Zobacz wątek - Nowy motocykl w klasie 400.
NAS Analytics TAG

Nowy motocykl w klasie 400.

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Nowy motocykl w klasie 400.

Postprzez fred123411 » 10/2/2011, 19:54

Witam, mam zamiar kupic jakiś motor z klasy 400ccm i nie wiem co bedzie najlepszym wyborem dla mnie. Zastanawiam sie nad cbr400rr, zxr 400 ,a jazeli nie znajde odpowiadającego mi scigacza z ww., zadowole sie także cb-1 lub gsxf400. I tu pyatnie która z tych maszyn najlepsza? Dlaczego 400? Ponieważ chce moto z malą ramą i zarazem sporymzapasem mocy, interesuje mnie ktory moto lepszy jeżeli chodzi o awaryjność osiagi i ogolne wrazenia z jazdy. Motory które wczesniej posiadalem to glownie jakies budzetowce typu jawa350 itp, obecnie mam dt125 i chce jakiś wiekszy i sportowy sprzecik ale narazie nic poza 400.

przypominam że motor=jednostka napędowa..
leg1on
fred123411
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 20/11/2010, 18:57
Lokalizacja: RZE


Postprzez Black-Ghost » 10/2/2011, 21:57

jak dla mnie zdecydowanie w tej klasie bezkonkurencyjne bedzie Kawasaki ZXR 400 ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez fred123411 » 11/2/2011, 14:31

moze ktos jeszcze sie wypowie, skoro zxr to dlaczego?
fred123411
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 20/11/2010, 18:57
Lokalizacja: RZE

Postprzez Przemo_rene » 11/2/2011, 16:03

jak dla mnie w tej klasie bezkonkurencyjne zdecydowanie bedzie żadne z wyżej wymienionych. :)

Serio. Każda sportowa lub szosowa 400tka na naszym rynku to skarbonka bez dna i egzotyk prawie jak yamaha R7 (no może przesadziłem)
jeżeli chodzi o dostepność części zamiennych nie wspominając już o silnikach czy małych gówienkach jak jakieś reperaturki uszczelek, oringi itp - niczego nie ma i wszsytko na zamówienie zza oceanu przez dealera...

Już to kiedyś pisałem - mnie wybito z głowy 400tke dla mojej kobiety i ztobiły to osoby z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży sprowadzanych motocykli oraz ich naprawiania. Poza tym jak to już nawet kupisz to nie sprzedasz szybciej niż w rok po wystawieniu na sprzedaż chyba, że dasz śmieszną cenę - ale wtedy bedziesz stratny i to duuuużo. Daj spokój z 400tkami...nie w tej części świata.
Jak potrzebujesz coś co ma małą ramę, jest ogólnie zgrabne, ma zapas mocy i daje ostrego kopa to Aprilia RS250.

Jeżeli coś innego, nie w 2T to CBR600F2 - ma zaps mocy (w porównaniu do 400 nawet o wiele wiekszy) , czesci masa, łatwo kupisz, łatwo sprzedasz. Gabaryty prawie identyczne jak cbr400rr.

Głupi regiel napiecia padnie w takiej 400tce i już trzeba sztukowac przewody by dopasowac od innego motocykla, klocki hamulcowe...napęd...uszczelki w gaźnikach, filtr powietrza czy choćby głupie linki gazu czy ssania - wszystko trzeba sztukowac od innych motocykli by wychodziło w normalnych cenach i terminach. Przemyśl to. Ja już dawno mam wyrobione zdanie na ten temat
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez xede » 11/2/2011, 21:17

skoro celujesz w taka pojemnosc to czemu nie gsxf'a 500?
xede
Świeżak
 
Posty: 370
Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
Lokalizacja: łódź

Postprzez fred123411 » 11/2/2011, 21:22

chyba masz racje, ale motor pokroju 600wydaje mi sie zaduzy. Chce miec duza swobode na motorze, a przy moim wzroscie moze byc ciezko na duzym moto(mam 177cm). Jezeli juz jakas 600 to ciezko bedzie mi cos znalezc do 3tys, bo tyle zamierzam wydac.
fred123411
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 20/11/2010, 18:57
Lokalizacja: RZE

Postprzez fred123411 » 11/2/2011, 21:33

gsxf 500? co to za moto, jest wogole taki :/
fred123411
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 20/11/2010, 18:57
Lokalizacja: RZE

Postprzez C-bool » 11/2/2011, 21:48

Prawdopodobnie chodziło o GS 500F.

PS: Edytuj posty
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez madcap » 11/2/2011, 22:02

xede wiedział co pisze
problem w tym, że gsx-f 500 jest w naszym kraju rzadko spotykane
dużo łatwiej spotkać jego następcę gsx600f
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez fred123411 » 11/2/2011, 22:07

Skoro 400 be, to co myslicie o YAMAHA FAZER 600? Mozna ja kupic juz w okolicach 4tys wiec moze jakos bym podolal. Kwestia tego jakie sa opinie na temat teho moto.
fred123411
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 20/11/2010, 18:57
Lokalizacja: RZE

Postprzez skidmarks » 11/2/2011, 22:13

fred123411 napisał(a):Skoro 400 be, to co myslicie o YAMAHA FAZER 600? Mozna ja kopić juz w okolicach 4tys wiec moze jakoś bym podołał. Kwestia tego jakie sa opinie na temat teho moto.


To bardzo dobry motocykl ale...

1. Nie za cenę 4 tys bo to będzie skarbonka bez dna

2. 95 koni na początek przygody z poważnym motongiem - trzeba uważać.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez madcap » 12/2/2011, 08:41

jeśli szukasz produktu niskobudżetowego, to tak jak napisał przemo_rene rozejrzyj się za jakąś cbr-ką f2
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez regis440 » 12/2/2011, 11:08

ze 400 to sa skarbonki bez dna to na moim przypadku sie nie zgodze

mam Honde CB400SF '92 czyli nastepca CB-1, mam ja 2 lata i jak narazie wymienilem regulator napiecia (jest taki sam jak w CBR 600 itp wiec czesto zdycha, ale nie ma problemu z zamiennikiem)

jezeli chodzi o czesci silnikowe, plastiki itp to moze byc problem (ale jak tlok wyjdzie bokiem to w kazdym starym moto tanio nie bedzie), plytki do regulacji zaworow sa takie jak w cbr, filtr oleju tez, hamulce jak w hornecie, z napedem tez nie ma problemu

jezeli chodzi o wielkosc, to honda jest dosc duza, gabarytami, jak bandit 600, wyraznie wieksza(ale nie ciezsza) od bandita 400 wyglada bardziej jak 600

niestety wiekszosc 400 jest katowana jako pierwszy sprzet na jeden sezon, bez inwestycji i sa to trupy ;(
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22

Postprzez MaŁy_Bandzior » 12/2/2011, 13:49

Części eksploatacyjne do bandita 400 są dostępne bez żadnych problemów , nie przerabiane od innych motocykli tylko dedykowane do tego konkretnego. Co do uszczelek , membran itp ja dostałem wszystko w przeciągu 3 dni -oryginały z serwisu. Na pewno nie ma tylu używanych części co do popularnych motocykli i czasem trzeba zapłacić więcej, ale coś za coś.
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24

Postprzez Przemo_rene » 14/2/2011, 13:42

tylko, ze jak ktos szuka niskodzetowego motonga to 400tki to nie jest dobry pomysł. A do wydania jak ma 3 tys zł to...może lepiej nic nie kupowac bo za te cene nic bezpiecznego i bez astronomicznego wkładu nie ma.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez regis440 » 14/2/2011, 15:58

znalezienie czegos przyzwoitego za mala kase nie jest latwe, ale nie niemozliwe, trzeba zachowac zimna krwe przy zakupach i nie wybierac byle czego

handlarze gdzies wynajduja sprzety za pół ceny wiec przecięny człowiek też powinien dac rade

codzienne utrzymanie scigacza 400 czy 600 jest porównywalne, czesci eksploatacyjne sa te same , moc i masa w 400 mniejsza to naped i kapcie na dłuzej starczają

utrzymanie 500..., mniej cylindrów, gazników, zaworów, 1 tarcza, jest lepiej ale ... tez tanie nie jest

jak sie cos wysra porządnie to naprawa kazdego starszego sprzeta jest nieoplacalna ;(
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22

Postprzez Przemo_rene » 14/2/2011, 16:01

handlarze nie znajdują za pół ceny...jeżeli tak to są to powypadki i oni je robią - ot - tyle.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Guz929 » 14/2/2011, 18:59

Za budżet 4tyś proponuję Ci rozglądać się za Suzuki GS500. Sam dawno temu takiego miałem i moto było z 89r przebieg 65tyś a chodziło jak zegarek. Produkowano go chyba przez 17lat bez większych zmian. Bardzo udana konstrukcja, wszelkie drobne naprawy wykonasz sam, części łatwo dostępne i nie drogie. Silnik bardzo wytrzymały i ekonomiczny. Pojemność motocykla nie świadczy o jego mocy i łatwości w prowadzeniu. Pozdro!
Guz929
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Koval135 » 14/2/2011, 19:07

szukaj drz400
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez rogos17 » 18/2/2011, 22:20

Polecam Kawke zx400 miałem taki sprzęcik i nie narzekałem problem miałem jedynie z modułem który bez problemu kupiłem i nie musiałem długo szukać... a poza tym przez trzy sezony nic złego z nią się nie działo...
Too fast to live, too young to die
Avatar użytkownika
rogos17
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na gr