Zobacz wÄ…tek - ---jak sprawdzic ile garow pali----
NAS Analytics TAG

---jak sprawdzic ile garow pali----

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

---jak sprawdzic ile garow pali----

Postprzez kawajestklawa » 6/4/2011, 20:27

witam Przyjaciele

mam szybkie pytanie jak najłatwiej i najskuteczniej sprawdzic "domowym "sposobem ile garow jeszcze pali? uzywalem"szukaj" ale nie pisze nic na ten temat jak to sprawdzic acz tylko ze maja z tym problem
nie benzynę we krwi, lecz olej w głowie
kawajestklawa
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 3/4/2011, 21:52
Lokalizacja: katowice


Postprzez Seba_ER5 » 6/4/2011, 20:47

dotknij kolektoro :) sprawdz ktore gorace.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez kawajestklawa » 6/4/2011, 20:57

wlasnie zlecialem szybko do garazu zagrzalem motorek na ssaniu do 60•c i poparzyly mnie wszystkie 4 rury tak samo, mozna powiedziec ze "kojacy boj" he dziekuje :)
nie benzynę we krwi, lecz olej w głowie
kawajestklawa
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 3/4/2011, 21:52
Lokalizacja: katowice

Postprzez alphamale » 6/4/2011, 21:03

a to nie jest tak że jak nie pali na wszystkie to chodzi nie równo i lipnie odpala ??? bo dotykanie gorących rur to troche lipa
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń

Postprzez kawajestklawa » 6/4/2011, 21:08

wlasnie pracuje rowniutko i odpala od strzalu ale glowilem sie nad tymi cylindrami bo temat wczesniej kazaliscie mi je sprawdzic :)
nie benzynę we krwi, lecz olej w głowie
kawajestklawa
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 3/4/2011, 21:52
Lokalizacja: katowice

Postprzez rna » 6/4/2011, 21:24

Raczej nie czekasz, aż się rozgrzeje...
Czekasz, aż wystygną kolektory i wtedy odpalasz i sprawdzasz, bo jak się rozgrzeje silnik, to kolektory tez, chociażby od sąsiednich
Jak masz nakeda, to palcami sprawdzasz, jak plastika, to fajnym bajerem jest użycie takiej końcówki, która jest w płynie do mycia szyb :)
Avatar użytkownika
rna
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2/8/2010, 18:20
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez kawajestklawa » 7/4/2011, 00:48

mam jeszcze jedno pytanko z innej beczki a nie chce zasmiecac forum nowym tematem... otorz strasznie ciezko jest mi znalezc luz np jak dojezdzam do skrzyzowania to z 4 zejsc na luz to poprostu niemozliwe co moze byc przyczyna? przypomne ze mam 636/04r
nie benzynę we krwi, lecz olej w głowie
kawajestklawa
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 3/4/2011, 21:52
Lokalizacja: katowice

Postprzez Czester » 7/4/2011, 09:41

Biegi trzeba redukować po kolei podczas dojeżdżania do skrzyżowania a nie lecieć na luzie i zbijać kilka na raz.

Widać 636 na pierwsze moto... powodzenia...


A odnośnie palenia na wszystkie gary można to zweryfikować oglądając świece. Ale skoro silnik pracuje równo to nie wiem o co kaman :shock:
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez kawajestklawa » 7/4/2011, 15:52

hmm wiec troche historii... zaczynalem w wieku 11 lat na romet ponny, 4 lata pozniej wsk 125, w wieku 19 lat kupilem w wspole suzuki gs 500 z moja byla( co bylo nie ciekawym pomyslem) i teraz mam swoje kawalsuki.

co do redukcji biegow he ameryki przyjacielu nie odkryles ale dziekuje za zainteresowanie i chec pomocy. chodzi mi o to ze w sytuacji awaryjnego hamowania (jakie nas niekiedy zaskakuje z zoltym swiatlem i 150 km) nie ma czasu na redukcje i zostajemy z ta 4 :/ a napisalem ze to niemozliwe odnalezienie luzu z tego biegu ale trudne juz jest np schodzac z 2 kolega powiedzial ze to niby normalne i kwestia indywidualna kazdego moto ze jest "ciasna szpara na luz" a pytam czy idzie cos z tym zrobic... szanuje was i dlatego sie do was z tym zwracam bo bardziej ufam wam jak servisa ktory za wymiane oleju spiewaja 200 zl he (co jest banalne)
nie benzynę we krwi, lecz olej w głowie
kawajestklawa
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 3/4/2011, 21:52
Lokalizacja: katowice

Postprzez Seba_ER5 » 7/4/2011, 16:14

wystawrczy ze lekko podturlasz moto do przodu .
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê