awaria w r1 2002 help...
Posty: 3
• Strona 1 z 1
awaria w r1 2002 help...
Witam!!!
Ostatnio zagotował mi się płyn chłopdnicy i mi go pod ciśnieniem wywaliłeo przez kable...
Spuściłem go całego i wlałem nowy, ale silnik zaczoł mi sie wkręcać na 4tys.obr. ( na zimnym i juz na ciepłym silniku ) i nie spada poniżej tych 4tys.obr.
POMOCY
temat przenosze do wlasciwego dzialu. Na przyszlosc prosze zakladac w odpowiedniej kategorii
siekson
Ostatnio zagotował mi się płyn chłopdnicy i mi go pod ciśnieniem wywaliłeo przez kable...
Spuściłem go całego i wlałem nowy, ale silnik zaczoł mi sie wkręcać na 4tys.obr. ( na zimnym i juz na ciepłym silniku ) i nie spada poniżej tych 4tys.obr.
POMOCY
temat przenosze do wlasciwego dzialu. Na przyszlosc prosze zakladac w odpowiedniej kategorii
siekson
- Wojtek69
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 25/4/2006, 18:43
- Lokalizacja: Wawa
albo coś z termostatem albo cos z przepustnica czy czujniekim przy przepustnicy (tak przynajmniej bylo w hondzie ze padł czujnik i nie schodziła ponizej 3 tys obr)
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
Przypuszczalnie uklad chlodzenia nalezy odpowietrzyc.
Przy przepustnicach jest taki zawor sterowany przez plyn chlodniczy,ktory powoduje ich uchylenie przy zimnym silniku.Jezeli tam nie dochodzi plyn,tz jest kieszen powietrzna to moto ma takie obroty jak by bylo zawsze zimne.
Dobra metoda na odpowietrzenie to odpalic moto bez korka chlodnicy,w miare nagrzewania sie poziom bedzie sie obnizal,dolac plyn,itd az do momentu kiedy to sie ustabilizuje,tz plyn przestanie znikac.
Tak na marginesie to dlaczego moto sie zagrzalo ? Plyn zrzeralo ? Wyciek ? Trzeba to zdiagnozowac i usunac przyczyne.
Tak na marginesie to powinienes wymienic wszystki gumowe weze,,,,,,,,,przegrzanie powoduje wzrost cisnienia i temperatury,,,,,,,sa one oslabione i moga w przyszlosci peknac bez ostrzerzenia.Moze to miec zabawne konsekwecje,,,,,,,,np zaliczenie gleby po naoliwieniu tylnej opony przez plyn chlodniczy.
Osobiscie tego doswiadczylem na torze pare lat temu,na szczescie byl to najwolniejszy zakret,skonczylo sie na paru siniakach,,,,,,,,
Przy przepustnicach jest taki zawor sterowany przez plyn chlodniczy,ktory powoduje ich uchylenie przy zimnym silniku.Jezeli tam nie dochodzi plyn,tz jest kieszen powietrzna to moto ma takie obroty jak by bylo zawsze zimne.
Dobra metoda na odpowietrzenie to odpalic moto bez korka chlodnicy,w miare nagrzewania sie poziom bedzie sie obnizal,dolac plyn,itd az do momentu kiedy to sie ustabilizuje,tz plyn przestanie znikac.
Tak na marginesie to dlaczego moto sie zagrzalo ? Plyn zrzeralo ? Wyciek ? Trzeba to zdiagnozowac i usunac przyczyne.
Tak na marginesie to powinienes wymienic wszystki gumowe weze,,,,,,,,,przegrzanie powoduje wzrost cisnienia i temperatury,,,,,,,sa one oslabione i moga w przyszlosci peknac bez ostrzerzenia.Moze to miec zabawne konsekwecje,,,,,,,,np zaliczenie gleby po naoliwieniu tylnej opony przez plyn chlodniczy.
Osobiscie tego doswiadczylem na torze pare lat temu,na szczescie byl to najwolniejszy zakret,skonczylo sie na paru siniakach,,,,,,,,
- tomekd
- Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
- Lokalizacja: chicago
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości