Zobacz wÄ…tek - Aprilia rs 50 r. 99
NAS Analytics TAG

Aprilia rs 50 r. 99

i inne małe pojemności
_________

Aprilia rs 50 r. 99

Postprzez marus172 » 8/5/2011, 13:29

Witam mam apke rocznik 99 i kolega mi mówi żeby zrobić szlif cylindra i kupić nowy tłok podobno poprawi to osiągi apki. Myślałem żeby kupić cylinder 70 ccm itd. ale chyba się nie opłaca to trochę droższy zakup bo nie chce chinskich czesci , wiec pytanie do was co myslicie o szlifie ? xd
marus172
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 13/7/2010, 22:52
Lokalizacja: Katowice


Postprzez henio12323 » 8/5/2011, 14:39

zawsze jak sie wymienia tłok to sie robi szlif ( w cylindrach żeliwnych) jezeli tłok ma juz sporo km najechanych to na pewno wymiana tłoczka doda mocy. ale jak był niedawno wymieniany to szlif niczego nie poprawi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez marus172 » 8/5/2011, 16:10

sporo km to jest ile ? xd Ja mam przejechane 16500 km uważasz że czas na nowy tłok i szlif ?
marus172
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 13/7/2010, 22:52
Lokalizacja: Katowice

Postprzez henio12323 » 8/5/2011, 16:47

mysle że jezeli tłok nigdy nie był wymieniany to mozna wymienic. róznica bedzie. choc jeszcze do 20 tysi spokojnie powinien na oryginałce pociągnąć
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez marus172 » 8/5/2011, 16:56

a to ile by sie docierało taki tłok ?
marus172
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 13/7/2010, 22:52
Lokalizacja: Katowice

Postprzez henio12323 » 8/5/2011, 16:58

zeliwo około 500 km
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez marus172 » 8/5/2011, 17:00

A właśnie twoim zdaniem lepiej żeliwny kupić czy aluminiowy ?
marus172
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 13/7/2010, 22:52
Lokalizacja: Katowice

Postprzez henio12323 » 8/5/2011, 17:04

to zalezy. zeliwny jest tani eksploatacji. pada tłok - kupujesz wiekszy robisz szlif za 40 zł i docierasz i jeździsz. jak skonczą sie tłoki 400 zł i masz nową tuleje i znów kilka tloków. z kolei aluminiowy kosztuje duzo wiecej. ale tłok jak wymieniasz to oddajesz do wymiarowania (20 zł ) dobierasz odpowiedni tłok o selekcje wiekszy i bez zadnego szlifu jeździsz a docierasz bak :P z tym że jak sie wyjeździ te 4 tłoki albo cos sie uszkodzi (np zabezpieczenie sworznia wyskoczy i sworzen przerysuje powłoke) to musisz kupowac nowy cylinder albo oddawać do drogiego kładzenia nowej powłoki. ~~ 1000 zł dobra. z tym że moto ma duzo lepszego kopa, mniej sie grzeje i ogólnie lepiej pracuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez marus172 » 8/5/2011, 17:05

Stary wielkie dzięki za pomoc po raz drugi xd :):)
marus172
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 13/7/2010, 22:52
Lokalizacja: Katowice



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê