Czy Kawasaki ZX 6 RR powinien stawać dęba na 1 biegu z gazu?
Posty: 88
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Czy Kawasaki ZX 6 RR powinien stawać dęba na 1 biegu z gazu?
Zastanawiam się, gdyż w moim przypadku po maksymalnym odkręceniu gazu na jedynce koło nie leci w górę lecz co najwyżej lekko lewituje... Mówię o całym spektrum obrotów na jedynce. Kawasaki ZX 6 RR z 2003 roku z systemem RAM AIR ( 599 cm3, ok 120 KM ) nie chodzi mi o ewolucje ale po prostu odniesienie się do mocy motocykla - jaka jest, a jaka powinna być. Spodziewałem się, że nie będzie to dla niego problem Owszem. koło poleci w górę ale jedynie w nocy, przy bardzo zimnym powietrzu. Za dnia, przy ładnej pogodzie - tak jak pisałem wyżej...
Ma ktoś może to moto?
Ma ktoś może to moto?
Ostatnio edytowano 23/11/2010, 18:50 przez PrimoGhost, łącznie edytowano 4 razy
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Wiesz jaka jest moja rada? Nie bierz się za rzeczy,których nie umiesz pojąć. Skoro 600tką nie umiesz z gazu postawić i nie wiesz z czym to jest związane to ci podpowiem, z brakiem podstaw i umiejętności. Smutna prawda.
Suzuki GSX-R 1000 K4
- MAJKUS
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 29/10/2009, 20:06
- Lokalizacja: Kleszczele/Białystok
Panowie, wiem. Ale tak jak pisałem nie chodzi mi o ewolucje tylko po prostu stan mocy motocykla do którego nie mam porównania. Jeździł nim mój instruktor. Bardzo doświadczony motocyklista i zauważył to samo. W całym spektrum obrotów niemożliwe jest poderwanie motocykla na koło. To też wiąże się z brakiem umiejętności czy może z ewidentnym brakiem mocy czy problemem technicznym?
Wersja RR. jedynka kończy się na ok 110 kph
Wersja RR. jedynka kończy się na ok 110 kph
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Na dęba powiadasz?
To namaluje Ci mały poradnik;)
3 proste kroki jak postawić Kawe na Dęba
Nie dziękuj...
A jeżeli chodziło Ci o jazdę na jednym kole to po prostu brak techniki albo rzeczywiście coś masz spie*dolone to moto... Proponuje przejechać sie na innym egzemplarzu Kawy z tego modelu i porównanie co jest nie tak...
To namaluje Ci mały poradnik;)
3 proste kroki jak postawić Kawe na Dęba
Nie dziękuj...
A jeżeli chodziło Ci o jazdę na jednym kole to po prostu brak techniki albo rzeczywiście coś masz spie*dolone to moto... Proponuje przejechać sie na innym egzemplarzu Kawy z tego modelu i porównanie co jest nie tak...
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Heh dzięki rzeczywiście przydatne z tym dębem. Nie, no tak serio może po prostu panikuję trochę. Nie bawię się w jazdę na gumie, gdyż rzeczywiście mam za mało doświadczenia z tym moto. Po prostu zastanawiał mnie fakt, iż stoi tak twardo na ziemi a z opinii użytkowników wynika, że taka moc powinna już odrywać koło od ziemi przy ostrzejszym przyspieszaniu. GSX 600R znajomego się podnosi a katalogowo ma mniejszą moc. Może to zawieszenie albo to zestrojenie, bo rzeczywiście 1 jest długa... Dzięki za pomoc.
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Pewnie siedzisz jajcami przytulony do baku i odkrecasz mu w opór Tak to standardowej 6setki nie wyrwiesz na gumę. Walnij jej z klamki albo odkręć ją do powiedzmy 7tys, zamknij gaz i odkręć ponownie. Wtedy wstanie na bank na gumę. Obyś tylko pleców nie zaliczył
A czy to normalne? Moim zdaniem tak, z samego przyspieszania ciężko na standardowej 600ccm zrobić ładną gumę. Jedynie co da się lekko unieść kolo ale to nie sztuka
A czy to normalne? Moim zdaniem tak, z samego przyspieszania ciężko na standardowej 600ccm zrobić ładną gumę. Jedynie co da się lekko unieść kolo ale to nie sztuka
|1000RR 2006r| | http://www.bikepics.com/members/kubcys/
-
Kvba - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
Widzisz ty to ogarniasz a wiekszośc nowicjuszy ma 600 cm za mocną bo ląduje plecami na asfalcie .Dlatego mówie każde moto dla odpowiedniego człowieka a nie każdy człowiek dla odpowiedniego moto A ty majkus nie żartuj tylko naucz sie jezdzic.
- bertold12345
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 12/8/2008, 11:14
- Lokalizacja: Rybnik
Jeźdzenie na gumie jest złe jak się ma ładne moto ;(
Kup psa i go tyraj, bo skończysz jak ja...
Kup psa i go tyraj, bo skończysz jak ja...
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
- bertold12345
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 12/8/2008, 11:14
- Lokalizacja: Rybnik
Robson zapewne ładnie gumuje tylko raz ktoś mu drogę zajechał i źle się skończyło
Primo, coś dla Ciebie..
http://www.youtube.com/watch?v=jqqVJmsF6hU
Primo, coś dla Ciebie..
http://www.youtube.com/watch?v=jqqVJmsF6hU
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
MOja leci 100 wersja 636 140 na 2 180 na 3... tak mniej wiecej. To nie 1000 paatrzac na to ze sa rozne rzelozenia. k4 1000 na 2 180 k8 na 1 180.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
myślałem ze współczesne 600 maja dłuższe biegi tak kolo 110-130 na jedynce, myliłem się. tl 1000r ma 1-110 2-150 3-190 4-240 itd czyli jak 600
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Licznik zapewne pokazuje prędkość jaka była by przy danych obrotach na zapiętym aktualnie biegu pomijając uślizg koła (no ten -1km/h). Przy 120 jakiegoś wielkiego uślizgu chyba nie ma więc GPS wskazywał by pewnie niewiele mniej. Licznik raczej był sprawny. Wychodzi na to że zmiana zębatki i cały pomiar idzie się jeb**, ale te 120 będzie wskazywał przy tych samych obrotach mając mylion zębów z tyłu i na seryjnej zębatce, nawet jak założymy gigantyczne turbo, stąd taki słaby wynik Sebowej oszukańczej "600"
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Nie chcę go katować i wyrywać na gumę. Szkoda mi sprzętu po prostu. Za długo na niego zbierałem a poza tym jest zbyt piękny Pytałem po prostu o to jak powinien zachowywać się ten motocykl przy gwałtownym przyspieszaniu przy normalnej pozycji kierowcy. Spodziewałem się, że będzie wyrywał do góry a tymczasem ładnie i elegancko nakręca licznik. Pytałem bardziej z podejrzeniem zapchania filtra, ale jeśli tak powinno być to się nie martwię. 110 dość kawałek przed czerwonym polem ale obecnie jestem przed wymianą oleju więc to był taki jednorazowy test " z ciekawości " Dokładnie sprawdzi się na wiosnę.
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Posty: 88
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości