Zobacz wątek - <i>[Honda CBR 600F]</i> Honda CBR600F - powrót po latach
NAS Analytics TAG

[Honda CBR 600F] Honda CBR600F - powrót po latach

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 23/3/2011, 22:35

Komentatorzy napisał(a):Mam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):nie chce cie martwić, ale podejrzewam, ze inzynierowie zaprojektowali ten motocykl do jeżdzenia a nie do otwierania siedzenia...<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie chce Cie zmartwic, ale jak nie podniesiesz siedzenia nie zalożysz sakw i co drugiego tailpack dostępnego na rynku...<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):Pod drugie jak bym chciał tylko pojeżdzić w niedziele to bym sobie kupił CBR 600RR, a ja chce też pojechać do pracy, przywieźć zakupy i załadować bagaż na wakacje. A jak jade gdzieś z pasażerem to co, mam kupić kufry boczne GIVI ze stelażem za 300 funtów, tylko dlatego że jakiś idiota nie pomyślał o łatwo ściaganym siedzeniu? KOGO NA TO STAĆ?!<br><hr>Dominik<br>
no to potrzebujesz DL650 z kuframi, a nie CBR600F. Chciałbyś do sportowego sprzeta wrzucic kufry boczne? Nie bądź śmieszny, to jak wrzucenie do choppera opon enduro. Niby da sie... pytanie czy to ma sens? Poza tym jak chcesz kupic motocykl za 35 k, jeśli nie stać cie na 1300 zl na kufry? To ma byc motocykl o charakterze sportowym. Sportwe sprzety nie jezdza z bocznymi kuframi, pórnikami, spacerówkami, sisibarami, frędzlami, handguardami i innymi pierdołami.<br><hr>Strączek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 23/3/2011, 22:49

Komentatorzy napisał(a):Fajna na pierwsze moto, jeśli ktoś chce zaczynać od razu od 600tki. Szkoda, że pchają coraz częściej te całkowicie cyfrowe liczniki, ja jestem za obrotomierzem analogowym.<br><hr>maniekb89<br>
Komentatorzy napisał(a):Hehe. Tak samo jak R1 jest dobra na pierwsze moto gdy ktoś chce zaczynać od litra...<br><hr>Tony600<br>
Komentatorzy napisał(a):Czasem nie przegadasz komuś, że lepiej nie siadać na taką bestię od razu, on chce litra czy 600tke i musi wyglądać jak ścigacz, bo turystyk to nie to i ch..., a myślę, że lepiej na start taką f-kę niż jakąś 600tkę typowo sportową...<br><hr>Bez przesady stary;D<br>
Młode orły widzą lepiej. Poza trzymają szacunek dla manetki:) A to podstawa :D No i już wszystko się na forum dowiedzieli :) A koledzy wszyscy jak jeden zaczynali lytrami, a teraz jeżdża już dwulitrówkami i to zaturbionymi i baaa, jak ogarniają...;) <br><hr>Zawistny Tony600
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 24/3/2011, 00:15

Komentatorzy napisał(a):Mam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):nie chce cie martwić, ale podejrzewam, ze inzynierowie zaprojektowali ten motocykl do jeżdzenia a nie do otwierania siedzenia...<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie chce Cie zmartwic, ale jak nie podniesiesz siedzenia nie zalożysz sakw i co drugiego tailpack dostępnego na rynku...<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):Pod drugie jak bym chciał tylko pojeżdzić w niedziele to bym sobie kupił CBR 600RR, a ja chce też pojechać do pracy, przywieźć zakupy i załadować bagaż na wakacje. A jak jade gdzieś z pasażerem to co, mam kupić kufry boczne GIVI ze stelażem za 300 funtów, tylko dlatego że jakiś idiota nie pomyślał o łatwo ściaganym siedzeniu? KOGO NA TO STAĆ?!<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):no to potrzebujesz DL650 z kuframi, a nie CBR600F. Chciałbyś do sportowego sprzeta wrzucic kufry boczne? Nie bądź śmieszny, to jak wrzucenie do choppera opon enduro. Niby da sie... pytanie czy to ma sens? Poza tym jak chcesz kupic motocykl za 35 k, jeśli nie stać cie na 1300 zl na kufry? To ma byc motocykl o charakterze sportowym. Sportwe sprzety nie jezdza z bocznymi kuframi, pórnikami, spacerówkami, sisibarami, frędzlami, handguardami i innymi pierdołami.<br><hr>Strączek<br>
No tak najlepiej to sobie kupić kilka motocykli: jeden sportowy, dugi turystyczny, trzeci enduro.... Nie wiesz ze po to wlasnie wymyslono motocykle serii F zeby zadowolić tych którzy chca spróbowac wszystkiego po troche? Których nie stac na motocykl na niedziele (RR) i do pracy (DL650)? Poza tym wszystkie enduropodobne motocykle maja jeden problem - nie nadaja sie dla ludzi nizszych niz 170 cm. Dlatego chciałem kupic ZZR 600 ale nie mogłem znaleśc zadnego w dobrym stanie :(. Jaki problem ma producent z wkomponowaniem zamka, schowka, haczyków. Zobacz ile pustego miejsca jest pomiedzy siedzeniem a tylnim kołem. PO CO?
Widzę ze na tym forum jest duzo milionerów, albo niedzielnych motocyklistów, jak moj kolega z pacy: 2 moto w garażu a on Fordem Mondeo Kombi do pracy jeździ. On też nie lubi bagazy przyczepiać do motocykla.<br><hr>dom1980
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/3/2011, 07:03

Komentatorzy napisał(a):Mam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):nie chce cie martwić, ale podejrzewam, ze inzynierowie zaprojektowali ten motocykl do jeżdzenia a nie do otwierania siedzenia...<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie chce Cie zmartwic, ale jak nie podniesiesz siedzenia nie zalożysz sakw i co drugiego tailpack dostępnego na rynku...<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):Pod drugie jak bym chciał tylko pojeżdzić w niedziele to bym sobie kupił CBR 600RR, a ja chce też pojechać do pracy, przywieźć zakupy i załadować bagaż na wakacje. A jak jade gdzieś z pasażerem to co, mam kupić kufry boczne GIVI ze stelażem za 300 funtów, tylko dlatego że jakiś idiota nie pomyślał o łatwo ściaganym siedzeniu? KOGO NA TO STAĆ?!<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):no to potrzebujesz DL650 z kuframi, a nie CBR600F. Chciałbyś do sportowego sprzeta wrzucic kufry boczne? Nie bądź śmieszny, to jak wrzucenie do choppera opon enduro. Niby da sie... pytanie czy to ma sens? Poza tym jak chcesz kupic motocykl za 35 k, jeśli nie stać cie na 1300 zl na kufry? To ma byc motocykl o charakterze sportowym. Sportwe sprzety nie jezdza z bocznymi kuframi, pórnikami, spacerówkami, sisibarami, frędzlami, handguardami i innymi pierdołami.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):No tak najlepiej to sobie kpić kilka motocykli: jeden sportowy, dugi turystyczny, trzeci enduro.... Nie wiesz ze po to wlasnie wymyslono motocykle serii F zeby zadowolić tych którzy chca spróbowac wszystkiego po troche? Których nie stac na motocykl na dziele (RR) i do pracy (DL650)? Poza tym wszystkie enduropodobne motocykle maja jeden problem - nie nadaja sie dla ludzi nizszych niz 170 cm. Dlatego chciałem kupic ZZR 600 ale nie mogłem znaleśc zadnego w dobrym stanie :(. Jaki problem ma producent z wkomponowaniem zamka, schowka, haczyków. Zobacz ile pustego miejsca jest pomiedzy siedzeniem a tylnim kołem. PO CO?
Widzę ze na tym forum jest duzo milionerów, albo niedzielnych motocyklistów, jak moj kolega z pacy: 2 moto w garaży a on Fordem Mondeo Kombi do pracy jeździ. On też nie lubi bagazy przyczepiać do motocykla.<br><hr>Dominik<br>
czyli chcesz próbować enduro na CBR600F. dosyc oryginalny pomysł. F nie jest do wszystkiego, tylko to jest motocykl sportowy, który nie jest az tak bardzo radykalny jak RR. Stara F4i 2001/2002 była zrobiona do turystyki? Jazdy z kuframi? Wycieczek enduro? To był motocykl sportowy tyle ze przy okazji dawał sobie dobre rade poza torem. ale nikt w nim nie projektowal uchwytów dla pasazera i miejsca pod kufer.<br><hr>Strączek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/3/2011, 07:22

Komentatorzy napisał(a):Mam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):nie chce cie martwić, ale podejrzewam, ze inzynierowie zaprojektowali ten motocykl do jeżdzenia a nie do otwierania siedzenia...<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie chce Cie zmartwic, ale jak nie podniesiesz siedzenia nie zalożysz sakw i co drugiego tailpack dostępnego na rynku...<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):Pod drugie jak bym chciał tylko pojeżdzić w niedziele to bym sobie kupił CBR 600RR, a ja chce też pojechać do pracy, przywieźć zakupy i załadować bagaż na wakacje. A jak jade gdzieś z pasażerem to co, mam kupić kufry boczne GIVI ze stelażem za 300 funtów, tylko dlatego że jakiś idiota nie pomyślał o łatwo ściaganym siedzeniu? KOGO NA TO STAĆ?!<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):no to potrzebujesz DL650 z kuframi, a nie CBR600F. Chciałbyś do sportowego sprzeta wrzucic kufry boczne? Nie bądź śmieszny, to jak wrzucenie do choppera opon enduro. Niby da sie... pytanie czy to ma sens? Poza tym jak chcesz kupic motocykl za 35 k, jeśli nie stać cie na 1300 zl na kufry? To ma byc motocykl o charakterze sportowym. Sportwe sprzety nie jezdza z bocznymi kuframi, pórnikami, spacerówkami, sisibarami, frędzlami, handguardami i innymi pierdołami.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):No tak najlepiej to sobie kpić kilka motocykli: jeden sportowy, dugi turystyczny, trzeci enduro.... Nie wiesz ze po to wlasnie wymyslono motocykle serii F zeby zadowolić tych którzy chca spróbowac wszystkiego po troche? Których nie stac na motocykl na dziele (RR) i do pracy (DL650)? Poza tym wszystkie enduropodobne motocykle maja jeden problem - nie nadaja sie dla ludzi nizszych niz 170 cm. Dlatego chciałem kupic ZZR 600 ale nie mogłem znaleśc zadnego w dobrym stanie :(. Jaki problem ma producent z wkomponowaniem zamka, schowka, haczyków. Zobacz ile pustego miejsca jest pomiedzy siedzeniem a tylnim kołem. PO CO?
Widzę ze na tym forum jest duzo milionerów, albo niedzielnych motocyklistów, jak moj kolega z pacy: 2 moto w garaży a on Fordem Mondeo Kombi do pracy jeździ. On też nie lubi bagazy przyczepiać do motocykla.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):czyli chcesz próbować enduro na CBR600F. dosyc oryginalny pomysł. F nie jest do wszystkiego, tylko to jest motocykl sportowy, który nie jest az tak bardzo radykalny jak RR. Stara F4i 2001/2002 była zrobiona do turystyki? Jazdy z kuframi? Wycieczek enduro? To był motocykl sportowy tyle ze przy okazji dawał sobie dobre rade poza torem. ale nikt w nim nie projektowal uchwytów dla pasazera i miejsca pod kufer.<br><hr>Strączek<br>
NO tak podałem przykład z enduro wiec chce próbować enduro.... Zrobiłem tak bo wyskoczyleś z DL 650, które tez sie do enduro tez nie za bardzo nadaje. Kiedys dawno motocykle były do wszstkiego i byly relatywnie tanie (tańsze niz samochody) a teraz sa niewiele tansze niz samochody, wymagaja drogiego ubrania i spalaja wiecej samo paliwa co oszczedne samochody. Dlatego coraz mniej młodych ludzi nimi jeżdzi. Ale widze ze Ci to nie przeszkadza. F2, F3 maja uchwyt dla pasazera i wesja F4 ma uchwyt w wersji Normal a nie ma w wersji Sport. I wtedy NIE BYŁO 600RR, które wprowadzono w 2003 i to jest podstawowa roznica. Kawasaki własnie wprowadziło Z1000SX. Zobacz sobie za co je chwala:wygodna pozycja, raczki dla pasażera, mozliwośc przymocowania stałych kufrów. A Honda co robi: daje silnik z Horneta, ale niewile wiecej codziennej wygody niz na RR?<br><hr>dom1980
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/3/2011, 07:34

Komentatorzy napisał(a):Mam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):nie chce cie martwić, ale podejrzewam, ze inzynierowie zaprojektowali ten motocykl do jeżdzenia a nie do otwierania siedzenia...<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie chce Cie zmartwic, ale jak nie podniesiesz siedzenia nie zalożysz sakw i co drugiego tailpack dostępnego na rynku...<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):Pod drugie jak bym chciał tylko pojeżdzić w niedziele to bym sobie kupił CBR 600RR, a ja chce też pojechać do pracy, przywieźć zakupy i załadować bagaż na wakacje. A jak jade gdzieś z pasażerem to co, mam kupić kufry boczne GIVI ze stelażem za 300 funtów, tylko dlatego że jakiś idiota nie pomyślał o łatwo ściaganym siedzeniu? KOGO NA TO STAĆ?!<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):no to potrzebujesz DL650 z kuframi, a nie CBR600F. Chciałbyś do sportowego sprzeta wrzucic kufry boczne? Nie bądź śmieszny, to jak wrzucenie do choppera opon enduro. Niby da sie... pytanie czy to ma sens? Poza tym jak chcesz kupic motocykl za 35 k, jeśli nie stać cie na 1300 zl na kufry? To ma byc motocykl o charakterze sportowym. Sportwe sprzety nie jezdza z bocznymi kuframi, pórnikami, spacerówkami, sisibarami, frędzlami, handguardami i innymi pierdołami.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):No tak najlepiej to sobie kpić kilka motocykli: jeden sportowy, dugi turystyczny, trzeci enduro.... Nie wiesz ze po to wlasnie wymyslono motocykle serii F zeby zadowolić tych którzy chca spróbowac wszystkiego po troche? Których nie stac na motocykl na dziele (RR) i do pracy (DL650)? Poza tym wszystkie enduropodobne motocykle maja jeden problem - nie nadaja sie dla ludzi nizszych niz 170 cm. Dlatego chciałem kupic ZZR 600 ale nie mogłem znaleśc zadnego w dobrym stanie :(. Jaki problem ma producent z wkomponowaniem zamka, schowka, haczyków. Zobacz ile pustego miejsca jest pomiedzy siedzeniem a tylnim kołem. PO CO?
Widzę ze na tym forum jest duzo milionerów, albo niedzielnych motocyklistów, jak moj kolega z pacy: 2 moto w garaży a on Fordem Mondeo Kombi do pracy jeździ. On też nie lubi bagazy przyczepiać do motocykla.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):czyli chcesz próbować enduro na CBR600F. dosyc oryginalny pomysł. F nie jest do wszystkiego, tylko to jest motocykl sportowy, który nie jest az tak bardzo radykalny jak RR. Stara F4i 2001/2002 była zrobiona do turystyki? Jazdy z kuframi? Wycieczek enduro? To był motocykl sportowy tyle ze przy okazji dawał sobie dobre rade poza torem. ale nikt w nim nie projektowal uchwytów dla pasazera i miejsca pod kufer.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):NO tak podałem przykład z enduro wiec chce próbować enduro.... Zrobiłem tak bo wyskoczyleś z DL 650, które tez sie do enduro tez nie za bardzo nadaje. Kiedys dawno motocykle były do wszstkiego i byly relatywnie tanie (tańsze niz samochody) a teraz sa niewiele tansze niz samochody, wymagaja drogiego ubrania i spalaja wiecej samo paliwa co oszczedne samochody. Dlatego coraz mniej młodych ludzi nimi jeżdzi. Ale widze ze Ci to nie przeszkadza. F2, F3 maja uchwyt dla pasazera i wesja F4 ma uchwyt w wersji Normal a nie ma w wersji Sport. I wtedy NIE BYŁO 600RR, które wprowadzono w 2003 i to jest podstawowa roznica. Kawasaki własnie wprowadziło Z1000SX. Zobacz sobie za co je chwala:wygodna pozycja, raczki dla pasażera, mozliwośc przymocowania stałych kufrów. A Honda co robi: daje silnik z Horneta, ale niewile wiecej codziennej wygody niz na RR?<br><hr>dom1980<br>
Kiedys bylo dawno temu. zobacz co teraz ma konkurencja? Ja bym sie nie czepial, a porównanie do Z1000 ktory jest o 15k droższy jest mało trafione szczegolnie jesli przekonujesz o wysokich kosztach, zuzyciu paliwa itd. Poza tym powiem ci coś w tajemnicy jeśli jeszcze sam na to nie wpadleś. To nie motocykle są u nas drogie, to my za mało zarabiamy. O wiele za malo. Ceny tych maszyn nie są na nasze zarobki tylko na zarobki niemca, anglika, francuza, amerykanina. Ale nie powtarzaj tego dalej bo sie zrobia zamieszki i USA bedą musiały podpłynać lotniskowcem przez wisłe do Warszawy i niesc bratnią pomoc przy użyciu bomb kasetowych. Ropy nie mamy, ale nam też coś pewnie da sie zajebac.<br><hr>Strączek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/3/2011, 08:04

Komentatorzy napisał(a):Mam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):nie chce cie martwić, ale podejrzewam, ze inzynierowie zaprojektowali ten motocykl do jeżdzenia a nie do otwierania siedzenia...<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie chce Cie zmartwic, ale jak nie podniesiesz siedzenia nie zalożysz sakw i co drugiego tailpack dostępnego na rynku...<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):Pod drugie jak bym chciał tylko pojeżdzić w niedziele to bym sobie kupił CBR 600RR, a ja chce też pojechać do pracy, przywieźć zakupy i załadować bagaż na wakacje. A jak jade gdzieś z pasażerem to co, mam kupić kufry boczne GIVI ze stelażem za 300 funtów, tylko dlatego że jakiś idiota nie pomyślał o łatwo ściaganym siedzeniu? KOGO NA TO STAĆ?!<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):no to potrzebujesz DL650 z kuframi, a nie CBR600F. Chciałbyś do sportowego sprzeta wrzucic kufry boczne? Nie bądź śmieszny, to jak wrzucenie do choppera opon enduro. Niby da sie... pytanie czy to ma sens? Poza tym jak chcesz kupic motocykl za 35 k, jeśli nie stać cie na 1300 zl na kufry? To ma byc motocykl o charakterze sportowym. Sportwe sprzety nie jezdza z bocznymi kuframi, pórnikami, spacerówkami, sisibarami, frędzlami, handguardami i innymi pierdołami.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):No tak najlepiej to sobie kpić kilka motocykli: jeden sportowy, dugi turystyczny, trzeci enduro.... Nie wiesz ze po to wlasnie wymyslono motocykle serii F zeby zadowolić tych którzy chca spróbowac wszystkiego po troche? Których nie stac na motocykl na dziele (RR) i do pracy (DL650)? Poza tym wszystkie enduropodobne motocykle maja jeden problem - nie nadaja sie dla ludzi nizszych niz 170 cm. Dlatego chciałem kupic ZZR 600 ale nie mogłem znaleśc zadnego w dobrym stanie :(. Jaki problem ma producent z wkomponowaniem zamka, schowka, haczyków. Zobacz ile pustego miejsca jest pomiedzy siedzeniem a tylnim kołem. PO CO?
Widzę ze na tym forum jest duzo milionerów, albo niedzielnych motocyklistów, jak moj kolega z pacy: 2 moto w garaży a on Fordem Mondeo Kombi do pracy jeździ. On też nie lubi bagazy przyczepiać do motocykla.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):czyli chcesz próbować enduro na CBR600F. dosyc oryginalny pomysł. F nie jest do wszystkiego, tylko to jest motocykl sportowy, który nie jest az tak bardzo radykalny jak RR. Stara F4i 2001/2002 była zrobiona do turystyki? Jazdy z kuframi? Wycieczek enduro? To był motocykl sportowy tyle ze przy okazji dawał sobie dobre rade poza torem. ale nikt w nim nie projektowal uchwytów dla pasazera i miejsca pod kufer.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):NO tak podałem przykład z enduro wiec chce próbować enduro.... Zrobiłem tak bo wyskoczyleś z DL 650, które tez sie do enduro tez nie za bardzo nadaje. Kiedys dawno motocykle były do wszstkiego i byly relatywnie tanie (tańsze niz samochody) a teraz sa niewiele tansze niz samochody, wymagaja drogiego ubrania i spalaja wiecej samo paliwa co oszczedne samochody. Dlatego coraz mniej młodych ludzi nimi jeżdzi. Ale widze ze Ci to nie przeszkadza. F2, F3 maja uchwyt dla pasazera i wesja F4 ma uchwyt w wersji Normal a nie ma w wersji Sport. I wtedy NIE BYŁO 600RR, które wprowadzono w 2003 i to jest podstawowa roznica. Kawasaki własnie wprowadziło Z1000SX. Zobacz sobie za co je chwala:wygodna pozycja, raczki dla pasażera, mozliwośc przymocowania stałych kufrów. A Honda co robi: daje silnik z Horneta, ale niewile wiecej codziennej wygody niz na RR?<br><hr>dom1980<br>
Komentatorzy napisał(a):Kiedys bylo dawno temu. zobacz co teraz ma konkurencja? Ja bym sie nie czepial, a porównanie do Z1000 ktory jest o 15k droższy jest mało trafione szczegolnie jesli przekonujesz o wysokich kosztach, zuzyciu paliwa itd. Poza tym powiem ci coś w tajemnicy jeśli jeszcze sam na to nie wpadleś. To nie motocykle są u nas drogie, to my za mało zarabiamy. O wiele za malo. Ceny tych maszyn nie są na nasze zarobki tylko na zarobki niemca, anglika, francuza, amerykanina. Ale nie powtarzaj tego dalej bo sie zrobia zamieszki i USA bedą musiały podpłynać lotniskowcem przez wisłe do Warszawy i niesc bratnią pomoc przy użyciu bomb kasetowych. Ropy nie mamy, ale nam też coś pewnie da sie zajebac.<br><hr>Strączek<br>
Nie wiem czy sa na zarobki Anglika tanie, bo w Anglii srednia wieku motocyklisty przesuneła sie z 30 lat do 40 w okresie ostatnich kilkunastu lat.To znaczy ze sa za drogie i mlodych na nie nie stac.Ja tu mieszkam i widze ze ceny srednio ida w gore 10% rocznie. Przkład: CBF 1000 w roku 2006 6000f a teraz 9000f. Mozesz sobie porównać rowniez wyniki sprzedaży - motocykle sportowe od 10 lat traca rynek, bo sa niepraktyczne i za drogie. Nikt juz nie potrzebuje wiecej mocy. Wszyscy kochaja BMW GS 1200 (popatrz Charley Boorman i Evan McGregor) Przeczytaja sobie artykul Wrózby andrzejkowe dla motocyklistów na scigaczu. Porownuje do Z1000SX a nie Z1000. One sie róznia jak RR i F. Porównije droge jaka nalezy obrac a nie motocykle.<br><hr>dom1980
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/3/2011, 09:15

Widzę, że redakcja powoli ulega nagonce producentów dotyczącej tego, że 100KM motocykl to świetny wybór na pierwszy sprzęt, ba nawet do nauki jazdy. Ostatnio pisali o ponad 120 konnej MV Agusta Brutale, że to idealny sprzęt do nauki. Brawo....<br><hr>easy-rider
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/3/2011, 10:33

Komentatorzy napisał(a):Widzę, że redakcja powoli ulega nagonce producentów dotyczącej tego, że 100KM motocykl to świetny wybór na pierwszy sprzęt, ba nawet do nauki jazdy. Ostatnio pisali o ponad 120 konnej MV Agusta Brutale, że to idealny sprzęt do nauki. Brawo....<br><hr>easy-rider<br>
Cześć. Możesz to poprzeć jakimiś cytatami?<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/3/2011, 10:47

Komentatorzy napisał(a):Mam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):nie chce cie martwić, ale podejrzewam, ze inzynierowie zaprojektowali ten motocykl do jeżdzenia a nie do otwierania siedzenia...<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie chce Cie zmartwic, ale jak nie podniesiesz siedzenia nie zalożysz sakw i co drugiego tailpack dostępnego na rynku...<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):Pod drugie jak bym chciał tylko pojeżdzić w niedziele to bym sobie kupił CBR 600RR, a ja chce też pojechać do pracy, przywieźć zakupy i załadować bagaż na wakacje. A jak jade gdzieś z pasażerem to co, mam kupić kufry boczne GIVI ze stelażem za 300 funtów, tylko dlatego że jakiś idiota nie pomyślał o łatwo ściaganym siedzeniu? KOGO NA TO STAĆ?!<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):no to potrzebujesz DL650 z kuframi, a nie CBR600F. Chciałbyś do sportowego sprzeta wrzucic kufry boczne? Nie bądź śmieszny, to jak wrzucenie do choppera opon enduro. Niby da sie... pytanie czy to ma sens? Poza tym jak chcesz kupic motocykl za 35 k, jeśli nie stać cie na 1300 zl na kufry? To ma byc motocykl o charakterze sportowym. Sportwe sprzety nie jezdza z bocznymi kuframi, pórnikami, spacerówkami, sisibarami, frędzlami, handguardami i innymi pierdołami.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):No tak najlepiej to sobie kpić kilka motocykli: jeden sportowy, dugi turystyczny, trzeci enduro.... Nie wiesz ze po to wlasnie wymyslono motocykle serii F zeby zadowolić tych którzy chca spróbowac wszystkiego po troche? Których nie stac na motocykl na dziele (RR) i do pracy (DL650)? Poza tym wszystkie enduropodobne motocykle maja jeden problem - nie nadaja sie dla ludzi nizszych niz 170 cm. Dlatego chciałem kupic ZZR 600 ale nie mogłem znaleśc zadnego w dobrym stanie :(. Jaki problem ma producent z wkomponowaniem zamka, schowka, haczyków. Zobacz ile pustego miejsca jest pomiedzy siedzeniem a tylnim kołem. PO CO?
Widzę ze na tym forum jest duzo milionerów, albo niedzielnych motocyklistów, jak moj kolega z pacy: 2 moto w garaży a on Fordem Mondeo Kombi do pracy jeździ. On też nie lubi bagazy przyczepiać do motocykla.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):czyli chcesz próbować enduro na CBR600F. dosyc oryginalny pomysł. F nie jest do wszystkiego, tylko to jest motocykl sportowy, który nie jest az tak bardzo radykalny jak RR. Stara F4i 2001/2002 była zrobiona do turystyki? Jazdy z kuframi? Wycieczek enduro? To był motocykl sportowy tyle ze przy okazji dawał sobie dobre rade poza torem. ale nikt w nim nie projektowal uchwytów dla pasazera i miejsca pod kufer.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):NO tak podałem przykład z enduro wiec chce próbować enduro.... Zrobiłem tak bo wyskoczyleś z DL 650, które tez sie do enduro tez nie za bardzo nadaje. Kiedys dawno motocykle były do wszstkiego i byly relatywnie tanie (tańsze niz samochody) a teraz sa niewiele tansze niz samochody, wymagaja drogiego ubrania i spalaja wiecej samo paliwa co oszczedne samochody. Dlatego coraz mniej młodych ludzi nimi jeżdzi. Ale widze ze Ci to nie przeszkadza. F2, F3 maja uchwyt dla pasazera i wesja F4 ma uchwyt w wersji Normal a nie ma w wersji Sport. I wtedy NIE BYŁO 600RR, które wprowadzono w 2003 i to jest podstawowa roznica. Kawasaki własnie wprowadziło Z1000SX. Zobacz sobie za co je chwala:wygodna pozycja, raczki dla pasażera, mozliwośc przymocowania stałych kufrów. A Honda co robi: daje silnik z Horneta, ale niewile wiecej codziennej wygody niz na RR?<br><hr>dom1980<br>
Komentatorzy napisał(a):Kiedys bylo dawno temu. zobacz co teraz ma konkurencja? Ja bym sie nie czepial, a porównanie do Z1000 ktory jest o 15k droższy jest mało trafione szczegolnie jesli przekonujesz o wysokich kosztach, zuzyciu paliwa itd. Poza tym powiem ci coś w tajemnicy jeśli jeszcze sam na to nie wpadleś. To nie motocykle są u nas drogie, to my za mało zarabiamy. O wiele za malo. Ceny tych maszyn nie są na nasze zarobki tylko na zarobki niemca, anglika, francuza, amerykanina. Ale nie powtarzaj tego dalej bo sie zrobia zamieszki i USA bedą musiały podpłynać lotniskowcem przez wisłe do Warszawy i niesc bratnią pomoc przy użyciu bomb kasetowych. Ropy nie mamy, ale nam też coś pewnie da sie zajebac.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czy sa na zarobki Anglika tanie, bo w Anglii srednia wieku motocyklisty przesuneła sie z 30 lat do 40 w okresie ostatnich kilkunastu lat.To znaczy ze sa za drogie i mlodych na nie nie stac.Ja tu mieszkam i widze ze ceny srednio ida w gore 10% rocznie. Przkład: CBF 1000 w roku 2006 6000f a teraz 9000f. Mozesz sobie porównać rowniez wyniki sprzedaży - motocykle sportowe od 10 lat traca rynek, bo sa niepraktyczne i za drogie. Nikt juz nie potrzebuje wiecej mocy. Wszyscy kochaja BMW GS 1200 (popatrz Charley Boorman i Evan McGregor) Przeczytaja sobie artykul Wrózby andrzejkowe dla motocyklistów na scigaczu. Porownuje do Z1000SX a nie Z1000. One sie róznia jak RR i F. Porównije droge jaka nalezy obrac a nie motocykle.<br><hr>dom1980<br>
to wszystko co piszesz sie zgadza, chodzi jedynie o to ze CBR600F w obecnej postaci jest OK. Ja bym sie nie czepiał braku miejsca na kufry i uchwytu dla pasażera <br><hr>Strączek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/3/2011, 17:24

Komentatorzy napisał(a):Mam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.<br><hr>Dominik<br>
uchwyty dla pasażera są pod siedzeniem, po bokach siedzenia dla niego, ale wydają się być nie wygodne.<br><hr>maniekb89
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/3/2011, 19:54

Komentatorzy napisał(a):Mam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):nie chce cie martwić, ale podejrzewam, ze inzynierowie zaprojektowali ten motocykl do jeżdzenia a nie do otwierania siedzenia...<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie chce Cie zmartwic, ale jak nie podniesiesz siedzenia nie zalożysz sakw i co drugiego tailpack dostępnego na rynku...<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):Pod drugie jak bym chciał tylko pojeżdzić w niedziele to bym sobie kupił CBR 600RR, a ja chce też pojechać do pracy, przywieźć zakupy i załadować bagaż na wakacje. A jak jade gdzieś z pasażerem to co, mam kupić kufry boczne GIVI ze stelażem za 300 funtów, tylko dlatego że jakiś idiota nie pomyślał o łatwo ściaganym siedzeniu? KOGO NA TO STAĆ?!<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):no to potrzebujesz DL650 z kuframi, a nie CBR600F. Chciałbyś do sportowego sprzeta wrzucic kufry boczne? Nie bądź śmieszny, to jak wrzucenie do choppera opon enduro. Niby da sie... pytanie czy to ma sens? Poza tym jak chcesz kupic motocykl za 35 k, jeśli nie stać cie na 1300 zl na kufry? To ma byc motocykl o charakterze sportowym. Sportwe sprzety nie jezdza z bocznymi kuframi, pórnikami, spacerówkami, sisibarami, frędzlami, handguardami i innymi pierdołami.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):No tak najlepiej to sobie kpić kilka motocykli: jeden sportowy, dugi turystyczny, trzeci enduro.... Nie wiesz ze po to wlasnie wymyslono motocykle serii F zeby zadowolić tych którzy chca spróbowac wszystkiego po troche? Których nie stac na motocykl na dziele (RR) i do pracy (DL650)? Poza tym wszystkie enduropodobne motocykle maja jeden problem - nie nadaja sie dla ludzi nizszych niz 170 cm. Dlatego chciałem kupic ZZR 600 ale nie mogłem znaleśc zadnego w dobrym stanie :(. Jaki problem ma producent z wkomponowaniem zamka, schowka, haczyków. Zobacz ile pustego miejsca jest pomiedzy siedzeniem a tylnim kołem. PO CO?
Widzę ze na tym forum jest duzo milionerów, albo niedzielnych motocyklistów, jak moj kolega z pacy: 2 moto w garaży a on Fordem Mondeo Kombi do pracy jeździ. On też nie lubi bagazy przyczepiać do motocykla.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):czyli chcesz próbować enduro na CBR600F. dosyc oryginalny pomysł. F nie jest do wszystkiego, tylko to jest motocykl sportowy, który nie jest az tak bardzo radykalny jak RR. Stara F4i 2001/2002 była zrobiona do turystyki? Jazdy z kuframi? Wycieczek enduro? To był motocykl sportowy tyle ze przy okazji dawał sobie dobre rade poza torem. ale nikt w nim nie projektowal uchwytów dla pasazera i miejsca pod kufer.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):NO tak podałem przykład z enduro wiec chce próbować enduro.... Zrobiłem tak bo wyskoczyleś z DL 650, które tez sie do enduro tez nie za bardzo nadaje. Kiedys dawno motocykle były do wszstkiego i byly relatywnie tanie (tańsze niz samochody) a teraz sa niewiele tansze niz samochody, wymagaja drogiego ubrania i spalaja wiecej samo paliwa co oszczedne samochody. Dlatego coraz mniej młodych ludzi nimi jeżdzi. Ale widze ze Ci to nie przeszkadza. F2, F3 maja uchwyt dla pasazera i wesja F4 ma uchwyt w wersji Normal a nie ma w wersji Sport. I wtedy NIE BYŁO 600RR, które wprowadzono w 2003 i to jest podstawowa roznica. Kawasaki własnie wprowadziło Z1000SX. Zobacz sobie za co je chwala:wygodna pozycja, raczki dla pasażera, mozliwośc przymocowania stałych kufrów. A Honda co robi: daje silnik z Horneta, ale niewile wiecej codziennej wygody niz na RR?<br><hr>dom1980<br>
Komentatorzy napisał(a):Kiedys bylo dawno temu. zobacz co teraz ma konkurencja? Ja bym sie nie czepial, a porównanie do Z1000 ktory jest o 15k droższy jest mało trafione szczegolnie jesli przekonujesz o wysokich kosztach, zuzyciu paliwa itd. Poza tym powiem ci coś w tajemnicy jeśli jeszcze sam na to nie wpadleś. To nie motocykle są u nas drogie, to my za mało zarabiamy. O wiele za malo. Ceny tych maszyn nie są na nasze zarobki tylko na zarobki niemca, anglika, francuza, amerykanina. Ale nie powtarzaj tego dalej bo sie zrobia zamieszki i USA bedą musiały podpłynać lotniskowcem przez wisłe do Warszawy i niesc bratnią pomoc przy użyciu bomb kasetowych. Ropy nie mamy, ale nam też coś pewnie da sie zajebac.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czy sa na zarobki Anglika tanie, bo w Anglii srednia wieku motocyklisty przesuneła sie z 30 lat do 40 w okresie ostatnich kilkunastu lat.To znaczy ze sa za drogie i mlodych na nie nie stac.Ja tu mieszkam i widze ze ceny srednio ida w gore 10% rocznie. Przkład: CBF 1000 w roku 2006 6000f a teraz 9000f. Mozesz sobie porównać rowniez wyniki sprzedaży - motocykle sportowe od 10 lat traca rynek, bo sa niepraktyczne i za drogie. Nikt juz nie potrzebuje wiecej mocy. Wszyscy kochaja BMW GS 1200 (popatrz Charley Boorman i Evan McGregor) Przeczytaja sobie artykul Wrózby andrzejkowe dla motocyklistów na scigaczu. Porownuje do Z1000SX a nie Z1000. One sie róznia jak RR i F. Porównije droge jaka nalezy obrac a nie motocykle.<br><hr>dom1980<br>
Komentatorzy napisał(a):to wszystko co piszesz sie zgadza, chodzi jedynie o to ze CBR600F w obecnej postaci jest OK. Ja bym sie nie czepiał braku miejsca na kufry i uchwytu dla pasażera <br><hr>Strączek<br>
Ciesze się że sie zgadzasz ze mna :). Ale czepiam sie bo wiem jak male to sa rzeczy i jak czesto pomijane przez producentów kosztem mody i wygladu, A tak naprawde kosztem uzytkowników, którzy chca kupic i uzywać motocykl a nie jego ogladać. Mam porównanie bo mialem najpierw CBR 125, która miala latwo sciagane siedzenie i mialy schowek pod siedzeniem, potem GPZ 500 który nie miał schowka a teraz CBR, które nawet nie ma normalnie sciaganego siedzenia. I jest to naprawde problem przy codziennym uzytkowaniu.
Zobacz na tylni błotnik nowej Hondy (a nawet jego brak), F3 miala całkiem spory, jaki finał? Za 10 lat kompletnie zardzewiały tylni amortyzator? I co zma rdzewiec czy dokupić błotnik? To samo jest z moda na widelce USD, które sa bardziej narazone na zarysowanie. To generuje dla przyszłego uzytkownika dodatkowe koszty. I TO MNIE MARTWI!<br><hr>Dominik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/3/2011, 22:41

Komentatorzy napisał(a):Mam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):uchwyty dla pasażera są pod siedzeniem, po bokach siedzenia dla niego, ale wydają się być nie wygodne.<br><hr>maniekb89<br>
Dopatrzyłem sie tych uchwytów patrzac na zdjecia z MCN Uk. Sa, ale raczej troche smieszne. Zupełnie nie wiem czemu nie zrobili tego lepiej.<br><hr>dom1980
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/3/2011, 22:47

Komentatorzy napisał(a):Mam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):nie chce cie martwić, ale podejrzewam, ze inzynierowie zaprojektowali ten motocykl do jeżdzenia a nie do otwierania siedzenia...<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie chce Cie zmartwic, ale jak nie podniesiesz siedzenia nie zalożysz sakw i co drugiego tailpack dostępnego na rynku...<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):Pod drugie jak bym chciał tylko pojeżdzić w niedziele to bym sobie kupił CBR 600RR, a ja chce też pojechać do pracy, przywieźć zakupy i załadować bagaż na wakacje. A jak jade gdzieś z pasażerem to co, mam kupić kufry boczne GIVI ze stelażem za 300 funtów, tylko dlatego że jakiś idiota nie pomyślał o łatwo ściaganym siedzeniu? KOGO NA TO STAĆ?!<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):no to potrzebujesz DL650 z kuframi, a nie CBR600F. Chciałbyś do sportowego sprzeta wrzucic kufry boczne? Nie bądź śmieszny, to jak wrzucenie do choppera opon enduro. Niby da sie... pytanie czy to ma sens? Poza tym jak chcesz kupic motocykl za 35 k, jeśli nie stać cie na 1300 zl na kufry? To ma byc motocykl o charakterze sportowym. Sportwe sprzety nie jezdza z bocznymi kuframi, pórnikami, spacerówkami, sisibarami, frędzlami, handguardami i innymi pierdołami.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):No tak najlepiej to sobie kpić kilka motocykli: jeden sportowy, dugi turystyczny, trzeci enduro.... Nie wiesz ze po to wlasnie wymyslono motocykle serii F zeby zadowolić tych którzy chca spróbowac wszystkiego po troche? Których nie stac na motocykl na dziele (RR) i do pracy (DL650)? Poza tym wszystkie enduropodobne motocykle maja jeden problem - nie nadaja sie dla ludzi nizszych niz 170 cm. Dlatego chciałem kupic ZZR 600 ale nie mogłem znaleśc zadnego w dobrym stanie :(. Jaki problem ma producent z wkomponowaniem zamka, schowka, haczyków. Zobacz ile pustego miejsca jest pomiedzy siedzeniem a tylnim kołem. PO CO?
Widzę ze na tym forum jest duzo milionerów, albo niedzielnych motocyklistów, jak moj kolega z pacy: 2 moto w garaży a on Fordem Mondeo Kombi do pracy jeździ. On też nie lubi bagazy przyczepiać do motocykla.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):czyli chcesz próbować enduro na CBR600F. dosyc oryginalny pomysł. F nie jest do wszystkiego, tylko to jest motocykl sportowy, który nie jest az tak bardzo radykalny jak RR. Stara F4i 2001/2002 była zrobiona do turystyki? Jazdy z kuframi? Wycieczek enduro? To był motocykl sportowy tyle ze przy okazji dawał sobie dobre rade poza torem. ale nikt w nim nie projektowal uchwytów dla pasazera i miejsca pod kufer.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):NO tak podałem przykład z enduro wiec chce próbować enduro.... Zrobiłem tak bo wyskoczyleś z DL 650, które tez sie do enduro tez nie za bardzo nadaje. Kiedys dawno motocykle były do wszstkiego i byly relatywnie tanie (tańsze niz samochody) a teraz sa niewiele tansze niz samochody, wymagaja drogiego ubrania i spalaja wiecej samo paliwa co oszczedne samochody. Dlatego coraz mniej młodych ludzi nimi jeżdzi. Ale widze ze Ci to nie przeszkadza. F2, F3 maja uchwyt dla pasazera i wesja F4 ma uchwyt w wersji Normal a nie ma w wersji Sport. I wtedy NIE BYŁO 600RR, które wprowadzono w 2003 i to jest podstawowa roznica. Kawasaki własnie wprowadziło Z1000SX. Zobacz sobie za co je chwala:wygodna pozycja, raczki dla pasażera, mozliwośc przymocowania stałych kufrów. A Honda co robi: daje silnik z Horneta, ale niewile wiecej codziennej wygody niz na RR?<br><hr>dom1980<br>
Komentatorzy napisał(a):Kiedys bylo dawno temu. zobacz co teraz ma konkurencja? Ja bym sie nie czepial, a porównanie do Z1000 ktory jest o 15k droższy jest mało trafione szczegolnie jesli przekonujesz o wysokich kosztach, zuzyciu paliwa itd. Poza tym powiem ci coś w tajemnicy jeśli jeszcze sam na to nie wpadleś. To nie motocykle są u nas drogie, to my za mało zarabiamy. O wiele za malo. Ceny tych maszyn nie są na nasze zarobki tylko na zarobki niemca, anglika, francuza, amerykanina. Ale nie powtarzaj tego dalej bo sie zrobia zamieszki i USA bedą musiały podpłynać lotniskowcem przez wisłe do Warszawy i niesc bratnią pomoc przy użyciu bomb kasetowych. Ropy nie mamy, ale nam też coś pewnie da sie zajebac.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czy sa na zarobki Anglika tanie, bo w Anglii srednia wieku motocyklisty przesuneła sie z 30 lat do 40 w okresie ostatnich kilkunastu lat.To znaczy ze sa za drogie i mlodych na nie nie stac.Ja tu mieszkam i widze ze ceny srednio ida w gore 10% rocznie. Przkład: CBF 1000 w roku 2006 6000f a teraz 9000f. Mozesz sobie porównać rowniez wyniki sprzedaży - motocykle sportowe od 10 lat traca rynek, bo sa niepraktyczne i za drogie. Nikt juz nie potrzebuje wiecej mocy. Wszyscy kochaja BMW GS 1200 (popatrz Charley Boorman i Evan McGregor) Przeczytaja sobie artykul Wrózby andrzejkowe dla motocyklistów na scigaczu. Porownuje do Z1000SX a nie Z1000. One sie róznia jak RR i F. Porównije droge jaka nalezy obrac a nie motocykle.<br><hr>dom1980<br>
Komentatorzy napisał(a):to wszystko co piszesz sie zgadza, chodzi jedynie o to ze CBR600F w obecnej postaci jest OK. Ja bym sie nie czepiał braku miejsca na kufry i uchwytu dla pasażera <br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Ciesze się że sie zgadzasz ze mna :). Ale czepiam sie bo wiem jak male to sa rzeczy i jak czesto pomijane przez producentów kosztem mody i wygladu, A tak naprawde kosztem uzytkowników, którzy chca kupic i uzywać motocykl a nie jego ogladać. Mam porównanie bo mialem najpierw CBR 125, która miala latwo sciagane siedzenie i mialy schowek pod siedzeniem, potem GPZ 500 który nie miał schowka a teraz CBR, które nawet nie ma normalnie sciaganego siedzenia. I jest to naprawde problem przy codziennym uzytkowaniu.
Zobacz na tylni błotnik nowej Hondy (a nawet jego brak), F3 miala całkiem spory, jaki finał? Za 10 lat kompletnie zardzewiały tylni amortyzator? I co zma rdzewiec czy dokupić błotnik? To samo jest z moda na widelce USD, które sa bardziej narazone na zarysowanie. To generuje dla przyszłego uzytkownika dodatkowe koszty. I TO MNIE MARTWI!<br><hr>Dominik<br>
Do kolegi Straczka, własnie znalazłem: <a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Honda/HONDA-CBR600F-2000--current/Honda/CBR600F/_/R-EPI-344" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Honda/HONDA-CBR600F-2000--current/Honda/CBR600F/_/R-EPI-344</a> .Zobacz sobie co o F4 pisza na stronie MCN UK w sekcji Equipment:Dual seat, grab rail, centre stand... A potem: here’s enough room under the seat for some waterproofs. Extras available include luggage and heated grips. Wiec chyba wiem o co sie czepiam :)!<br><hr>Dominik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/3/2011, 09:20

Komentatorzy napisał(a):Mam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):nie chce cie martwić, ale podejrzewam, ze inzynierowie zaprojektowali ten motocykl do jeżdzenia a nie do otwierania siedzenia...<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie chce Cie zmartwic, ale jak nie podniesiesz siedzenia nie zalożysz sakw i co drugiego tailpack dostępnego na rynku...<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):Pod drugie jak bym chciał tylko pojeżdzić w niedziele to bym sobie kupił CBR 600RR, a ja chce też pojechać do pracy, przywieźć zakupy i załadować bagaż na wakacje. A jak jade gdzieś z pasażerem to co, mam kupić kufry boczne GIVI ze stelażem za 300 funtów, tylko dlatego że jakiś idiota nie pomyślał o łatwo ściaganym siedzeniu? KOGO NA TO STAĆ?!<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):no to potrzebujesz DL650 z kuframi, a nie CBR600F. Chciałbyś do sportowego sprzeta wrzucic kufry boczne? Nie bądź śmieszny, to jak wrzucenie do choppera opon enduro. Niby da sie... pytanie czy to ma sens? Poza tym jak chcesz kupic motocykl za 35 k, jeśli nie stać cie na 1300 zl na kufry? To ma byc motocykl o charakterze sportowym. Sportwe sprzety nie jezdza z bocznymi kuframi, pórnikami, spacerówkami, sisibarami, frędzlami, handguardami i innymi pierdołami.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):No tak najlepiej to sobie kpić kilka motocykli: jeden sportowy, dugi turystyczny, trzeci enduro.... Nie wiesz ze po to wlasnie wymyslono motocykle serii F zeby zadowolić tych którzy chca spróbowac wszystkiego po troche? Których nie stac na motocykl na dziele (RR) i do pracy (DL650)? Poza tym wszystkie enduropodobne motocykle maja jeden problem - nie nadaja sie dla ludzi nizszych niz 170 cm. Dlatego chciałem kupic ZZR 600 ale nie mogłem znaleśc zadnego w dobrym stanie :(. Jaki problem ma producent z wkomponowaniem zamka, schowka, haczyków. Zobacz ile pustego miejsca jest pomiedzy siedzeniem a tylnim kołem. PO CO?
Widzę ze na tym forum jest duzo milionerów, albo niedzielnych motocyklistów, jak moj kolega z pacy: 2 moto w garaży a on Fordem Mondeo Kombi do pracy jeździ. On też nie lubi bagazy przyczepiać do motocykla.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):czyli chcesz próbować enduro na CBR600F. dosyc oryginalny pomysł. F nie jest do wszystkiego, tylko to jest motocykl sportowy, który nie jest az tak bardzo radykalny jak RR. Stara F4i 2001/2002 była zrobiona do turystyki? Jazdy z kuframi? Wycieczek enduro? To był motocykl sportowy tyle ze przy okazji dawał sobie dobre rade poza torem. ale nikt w nim nie projektowal uchwytów dla pasazera i miejsca pod kufer.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):NO tak podałem przykład z enduro wiec chce próbować enduro.... Zrobiłem tak bo wyskoczyleś z DL 650, które tez sie do enduro tez nie za bardzo nadaje. Kiedys dawno motocykle były do wszstkiego i byly relatywnie tanie (tańsze niz samochody) a teraz sa niewiele tansze niz samochody, wymagaja drogiego ubrania i spalaja wiecej samo paliwa co oszczedne samochody. Dlatego coraz mniej młodych ludzi nimi jeżdzi. Ale widze ze Ci to nie przeszkadza. F2, F3 maja uchwyt dla pasazera i wesja F4 ma uchwyt w wersji Normal a nie ma w wersji Sport. I wtedy NIE BYŁO 600RR, które wprowadzono w 2003 i to jest podstawowa roznica. Kawasaki własnie wprowadziło Z1000SX. Zobacz sobie za co je chwala:wygodna pozycja, raczki dla pasażera, mozliwośc przymocowania stałych kufrów. A Honda co robi: daje silnik z Horneta, ale niewile wiecej codziennej wygody niz na RR?<br><hr>dom1980<br>
Komentatorzy napisał(a):Kiedys bylo dawno temu. zobacz co teraz ma konkurencja? Ja bym sie nie czepial, a porównanie do Z1000 ktory jest o 15k droższy jest mało trafione szczegolnie jesli przekonujesz o wysokich kosztach, zuzyciu paliwa itd. Poza tym powiem ci coś w tajemnicy jeśli jeszcze sam na to nie wpadleś. To nie motocykle są u nas drogie, to my za mało zarabiamy. O wiele za malo. Ceny tych maszyn nie są na nasze zarobki tylko na zarobki niemca, anglika, francuza, amerykanina. Ale nie powtarzaj tego dalej bo sie zrobia zamieszki i USA bedą musiały podpłynać lotniskowcem przez wisłe do Warszawy i niesc bratnią pomoc przy użyciu bomb kasetowych. Ropy nie mamy, ale nam też coś pewnie da sie zajebac.<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czy sa na zarobki Anglika tanie, bo w Anglii srednia wieku motocyklisty przesuneła sie z 30 lat do 40 w okresie ostatnich kilkunastu lat.To znaczy ze sa za drogie i mlodych na nie nie stac.Ja tu mieszkam i widze ze ceny srednio ida w gore 10% rocznie. Przkład: CBF 1000 w roku 2006 6000f a teraz 9000f. Mozesz sobie porównać rowniez wyniki sprzedaży - motocykle sportowe od 10 lat traca rynek, bo sa niepraktyczne i za drogie. Nikt juz nie potrzebuje wiecej mocy. Wszyscy kochaja BMW GS 1200 (popatrz Charley Boorman i Evan McGregor) Przeczytaja sobie artykul Wrózby andrzejkowe dla motocyklistów na scigaczu. Porownuje do Z1000SX a nie Z1000. One sie róznia jak RR i F. Porównije droge jaka nalezy obrac a nie motocykle.<br><hr>dom1980<br>
Komentatorzy napisał(a):to wszystko co piszesz sie zgadza, chodzi jedynie o to ze CBR600F w obecnej postaci jest OK. Ja bym sie nie czepiał braku miejsca na kufry i uchwytu dla pasażera <br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Ciesze się że sie zgadzasz ze mna :). Ale czepiam sie bo wiem jak male to sa rzeczy i jak czesto pomijane przez producentów kosztem mody i wygladu, A tak naprawde kosztem uzytkowników, którzy chca kupic i uzywać motocykl a nie jego ogladać. Mam porównanie bo mialem najpierw CBR 125, która miala latwo sciagane siedzenie i mialy schowek pod siedzeniem, potem GPZ 500 który nie miał schowka a teraz CBR, które nawet nie ma normalnie sciaganego siedzenia. I jest to naprawde problem przy codziennym uzytkowaniu.
Zobacz na tylni błotnik nowej Hondy (a nawet jego brak), F3 miala całkiem spory, jaki finał? Za 10 lat kompletnie zardzewiały tylni amortyzator? I co zma rdzewiec czy dokupić błotnik? To samo jest z moda na widelce USD, które sa bardziej narazone na zarysowanie. To generuje dla przyszłego uzytkownika dodatkowe koszty. I TO MNIE MARTWI!<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):Do kolegi Straczka, własnie znalazłem: <a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Honda/HONDA-CBR600F-2000--current/Honda/CBR600F/_/R-EPI-344" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Honda/HONDA-CBR600F-2000--current/Honda/CBR600F/_/R-EPI-344</a> .Zobacz sobie co o F4 pisza na stronie MCN UK w sekcji Equipment:Dual seat, grab rail, centre stand... A potem: here’s enough room under the seat for some waterproofs. Extras available include luggage and heated grips. Wiec chyba wiem o co sie czepiam :)!<br><hr>Dominik<br>
К сожалению, я говорю только на русском языке ...<br><hr>Strączek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/3/2011, 14:03

Strasznie brzydki i bez polotu ten motocykl. Ludzie, mamy 2011 rok i powrót po latach tak ważnego motocykla jakim była CBR600F to powinno być naprawde wydażenie.
Honda naprawde jest wypięta na ludzi z minimalnym choćby poczuciem estetyki. Robią te swoje poprawne do bólu motorki, zero polotu i fantazji. A jak się jeszcze przyjrzeć tej nowej CBR to wcale nie jest taka uniwersalna jak się ją próbuje przedstawiać.<br><hr>tyi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/3/2011, 15:10

Komentatorzy napisał(a):Strasznie brzydki i bez polotu ten motocykl. Ludzie, mamy 2011 rok i powrót po latach tak ważnego motocykla jakim była CBR600F to powinno być naprawde wydażenie.
Honda naprawde jest wypięta na ludzi z minimalnym choćby poczuciem estetyki. Robią te swoje poprawne do bólu motorki, zero polotu i fantazji. A jak się jeszcze przyjrzeć tej nowej CBR to wcale nie jest taka uniwersalna jak się ją próbuje przedstawiać.<br><hr>tyi<br>
Jak ja lubię takich szpecjalistów jak ty. To niby F4i była jakimś super fantazyjnym sprzętem z polotem i poczuciem estetyki? To po prostu była mulasta na tle konkurencji 600-tka, która rozłożyła wszystkich na łopatki tym, że nie dawało się jej zapiłować. I to była cała finezja. Takie sobie heble, tapczanowaty zawias, wysokie na tle konkurencji spalanie. Nudny wygląd, za krowiasta na tor, za sportowa na ulicę.Taka była F4i. Ta jest 100 razy lepsza ale i tak każdy musi się poprzypierdalać, aby pokazać jakim jest szpecjalistą...<br><hr>Tony600
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/3/2011, 16:12

Komentatorzy napisał(a):Strasznie brzydki i bez polotu ten motocykl. Ludzie, mamy 2011 rok i powrót po latach tak ważnego motocykla jakim była CBR600F to powinno być naprawde wydażenie.
Honda naprawde jest wypięta na ludzi z minimalnym choćby poczuciem estetyki. Robią te swoje poprawne do bólu motorki, zero polotu i fantazji. A jak się jeszcze przyjrzeć tej nowej CBR to wcale nie jest taka uniwersalna jak się ją próbuje przedstawiać.<br><hr>tyi<br>
Jak chcesz motocykl z polotem to kup sobie Ducati .
Honda ma być do bólu dopracowana a o estetyce sie nie wypowiadaj bo gusta są różne. Mnie np. nowa eFka się bardzo podoba , po prostu klasyczna elegancka bez zbednych napisów i naklejek.<br><hr>Lucass
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/3/2011, 11:04

Komentatorzy napisał(a):Strasznie brzydki i bez polotu ten motocykl. Ludzie, mamy 2011 rok i powrót po latach tak ważnego motocykla jakim była CBR600F to powinno być naprawde wydażenie.
Honda naprawde jest wypięta na ludzi z minimalnym choćby poczuciem estetyki. Robią te swoje poprawne do bólu motorki, zero polotu i fantazji. A jak się jeszcze przyjrzeć tej nowej CBR to wcale nie jest taka uniwersalna jak się ją próbuje przedstawiać.<br><hr>tyi<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak ja lubię takich szpecjalistów jak ty. To niby F4i była jakimś super fantazyjnym sprzętem z polotem i poczuciem estetyki? To po prostu była mulasta na tle konkurencji 600-tka, która rozłożyła wszystkich na łopatki tym, że nie dawało się jej zapiłować. I to była cała finezja. Takie sobie heble, tapczanowaty zawias, wysokie na tle konkurencji spalanie. Nudny wygląd, za krowiasta na tor, za sportowa na ulicę.Taka była F4i. Ta jest 100 razy lepsza ale i tak każdy musi się poprzypierdalać, aby pokazać jakim jest szpecjalistą...<br><hr>Tony600<br>
ej no w czym jest lepsza 100 razy? nie unoś się tak kolego, myślisz że wszystkie rozumy zjadłeś? :)
po prostu jak na nowy motocykl to ta cbr jest zwyczajnie szpetna, jak komuś to nie przeszkadza, bo nie zwraca na takie rzeczy jak wygląd uwagi albo ma wadę wzroku to ok, ale są ludzie którzy zwracają na to uwagę. Instalowanie w motocyklu za 30000zł bułkowatych, czarnych lusterek które żadnej linii nawet nie trzymają, wyglądają jak tak dziadowsko jak dosztukowane lusterka typu "m-look" w rozpadającym się e36.
Po co sie oszukujesz? Widać że brakło im pomysłu na ten motocykl i tyle.<br><hr>tyi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/6/2011, 01:09

Niby Ninje sa awaryjne a ja swoja zx-6r 636 z 2005 roku nawinalem 36 tys km bez jakielkowiek awarii,tylko wylacznie serwis. Czesto w dalekie trasy sie puszczalem i nigdy nie narzekalem,ze sportowy sprzet nadaje sie tylko na stawianie kola w niedzielne popoludnie. Wiec nikt tez kitu nie wciska,ze f4 nie nadaje sie na dalsze trasy,szanuje ten sprzet,choc nigdy go nie mialem. Pozdro dwukolowcy...!!!<br><hr>manio333
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr