Zobacz wÄ…tek - KTM lc2 125 2t
NAS Analytics TAG

KTM lc2 125 2t

i inne małe pojemności
_________

KTM lc2 125 2t

Postprzez Ludik » 10/6/2011, 10:00

Witam

Mam okazje 15km od domu mój brat cioteczny sprzedaje ktm lc2 nie wiem który rok, z papierami. Do wymiany jest tłok + szlif. Chce za niego 2000zł. Ktm znam od kiedy go ma wiec jakieś 2 lata. Nie psół sie jakoś strasznie, tylko brat tłoka nie wymieniał aż padł i chce sprzedać. Pytanie czy opłaca się brać? Proszę o wady i zalety KTM'a lc2.

Pozdro, Ludik

PS: Stan wizualny dobry+
Ludik
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10/12/2010, 21:53
Lokalizacja: Olsztyn


Postprzez henio12323 » 10/6/2011, 10:30

hmm szlif ?lc2 stoi na nicasilu. wiec szlifu nie zrobisz. chyba ze juz jakiś kombinowany, ogólnie moto dobre silnik to minarelli z yamahy DT 125 ale po drobnych modyfikacjach. zawieszenie niezłe jak na tą klase motocykli. cena tez niezła. ogólnie jak zadbany to pojeździ sporo. z wad - wygląd xd stopki centralne troche latają i mozna dodac spręzyne bo potrafia sie same otworzyc w terenie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Ludik » 14/6/2011, 13:29

KtoÅ› jeszcze siÄ™ wypowie?
Ludik
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10/12/2010, 21:53
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez grunder » 14/6/2011, 22:20

Tak ja. Nicasilowanie to nie w PL (chyba że już się zmieniło), tylko za granicą: Belgia, Niemcy, Czechy, UK. Są ogłoszenia na Allegro (chyba jeszcze są, wiem że były). Możesz wstawić tuleje: www.motor-tech.katowice.pl .

Który rok LC2?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez falpatryk » 15/6/2011, 10:09

Całkiem przyjazny sprzęt, jak na 125 ma całkiem niezłe osiągi i przy tym dość dużą żywotność. Według mnie plusem jest też wygląd. A jeśli chodzi o zatarcie to chyba najlepsza opcja jest tulejowanie cylindra.
falpatryk
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27/3/2008, 16:57

Postprzez henio12323 » 15/6/2011, 13:38

w Polsce juz tez kłada nicasil. jest stronka nicasil.pl czy jakos tak :P

co do wyglądu - jak na ktma porażka ;P a co do tulejowania to na pewno nie jest to najlepsza opcja
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez falpatryk » 15/6/2011, 21:25

Zaletą tulejowania jest to ze przy następnych zatarciach cylindra koszt naprawy ogranicza się do nowego tłoka i szlifu który nie jest drogi.
falpatryk
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27/3/2008, 16:57

Postprzez henio12323 » 15/6/2011, 21:28

tak to plus. ale minusem jest słabsza moc, wieksze grzaniem, mozliwosc uszkodzenia sie tuleji podczas jazdy przy złym spasowaniu (tuleja nieoryginalna) sporo wad. wiec idealne to nie jest :) nicasil ma również plusy nic nie robisz tylko wrzucasz nowy tłoczek i bez wiekszego docierania mozesz jeździc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê