Zobacz wątek - Porównanie KTM 2t EXC 250 vs 4t EXC-F 350
 
NAS Analytics TAG

Porównanie KTM 2t EXC 250 vs 4t EXC-F 350

Enduro, Cross
_________

Porównanie KTM 2t EXC 250 vs 4t EXC-F 350

Postprzez BRaYaN1212 » 6/5/2011, 23:55

Ciekawe porównanie 2t z 4t. Napisałem temat, ponieważ chciałem usłyszeć wasze argumenty za i przeciw 2t i 4t, oraz doświadczenia, do jakich terenów najlepiej pasują maszyny, który byś wybrał i za co np. dźwięk, spalanie, moc, prowadzenie itp... Wszystko co wymyślicie :D

KTM 250 EXC
Obrazek
Kod: Zaznacz cały
Engine    
Engine type    Single cylinder, 2-stroke
Displacement    249 cc
Bore/stroke    66.4/72 mm
Compression ratio    -
Starter/battery    Kick- and electric starter / 12V 3Ah
Transmission    6 gears
Carburetor    Keihin PWK 36S AG
Control    Exhaust control TVC
Lubrication    Mixture oil lubrication 1:60
Gear ratios    14:32 16:26 20:25 22:23 25:22 26:20
Primary ratio    26:72
Final drive    14:50 (13:50)
Cooling    Liquid cooling
Clutch    Wet multi-disc clutch, Brembo hydraulics
Ignition    Kokusan
     
Chassis    
Frame    Central double-cradle-type 25CrMo4
Subframe    Aluminium
Handlebar    Neken, Aluminium Ø 28/22 mm
Front suspension    WP-USD Ø 48 mm
Rear suspension    WP-PDS shock absorber
Suspension travel front/rear    300/335 mm
Front/rear brakes    Disc brake Ø 260/220 mm
Front/rear rims    1.60 x 21''; 2.15 x 18'' Excel
Front/rear tires    90/90-21''; 140/80-18''
Chain    X-Ring 5/8 x 1/4"
Silencer    Aluminium
Steering head angle    63.5°
Wheel base    1,482±10 mm
Ground clearance    355 mm
Seat height    960 mm
Tank capacity, approx.    9.5 l
Weight, without fuel, approx.    102.9 kg


KTM 350 EXC-F
Obrazek
Kod: Zaznacz cały
Engine    
Engine type    Single cylinder, 4-stroke
Displacement    349.7 cc
Bore/stroke    88/57.5 mm
Compression ratio    12,3:1
Starter/battery    Kick- and electric starter / 12V 4Ah
Transmission    6 gears
Carburetor    Keihin EFI, flow restrictor 42 mm
Control    4 V / DOHC with finger followers
Lubrication    Pressure lubrication with 2 oil pumps
Gear ratios    14:32 16:26 20:25 22:23 25:22 26:20
Primary ratio    24:73
Final drive    14:52 (13:52)
Cooling    Liquid cooling
Clutch    Wet multi-disc clutch, Brembo hydraulics
Ignition    Keihin EMS
     
Chassis    
Frame    Central double-cradle-type 25CrMo4
Subframe    Aluminium
Handlebar    Neken, Aluminium Ø 28/22 mm
Front suspension    WP-USD Ø 48 mm
Rear suspension    WP-PDS shock absorber
Suspension travel front/rear    300/335 mm
Front/rear brakes    Disc brake Ø 260/220 mm
Front/rear rims    1.60 x 21''; 2.15 x 18'' Excel
Front/rear tires    90/90-21"; 140/80-18"
Chain    X-Ring 5/8 x 1/4"
Silencer    Aluminium
Steering head angle    63.5°
Wheel base    1,482±10 mm
Ground clearance    345 mm
Seat height    970 mm
Tank capacity, approx.    9.5 l
Weight, without fuel, approx.    107.5 kg
Czary Mary
BRaYaN1212
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08


Postprzez mentorsct » 7/5/2011, 05:34

Witam, ja bym brał 350 :) na spalanie nigdy nie patrzyłem bo jak mnie stać na moto to i na paliwo. Ewentualnie dźwięk bo 2T kolokwialnie napisze to dźwiękiem przypomina mi odkurzacz. Druga sprawa ja mam zamiłowanie do 4T. Niby 350 cięższa jest ale i tak bym brał ją.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada


Postprzez henio12323 » 7/5/2011, 10:26

temat bez sensu :D bo 10000 razy było porównanie 2t do 4T. wg mnie w terenie oba typy spisują sie tak samo. kwestia tylko kierowcy który ogarnie dany typ. jedni wolą to inni tamto. ale jak masz 2 zawodników na motocyklach tej samej klasy. i maja moto tak samo ogarniete to maja te same szanse na wygraną :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez BRaYaN1212 » 7/5/2011, 11:29

1000 razy tak samo się kończy. Właśnie jedni wolą to inni tamto, napisz swoją opinie.
Czary Mary
BRaYaN1212
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08

Postprzez henio12323 » 7/5/2011, 11:30

no konczy sie tak samo bo nie ma rozstrzygnięcia :) oba motocykle są swietne :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez BRaYaN1212 » 7/5/2011, 13:34

nie chce tego rozstrzygnąć tylko znać opinie 'publiczną'
Czary Mary
BRaYaN1212
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08

Postprzez henio12323 » 7/5/2011, 13:39

nie rozumiesz...
opinia publiczna bedzie taka że jedni wolą to inni to. bo nie ma zwycięzcy. 50% powie że chce 350 50% chce 250. bo oba motocykle są świetne i kazdy kupuje to co do niego pasuje :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê