Kawasaki Z750 popychacz sprzęgła
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kawasaki Z750 popychacz sprzęgła
Wczoraj spotkała mnie przykra niespodzianka. Nagle w trakcie jazdy naciskając klamkę sprzęgła nie mogłem rozłączyć sprzęgła - coś jakbym miał linkę zerwaną. Powoli mi się co prawda kończyła możliwość regulacji linki sprzęgła ale zrzucałem to na barki zjechanych tarcz ciernych. Co prawda jakbym miał spalone tarcze to jak już to sprzęgło by się ślizgało. A tu kompletny brak rozłączania sprzęgła. Linka oczywiście stan b. dobry.
Zdjąłem pokrywę i na razie nie rozbierałem za dużo (nie miałem przy sobie serwisówki) ale na pierwszy plan rzuciła mi się uszkodzona końcówka popychacza (w zasadzie jej brak) co idzie w koszu sprzęgłowym w tej części przy pokrywie, czyli krótszy popychacz.
Czy ktoś się z czymś takim spotkał?
I jeszcze jedno. W serwisówce (wersja angielska) piszą aby na popychacz nałożyć molybdenum disulfide grease w moim tłumaczeniu smar dwusiarczku molibdenu. Co to za smar?
Zdjąłem pokrywę i na razie nie rozbierałem za dużo (nie miałem przy sobie serwisówki) ale na pierwszy plan rzuciła mi się uszkodzona końcówka popychacza (w zasadzie jej brak) co idzie w koszu sprzęgłowym w tej części przy pokrywie, czyli krótszy popychacz.
Czy ktoś się z czymś takim spotkał?
I jeszcze jedno. W serwisówce (wersja angielska) piszą aby na popychacz nałożyć molybdenum disulfide grease w moim tłumaczeniu smar dwusiarczku molibdenu. Co to za smar?
- kasztan
- Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 13/6/2009, 18:59
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości