Zobacz wątek - Motocykl kawasaki 636 2005
NAS Analytics TAG

Motocykl kawasaki 636 2005

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez Invi » 13/1/2011, 09:11

mrówa napisał(a):Najlepsze że on chce się uczyć na plastiku jeździć chyba łatwiej na prostej kierownicy skręt trochę inny niestety plastika trzeba położyć żeby skręcał.


Nie no, chyba jasne że clipony służą lepszemu skręcaniu :roll: A promień skrętu to można w całości użyć co najwyżej przy zawracaniu.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez Lukas666 » 13/1/2011, 10:56

Musisz obniżyć moc, doczepić crash pady a najlepiej dospawać rusztowanie do ramy żeby się nie porysował, i doczep sobie jeszcze z tyłu dodatkowe kółeczka i kijek do prowadzenia. Bo przecież supersport jest najlepszy do nauki jazdy a jak zainwestujesz w wyżej wymienione akcesoria będziesz miał na lata, I po co komu jakieś skutery 250 i 500 żeby zmieniać jak odrazu można kupić motocykl rodem z toru zainwestować i jeździć jak paralita...


Ps. z tego co widać takie tematy to standard, "PIERWSZE WYMARZONE MOTO" i jak zwykle motocykl pod kątem lansu i na pokaz.
Lukas666
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56


Postprzez mrówa » 13/1/2011, 12:53

Kolego zeluspl twoje pytanie "to jak ja pozniej sie naucze na sportowym"sugeruje że może nie powinieneś w ogóle wsiadać na motocykl chyba się do tego nie nadajesz daj sobie spokój albo dojrzej do tej decyzji zanim sobie lub komuś zrobisz krzywdę.
Powiem ci jeszcze jedno że koledzy i tak bardzo kulturalnie ci odpowiedzieli na te głupie pytania które mogą wyprowadzić z równowagi nawet spokojnego człowieka więc wyciągnij wnioski z tego.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 13/1/2011, 16:49

Czy po takiej modyfikacji nie trzeba mieć jakiegoś papierka że ma mniej koni czyli jakaś hamownia czy coś w tym stylu i wtedy rejestracja żeby w dowodzie było wbite.
Przecież policja zagląda w dowód i na tej podstawie wie czy możesz jeździć danym motocyklem.


Jak kupujesz kit bezposrdenio od producenta to daje certyfikat jak uzywke to czesto musisz pojechac na hamownie po kwit. Potem wbijaja Ci to dowodu i do ubezpiczealni.

Nowy kit to rzad 1300-2000zl.
Crashpady 190-600 rozne robia ale puig w granicach 300zl
jeszce na oski mozna dodac crashe i na dekle oslony to juz drogo. Ewentualnie jeszcz drozej dekle firmy woodcraft badz NRG bodajze.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez mrówa » 13/1/2011, 21:22

Seba_ER5 no ok kupuje sobie gościu taki kit albo bierze od kogoś paragon to na podstawie tego wbiją mu w dowód,nie sądzę na pewno warsztat musi wystawić papier że zostało to zainstalowane tak jak jest z gazem w samochodzie i dopiero wtedy wbiją w dowód. :wink:
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 13/1/2011, 23:08

Chyba alpha kit jest sprzedawany wraz zmontazem czest, ale jak jest to robione przez autoryzowany serwis to nie trzeba isc na hamownie gdyz posiada certyfikat.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez pyton89kuba » 26/7/2012, 20:54

Witam. Nie bede zakładał nowego tematu bo zamierzam zrobić to samo co autor tematu. Chce kupić 636. Byłby to MÓJ pierwszy WŁASNY motocykl. Z tym wyjątkiem, że prawko mam juz od 2 lat i dosiadałem takiego sprzetu jak GS500, Kawasaki ZR7 '03 (dość ciężki mi sie wydawał ale udało mi sie nim zawrócić na normalnej jezdni) no i miałem tez przyjemność jeździć pare razy SUZUKI GSXR 600 K3. Na tym ostatnim jeździło mi się wyśmienicie. I teraz moje pytanie. Czy dam sobie rade z 636??
pyton89kuba
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26/7/2012, 20:36

Postprzez Seba_ER5 » 26/7/2012, 21:07

Ja na 636 przesiadlem sie z er5 po 3k przebiegu wczesniej troche RS. Respekt do manetki i cwiczyc cwiczyc jazde cwiczyc.
Wszystko zalezy od Ciebie. Ojciec po 20-30 latach wsiadl na 636 teraz ma sc57 i jezdzi moze nie duzo bo malo czasu ale jezdzic. Jezdzi na miare swoich mozliwsci i nie paluje.
Teraz zalezy wszystko od twoich mozliwosci i czy ich nie przecenisz.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez pyton89kuba » 26/7/2012, 22:19

A więc tak... ZR7 jest troche ciężka jak dla mnie ale do opanowania i wygodnie się jedzie bo pozycja wyprostowana i na dłuższą przejażdżkę jest ok. Z kolei GIX lekki i trzeba ostrożnie operować manetka żeby nie dostać poślizgu. Takie miałem wrażenia... Nigdy jednak nie miałem styczności z 636. Czy mogę ją porównać z GIXem??
pyton89kuba
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26/7/2012, 20:36

Postprzez nygus636 » 27/7/2012, 12:24

witam moim pierwszym motor była cbr 900 z 95 roku dość duży i ciężki motor jak na początek przejeździłem nim 3 lata bez żadnego paciaka ale powiem ze ciężko było na początku jeździć ale powoli rozsądnie dałem rade. motor sprzedałem teraz kupiłem 636 z 2005 roku i jestem zadowolony z niego. moje skromne zdanie jest takie "jak ktos ma jeździć to bedzie jeździł a jak niema do tego drygu to nawet na 125 bedzie miał problemy"!!!
nygus636
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16/7/2012, 09:49
Lokalizacja: Złotoryja

Postprzez rosiboj » 27/7/2012, 13:17

A jezeli ktos nie umie jezdzic to czym sie szybciej nauczy?
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Poprzednia strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr