---jak sprawdzic ile garow pali----
Posty: 10
• Strona 1 z 1
---jak sprawdzic ile garow pali----
witam Przyjaciele
mam szybkie pytanie jak najłatwiej i najskuteczniej sprawdzic "domowym "sposobem ile garow jeszcze pali? uzywalem"szukaj" ale nie pisze nic na ten temat jak to sprawdzic acz tylko ze maja z tym problem
mam szybkie pytanie jak najłatwiej i najskuteczniej sprawdzic "domowym "sposobem ile garow jeszcze pali? uzywalem"szukaj" ale nie pisze nic na ten temat jak to sprawdzic acz tylko ze maja z tym problem
nie benzynę we krwi, lecz olej w głowie
- kawajestklawa
- Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 3/4/2011, 21:52
- Lokalizacja: katowice
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
wlasnie zlecialem szybko do garazu zagrzalem motorek na ssaniu do 60•c i poparzyly mnie wszystkie 4 rury tak samo, mozna powiedziec ze "kojacy boj" he dziekuje
nie benzynę we krwi, lecz olej w głowie
- kawajestklawa
- Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 3/4/2011, 21:52
- Lokalizacja: katowice
wlasnie pracuje rowniutko i odpala od strzalu ale glowilem sie nad tymi cylindrami bo temat wczesniej kazaliscie mi je sprawdzic
nie benzynę we krwi, lecz olej w głowie
- kawajestklawa
- Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 3/4/2011, 21:52
- Lokalizacja: katowice
Raczej nie czekasz, aż się rozgrzeje...
Czekasz, aż wystygną kolektory i wtedy odpalasz i sprawdzasz, bo jak się rozgrzeje silnik, to kolektory tez, chociażby od sąsiednich
Jak masz nakeda, to palcami sprawdzasz, jak plastika, to fajnym bajerem jest użycie takiej końcówki, która jest w płynie do mycia szyb
Czekasz, aż wystygną kolektory i wtedy odpalasz i sprawdzasz, bo jak się rozgrzeje silnik, to kolektory tez, chociażby od sąsiednich
Jak masz nakeda, to palcami sprawdzasz, jak plastika, to fajnym bajerem jest użycie takiej końcówki, która jest w płynie do mycia szyb
-
rna - Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 2/8/2010, 18:20
- Lokalizacja: Siedlce
mam jeszcze jedno pytanko z innej beczki a nie chce zasmiecac forum nowym tematem... otorz strasznie ciezko jest mi znalezc luz np jak dojezdzam do skrzyzowania to z 4 zejsc na luz to poprostu niemozliwe co moze byc przyczyna? przypomne ze mam 636/04r
nie benzynę we krwi, lecz olej w głowie
- kawajestklawa
- Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 3/4/2011, 21:52
- Lokalizacja: katowice
Biegi trzeba redukować po kolei podczas dojeżdżania do skrzyżowania a nie lecieć na luzie i zbijać kilka na raz.
Widać 636 na pierwsze moto... powodzenia...
A odnośnie palenia na wszystkie gary można to zweryfikować oglądając świece. Ale skoro silnik pracuje równo to nie wiem o co kaman
Widać 636 na pierwsze moto... powodzenia...
A odnośnie palenia na wszystkie gary można to zweryfikować oglądając świece. Ale skoro silnik pracuje równo to nie wiem o co kaman
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
hmm wiec troche historii... zaczynalem w wieku 11 lat na romet ponny, 4 lata pozniej wsk 125, w wieku 19 lat kupilem w wspole suzuki gs 500 z moja byla( co bylo nie ciekawym pomyslem) i teraz mam swoje kawalsuki.
co do redukcji biegow he ameryki przyjacielu nie odkryles ale dziekuje za zainteresowanie i chec pomocy. chodzi mi o to ze w sytuacji awaryjnego hamowania (jakie nas niekiedy zaskakuje z zoltym swiatlem i 150 km) nie ma czasu na redukcje i zostajemy z ta 4 :/ a napisalem ze to niemozliwe odnalezienie luzu z tego biegu ale trudne juz jest np schodzac z 2 kolega powiedzial ze to niby normalne i kwestia indywidualna kazdego moto ze jest "ciasna szpara na luz" a pytam czy idzie cos z tym zrobic... szanuje was i dlatego sie do was z tym zwracam bo bardziej ufam wam jak servisa ktory za wymiane oleju spiewaja 200 zl he (co jest banalne)
co do redukcji biegow he ameryki przyjacielu nie odkryles ale dziekuje za zainteresowanie i chec pomocy. chodzi mi o to ze w sytuacji awaryjnego hamowania (jakie nas niekiedy zaskakuje z zoltym swiatlem i 150 km) nie ma czasu na redukcje i zostajemy z ta 4 :/ a napisalem ze to niemozliwe odnalezienie luzu z tego biegu ale trudne juz jest np schodzac z 2 kolega powiedzial ze to niby normalne i kwestia indywidualna kazdego moto ze jest "ciasna szpara na luz" a pytam czy idzie cos z tym zrobic... szanuje was i dlatego sie do was z tym zwracam bo bardziej ufam wam jak servisa ktory za wymiane oleju spiewaja 200 zl he (co jest banalne)
nie benzynę we krwi, lecz olej w głowie
- kawajestklawa
- Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 3/4/2011, 21:52
- Lokalizacja: katowice
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości