MZ 125 sm
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
MZ 125 sm
Witam!
Jestem nowy na forum więc roszę o wyrozumiałość i pomoc.
Chciałbym kupić motor a mianowicie MZ 125 sm gdyż bardzo podoba mi się ten motor. W związku z tym chciałbym jakiś opinii lub innych propozycji na temat motocykli 125 i tego konkretnego w szczególności.
Najbardziej interesuje mnie awaryjność i jak to jest z częściami do tej MZ i gdzie można je dostać np. cylinder.
Z góry dziękuje
Jestem nowy na forum więc roszę o wyrozumiałość i pomoc.
Chciałbym kupić motor a mianowicie MZ 125 sm gdyż bardzo podoba mi się ten motor. W związku z tym chciałbym jakiś opinii lub innych propozycji na temat motocykli 125 i tego konkretnego w szczególności.
Najbardziej interesuje mnie awaryjność i jak to jest z częściami do tej MZ i gdzie można je dostać np. cylinder.
Z góry dziękuje
- WariatSpeed
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
- Lokalizacja: Korzeńsko
Po pierwsze motor to masz w pralce a nawet bym powiedział silnik,po drugie idź się przywitać.
Pozdrawiam.
Dlaczego spamujesz?Masz opcje wysłania prywatnej wiadomości to tam pouczaj kolegę.[color=red]
Już dostałeś ostrzeżenie za pisanie nie na temat i dalej nie pomogło ! to masz teraz drugie[/color].
senekkorzenna
Pozdrawiam.
Dlaczego spamujesz?Masz opcje wysłania prywatnej wiadomości to tam pouczaj kolegę.[color=red]
Już dostałeś ostrzeżenie za pisanie nie na temat i dalej nie pomogło ! to masz teraz drugie[/color].
senekkorzenna
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
Nigdy nie jeździłem na takim wynalazku ale wygląda całkiem przyzwoicie. Śmiałbym powiedzieć, że lepiej niż dt 125. Z częściami nie będzie łatwo. Na alledrogo jest zaledwie 1 MZ sm. Jeśli będziesz dbał o olej w silniku to nie ma mowy o jakichkolwiek wymianach cylindra czy tłoka. Życzę udanego zakupu.
-
coumarx - Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 4/4/2010, 08:39
- Lokalizacja: Oświęcim
mrówa już się przywitałem. Czemu uważasz że ten silnik to pralka? Jakieś konkretne powody?
Pozdrawiam
przeniosłem temat do właściwego działu,a co do spamu mrówy to tutaj nazywamy pojazd z silnikiem na dwóch kółkach:skuterem,motorowerem i motocyklem.
senekkorzenna
Pozdrawiam
przeniosłem temat do właściwego działu,a co do spamu mrówy to tutaj nazywamy pojazd z silnikiem na dwóch kółkach:skuterem,motorowerem i motocyklem.
senekkorzenna
- WariatSpeed
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
- Lokalizacja: Korzeńsko
Moim zdaniem patrząc na te kategorie i 4-takty w 125-tkach to masz jeszcze sende 125 sm, silnik od jakiejs yamahy, więc z częściami będzie o wiele łatwiej.
Ale moim zdaniem też 125 w 4t nie mają racji bytu, od 250 wzwyż ok jak najbardziej, ale nie 125, baaa... pomińmy chińskie skutery 4t w 50cc, które pod obciążeniem 100kg nie potrafią ruszyć i potrzebują z 10 prób i lekkiej górki, poważnie mówie sam byłem tego świadkiem, ale ok nie o tym temat:D
Nie zrozumiałeś.... "Chciałbym kupić motor a mianowicie MZ 125 sm" - motor to silnik, to o czym ty mówisz to MOTOCYKL, (no niektórzy twierdzą, że to rower ).
Ale moim zdaniem też 125 w 4t nie mają racji bytu, od 250 wzwyż ok jak najbardziej, ale nie 125, baaa... pomińmy chińskie skutery 4t w 50cc, które pod obciążeniem 100kg nie potrafią ruszyć i potrzebują z 10 prób i lekkiej górki, poważnie mówie sam byłem tego świadkiem, ale ok nie o tym temat:D
Nie zrozumiałeś.... "Chciałbym kupić motor a mianowicie MZ 125 sm" - motor to silnik, to o czym ty mówisz to MOTOCYKL, (no niektórzy twierdzą, że to rower ).
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
magik2208 wiem że to słaby motocykl ale potrzebuję motocykl, który mało pali gdyż potrzebuję go do dojazdów do szkoły i nie jest mi na razie potrzebny jakiś pocisk. Mi wystarczy że poleci setkę może trochę więcej i będzie mało palił. A zainteresowała mnie ta MZ-tka bo właśnie spełnia moje wymagania, a na dodatek jest chłodzona cieczą co moim zdaniem jest dużym plusem.
- WariatSpeed
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
- Lokalizacja: Korzeńsko
Owszem, jest dużym plusem, ale w trasie to nie ma praktycznie znaczenia czy ciecz czy powietrze, i tak lecąc wyższymi prędkościami go nie zagotujesz...
i tutaj należy się dla ciebie plusik za gust, że nie ścigacz:) ale właśnie możesz jeszcze zastanowić się nad tdr, spali może z litr więcej, cieczak i o wiele większy kop, no o ile pasuje ci taka budowa.
i tutaj należy się dla ciebie plusik za gust, że nie ścigacz:) ale właśnie możesz jeszcze zastanowić się nad tdr, spali może z litr więcej, cieczak i o wiele większy kop, no o ile pasuje ci taka budowa.
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
no nie wiem czy litr więcej spali;D wygląd zły nie jest ale jaki kiedyś patrzyłem na allegro to przebiegi takie miały że mózg staje.
A co do ścigaczy to mnie to nie jara ja potrzebuje motor bardziej użytkowy żeby można było czasami na pole podjechać czy coś. Na razie słaby ale jak udało by mi się zrobić jeszcze na starych przepisach A to wtedy jakaś większa maszyna teraz zastanawiałem się na DT 125X wiadomo power niczego sobie ale te spalanie mnie zniechęciło jeszcze przy tych cenach paliwa to już w ogóle.
A co do ścigaczy to mnie to nie jara ja potrzebuje motor bardziej użytkowy żeby można było czasami na pole podjechać czy coś. Na razie słaby ale jak udało by mi się zrobić jeszcze na starych przepisach A to wtedy jakaś większa maszyna teraz zastanawiałem się na DT 125X wiadomo power niczego sobie ale te spalanie mnie zniechęciło jeszcze przy tych cenach paliwa to już w ogóle.
- WariatSpeed
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
- Lokalizacja: Korzeńsko
Tak, kuzynkowi w terenie pije 12/100km:D choć fakt faktem, że tył robi pewnie 2 razy więcej niż przód
Najlepszym wyborem bedzie tdr na jakiś gumach enduro, przebiegi wcale nie takie duże, koło 20-25k to norma, nic w tym dziwnego, po prostu pytaj się co kiedy wymieniane, te silniki to nie chińczyki, tu tłok wsadzisz kolejny po 20-30k i śmigasz dalej... ew do wymiany uszczelki i łożyska przy remoncie, ale to robisz sam i groszowe sprawy.
Najlepszym wyborem bedzie tdr na jakiś gumach enduro, przebiegi wcale nie takie duże, koło 20-25k to norma, nic w tym dziwnego, po prostu pytaj się co kiedy wymieniane, te silniki to nie chińczyki, tu tłok wsadzisz kolejny po 20-30k i śmigasz dalej... ew do wymiany uszczelki i łożyska przy remoncie, ale to robisz sam i groszowe sprawy.
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
tylko wiesz jak już bym kupił mocniejszy motocykl to on już by tak mało nie palił bo ja mam taki styl jazdy że jak jest słabszy motocykl to jadę normalnie ale jak bym tdr kupił czy np DT to już by miło nie było bo manetka na full odkręcona i wir w zbiorniku a na dodatek pewnie jeszcze jakiś mandat:D
a co myślisz o varadero 125
a co myślisz o varadero 125
- WariatSpeed
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
- Lokalizacja: Korzeńsko
nom enduro jak najbardziej ale wiesz wolał bym żeby było chłodzone cieczą a takich jest mało a zwłaszcza markowych a jak są to stare
a wiesz może jaki największy cylek do simsona wchodzi bo zastanawiam się czy nie było by lepiej na rok simki z tuningować co myślisz?
tylko zdało by się żeby tą 100 pocisła
ale szkoda ze nikt o tej MZ nie chce się wypowiedzieć
a wiesz może jaki największy cylek do simsona wchodzi bo zastanawiam się czy nie było by lepiej na rok simki z tuningować co myślisz?
tylko zdało by się żeby tą 100 pocisła
ale szkoda ze nikt o tej MZ nie chce się wypowiedzieć
- WariatSpeed
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
- Lokalizacja: Korzeńsko
bo nikt tego wynalazku nie ma to i sie nie wypowiada,
jest to dosc swierzy motocykl.
Sa setke to moze pocisnie po dłuzszym rozpędzie,
jak wybierzesz 4t to osiagi troche słabe a spalanie idealne albo 2t to osiagi idealne ale i spalanie idealne do osiągów
jest to dosc swierzy motocykl.
Sa setke to moze pocisnie po dłuzszym rozpędzie,
jak wybierzesz 4t to osiagi troche słabe a spalanie idealne albo 2t to osiagi idealne ale i spalanie idealne do osiągów
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Ew. Jak już faktycznie coś chcesz tak to kupuj coś z AM, ew. wsadź gaźnik 19mm i wydech sportowy i starczy, Simson z reguły leci tyle (albo trochę więcej) co i seria AM6, ale przyspieszeniem to się nie równa...
Już mówiłem, jak nie zamierzasz targać go po jeziorach to powietrzak jak najbardziej się nada, są po 650 (np dominator) powietrzaki i wyrabiają z chłodzeniem, a ty się matrwisz o 125cc...
Już mówiłem, jak nie zamierzasz targać go po jeziorach to powietrzak jak najbardziej się nada, są po 650 (np dominator) powietrzaki i wyrabiają z chłodzeniem, a ty się matrwisz o 125cc...
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
- WariatSpeed
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
- Lokalizacja: Korzeńsko
Wariat precyzuj bardziej pytania,
jesli chodz ci o to co masz kupic to magik napisał ze seryjny silnik jest lepszy od simsonowskiego jesli chodzi o przyspieszenie a preskosciowo na pewno wygrywa tez am5,6.
Jesli chodzi ci o chłodenie to porównał dominatora 650 do 125 i ze 125 nie ma prawa sie zagrzac(w normalnym trybie jazdy)bo dominator sie nei grzeje
jesli chodz ci o to co masz kupic to magik napisał ze seryjny silnik jest lepszy od simsonowskiego jesli chodzi o przyspieszenie a preskosciowo na pewno wygrywa tez am5,6.
Jesli chodzi ci o chłodenie to porównał dominatora 650 do 125 i ze 125 nie ma prawa sie zagrzac(w normalnym trybie jazdy)bo dominator sie nei grzeje
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
- WariatSpeed
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
- Lokalizacja: Korzeńsko
chodzi mi o to ile by kosztował silnik am6 bo się nie dogadaliśmy
a ty co masz na myśli bo ja już zgłupiałem trochę a tak wg to jak myślisz opłaca się sime z tuningować czy lepiej kupić jakieś moto
a ty co masz na myśli bo ja już zgłupiałem trochę a tak wg to jak myślisz opłaca się sime z tuningować czy lepiej kupić jakieś moto
- WariatSpeed
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
- Lokalizacja: Korzeńsko
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości