Zobacz wÄ…tek - Yamaha YZF 250 2008r.
Advertisement
NAS Analytics TAG

Yamaha YZF 250 2008r.

Enduro, Cross
_________

Yamaha YZF 250 2008r.

Postprzez krzyzak12 » 1/6/2011, 15:15

Siema ;)
Kilka dni temu kupiłem Yamaha YZF 250 z 2008r i mam takie pytanie do tych którzy posiadają takie motory lub takie motory o tej samej mocy tylko innej marki ile wam to pali w lesie i polach?? :?:

Obrazek


_____________________________________________
Romet Stella >Dirt Bike 80> Kawasaki KMX 125> Yamaha YZF 250
krzyzak12
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 17/5/2010, 12:34
Lokalizacja: Gryfino


Postprzez mikozniak » 2/6/2011, 09:33

No no ładna maszynka. Można wiedzieć ile dałeś?? I w jakim jest stanie technicznym?. Jak patrzeć na spalanie na polskajazda.pl to koło 7l. A tb ile pali??
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez barek253 » 2/6/2011, 11:09

no maszyna naprawde swietna i ten rocznik:P
nic tylko jezdzic:)
spalanie wlasnie kolo 7-8l
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez domin195 » 2/6/2011, 15:52

to ja też mam pytanie o ten model. póki co mam DR 350 ale chcę kupić coś takiego na przyszły sezon i przeglądam tak co ile powinno się remont tutaj robić tylko że w service manualu nie ma napisane co ile mth lub km wymiana tłoka lub korby tylko jest że tłok sprawdzić co 1000km. może ktoś się w tym orientuje bo mi się nie widzi raz w miesiącu silnika rozbierać i mierzyć tłoka, cylindra itp.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez barek253 » 2/6/2011, 18:30

musi byc w serwisowce napisane co ile mth sie powinno wymieniac
ale te mth sa podane dla zawodnikow ktorzy scigaja sie na torze bo poto sa te motory
normalnie jezdzac mozna zrobic 2 razy tyle na tloku
jesli w 2t jes 40mt to tu pewnie 2 razy tyle czyli jakies 80mth
nie wiem chyba dobrze mowie
moze heniek cos tu dopowie
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 2/6/2011, 18:50

no niestety barek. są podane dane tak jak domin mówi. są własnie rózne techniki jazdy jedni pałują (zawodowcy) inni uzywaja rekreacyjnie i zawsze inaczej tłok sie zuzywa. i nie podają czasu np 200 mth tylko np 50 mth rozbiórka i testy. jak do wymiany - wymieniasz jak nie to wsadzasz i smigasz dalej. ja tez niestety nie miałem 4T zeby mówic ile tłok zniesie :P ale dla 4T czas z amatorską jazdą mysle że 150 mth wycisnie. tłok wytrzymuje średnio 3X wiecej niz w przypadku 2T. no ale tu jak pisałem zalezy od tych wymiarów i szybkosci zuzycia - im lepsze oleje, lepsze uzywanie, oszczędzanie na długich prostych itp przełozy sie na dłuzszą zywotnosc. tłok raczej nie strzeli przed upływem 200 mth nawet ostrzejszej jazdy. po prostu sie wytrze i bedzie niszczył tuleje. po to sie wymienia tłok :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez domin195 » 2/6/2011, 19:32

no ok tłok i cylinder można zmierzyć i będę wiedział a co z korbą lub łożyskami w silniku? tutaj też rozebrać i jak nie ma luzu na korbie i łożyskach to jeździć dalej? to nie będzie zbyt ryzykowne że łożysko gdzieś strzeli i będzie sieczka?
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez barek253 » 2/6/2011, 20:01

yhy czyli niby 4t 3 razy wiecej jak w 2t
a tlok nalezy sprawdzac i merzyc i jak co wymieniac
ok ale jezli np w takiej wr pisze 15 mth wymiana to co?co 15 mam spr czy wimieniac to jest dziwne
patrzylem dzis na wr i excto 525 i wr 15 mth a w exc pisze zeby tylko spr co 45 mth czyli mam rozumiec ze exc jest duzo wytrzymalszy od wr?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 2/6/2011, 20:25

tłok - mierzenie ew wymiana. co do korbowodu to zalezy. korbowód wymienia sie niby co tłok. ale pisze na 100% co ile wymieniać łozysko na korbowodzie ( bez wymiany samej korby) tego tez nikt nie robi... ale tak mówi serwis. nie no w exc sprawdzasz. w WR moze błąd i tez każą sprawdzic. 15 mth pewnie na nowym tłoku i nowym cylindrze. wtedy sprawdzasz czy tam sie układa wszystko czy cośtam. wytrzymałość exc i WR jest zblizona
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez krzyzak12 » 3/6/2011, 16:29

mikozniak dałem 10tys. i jest po remoncie silnika wszystko jest nowe i powymieniane remont był za 5 tys w serwisie yamahay.
krzyzak12
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 17/5/2010, 12:34
Lokalizacja: Gryfino

Postprzez mikozniak » 3/6/2011, 16:58

A moto kupiłeś w Polsce?? Bo ja to wszystko prawda i 2008 rok to niezła cena Gratulacja
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez krzyzak12 » 3/6/2011, 22:37

Tak w Polsce nawet z mojego miasta ;)
To od takiego jakby znajomego ;)
krzyzak12
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 17/5/2010, 12:34
Lokalizacja: Gryfino



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê