Zobacz wątek - ZALEWANIE SWIECY, NONSTOP !
NAS Analytics TAG

ZALEWANIE SWIECY, NONSTOP !

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 13/2/2011, 19:05

przepraszam panie. nikt ci nic nie rozkazuje a jak rozumiesz moje wypowiedzi opacznie to juz nie mój problem. ja tylko sie smieje z twojej wypowiedzi że kupujesz 125 bo nie liczy sie wiek kierowcy, a potem stwierdzasz że nie umiałes na nim jeździc i miałeś go zablokowanego bo na mocniejszym sie byś zabił - twoje słowa :) wiec ja sie pytam skoro nie liczy sie wiek to czemu kupowałeś 125 ? twoja odpowiedz jest taka jak wyżej wiec ok nie wtrącam sie i mnie to szczerze mówiac wali. ale w takim razie po co zakładałeś temat odnosnie tego że kazdy młodziak moze latac na 125 bo ty masz i jeździsz i sie nie zabijasz, a tym czasem nie jeździsz na pełnoprawnym fullu. to mnie tylko dziwi :) ale nie wnikam w to dalej. i przepraszam że zaśmiecam twój cudowny temat. ale gdybys nie zauwazył co nieco do niego wrzuciłem :) zamiast sie sprzeczac zrób co ci pisaliśmy i jeździj :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez barek253 » 13/2/2011, 19:26

a ja mam takie pytanko jak odkrecam manetke i mi go dlawi to srubke powietrza jeszcze odkrecic czy przykrecic?
chodzi mi o to czy dostaje za duzo powietrza czy za malo?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez henio12323 » 13/2/2011, 19:33

jak śrubke odkręcasz to dodajesz wiecej mieszanki wiec jak sie dławi musisz wiecej mieszanki mu dać. wiec odkreć nieco
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez N3xT » 13/2/2011, 19:59

Henio przeciez napisalem, ze moto zostalo kupione 125, poniewaz decyzja nie nalezala do mnie, poniewaz nie tylko ja z niego korzystam. Ale mniejsza z tym. Skonczmy to i uznajmy, ze tej sprzeczki nigdy nie bylo.


barek253, tez mam ten problem otoz, jak jade i dam full gaz to najpierw go zdlawi, a potem dostaje kopa. A gdzie ta srubka jest? I co mam zrobic z nia? Zeby nie dlawilo mi go przy starcie i na poszczegolnych biegach? ? ?
HONDA CR 125 2006 r .
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż

Postprzez henio12323 » 13/2/2011, 20:22

a czy ja napisałem że ty go kupiłeś czytaj wyraźnie ze zrozumieniem.
"wiec ja sie pytam skoro nie liczy sie wiek to czemu kupowałeś 125 ? twoja odpowiedz jest taka jak wyżej wiec ok nie wtrącam sie i mnie to szczerze mówiac wali."
dla ułatwienia cytuje zdanie w którym jest wyraźnie zawarte że rozumiem że to nie twój wybór.

co do tego barek ma raczej inny problem niz ty. te dławienie to kwestia czegos innego. i nie do konca wiem co masz na mysli. masz na mysli to ze jest oznaka tak jakby brudnego gaźnika i takie przymulenie z przerywaniem i nagle jest ok ? czy po prostu długo ci sie rozpędza nic nic a nagle dostaje kopa ? o któro z tych 2 zjawisk ci chodzi ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 13/2/2011, 21:09

jesli o mnie chodzi to wlasnie o to mi chodzilo co napisales
czaami jak mu dodam malo gazu to przy ruszaniu mi zamuli
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez N3xT » 13/2/2011, 21:15

Mnei tez raczej o ta pierwsza opcje, poniewaz tez przy ruszaniu dam gaz na full razem z sprzeglem to zamiast wyrwac z kopa to najpierw go zamuli potem dostaje kopa.


Dodam, iz gaznik byl czyszczony :)
HONDA CR 125 2006 r .
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż

Postprzez barek253 » 13/2/2011, 21:19

jezeli dasz gaz na full i muli no to musisz regulowac
u mnie tylko czasami go zmuli tak to ruszam normalnie i to mnie dziwi czemu raz zmuli i nie chce jechac a czesciej odzie normalnie
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 13/2/2011, 21:21

to wyczynowe sprzęty tym nie jeździ sie wolno. u mnie w CR tez tak było że jak np wbiłem wysoki bieg i sobie pyrkałem to sie potrafił zalać i zdechnąć tak te sprzęty jeżdza. dlatego te moto kupuje sie 100% dla sportu i ostrej jazdy. nie nadają sie do pyrkania. wiec sie nie dziwcie że wam przymula :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez N3xT » 14/2/2011, 06:46

Kurcze, ale mnie nie chodzi o pyrkanie, gdyz napisalem, ze jak ruszam i dam full gaz to najpierw go zamuli, potem wyrywa z kopa i jedzie normalnie...

GAZ FULL -> ZAMULI GO -> DOSTAJE KOPA, JEDZIE NORMALNIE. Taki prosty schemacik.

Nawet jesli nie dam full gazu przy starcie to i tak go zamuli od czasu do czasu.
HONDA CR 125 2006 r .
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż

Postprzez henio12323 » 14/2/2011, 10:39

jezeli jest tak tylko od czasu do czasu to wyglada na zasyfiony filtr. i czasem go umyjesz i jest lepiej a potem znowu sie syfi i płyn zasycha zbyt mocna i znowu blokuje dopływ. albo brudny gaźnik. tez tak moze byc ze czasem jest ok, a nagle gaśnie nie odpala, odpali i wszystko znowu jest ok :D a syf gdzies tam dalej jest :P no albo jest to charakterystyka pracy i oddawania mocy silnika 2T
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grunder » 14/2/2011, 11:06

niezły pomysł z dławieniem CR 125 :O. Skoro taka pojemność Cię straszyłą, to mozna byłoby kupić coś mniejszego na początek?

GAZ FULL -> ZAMULI GO -> DOSTAJE KOPA, JEDZIE NORMALNIE. Taki prosty schemacik


Może by tak spr cały układ powietrze-mieszanka? Gaźnik, filtr-czyściłeś go czasem? A filtr co ile czyścisz?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Duriv » 16/2/2011, 22:19

Sprawdź dyszę gaźnika
Membrana
I uwaga - wata wydechu. U mnie zalewało bo miałem ją tak zaje*ną że szok.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez N3xT » 17/2/2011, 07:04

Dobra i tak juz sie nie bede bawil moto do mechanika oddam i niech sam szuka usterki.

A wata to raczej nie bo mam new uklad wydechowy z pol roku, wiec to raczej nie mozliwe ; /
HONDA CR 125 2006 r .
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż

Postprzez Duriv » 17/2/2011, 13:03

regulowałeś potem gaźnik ?
Bardzo możliwe że źle wyregulowany to po 1.
Po 2. Seryjne w nieseryjnym, nawet wata - do du*y. Wywal i wstaw nową. Jeśli to nie pomoże to fachowa regulacja.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez N3xT » 17/2/2011, 15:22

Nie regulowalem gaznika, gdyz byl niby regulowany przez mechanika. Ale nie mam pojecia czy byl czy nie.

Nie bede wywalal oryginalnej, a wsadzal jakies tandety pewnie jeszcze gorszej bo to niedorzeczne.

A jesli moge wiedziec to co ma wata w tlumiku do zalewania sie swieczki ?! :D
HONDA CR 125 2006 r .
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż

Postprzez henio12323 » 17/2/2011, 16:03

nie tyle wata co cisnienie. sprawdz sobie gdzieś jak działa wydech w 2T. głownie to dyfuzor odgrywa kluczową role. i tez nie jestem pewien co do teorii że mało waty w wydechu lub jakas gorsza i by zalewało :P moze nieco spasc moc bez waty a z watą ale chyba aż takiej szkody by nie było. no i oryginalna wata w sportowym wydechu jest bardzo dobra. do seryjnego wsadzenie waty np fmfa to wręcz tuning :d no nic jak mówisz oddaj do mechanika niech poreguluje wszystko i wtedy bedziemy sie zastanawiali co dalej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr