Zobacz wÄ…tek - <i>[BMW F650GS]</i> BMW F650GS - co to znaczy funduro?
NAS Analytics TAG

[BMW F650GS] BMW F650GS - co to znaczy funduro?

Komentarze użytkowników
_________

[BMW F650GS] BMW F650GS - co to znaczy funduro?

Postprzez Åšcigacz » 24/6/2011, 10:04

Dyskusja na temat: BMW F650GS - co to znaczy funduro?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW F650GS - co to znaczy funduro?
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 24/6/2011, 10:04

1. a gdzie zdjecia z Szombierek?
2. 6 tys. na platnego morderce to jednak troche malo...<br><hr>gr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 24/6/2011, 10:08

Żeby docenić kierunki Beemki trzeba nią jeździć na codzień, a nie tylko na testach. Przesiadłem się na GSa z japonii i akurat osobne włączniki kierunkowskazów uważam za jedną z większych zalet. Po paru dniach człowiek się przyzwyczaja i nie chce więcej pojedynczego włącznika.
Boczo, weź bmw na dwa tygodnie codziennej jazdy to zmienisz zdanie o kierunkach:]
Dużo większą wadą jest mały zbiornik paliwa. 16l w podróżnym enduro? Pomyłka jakaś...Niekiedy miejskie nakedy mają więcej.<br><hr>Snick
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/6/2011, 10:11

Komentatorzy napisał(a):1. a gdzie zdjecia z Szombierek?
2. 6 tys. na platnego morderce to jednak troche malo...<br><hr>gr<br>
Przez Szombierki przeleciałem tylko z niedozwoloną prędkością. Tam się nie zatrzymuje na dłużej niż 3 sekundy. A 6 tys. to kwota, która wystarczy na płatnego mordercę. Wystarczy poszukać... na Szombierkach :P<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/6/2011, 13:02

Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/6/2011, 17:03

Komentatorzy napisał(a):Żeby docenić kierunki Beemki trzeba nią jeździć na codzień, a nie tylko na testach. Przesiadłem się na GSa z japonii i akurat osobne włączniki kierunkowskazów uważam za jedną z większych zalet. Po paru dniach człowiek się przyzwyczaja i nie chce więcej pojedynczego włącznika.
Boczo, weź bmw na dwa tygodnie codziennej jazdy to zmienisz zdanie o kierunkach:]
Dużo większą wadą jest mały zbiornik paliwa. 16l w podróżnym enduro? Pomyłka jakaś...Niekiedy miejskie nakedy mają więcej.<br><hr>Snick<br>
ja sie zgadzam z kolega, pojedynczy wlacznik to porazka w porownaniu z tym rozwiazaniem.<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/6/2011, 18:06

Jeśli chodzi o fun z jazdy to najbardziej do tego nadaje się gsx-r 600 a i użyteczność w codziennym życiu jest niezaprzeczalna bo i w głowę można się podrapać za pomocą takiego motocykla. A czy BMW to potrafi.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=4Ov43cWkYIA&feature=player_embedded" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=4Ov43cWkYIA&feature=player_embedded</a><br><hr>ZeNobiusz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/6/2011, 19:07

Czy tylko mi się wydaje, że ten seryjny wydech jest niezwykle szpetny, zwłaszcza patrząc od tyłu motocykla? Może to zachęta dla klientów, aby jak najszybciej wrzucić jakąś akcesoryjną puchę?<br><hr>Dr_Acula
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/6/2011, 21:40

Komentatorzy napisał(a):1. a gdzie zdjecia z Szombierek?
2. 6 tys. na platnego morderce to jednak troche malo...<br><hr>gr<br>
Komentatorzy napisał(a):Przez Szombierki przeleciałem tylko z niedozwoloną prędkością. Tam się nie zatrzymuje na dłużej niż 3 sekundy. A 6 tys. to kwota, która wystarczy na płatnego mordercę. Wystarczy poszukać... na Szombierkach :P<br><hr>Boczo<br>
A co powiecie na porównanie beemki (moze być f800gs) vs v-strom vs versys? To jest właśnie trochę wasz problem w Ścigaczu- macie świetne testy, ale porównań za mało.<br><hr>kw
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/6/2011, 21:53

Komentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs<br>
F650GS już kilka razy świat objechał a G650GS to dopiero czeka :). Poza tym, wg. mnie - NIC. <br><hr>Żubr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/6/2011, 13:51

Komentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs<br>
Wystarczy spojrzeć na dane techniczne: 48KM/192kg vs 71KM/199kg. Jak widać przy zbliżonej masie sporo więcej mocy. Poza tym silnik w F650GS to klasa wyżej - 2 cyl. i pojemność 800ccm. Charakterystyka pracy singla o poj. 650ccm pozostawia wiele do życzenia, nawet jeśli jest to BMW. Zresztą technologia modelu G650GS jest odgrzewanym daniem z przed lat. <br><hr>nosmis
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/6/2011, 22:08

Komentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs<br>
no ok, koni ma więcej. Ale też więcej pali :) mój g650gs sporadycznie przekracza 3,5l. A od kwietnia zrobiłem już ponad 13 tys km. Każde pół litra paliwa na setkę to już zwiększa koszty eksploatacji :) Świata g650gs nowy może i nie objechał, ale pewnie kiedyś objedzie :)<br><hr>właściciel g650gs
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/6/2011, 23:08

Komentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):no ok, koni ma więcej. Ale też więcej pali :) mój g650gs sporadycznie przekracza 3,5l. A od kwietnia zrobiłem już ponad 13 tys km. Każde pół litra paliwa na setkę to już zwiększa koszty eksploatacji :) Świata g650gs nowy może i nie objechał, ale pewnie kiedyś objedzie :)<br><hr>właściciel g650gs<br>
Trudno, lepsze zawsze więcej kosztuje. Chcesz mieć więcej koni, to płać :) Swoją drogą nie wierzę, że ktoś kogo stać na jeden z nowszych modeli BMW liczy się ze spalaniem. Dwa litry na setkę w prawo czy w lewo nie ma znaczenia. Liczy się fun! Kto chce oszczędzać na paliwie, kupuje moto 125ccm albo rower.<br><hr>nosmis
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/6/2011, 23:27

Komentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):no ok, koni ma więcej. Ale też więcej pali :) mój g650gs sporadycznie przekracza 3,5l. A od kwietnia zrobiłem już ponad 13 tys km. Każde pół litra paliwa na setkę to już zwiększa koszty eksploatacji :) Świata g650gs nowy może i nie objechał, ale pewnie kiedyś objedzie :)<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):Trudno, lepsze zawsze więcej kosztuje. Chcesz mieć więcej koni, to płać :) Swoją drogą nie wierzę, że ktoś kogo stać na jeden z nowszych modeli BMW liczy się ze spalaniem. Dwa litry na setkę w prawo czy w lewo nie ma znaczenia. Liczy się fun! Kto chce oszczędzać na paliwie, kupuje moto 125ccm albo rower.<br><hr>nosmis<br>
niekoniecznie :) ja kupiłem g650gs jako maszynę do pracy, która robi sporo kilometrów i musi na siebie zarobić. I z czasem na starszego brata, który mam nadzieję zagości wkrótce w garażu. Każdy litr dla mnie to około 500zł miesięcznie zaoszczędzone :)<br><hr>właściciel g650gs
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/6/2011, 08:37

Komentatorzy napisał(a):Ciekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):no ok, koni ma więcej. Ale też więcej pali :) mój g650gs sporadycznie przekracza 3,5l. A od kwietnia zrobiłem już ponad 13 tys km. Każde pół litra paliwa na setkę to już zwiększa koszty eksploatacji :) Świata g650gs nowy może i nie objechał, ale pewnie kiedyś objedzie :)<br><hr>właściciel g650gs<br>
Komentatorzy napisał(a):Trudno, lepsze zawsze więcej kosztuje. Chcesz mieć więcej koni, to płać :) Swoją drogą nie wierzę, że ktoś kogo stać na jeden z nowszych modeli BMW liczy się ze spalaniem. Dwa litry na setkę w prawo czy w lewo nie ma znaczenia. Liczy się fun! Kto chce oszczędzać na paliwie, kupuje moto 125ccm albo rower.<br><hr>nosmis<br>
Komentatorzy napisał(a):niekoniecznie :) ja kupiłem g650gs jako maszynę do pracy, która robi sporo kilometrów i musi na siebie zarobić. I z czasem na starszego brata, który mam nadzieję zagości wkrótce w garażu. Każdy litr dla mnie to około 500zł miesięcznie zaoszczędzone :)<br><hr>właściciel g650gs<br>
Gdyby tak było, to kupiłbyś 125ccm albo 250ccm. Wtedy oszczędzasz kolejne 500zł miesięcznie i mnóstwo pieniędzy na zakupie motocykla. Skoro do zarabiania na siebie wybrałeś pojemność 650ccm, to jednak spalanie dla Ciebie to nie wszystko.<br><hr>nosmis
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/6/2011, 11:33

Co do kierunków, to zgadzam się w 100% z Boczo. Odbierając swoją Beemkę we Wrocławiu wywinąłem orła na skrzyżowaniu na oczach pracowników Inchcape. Pozdrowienia dla Adama. Było mało zabawnie (dla mnie), a winne temu były właśnie m.in. kierunkowskazy, a konkretnie moje poszukiwania jak je wyłączyć. Oczywiście zaraz napiszecie, że jestem baranem i nie potrafię jeździć. Trudno, jakoś to przeżyję :) Później w eksploatacji polubiłem ten wymysł, ale uważam, że patent stosowany przez większość producentów motocykli jest lepszy, a i BMW od niego odchodzi w najnowszych wersjach. To chyba znamienne. <br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/6/2011, 16:47

Komentatorzy napisał(a):1. a gdzie zdjecia z Szombierek?
2. 6 tys. na platnego morderce to jednak troche malo...<br><hr>gr<br>
Komentatorzy napisał(a):Przez Szombierki przeleciałem tylko z niedozwoloną prędkością. Tam się nie zatrzymuje na dłużej niż 3 sekundy. A 6 tys. to kwota, która wystarczy na płatnego mordercę. Wystarczy poszukać... na Szombierkach :P<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):A co powiecie na porównanie beemki (moze być f800gs) vs v-strom vs versys? To jest właśnie trochę wasz problem w Ścigaczu- macie świetne testy, ale porównań za mało.<br><hr>kw<br>
I nowy mały Tiger do tego :-)<br><hr>szachmat
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/6/2011, 17:29

Komentatorzy napisał(a):Co do kierunków, to zgadzam się w 100% z Boczo. Odbierając swoją Beemkę we Wrocławiu wywinąłem orła na skrzyżowaniu na oczach pracowników Inchcape. Pozdrowienia dla Adama. Było mało zabawnie (dla mnie), a winne temu były właśnie m.in. kierunkowskazy, a konkretnie moje poszukiwania jak je wyłączyć. Oczywiście zaraz napiszecie, że jestem baranem i nie potrafię jeździć. Trudno, jakoś to przeżyję :) Później w eksploatacji polubiłem ten wymysł, ale uważam, że patent stosowany przez większość producentów motocykli jest lepszy, a i BMW od niego odchodzi w najnowszych wersjach. To chyba znamienne. <br><hr>Gnypek<br>
W jakich najnowszych wersjach BMW odchodzi od osobnych włączników kierunków poza S1000RR?<br><hr>ADV
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/6/2011, 08:24

Komentatorzy napisał(a):Co do kierunków, to zgadzam się w 100% z Boczo. Odbierając swoją Beemkę we Wrocławiu wywinąłem orła na skrzyżowaniu na oczach pracowników Inchcape. Pozdrowienia dla Adama. Było mało zabawnie (dla mnie), a winne temu były właśnie m.in. kierunkowskazy, a konkretnie moje poszukiwania jak je wyłączyć. Oczywiście zaraz napiszecie, że jestem baranem i nie potrafię jeździć. Trudno, jakoś to przeżyję :) Później w eksploatacji polubiłem ten wymysł, ale uważam, że patent stosowany przez większość producentów motocykli jest lepszy, a i BMW od niego odchodzi w najnowszych wersjach. To chyba znamienne. <br><hr>Gnypek<br>
Komentatorzy napisał(a):W jakich najnowszych wersjach BMW odchodzi od osobnych włączników kierunków poza S1000RR?<br><hr>ADV<br>
A choćby w: K1300S, K1300R, F800R i innych, a także w najnowszym dziele K1600GT :) Sam widziałem :) Skoro BMW byłoby takie pewne doskonałości swojego poprzedniego rozwiązania, to pojawia się pytanie: po co te eksperymenty?<br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/6/2011, 00:05

Dźwięki apetyczne???
Rety to po co Leo kupowałem?(do 800tki GSa...ten sam wydech i silnik...) Audi na V6??? Rety to niezły złom bo w 2002 zaprzestali produkcji, chyba, że TDI ale to inna bajka.
Toć oryginalny wydech brzmi jak popierdółka, mój ogar 50cm miał większe jaja od Beemki.
Wiem, że artykuł sponsorowany - Clarkson fajnie pisze o byciu dziennikarzem motoryzacyjnym ale nie róbcie ludziom wody z mózgu.
Ciekawe co napiszecie o piecu Tigera XC i seryjnym Arrowie.
Mają czasami coś takiego jak dni otwarte, nie trzeba się płaszczyć by sobie pojeździć i napisać coś o mało co bezstronnie.
Co do kierunków w Bejcy, idzie się przyzwyczaić, do siodełka i szybki nie - nie wiem jak szanowny piszący do Budapesztu dojechał skoro nie wspomina o tak "drobnych" szczegółach ale widać traska busem to też traska...Tak się składa, że w tym roku tam byłem (na swoim moto) i takie szczegóły mocno zapadają w ... pamięci.
Powodzenia, bezstronności, rzetelności itd...<br><hr>Shot
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê