R1 2000 wydech akrapovic (cały)
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
R1 2000 wydech akrapovic (cały)
Witam, mam takie pytanie. Przesiadlem się niedawno na R1 RN04. Maszyna ma caly uklad akrapa. Pytanie moje jest takie czy ten układ nie ma gdzieś jakiejś zweżki albo silencera? Bostrasznie cicho jak na akrapa chodzi. Prędzej miałem yoshimure rs3 w zx6r i byla o wiele lepsza jeśli chodzi o dźwiek. Fajnie mruczala (nie buczała) jak tygrys
Zamieszczam filmik do zobrazowania tego:
http://www.youtube.com/watch?v=NCIQoNxMcPA
No a tak chodziła yoshka (moto przechodził SPA i był calkowicie odnawiany):
http://www.youtube.com/watch?v=tVig2VS-qlM
Zamieszczam filmik do zobrazowania tego:
http://www.youtube.com/watch?v=NCIQoNxMcPA
No a tak chodziła yoshka (moto przechodził SPA i był calkowicie odnawiany):
http://www.youtube.com/watch?v=tVig2VS-qlM
Aktualnie er one....
- Adam093
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/6/2010, 19:14
- Lokalizacja: Przygodzice/Wrocław
z tego co mi wiadomo o akrapach to koncówki miały do montowania i demontowania tzw db killery. sprawdz czy nie masz jak samej koncówki wykręcic. choc w szosowych moze byc jakiś inny magiczny sposób
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Pewnie można by go poprawić ale bez operacji na otwartym sercu się nie obejdzie. Może po prostu jest homologowany. Już wielokrotnie pod głaszałem -poprawiałem akcesoryjne kominy chyba z dobrym skutkiem bo reklamacji nie było. Trzeba by go było otworzyć, wymienić przelot na większej średnicy i po usuwać ewentualnie istniejące zwężki.
EdHaust-"Nie liczy się ilość a jakość decybeli" 506436737
-
edzio - Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
- Lokalizacja: Modlin Twierdza
No to widzę nie tylko ja robilem operacje na otwartym sercu w mojej poprzedniej yoshimurze. Zaglądne do niego we wtorek, ale db killera nie ma na końcu (wiem o czym mowa). chodzi fajnei ale brak mi tu troszkę kociego pazura w nim, wiadomo o co chodzi. Wymiana na większej średnicy przelot. Przelot jest siatkowany, robiłeś taki przelot sam czy adoptowałeś od czegoś kolego?
Aktualnie er one....
- Adam093
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/6/2010, 19:14
- Lokalizacja: Przygodzice/Wrocław
tu też długość dolotu robi swoje, jak byś miał malutki wydech pod setem kierowcy to byś zobaczył jaki by był głośny, a tu jednak spaliny mają kawałek drogi do atmosfery za czym idzie utrata decybeli
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Widze ze ladnie doinwetsowana R1. Jak masz pelen acrap i chcesz go wybebeszac by ogluchnac ;/ to nie fajnie. Db killera nie widze.
Pewnie moto jest zestrojony pod uklad wydechowy. Ja bym nie ingerował w puche. Masz przeciez pelen przelot.
Sadzac po setach to pewnie uklad jest racingowy i poprzedni wlasciciel latal dla przyjemnosci po ttorze.
Pewnie moto jest zestrojony pod uklad wydechowy. Ja bym nie ingerował w puche. Masz przeciez pelen przelot.
Sadzac po setach to pewnie uklad jest racingowy i poprzedni wlasciciel latal dla przyjemnosci po ttorze.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Tak doinwestowana jest sowicie, i takiej tez szukalem, brak tylko krótkich klamek z regulacją. Ja tylko zapytalem czy to jest normalne. Z reguły wszystkie pełne sportowe pakiety są znacznie może nie głośniejsze ale donośniejsze w głosie. Poprzedni właściciel jezdził po torze kartingowym a taki moto sobie przywiózł z niemiec kilka lat temu (wozi też auta).
Aktualnie er one....
- Adam093
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/6/2010, 19:14
- Lokalizacja: Przygodzice/Wrocław
A w czasie jazdy to juz moze byc inne brzmienie, na wysokich obrotach. ja bym nie ingerował.
Moj arrow sama koncowka nie jest glosny przykladowo nawet po wyjeciu db.
Moj arrow sama koncowka nie jest glosny przykladowo nawet po wyjeciu db.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Też sobię odpuszcze, no chyba że są zwężki to je wywalę. Ogólnei to tylko mnie to ciekawiło bo na YT są różne filmiki i fajnie mruczą akrapy na R1 a moja taka jakaś cicha
Aktualnie er one....
- Adam093
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/6/2010, 19:14
- Lokalizacja: Przygodzice/Wrocław
Adam093 napisał(a):No to widzę nie tylko ja robilem operacje na otwartym sercu w mojej poprzedniej yoshimurze. Zaglądne do niego we wtorek, ale db killera nie ma na końcu (wiem o czym mowa). chodzi fajnei ale brak mi tu troszkę kociego pazura w nim, wiadomo o co chodzi. Wymiana na większej średnicy przelot. Przelot jest siatkowany, robiłeś taki przelot sam czy adoptowałeś od czegoś kolego?
Ja od ponad 2 lat usługowo dłubię w kominach.Dysponuje blachą perforowaną nierdzewną w arkuszach. Sam tnę i zwijam na przeloty jakie mi do głowy przyjdą.
http://allegro.pl/ducati-aprilia-suzuki ... 77426.html
EdHaust-"Nie liczy się ilość a jakość decybeli" 506436737
-
edzio - Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
- Lokalizacja: Modlin Twierdza
Chłopaki podbijam temat bo chyba jednak skrócę ten komin. Kolego kopił teraz R1 na LeoVincach (krótkich) i chodzi mu to na prawdę mega rewelacyjnie. Czy na prawdę popsuje się charakterystyka jak skrócę komin? Po wyciągnięciu go całkowicie nie zauwazyłem aby moto świrowalo na różnych obrotach (słabło albo miało dziurę). Czy trzeba zwiększać średnicę przelotu czy wystarczy skroić z 15 cm?
Aktualnie er one....
- Adam093
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/6/2010, 19:14
- Lokalizacja: Przygodzice/Wrocław
Uwazam zebys dal sobie spokoj z krojeniem acrapa ;/. Juz lepiej kup jakis drugi wydeszek scorpion jest bardzo glosny. Zakladam ze jak leicsz ten wydech nei jest wcale taki cichy. Jak chcesz zeby Ci glowa bolala w czasie jazdy to Twoja sprawa.Dla mnie ona ladnie mruczy.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości