Wyczynowy 4T
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Wyczynowy 4T
Witam! Zgłaszam się do was o pomoc w wyborze motocykla wyczynowego. Jako że śmigam już 2lata na KTM EXC 530 wiec doświadczenie myślę ze jakieś tam mam
Chodzi mi o motocykl typowo na tor czyli full cross. I tutaj jest moje pytanie jaki motocykl polecacie? jaka pojemność? chodzi mi tylko o motocykle 4t w grę nie wchodzą 2t. Wiem że może dany temat już był ale nie mogę nigdzie go znaleść. Z gór dziękuje za odpowiedzi
Pozdrawiam!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
KTM EXC 530 08r.
- BenX
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 18/5/2011, 07:15
jezeli chcesz latać na torze najlepsza jest 250. bedzie troche mała przy EXCku ale praktycznie od razu bedziesz mógł sporo z niej wyciskac
mozna jeszcze polecic 450. ale 250 jest lepsza na tor po prostu, 450 juz trzeba umieć opanować żeby z niej wyciskać. bo włąsciwie 450 jest tak samo szybka jak i 530
ty masz moze niewiele lepszy dół obrotowy. wiec jak Tobie 530 za duza na tor to 450 tez bedzie podobnie jeździła :d ja tam na swoim 525 ganiam na torze i nawet fajnie sie jeździ choc zeby ostrzej poodkręcać to trzeba miec wprawe i stalowe łapy
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Dzięki wielkie za odp. Zgadzam się z tobą w 100% moja 530 za mocna na tor jest i po prostu szukam czegoś o mniejszej mocy myślę ze te 45-50km powinny wystarczyć na tor?. A jaka polecasz 250? jaka marka i model najmniej awaryjna jest i która najlepiej się prowadzi?
Pozdrawiam ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
KTM EXC 530 08r.
- BenX
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 18/5/2011, 07:15
na przyszłosc edytuj posty
co do 250 ja na twoim miejscu również ktma bym kupi zawsze to w większości te same częsci idą wiec i serwis bys miał tanszy. a i ktm jest godny polecenia. własciwie z torówek wszystkie są bardzo podobne osiągi niemalze to samo i czas okrązenia zalezy głownie od umiejetnosci kierowcy, nie motocykla. ja bym brał SX-F 250
na tor swietna sprawa. przy gabarytach moze byc ciezko jak chcesz skakac wypadało by wymienic spręzyny na twardsze (koszt około 1000 zł nowy dobry zestaw przód tył ) mocowo bedzie sie przekładało to na wieksze spalanie a nie na utrate mocy
nie raz cie z siodła sciągnie ;P
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
co do 250 ja na twoim miejscu również ktma bym kupi zawsze to w większości te same częsci idą wiec i serwis bys miał tanszy. a i ktm jest godny polecenia. własciwie z torówek wszystkie są bardzo podobne osiągi niemalze to samo i czas okrązenia zalezy głownie od umiejetnosci kierowcy, nie motocykla. ja bym brał SX-F 250
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Ok dzięki
a który rocznik polecasz? Był rocznik który miał jakieś wady fabryczne? Dzięki za odpowiedzi i jak się dowiadywałem to faktycznie będę musiał zmienić sprężyny bo może na wyższych skokach dobijać zawieszenie
jak myślisz jakie może być spalanie na torze? a serwisowanie będzie wyglądać jak w moim EXC?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
KTM EXC 530 08r.
- BenX
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 18/5/2011, 07:15
hmm nic mi nie wiadomo o wadach jako takich w ktmach. cos tam narzekali na podwójne wałki rozrządu ale nie wiem kiedy one tam je miały ale to juz w nowszych silnikach wiec chyba 08 rok. ja tez nieby mam wady fabryczne jak piasta tylna która potrafi pękac jak sie łozysk nie przypilnuje
jak huczy i ma luzy wystarczy za 20 zł wymienic 2 łozyska i nie ma prawa sie nic stac
ot taka wada. wiec i inne jako tak nie bedą miały powaznych. serwis to wyczynówka wiec tu trzeba co jazde dobrze umyc
wyprac i nasączyc filtr powietrza, co kilka baków wymiana oleju - troche czesciej niz u ciebie. zaworki tez tzreba czesciej ustawiac. no i częsci jak tłok zawory tez wymieniasz częsciej. no ale to 4T wiec tez swoje przelata
jak cie interesują konkretne liczby to sciagnij sobie serwisówke do jakiejs 250 i tam bedzie co ile robic remonty i jakie
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości