Zobacz wątek - Tanie motocykle do paru tysiaków (seria pytań)
NAS Analytics TAG

Tanie motocykle do paru tysiaków (seria pytań)

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Tanie motocykle do paru tysiaków (seria pytań)

Postprzez dark_messiah » 30/12/2010, 20:28

Nie znam się na tym i mam do Was serię pytań (prawko "A" mam).

1) motocykle, do baku leje się tylko benzynę, czy jakieś mieszanki? (i co to ta mieszanka konkretniej? co ile uzupełnia się itd)

2) tani, pierwszy motocykl - czyli ile trzeba minimum kasy wydać na motocykl bez dodatkowego wkładu, tak bym sobie nim spokojnie przejechał np. tysiąc kilometrów z pewnością, że nic się po drodze nie rozwali?
Oczywiście im niższa cena, tym dla mnie lepiej, czyli jeśli idzie dorwać coś za 3, 4 tysiące to dobrze (jak drożej to znowu za ile?). I tu tylko powiem, że przebieg, wiek, lakier, czy oryginalny, czy nie mnie nie interesuje no i prędkość jaką chciałbym max wyciągać to 120 km/h mi wystarczy. Pojemność wszystko jedno jaka, choć ponoć te najmniejsze są katowane przez gimbusów (małolatów).
Tak ogólnie to gs 500 jest ładny itd (ale coś słabszego, mniejszego pojemnościowo, ale z nie gorszym wyglądem (czyli, że nie ma motocykl wyglądać jak za PRLU) też mnie zadowoli. Typ, czy to turystyk, szosowy, naked, ścigacz, cross, bez różnicy. Ważne, by nadawał się do codziennej jazdy po mieście i rzadko gdzieś na małe wypady do innych miast)
//o kasku, ubraniu nic nie piszcie, to uznajcie, że już mam z głowy
//zapomniałbym - jazda solo, czyli bez "plecaczka" i zabawy, stunt itd nie interesują mnie kompletnie
//jakieś drobne przetarcia na lakierze też mogą być, nie przeszkadzają mi. Dla mnie bardziej liczy się stan techniczny, a nie wygląd.