziesz w nim grzebał ani nic wymieniał.
Nie chcesz go katowac? To poco 2T kupujesz? Dwutakty trzeba kręcić wysoko, żeby wogle "jechały"...
Chcesz zarobić trochę kasy ??? Koniecznie wejdź! Sprawdzone! >>KLIKNIJ<< http://cash2007.xt.pl (otwórz link)
-
RazieL - Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 30/4/2006, 20:31
No niby tak. Yz to tak wyjsciowy było bo poprostu mi sie podobała.
A wr? Bardziej cywilna przeciez jest.
A wr? Bardziej cywilna przeciez jest.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości