YAMAHA FAZER 1998 NIE ZMIENIA BIEGÓW
Posty: 8
• Strona 1 z 1
YAMAHA FAZER 1998 NIE ZMIENIA BIEGÓW
Witam. Problem trochę inny jak wszystkie ;/ Tydzień temu w czasie jazdy z jedynki odrazu wskoczyła mi trójka, od tego czasu jest problem ze zmianą biegów.W górę od 1 do 6 jest ok ale w doł muszę dwa, trzy razy zadzialać na stopkę żeby zredukować Dodam, że zaden wrzucony bieg nie wyskakuje.Wstawiłem juz moto do serwisu ale jestem ciekaw moze ktos z was miał coś podobnego i ile to kosztowało..W serwisie narazie nic o kosztach nie mowia
- dzik1
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 30/7/2010, 22:23
- Lokalizacja: Puławy
hmm wygląda jakby wybierami popadały. tylko dziwne że wszystko na raz albo tam jest taka gwiazdka i takie cos wpada w gwiazdke blokując ją nieco żeby sie nie obracała sama i moze ta spręzynka cos sie zerwała czy cos.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
hmm wygląda jakby wybierami popadały. tylko dziwne że wszystko na raz albo tam jest taka gwiazdka i takie cos wpada w gwiazdke blokując ją nieco żeby sie nie obracała sama i moze ta spręzynka cos sie zerwała czy cos.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
jesli ta sprazynka pierdykla i stopka nie odbija to nie jezdzij ... mialem tak w WSK (wiem ze to sprzet nie z tej epoki ) tez sprezynka pekla i jedna czesc wpadla miedzy tryby blokujac je bez mozliwosci wrzucenia luzu wiec pchalem ja do domu z zablokowanym kole ....
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
przy zerwanej sprężynce siła ciężkości nie pozwoli powrócić dźwigience na neutral i tym samym nie zaskoczy na wybieraku co uniemożliwi redukcje
a już przy biegach w góre może zadziałać prawidłowo
spróbuj przed redukcją podciągnąć lekko dźwignie do góry może zadziała
a już przy biegach w góre może zadziałać prawidłowo
spróbuj przed redukcją podciągnąć lekko dźwignie do góry może zadziała
cza być tfardym nie mientkim
- TomaszL
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 7/8/2006, 19:49
- Lokalizacja: Krosno/okol
To ma sens;)Moto jest w serwisie wiec nie moge sprawdzić tego tak jak piszesz...HM dam znać jak odbiorę , co było.Moze ta wiedza sie przyda komusprzy zerwanej sprężynce siła ciężkości nie pozwoli powrócić dźwigience na neutral i tym samym nie zaskoczy na wybieraku co uniemożliwi redukcje
- dzik1
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 30/7/2010, 22:23
- Lokalizacja: Puławy
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości