Zobacz wątek - Pierwszy większy motocykl do 6000 - 7000 zł (doświadczenie)
NAS Analytics TAG

Pierwszy większy motocykl do 6000 - 7000 zł (doświadczenie)

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Pierwszy większy motocykl do 6000 - 7000 zł (doświadczenie)

Postprzez UfoPlast » 9/7/2011, 09:01

Witam serdecznie... Chciałem się przywitać bo jestem nowy na forum i zadać wam pytania dotyczące wyboru mojego pierwszego większego motocykla.


A WIĘC TROCHE O MNIE

Mam 18 lat. 3 miesiące temu zdałem na prawo jazdy kat.A od 16 roku życia posiadam Kat.A1. Mam 176cm wzrostu. Na motocyklach jeżdżę od 8 lat...
(jawka 50(kaczucha),skuterek 50/70, Rieju rr 70, MZ sm 125) i teraz pora na coś większego...



WYMAGANIA OD MOTOCYKLA

Motocykl ma być przede wszystkim w miarę oszczędny. Będę używał go 80% miasto 20% trasa. Żeby żwawo przyśpieszał i było dużo części zamiennych... Jestem dość wybredny więc czeka was nie lada wyzwanie z doborem dla mnie motocykla Interesują mnie motocykle o wyglądzie klasycznym. Okrągła lampa przód itp...

FUNDUSZE

Na motocykl mam do wydania około 6000 - 7000zł. Strój posiadam


Myślę że jest tu tylu doświadczonych motocyklistów że pomożecie mi wybrać odpowiednią maszynę. Pozdrawiam serdecznie
Avatar użytkownika
UfoPlast
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 1/5/2011, 08:08
Lokalizacja: Skierniewice


Postprzez fincher » 9/7/2011, 21:12

DO miasta i do niezbyt dalekiej podróży to honda cb 500.
Motocykl nie do zajechania i nawet oszczędny.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45


Postprzez UfoPlast » 10/7/2011, 10:08

nie podoba mi sie CB i to strasznie... GS 500 też odpada i kawasaki er5... Jakieś inne propozycje ?
Avatar użytkownika
UfoPlast
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 1/5/2011, 08:08
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez inmate » 10/7/2011, 10:19