Zobacz wÄ…tek - 3 pytania odnosnie wymiany w ktmie :D
NAS Analytics TAG

3 pytania odnosnie wymiany w ktmie :D

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

3 pytania odnosnie wymiany w ktmie :D

Postprzez henio12323 » 16/1/2011, 11:53

mam takie 3 dylematy :P
po 1 zawory lepiej kupic proX czy moze oryginalne ktmowskie ?
po 2 łancuszek rozrządu lepiej oryginałke iwisa czy lepiej DIDa ?

no i 3 głowne pytanko o łozyska na wałku rozrządu. jak rozebrałem łozyska miały gumowane osłonki. i teraz nie wiem czy one muszą byc ? bo przeciez rozrząd pracuje w oleju wiec co jest lepsze... smarowanie smarem które jest oryginalnie wpuszczane w łozysko ? czy lepiej zdjąć te osłonki i żeby olej miał tam dostep ? czy moze zdjac osłonki i nałozyc troche wiecej smaru żeby dłuzej smar wytrzymywal ? dodam że jak zdjąłem w 5 letnim łozysku ta przesłonke to zadnego smaru nie było tylko był chyba olej ... jak radzicie ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Dzesiu10 » 16/1/2011, 12:21

W sumie kupiłbym zawory od Prox'a i łańcuszek od D.I.D'a sam w yamaszce jak robiłem u siebie tez rzeczy to skorzystałem akurat z tych firm i yamaszka śmiga do dziś bez jakichkolwiek problemów, nie wiem jak tam z jakością oryginalnych zaworów w ktm ale może być tak ze proxy więcej wytrzymają,co do łańcuszka mam to same przeczucie:) Ogólnie henio to czy zrobisz tak czy tak będzie miód bo wszystkie firmy są ok ( ktm nie korzystałby z dziadostwa). Hmm co do łożysk to bym założył tak jak były razem z ośłonkami, może włąsnie one po to są żeby nie były smarowane olejem z układu tylko własnym? :) pozdrawiam
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez henio12323 » 16/1/2011, 14:32

własnie tez mi sie tak wydaje że prox i did to liderzy w tych czesciach. jednak moto na 5 lat i czesci jeszcze seryjne wiec oryginałki nie były wcale takie złe :D ale chyba postawie na dida i proxa bo jednak są sporo tańsze. bo niestety za oryginałki płaci sie tylko za znaczek KTM na pudełku ;/
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Dzesiu10 » 16/1/2011, 19:04

tu masz racje ze płacisz za znaczek ktm wkładaj proxa i dida i dzida :)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 31/1/2011, 16:25

dodam swoje spostrzeżenia :D moze komus na przyszłosc sie to przyda. a wiec miałem w rekach stare tłoki ( nie jakies masakrycznie zuzyte) elko oryginalny ktm i wossnera. i ku mojemu ździwieniu elko wyglada duzo bardziej solidnie. jest objetosciowo wiekszy ale pod względem wagi przynajmniej w rękach nie było róznic. i zdecydowałem że jednak kupie oryginałke tłok bo róznica jest widoczna. mimo że wossner to lider w tej dziedzinie... co do zaworków tez stawiam na oryginałki ale to dla tego że znalazłem tanio kompletny zestaw. a nawet w salonie ktma za dolotowe duzo taniej liczą sobie niz za doloty proxa.
co do łancuszka tez widziałem oba łancuszki mimo że nie ma wielkich róznic to jednak postawie na iwisa czyli oryginał. nie jest duzo droższy ale jak na tym moto 5 lat jeździło to jestem przekonany co do tej firmy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê