REJESTRACJA | LOGOWANIE

benzer aston zwiększenie mocy

| Odpowiedź » | Nowy temat »
Autor Wiadomość

Gizmi7

Świeżak

Posty: 65

Ostrzeżeń: 1

Cytuj

Witam chciałbym się pobawić w tuning mojego motorka tj benzer aston 50
jest motocykl 4t o pojemnosci 50 ccm i chłodzony powietrzem
moc 3 KM

chciałbym wycisnąć z niego jakieś 5 -6 KM

mam możliwośc sprawdzenia na hamowni.

moje fundusze to około 1000 zł

podkreślam, ze nie chce wymieniać silnika.
Bardzo prosze o doradzeniu lub jakieś porady w jaki sposób mógłbym ,,stuningować,, ten motorek.

chciałbym to zrobić, ponieważ chce zdobywać wiedze na takie tematy i prosze o nie odradzanie mi tego, z góry dziękuje

|

 

Seba_ER5

VIP Ścigacz.pl

Posty: 5095

Skąd: Białystok/Wawa

Cytuj

Zapytaj w odopowiednim dziale 50-125...

_________________
http://www.bikepics.com/members/endless1/

|

|

Gizmi7

Świeżak

Posty: 65

Ostrzeżeń: 1

Cytuj

zapytałbym, ale uważam, ze sa tam same małolaty które nie mają o tym pojecia. dlatego wole o to zapytać tutaj.osobiscie ucze sie w samochodóce takze mam jakies pojecie co i jak, ale chcialny jakis porad

|

Seba_ER5

VIP Ścigacz.pl

Posty: 5095

Skąd: Białystok/Wawa

Cytuj

To moze lepiej w mechanice... Motorek pewnie ma pare blokad trzeba poszukac po necie.

_________________
http://www.bikepics.com/members/endless1/

|

|

PrimoGhost

Stały bywalec

Posty: 1143

Skąd: z DW-957

Cytuj

Skoro to 4t, to nie sądzę, żeby był jakoś specjalnie zdławiony na wydechu. Tuning układu dolotowego - wydechu, filtrów bym sobie darował na samym początku. Przy tej mocy poniesiesz ją może o 10 %
Jeśli już za wszelką cenę, to kłania się wymiana cylindra, tłoka i wariatora na coś o większej pojemności. 80 cm3? Malossi kiedyś robiło takie gary do Rs 50/80
Peugeot Speedfight drugiej generacji lubiał mieć setke cylinder...

_________________

ZxR 636 2006

|

|

Gizmi7

Świeżak

Posty: 65

Ostrzeżeń: 1

Cytuj

co do blokad to jestem w 100 % pewny ze ich nie ma lata mi w granicach max 90 km/h ale chodzi mi o moc bo pod górke ma troche ciężej.

Po pierwsze ten temat ma być właśnie w tym dziale!
Po drugie koledzy w dziale skuterów maja na pewno większe pojecie o tych sprzętach niż Ty.
P trzecie piszesz bzdury na temat osiągów Twojego moto rowerka czyli 90km/h bez tuningu.
Za brak znajomości regulaminu i pisanie bzdur masz ostrzeżenie.
I za bogactwo w ilości posiadanych moto rowerków: jeden chłodzony powietrzem a drugi cieczą.
Przypinam Ci łatkę Trolla.

senekkorzenna Mad

|

Hunti

Świeżak

Posty: 85

Skąd: Wrocław

Cytuj

to ja może podepne się pod temat.
Otóż również posiadam Benzera Astona 50ccm
takiego oto: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Benzer/Aston_50/121158
i również zaczynam się zastanawiać nad czymś co pozwoliłoby na jazdę ze stałą prędkością pod górkę... motorower póki co docieram, więc na razie zbieram wiedzę głównie teoretyczną.
Z tego co zdążyłem się zorientować buszując po necie, to te motóry raczej fabrycznie NIE są blokowane.
Wkręca się normalnie na max obrotów, także wymiana CDI chyba odpada(?)
Zwężka wyciągnięta z filtra powietrza sprawiła, że gdy stoi na biegu jałowym na około 1,5 tys. obr., to po otworzeniu przepustnicy na maxa - gaśnie. Dopiero jak wejdzie na ok. 2,5-3 tys. obr. to przepustnica na max i "leci".
Czy to nie problem z mieszanką?
Sprzedawca w (pseudo)salonie powiedział mi, że on jest blokowany na gaźniku, na dyszy głównej. Czy uważacie, że zmiana dyszy (albo i całego gaźnika) powinna poprawić osiągi?
Silnik ma oznaczenie fabryczne 139FMB i to jest wersja pionowa i większy cylinder znalazłem tylko na jakiejś czeskiej stronie z motorami :/ zresztą i tak jest nowy, więc wymiana cylka póki co jest bez sensu.
Co do prędkości: jadąc z dosyć stromej górki zamknąłem oba liczniki (w sumie ot nawet wszystkie 3 bo miałem pełen bak benzyny), co oznacza, że przy licznikowych 85km/h, obroty ma powyżej 11,5 tys (a słychać było, że bardzo go to bolało).
Zatem konkludując zadam pytanie.
Macie jakieś pomysły co by z nim zrobić, aby mu dynamikę poprawić?

|

henio12323

Moderator

Posty: 19192

Skąd: Włodawa / LBN

Cytuj

gaxnik na pewno da. nie tyle jest to blokada. jest po prostu wsadzona mniejsza dysza dla zmniejszenia spalania jak i zmniejszenia mocy. i żeby sie w normach miescil. wiec wsadzenie gaźnika/lub samej dyszy na pewno co nieco poprawi Smile

_________________
KTM EXC 525, shineray xy, GasGas TXT 200.....

|

|

Gizmi7

Świeżak

Posty: 65

Ostrzeżeń: 1

Cytuj

znalazłem temat gdzies na necie ze sa turbiny do 50ccm 4t tylko nie wiem gdzie taka mozna kupić wystarczy tylko troche wydech poprzerabiac i mozna zamontowac takie turbo mysle ze to doda sporo mocy

|

magik2208

Bywalec

Posty: 816

Ostrzeżeń: 3

Cytuj

HAHAHAHA, turbiny:DVery Happy Nie prościej wyciąć dodatkowe otwory w air boxie i założyć większy gaźnik i większą dyszę? Jeśli taka tubina istnieje w ogóle to da Ci taki sam efekt jak i to co opisałem:P

|

|

Gizmi7

Świeżak

Posty: 65

Ostrzeżeń: 1

Cytuj

zastanów się co piszesz.
najpierw powinieneś wiedzieć po co wogóle do silnika zakłada się turbine, bo najwidoczniej nie wiesz, celem turbiny jest doladowanie powietrza zeby napelnienie cylindra bylo jak najwieksze jezeli silnik ma duze obroty to zawor ssacy otwiera sie i zamyka w czasie szybszym niz sekunda wiec nie ma czasu na napelnienie silnik, owszem to co napisales moze cos dać ale nie bedzie to tak wydajne jak turbina, chociaż szczerze mówiąc rozmyśliłem sie co do tej turbiny, a mówiąc o air boxie to mógłbyś mi powiedzieć o co ci chodziło?

|

magik2208

Bywalec

Posty: 816

Ostrzeżeń: 3

Cytuj

Filtr powietrza

|

|

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załaczać pliki na tym forum
Możesz pobierać pliki z tego forum

POLECAMY

NAJNOWSZE

angliapolska.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

.