Zobacz wątek - Yamaha r6 vs. Kawasaki 636
 
NAS Analytics TAG

Yamaha r6 vs. Kawasaki 636

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Yamaha r6 vs. Kawasaki 636

Postprzez adamRS » 22/4/2011, 16:22

Witam. Mam dylemat między tymi dwoma motocyklami. Chodzi o modele od 2003 do 2005 roku. Do przeznaczenia mam max 15000 zł. Bardziej skłaniam się ku r6 choć ceny kawasaki są trochę niższe więc w tej samej kasie można kupić coś młodszego, czym jest to spowodowane? Do tego ilość kawasaki na rynku jest większa niż r6. Ma ktoś porównanie względem tych motocykli? Wizualnie bardziej podoba mi się r6, choć gdyby nie ten ohydny obrotomierz w 636 to też nie byłoby tak źle, no ale to już kwestia gustu. Jak jest pod względem mocy i prowadzenia obu motocykli? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań


Postprzez palgumeniedusze » 22/4/2011, 17:11

636 stary bierz dlaczego? bo jest lepsze i tyle :D
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP


Postprzez RUTRA.RD » 22/4/2011, 22:14

to proste kupisz r6 to i porządne dresy musisz kupi a ze dresy tańsze to moto droższy. z kawa jest inaczej bo na nia musisz porządny strój kupić a jak wiadomo tani nie jest i dlatego motocykl 636 jest tańszy. mam nadzieje ze moja odpowiedz rozwieje twoje wątpliwości
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Kvba » 22/4/2011, 22:46

Prawda jest taka, że R6 nie ma nawet startu do 636. Świetna zawiecha, mocny silnik i diabelne heble, czego chcieć więcej? :)

No i jak dla mnie 636 jest 100 razy ładniejsze od oklepanej R6. Zegary w Kawie jak wspomniałeś padaka ale patrząc na resztę motocykla można to przeboleć.

Ja bym się nie zastanawiał i szukał Ninji.
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Sykopson » 23/4/2011, 08:00

Proszę nie zaczynajcie tematu dresów na R6 bo obrażacie wielu porządnych motocyklistów. Ja znam takiego który na R6 jeździ w porządnym stroju, a na winklach mogłoby wielu z was mu buty czyścić. Owszem, R6 jest popularna wśród tzw. dresiarstwa, ale stawiany na równi z CBR 600.

Co do tematu to osobiście też chyba bym wziął 636 choć do R6 mam większy sentyment, ale jak kiedyś będziesz rozważał ZX10R i R1 to bier tą drugą bo lepsza i tyle :D
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez RUTRA.RD » 23/4/2011, 09:10

chcialem tylko wytlumaczyc z czego wynika roznica cen na podstawie stroju do moto :). bierz 636 nawet bym sie nie zastanawial zaloz tylko amor skretu i ogien banzaj atak
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez adamRS » 23/4/2011, 09:11

Że na r6 jeżdżą dresy to mnie nie obchodzi. Ja nim nie jestem i strój mam porządny. Skoro 636 jest lepsze to z czego wynika ta różnica w cenach?
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez RUTRA.RD » 23/4/2011, 09:13

z metalnosci tego jeb. narodu ktory kawe uwaza za gowno a yamahe za super moto bo rossi nia smigal. a ilu stunterow uzywa yamah ? :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez madcap » 23/4/2011, 09:23

nadto w poglądach gawiedzi jeśli jeździsz ersix-em to masz +10 do lansu i więcej znajomych na naszej-celi, fejzzbuczku, etc...., co powoduje wyższą cenę

ale to działa też w drugą stronę, jak słusznie zauważył Sykopson, na tym forum pomiata się ersixem ze względu na tych mistrzów prostej co zazwyczaj nim jeżdzą
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez bryk77 » 23/4/2011, 09:51

Jako je***ka teoretyk powiem tak :D
Czy tym jeżdżą dresy, skiny, hipisi czy inne paciarajstwo to mało ważne..
Ja bym wolał Kawę ze względu na design ('05-'06) i na to, iż tylu stunterów tym lata. To musi o czymś świadczyć. Poza tym jest to jeden z najbardziej udanych modeli Kawy w historii marki.
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Postprzez Robson1903 » 23/4/2011, 10:54

Robiliśmy kawe 636, jeździło nią się znakomicie. Niedawno była na aukcji Nasza kawa za bardzo niską cenę. http://allegro.pl/kawasaki-zx6r-636-200 ... 74902.html Jak był u Nas był biały, kolega go przemalować bo mu się w czerni lepiej widział. Naprawdę godny polecenia. Z R6 mam złe wpomnienia. Koleżanka miała i tylko jej pomagaliśmy w naprawach co chwila się coś działo, ale może to winna trafnego modelu.
Pozdro
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez zeniofir » 23/4/2011, 12:17

Bierz R6, a 636 zostaw mnie :P , Dobra zartuje, ale mały wybór jest 636 05-06' wiec szkoda będzie jak mi jakąś perełke zwiniesz :wink:


Robson1903 napisał(a):Robiliśmy kawe 636, jeździło nią się znakomicie. Niedawno była na aukcji Nasza kawa za bardzo niską cenę. http://allegro.pl/kawasaki-zx6r-636-200 ... 74902.html Jak był u Nas był biały, kolega go przemalować bo mu się w czerni lepiej widział.
Pozdro


Właśnie byłem zainteresowany tą kawą, chociaż jak dla mnie te chromowane wstawki i ten ogromny wydech TwoBro to takie wieś tuning :wink:

Swoją drogą jakbym przyjechał po moto i nim odjechał, jak miałbym zabrać komplet nowych opon, wydech i napęd :lol: ? Oponki włożyć na siebie, lańcuch na szyje i wydech w łape? Ostatnio widziałem jakieś dziewczę w pełnym kombi na małej kawie z reklamówką z biedronki na ręce :lol:
zeniofir
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27/6/2010, 19:10
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Robson1903 » 23/4/2011, 13:41

Właśnie byłem zainteresowany tą kawą, chociaż jak dla mnie te chromowane wstawki i ten ogromny wydech TwoBro to takie wieś tuning


Za naszych czasów był wydech taki body coś tam że był wbudowany w owiewki.

Swoją drogą jakbym przyjechał po moto i nim odjechał, jak miałbym zabrać komplet nowych opon, wydech i napęd :lol: ? Oponki włożyć na siebie, lańcuch na szyje i wydech w łape? Ostatnio widziałem jakieś dziewczę w pełnym kombi na małej kawie z reklamówką z biedronki na ręce :lol:


A ja myślałem że się przyjeźdza autem ? A nie na pieszo ?
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Sykopson » 23/4/2011, 15:09

Robson są jeszcze inne możliwości np.
Przyjeżdżasz pociągiem, busem, samolotem albo z kumplem na 2 moto.
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez Robson1903 » 23/4/2011, 16:59

No dobra ale dla mnie to chore jechać samemu busem pociągiem promem kosmicznym czy czym innym z 20koła w kurteczce...
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Shogun80 » 24/4/2011, 12:00

Sykopson napisał(a):Co do tematu to osobiście też chyba bym wziął 636 choć do R6 mam większy sentyment, ale jak kiedyś będziesz rozważał ZX10R i R1 to bier tą drugą bo lepsza i tyle :D


R1 lepsza od ZX10R?? ciekawe czym się sugerowałeś to pisząc, jechałem R1 07r i zx10r 07r i stwierdziłem że kawa jest dużo lepsza w prowadzeniu, no i ten dół w r1? to chyba jakiś joke konstruktorów!!! Dla tego jestem posiadaczem zx10r

wracając do tematu to z tych roczników też wyrałbym kawe, ale już ta nowa R6 bardziej mi podchodzi.
Shogun80
Świeżak
 
Posty: 222
Dołączył(a): 18/4/2010, 08:42
Lokalizacja: Poznań/Międzyzdroje

Postprzez Black-Ghost » 24/4/2011, 15:08

Shogun80 Dycha w Każdej generacji bije R1 na głowe ;) Wystarczy poczytać testy wszystkich markowych gazet. a Masterbike mówi samo za siebie! też miałem porównanie ZX10R z R1 tyle że oba z 2004 roku! temu uważam tak jak uważam. Z 636 jest to samo. dzikus który daje mnustwo frajdy i nie trzeba trzymać przy czerwonym polu żeby jechała jak to jest w R6.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez wasil1993p » 24/4/2011, 18:33

Sykopson napisał(a):Proszę nie zaczynajcie tematu dresów na R6 bo obrażacie wielu porządnych motocyklistów. Ja znam takiego który na R6 jeździ w porządnym stroju, a na winklach mogłoby wielu z was mu buty czyścić. Owszem, R6 jest popularna wśród tzw. dresiarstwa, ale stawiany na równi z CBR 600.

Co do tematu to osobiście też chyba bym wziął 636 choć do R6 mam większy sentyment, ale jak kiedyś będziesz rozważał ZX10R i R1 to bier tą drugą bo lepsza i tyle :D

o tych dresach to popieram i nie wiem skąd wziął się ten stereotyp na temat R1 i R6. myślę że wymyślili to właściciele gsx-r'a, zx9-r i cbr900RR w 98roku bo zazdrościli pięknego, ponadczasowego modelu R1 który nawet teraz stylistyką i osiągami robi wrażenie a ma już 13 lat.



myślę że pisanie że zx10r jest lepsza od R1 i odwrotnie jest bez sensu. każdemu podoba się inny a technicznie przewaga jednego nad drugim jest minimalna i na polskich drogach niezauważalna.
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Black-Ghost » 24/4/2011, 18:44

Pierwsza Gen R1 i zreszta druga była jak na owe czasy cudem! Stylistycznym i technicznym! Z tym sie zgodze! Ale tak było do czasu 2004 roku. Puki Każda stajnia nie wypusciła Litrowego kuniaaa! Co do lepszosci Dychy nad R1 opierałem sie na wszelakich testach i porównaniach!!! Których jest pełno w sieci. oraz na własnym doswiadczeniu! Bylem widzialem obydwa w akcji. O tym który kto kupi zadecyduje indywidualny gust. Zreszta 636 też lepiej wypadała w porównaniu z R6. Wszyscy złosliwi przypisywali to dodatkowym 36cm3. oczywiscie wtedy to juz nie rasowa 600 jaką jest R6. tutaj też zadecyduja gusta i gusciki.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Gregorgsxr » 24/4/2011, 20:17

Dla mnie do tej pory najlepszymi i najwytrzymalszymi moto z poj 1l są moto produkowane do 2004 np gsxr 1000k3k4, R1 2002-2003, czy Kawa 10.
Do Autora:
BIERZ 636.
Lepsze, ładniejsze, więcej znosi...
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości




na gr