Yamaha r6 2006r problem z wentylatorem chlodnicy
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Yamaha r6 2006r problem z wentylatorem chlodnicy
Witam wszystkich i prosze o pomoc,a mianowicie od tygodnia jestem posiadaczem yamahy r6 2006r (z poczatku 2006r) stojac w korku motor nagrzal mi sie do 120 stopni i zapalila sie kontrolka spojrzalem na wentylator a on nie dziala podlaczajac wentylator na krotko kreci sie, sprawdzalem bezpieczniki i wszystkie sa dobre.
Stawiam na czujnik, ma ktos moze inne pomysly co moglbym jeszcze sprawdzic??? A jezeli juz czujnik to moze mi ktos powie gdzie on sie dokladnie znajduje bo nie moge go znalesc w moto ani tego tematu na forum.
Stawiam na czujnik, ma ktos moze inne pomysly co moglbym jeszcze sprawdzic??? A jezeli juz czujnik to moze mi ktos powie gdzie on sie dokladnie znajduje bo nie moge go znalesc w moto ani tego tematu na forum.
- kkkrzysiek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 30/3/2011, 17:32
- Lokalizacja: bruksela
czujnik załączania wentylatora jeżeli bezpieczniki sprawdziłeś, a kostka dobrze sie dopina? sprawdz to jeszcze, Czujnik zazwyczaj jest wkręcany w chłodnicę
edit: sprawdz czy korek nie jest walnięty, czy ilość płynu jest odpowiednie,
znalazłem na forum prawdopodobne umiejscowienie -
http://www.r6messagenet.com/forums/r6-m ... ensor.html
edit: sprawdz czy korek nie jest walnięty, czy ilość płynu jest odpowiednie,
znalazłem na forum prawdopodobne umiejscowienie -
http://www.r6messagenet.com/forums/r6-m ... ensor.html
-
ferro - Świeżak
- Posty: 226
- Dołączył(a): 17/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: b-100
hej
tak dobrze ci kolega podpowiada sprawdź przekaźnik możesz zamienić i podpiąć ten od świateł (długich) nic się niestanie a będziesz pewny co dokładnie jest uwalone przekaźniki są podobne ale kostki pasują ( sam tak robiłem wcześniej miałem R6 2006 roku więc wiem co pisze, pozdrawiam
tak dobrze ci kolega podpowiada sprawdź przekaźnik możesz zamienić i podpiąć ten od świateł (długich) nic się niestanie a będziesz pewny co dokładnie jest uwalone przekaźniki są podobne ale kostki pasują ( sam tak robiłem wcześniej miałem R6 2006 roku więc wiem co pisze, pozdrawiam
- mwiklak
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/3/2011, 23:40
- Lokalizacja: Kielce
- kkkrzysiek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 30/3/2011, 17:32
- Lokalizacja: bruksela
hmm przekazniki czy to sa te ktore znajduja sie pod siedzeniem? jezeli tak to moze pamietasz ktory jest do czego?
- kkkrzysiek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 30/3/2011, 17:32
- Lokalizacja: bruksela
kkkrzysiek napisał(a):hmm przekazniki czy to sa te ktore znajduja sie pod siedzeniem? jezeli tak to moze pamietasz ktory jest do czego?
kolego przekaźnik jest z boku z lewej strony pod panelami koło chłodnicy (albo ona jest tam przypiąta do chłodnicy koło boxa z bezpiecznikami taka, lewy górny róg chłodnicy zobacz) czarna kość wpięta w kostke ( chyba 4 wsuwki) a ten od świateł jest koło lewej lampy chyb aped takim małym czarnym panelem musisz go odkrecić z góry
- mwiklak
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/3/2011, 23:40
- Lokalizacja: Kielce
- kkkrzysiek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 30/3/2011, 17:32
- Lokalizacja: bruksela
kkkrzysiek napisał(a):tak tak chlodnica sie nagrzewa i gotuje plyn
sprawdź tak jak ci pisałem jak wypniesz przekaźnik z kostki to możesz tam zmostkować dwie wsuwki jakims małym kabelkiem nic się niestanie powinny zadziałać tylko chyba musi byc przekręcony zapłon i bedziesz pewny, obieg masz płyn w chłodnicy napewno tez bo to chyba idiotyczne pytanie by było, czujnik masz dobry bo ci pokazuje temperature, wiec chyba przekaźnik masz uwalony albo poprzedni właściciel go wuja i zapomniał włożyć
- mwiklak
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/3/2011, 23:40
- Lokalizacja: Kielce
dzieki za podpowiedzi i rysunek jutro to wszystko sprawdze bo juz dzisiaj nie mam jak,a jezeli ktos cos jeszcze wie prosze pisac chociaz wydaje mi sie ze to juz sa wszystkie mozliwe rozwiazania
- kkkrzysiek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 30/3/2011, 17:32
- Lokalizacja: bruksela
- kkkrzysiek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 30/3/2011, 17:32
- Lokalizacja: bruksela
nie masz sie co przejmować taki problem to jest nic poradzisz sobie i będziesz śmigał tym bardziej ze w Polsce na wekend ma być 23 C bo umnie na wyspach tak dobrze nie jest ale wsumie tesz spoko
Dodam jeszcze ze jak bedziesz wiedziaÅ‚ na 100% to przekaźnik kosztuje okoÅ‚o 20-30 €uro na zamówienie w serwisie a wiatrak powinien zaÅ‚aczas sie przy 105 lub 106 stopni C
Dodam jeszcze ze jak bedziesz wiedziaÅ‚ na 100% to przekaźnik kosztuje okoÅ‚o 20-30 €uro na zamówienie w serwisie a wiatrak powinien zaÅ‚aczas sie przy 105 lub 106 stopni C
Ostatnio edytowano 30/3/2011, 20:29 przez mwiklak, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- mwiklak
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/3/2011, 23:40
- Lokalizacja: Kielce
tez tak mysle,moj motor stal rok czasu nie jezdzony i moze dlatego stalo sie cos z tym przekaznikiem,a co do pogody to u mnie juz drugi tydzien codziennie jest okolo 20 c
- kkkrzysiek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 30/3/2011, 17:32
- Lokalizacja: bruksela
OK ok mam nadzieje ze to bedzie ten przekaznik i problem z glowy,a wiesz moze ile moze kosztowac mniej wiecej przeglad w serwisie calego motoru
- kkkrzysiek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 30/3/2011, 17:32
- Lokalizacja: bruksela
- kkkrzysiek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 30/3/2011, 17:32
- Lokalizacja: bruksela
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości