[BMW F650GS] BMW F650GS - co to znaczy funduro?
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[BMW F650GS] BMW F650GS - co to znaczy funduro?
Dyskusja na temat: BMW F650GS - co to znaczy funduro?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW F650GS - co to znaczy funduro?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW F650GS - co to znaczy funduro?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Żeby docenić kierunki Beemki trzeba nią jeździć na codzień, a nie tylko na testach. Przesiadłem się na GSa z japonii i akurat osobne włączniki kierunkowskazów uważam za jedną z większych zalet. Po paru dniach człowiek się przyzwyczaja i nie chce więcej pojedynczego włącznika.
Boczo, weź bmw na dwa tygodnie codziennej jazdy to zmienisz zdanie o kierunkach:]
Dużo większą wadą jest mały zbiornik paliwa. 16l w podróżnym enduro? Pomyłka jakaś...Niekiedy miejskie nakedy mają więcej.<br><hr>Snick
Boczo, weź bmw na dwa tygodnie codziennej jazdy to zmienisz zdanie o kierunkach:]
Dużo większą wadą jest mały zbiornik paliwa. 16l w podróżnym enduro? Pomyłka jakaś...Niekiedy miejskie nakedy mają więcej.<br><hr>Snick
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przez Szombierki przeleciałem tylko z niedozwoloną prędkością. Tam się nie zatrzymuje na dłużej niż 3 sekundy. A 6 tys. to kwota, która wystarczy na płatnego mordercę. Wystarczy poszukać... na Szombierkach <br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):1. a gdzie zdjecia z Szombierek?
2. 6 tys. na platnego morderce to jednak troche malo...<br><hr>gr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs
<br><hr>właściciel g650gs
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja sie zgadzam z kolega, pojedynczy wlacznik to porazka w porownaniu z tym rozwiazaniem.<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):Żeby docenić kierunki Beemki trzeba nią jeździć na codzień, a nie tylko na testach. Przesiadłem się na GSa z japonii i akurat osobne włączniki kierunkowskazów uważam za jedną z większych zalet. Po paru dniach człowiek się przyzwyczaja i nie chce więcej pojedynczego włącznika.
Boczo, weź bmw na dwa tygodnie codziennej jazdy to zmienisz zdanie o kierunkach:]
Dużo większą wadą jest mały zbiornik paliwa. 16l w podróżnym enduro? Pomyłka jakaś...Niekiedy miejskie nakedy mają więcej.<br><hr>Snick<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeśli chodzi o fun z jazdy to najbardziej do tego nadaje się gsx-r 600 a i użyteczność w codziennym życiu jest niezaprzeczalna bo i w głowę można się podrapać za pomocą takiego motocykla. A czy BMW to potrafi.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=4Ov43cWkYIA&feature=player_embedded" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=4Ov43cWkYIA&feature=player_embedded</a><br><hr>ZeNobiusz
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=4Ov43cWkYIA&feature=player_embedded" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=4Ov43cWkYIA&feature=player_embedded</a><br><hr>ZeNobiusz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy tylko mi się wydaje, że ten seryjny wydech jest niezwykle szpetny, zwłaszcza patrząc od tyłu motocykla? Może to zachęta dla klientów, aby jak najszybciej wrzucić jakąś akcesoryjną puchę?<br><hr>Dr_Acula
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A co powiecie na porównanie beemki (moze być f800gs) vs v-strom vs versys? To jest właśnie trochę wasz problem w Ścigaczu- macie świetne testy, ale porównań za mało.<br><hr>kwKomentatorzy napisał(a):1. a gdzie zdjecia z Szombierek?
2. 6 tys. na platnego morderce to jednak troche malo...<br><hr>gr<br>Komentatorzy napisał(a):Przez Szombierki przeleciałem tylko z niedozwoloną prędkością. Tam się nie zatrzymuje na dłużej niż 3 sekundy. A 6 tys. to kwota, która wystarczy na płatnego mordercę. Wystarczy poszukać... na Szombierkach <br><hr>Boczo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
F650GS już kilka razy świat objechał a G650GS to dopiero czeka . Poza tym, wg. mnie - NIC. <br><hr>ŻubrKomentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wystarczy spojrzeć na dane techniczne: 48KM/192kg vs 71KM/199kg. Jak widać przy zbliżonej masie sporo więcej mocy. Poza tym silnik w F650GS to klasa wyżej - 2 cyl. i pojemność 800ccm. Charakterystyka pracy singla o poj. 650ccm pozostawia wiele do życzenia, nawet jeśli jest to BMW. Zresztą technologia modelu G650GS jest odgrzewanym daniem z przed lat. <br><hr>nosmisKomentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no ok, koni ma więcej. Ale też więcej pali mój g650gs sporadycznie przekracza 3,5l. A od kwietnia zrobiłem już ponad 13 tys km. Każde pół litra paliwa na setkę to już zwiększa koszty eksploatacji Świata g650gs nowy może i nie objechał, ale pewnie kiedyś objedzie <br><hr>właściciel g650gsKomentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Trudno, lepsze zawsze więcej kosztuje. Chcesz mieć więcej koni, to płać Swoją drogą nie wierzę, że ktoś kogo stać na jeden z nowszych modeli BMW liczy się ze spalaniem. Dwa litry na setkę w prawo czy w lewo nie ma znaczenia. Liczy się fun! Kto chce oszczędzać na paliwie, kupuje moto 125ccm albo rower.<br><hr>nosmisKomentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs<br>Komentatorzy napisał(a):no ok, koni ma więcej. Ale też więcej pali mój g650gs sporadycznie przekracza 3,5l. A od kwietnia zrobiłem już ponad 13 tys km. Każde pół litra paliwa na setkę to już zwiększa koszty eksploatacji Świata g650gs nowy może i nie objechał, ale pewnie kiedyś objedzie <br><hr>właściciel g650gs<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
niekoniecznie ja kupiłem g650gs jako maszynę do pracy, która robi sporo kilometrów i musi na siebie zarobić. I z czasem na starszego brata, który mam nadzieję zagości wkrótce w garażu. Każdy litr dla mnie to około 500zł miesięcznie zaoszczędzone <br><hr>właściciel g650gsKomentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs<br>Komentatorzy napisał(a):no ok, koni ma więcej. Ale też więcej pali mój g650gs sporadycznie przekracza 3,5l. A od kwietnia zrobiłem już ponad 13 tys km. Każde pół litra paliwa na setkę to już zwiększa koszty eksploatacji Świata g650gs nowy może i nie objechał, ale pewnie kiedyś objedzie <br><hr>właściciel g650gs<br>Komentatorzy napisał(a):Trudno, lepsze zawsze więcej kosztuje. Chcesz mieć więcej koni, to płać Swoją drogą nie wierzę, że ktoś kogo stać na jeden z nowszych modeli BMW liczy się ze spalaniem. Dwa litry na setkę w prawo czy w lewo nie ma znaczenia. Liczy się fun! Kto chce oszczędzać na paliwie, kupuje moto 125ccm albo rower.<br><hr>nosmis<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gdyby tak było, to kupiłbyś 125ccm albo 250ccm. Wtedy oszczędzasz kolejne 500zł miesięcznie i mnóstwo pieniędzy na zakupie motocykla. Skoro do zarabiania na siebie wybrałeś pojemność 650ccm, to jednak spalanie dla Ciebie to nie wszystko.<br><hr>nosmisKomentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs<br>Komentatorzy napisał(a):no ok, koni ma więcej. Ale też więcej pali mój g650gs sporadycznie przekracza 3,5l. A od kwietnia zrobiłem już ponad 13 tys km. Każde pół litra paliwa na setkę to już zwiększa koszty eksploatacji Świata g650gs nowy może i nie objechał, ale pewnie kiedyś objedzie <br><hr>właściciel g650gs<br>Komentatorzy napisał(a):Trudno, lepsze zawsze więcej kosztuje. Chcesz mieć więcej koni, to płać Swoją drogą nie wierzę, że ktoś kogo stać na jeden z nowszych modeli BMW liczy się ze spalaniem. Dwa litry na setkę w prawo czy w lewo nie ma znaczenia. Liczy się fun! Kto chce oszczędzać na paliwie, kupuje moto 125ccm albo rower.<br><hr>nosmis<br>Komentatorzy napisał(a):niekoniecznie ja kupiłem g650gs jako maszynę do pracy, która robi sporo kilometrów i musi na siebie zarobić. I z czasem na starszego brata, który mam nadzieję zagości wkrótce w garażu. Każdy litr dla mnie to około 500zł miesięcznie zaoszczędzone <br><hr>właściciel g650gs<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co do kierunków, to zgadzam się w 100% z Boczo. Odbierając swoją Beemkę we Wrocławiu wywinąłem orła na skrzyżowaniu na oczach pracowników Inchcape. Pozdrowienia dla Adama. Było mało zabawnie (dla mnie), a winne temu były właśnie m.in. kierunkowskazy, a konkretnie moje poszukiwania jak je wyłączyć. Oczywiście zaraz napiszecie, że jestem baranem i nie potrafię jeździć. Trudno, jakoś to przeżyję Później w eksploatacji polubiłem ten wymysł, ale uważam, że patent stosowany przez większość producentów motocykli jest lepszy, a i BMW od niego odchodzi w najnowszych wersjach. To chyba znamienne. <br><hr>Gnypek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I nowy mały Tiger do tego <br><hr>szachmatKomentatorzy napisał(a):1. a gdzie zdjecia z Szombierek?
2. 6 tys. na platnego morderce to jednak troche malo...<br><hr>gr<br>Komentatorzy napisał(a):Przez Szombierki przeleciałem tylko z niedozwoloną prędkością. Tam się nie zatrzymuje na dłużej niż 3 sekundy. A 6 tys. to kwota, która wystarczy na płatnego mordercę. Wystarczy poszukać... na Szombierkach <br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):A co powiecie na porównanie beemki (moze być f800gs) vs v-strom vs versys? To jest właśnie trochę wasz problem w Ścigaczu- macie świetne testy, ale porównań za mało.<br><hr>kw<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W jakich najnowszych wersjach BMW odchodzi od osobnych włączników kierunków poza S1000RR?<br><hr>ADVKomentatorzy napisał(a):Co do kierunków, to zgadzam się w 100% z Boczo. Odbierając swoją Beemkę we Wrocławiu wywinąłem orła na skrzyżowaniu na oczach pracowników Inchcape. Pozdrowienia dla Adama. Było mało zabawnie (dla mnie), a winne temu były właśnie m.in. kierunkowskazy, a konkretnie moje poszukiwania jak je wyłączyć. Oczywiście zaraz napiszecie, że jestem baranem i nie potrafię jeździć. Trudno, jakoś to przeżyję Później w eksploatacji polubiłem ten wymysł, ale uważam, że patent stosowany przez większość producentów motocykli jest lepszy, a i BMW od niego odchodzi w najnowszych wersjach. To chyba znamienne. <br><hr>Gnypek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A choćby w: K1300S, K1300R, F800R i innych, a także w najnowszym dziele K1600GT Sam widziałem Skoro BMW byłoby takie pewne doskonałości swojego poprzedniego rozwiązania, to pojawia się pytanie: po co te eksperymenty?<br><hr>GnypekKomentatorzy napisał(a):Co do kierunków, to zgadzam się w 100% z Boczo. Odbierając swoją Beemkę we Wrocławiu wywinąłem orła na skrzyżowaniu na oczach pracowników Inchcape. Pozdrowienia dla Adama. Było mało zabawnie (dla mnie), a winne temu były właśnie m.in. kierunkowskazy, a konkretnie moje poszukiwania jak je wyłączyć. Oczywiście zaraz napiszecie, że jestem baranem i nie potrafię jeździć. Trudno, jakoś to przeżyję Później w eksploatacji polubiłem ten wymysł, ale uważam, że patent stosowany przez większość producentów motocykli jest lepszy, a i BMW od niego odchodzi w najnowszych wersjach. To chyba znamienne. <br><hr>Gnypek<br>Komentatorzy napisał(a):W jakich najnowszych wersjach BMW odchodzi od osobnych włączników kierunków poza S1000RR?<br><hr>ADV<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dźwięki apetyczne???
Rety to po co Leo kupowałem?(do 800tki GSa...ten sam wydech i silnik...) Audi na V6??? Rety to niezły złom bo w 2002 zaprzestali produkcji, chyba, że TDI ale to inna bajka.
Toć oryginalny wydech brzmi jak popierdółka, mój ogar 50cm miał większe jaja od Beemki.
Wiem, że artykuł sponsorowany - Clarkson fajnie pisze o byciu dziennikarzem motoryzacyjnym ale nie róbcie ludziom wody z mózgu.
Ciekawe co napiszecie o piecu Tigera XC i seryjnym Arrowie.
Mają czasami coś takiego jak dni otwarte, nie trzeba się płaszczyć by sobie pojeździć i napisać coś o mało co bezstronnie.
Co do kierunków w Bejcy, idzie się przyzwyczaić, do siodełka i szybki nie - nie wiem jak szanowny piszący do Budapesztu dojechał skoro nie wspomina o tak "drobnych" szczegółach ale widać traska busem to też traska...Tak się składa, że w tym roku tam byłem (na swoim moto) i takie szczegóły mocno zapadają w ... pamięci.
Powodzenia, bezstronności, rzetelności itd...<br><hr>Shot
Rety to po co Leo kupowałem?(do 800tki GSa...ten sam wydech i silnik...) Audi na V6??? Rety to niezły złom bo w 2002 zaprzestali produkcji, chyba, że TDI ale to inna bajka.
Toć oryginalny wydech brzmi jak popierdółka, mój ogar 50cm miał większe jaja od Beemki.
Wiem, że artykuł sponsorowany - Clarkson fajnie pisze o byciu dziennikarzem motoryzacyjnym ale nie róbcie ludziom wody z mózgu.
Ciekawe co napiszecie o piecu Tigera XC i seryjnym Arrowie.
Mają czasami coś takiego jak dni otwarte, nie trzeba się płaszczyć by sobie pojeździć i napisać coś o mało co bezstronnie.
Co do kierunków w Bejcy, idzie się przyzwyczaić, do siodełka i szybki nie - nie wiem jak szanowny piszący do Budapesztu dojechał skoro nie wspomina o tak "drobnych" szczegółach ale widać traska busem to też traska...Tak się składa, że w tym roku tam byłem (na swoim moto) i takie szczegóły mocno zapadają w ... pamięci.
Powodzenia, bezstronności, rzetelności itd...<br><hr>Shot
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość