Zobacz wÄ…tek - Wyczynowy 4T
NAS Analytics TAG

Wyczynowy 4T

Enduro, Cross
_________

Wyczynowy 4T

Postprzez BenX » 18/5/2011, 07:24

Witam! Zgłaszam się do was o pomoc w wyborze motocykla wyczynowego. Jako że śmigam już 2lata na KTM EXC 530 wiec doświadczenie myślę ze jakieś tam mam :) Chodzi mi o motocykl typowo na tor czyli full cross. I tutaj jest moje pytanie jaki motocykl polecacie? jaka pojemność? chodzi mi tylko o motocykle 4t w grę nie wchodzą 2t. Wiem że może dany temat już był ale nie mogę nigdzie go znaleść. Z gór dziękuje za odpowiedzi :) Pozdrawiam!
KTM EXC 530 08r.
BenX
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/5/2011, 07:15


Postprzez BenX » 18/5/2011, 07:42

Chciałbym jeszcze dodać że kwotą jaka dysponuje to około 10 tys. Moje wymiary jeśli by były potrzebne to 100kg i 190 wzrostu. ;) Pozdrawiam!
KTM EXC 530 08r.
BenX
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/5/2011, 07:15


Postprzez henio12323 » 18/5/2011, 08:23

jezeli chcesz latać na torze najlepsza jest 250. bedzie troche mała przy EXCku ale praktycznie od razu bedziesz mógł sporo z niej wyciskac :D mozna jeszcze polecic 450. ale 250 jest lepsza na tor po prostu, 450 juz trzeba umieć opanować żeby z niej wyciskać. bo włąsciwie 450 jest tak samo szybka jak i 530 :P ty masz moze niewiele lepszy dół obrotowy. wiec jak Tobie 530 za duza na tor to 450 tez bedzie podobnie jeździła :d ja tam na swoim 525 ganiam na torze i nawet fajnie sie jeździ choc zeby ostrzej poodkręcać to trzeba miec wprawe i stalowe łapy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez BenX » 18/5/2011, 08:38

Dzięki wielkie za odp. Zgadzam się z tobą w 100% moja 530 za mocna na tor jest i po prostu szukam czegoś o mniejszej mocy myślę ze te 45-50km powinny wystarczyć na tor?. A jaka polecasz 250? jaka marka i model najmniej awaryjna jest i która najlepiej się prowadzi? ;) Pozdrawiam :)
KTM EXC 530 08r.
BenX
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/5/2011, 07:15

Postprzez BenX » 18/5/2011, 08:59

I jeszcze jak się taka 250 w 4t będzie spisywać przy moich gabarytach? :)
KTM EXC 530 08r.
BenX
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/5/2011, 07:15

Postprzez henio12323 » 18/5/2011, 11:46

na przyszłosc edytuj posty :P

co do 250 ja na twoim miejscu również ktma bym kupi zawsze to w większości te same częsci idą wiec i serwis bys miał tanszy. a i ktm jest godny polecenia. własciwie z torówek wszystkie są bardzo podobne osiągi niemalze to samo i czas okrązenia zalezy głownie od umiejetnosci kierowcy, nie motocykla. ja bym brał SX-F 250 :D na tor swietna sprawa. przy gabarytach moze byc ciezko jak chcesz skakac wypadało by wymienic spręzyny na twardsze (koszt około 1000 zł nowy dobry zestaw przód tył ) mocowo bedzie sie przekładało to na wieksze spalanie a nie na utrate mocy :D nie raz cie z siodła sciągnie ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez BenX » 19/5/2011, 06:53

Ok dzięki ;) a który rocznik polecasz? Był rocznik który miał jakieś wady fabryczne? Dzięki za odpowiedzi i jak się dowiadywałem to faktycznie będę musiał zmienić sprężyny bo może na wyższych skokach dobijać zawieszenie :) jak myślisz jakie może być spalanie na torze? a serwisowanie będzie wyglądać jak w moim EXC?
KTM EXC 530 08r.
BenX
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/5/2011, 07:15

Postprzez henio12323 » 19/5/2011, 07:23

hmm nic mi nie wiadomo o wadach jako takich w ktmach. cos tam narzekali na podwójne wałki rozrządu ale nie wiem kiedy one tam je miały ale to juz w nowszych silnikach wiec chyba 08 rok. ja tez nieby mam wady fabryczne jak piasta tylna która potrafi pękac jak sie łozysk nie przypilnuje :P jak huczy i ma luzy wystarczy za 20 zł wymienic 2 łozyska i nie ma prawa sie nic stac :D ot taka wada. wiec i inne jako tak nie bedą miały powaznych. serwis to wyczynówka wiec tu trzeba co jazde dobrze umyc :D wyprac i nasączyc filtr powietrza, co kilka baków wymiana oleju - troche czesciej niz u ciebie. zaworki tez tzreba czesciej ustawiac. no i częsci jak tłok zawory tez wymieniasz częsciej. no ale to 4T wiec tez swoje przelata :D jak cie interesują konkretne liczby to sciagnij sobie serwisówke do jakiejs 250 i tam bedzie co ile robic remonty i jakie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez BenX » 19/5/2011, 10:14

Dzięki wielkie. Zaczynam się rozglądać za jakimś KTM SXF 250 więc jeśli coś znajdę to podeśle linka albo fotki wrzucę. Jeszcze raz dzięki za wszystkie odpowiedzi! ;) Pozdrawiam i szerokości życzę w terenie :))
KTM EXC 530 08r.
BenX
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/5/2011, 07:15



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê