Zobacz wątek - Czy Kawasaki ZX 6 RR powinien stawać dęba na 1 biegu z gazu?
NAS Analytics TAG

Czy Kawasaki ZX 6 RR powinien stawać dęba na 1 biegu z gazu?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Czy Kawasaki ZX 6 RR powinien stawać dęba na 1 biegu z gazu?

Postprzez PrimoGhost » 21/11/2010, 20:32

Zastanawiam się, gdyż w moim przypadku po maksymalnym odkręceniu gazu na jedynce koło nie leci w górę lecz co najwyżej lekko lewituje... Mówię o całym spektrum obrotów na jedynce. Kawasaki ZX 6 RR z 2003 roku z systemem RAM AIR ( 599 cm3, ok 120 KM ) nie chodzi mi o ewolucje ale po prostu odniesienie się do mocy motocykla - jaka jest, a jaka powinna być. Spodziewałem się, że nie będzie to dla niego problem :roll: Owszem. koło poleci w górę ale jedynie w nocy, przy bardzo zimnym powietrzu. Za dnia, przy ładnej pogodzie - tak jak pisałem wyżej...
Ma ktoś może to moto?
Ostatnio edytowano 23/11/2010, 18:50 przez PrimoGhost, łącznie edytowano 4 razy
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957


Postprzez MAJKUS » 21/11/2010, 21:52

Wiesz jaka jest moja rada? Nie bierz się za rzeczy,których nie umiesz pojąć. Skoro 600tką nie umiesz z gazu postawić i nie wiesz z czym to jest związane to ci podpowiem, z brakiem podstaw i umiejętności. Smutna prawda.
Suzuki GSX-R 1000 K4
MAJKUS
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 29/10/2009, 20:06
Lokalizacja: Kleszczele/Białystok


Postprzez RUTRA.RD » 21/11/2010, 22:00

do ilu jest 1? i czy to jest 600rr czy 636 ? bo jeśli 6rr to możne mieć dość długą jedynkę ( motor tworzony dla SS )
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez PrimoGhost » 21/11/2010, 22:32

Panowie, wiem. Ale tak jak pisałem nie chodzi mi o ewolucje tylko po prostu stan mocy motocykla do którego nie mam porównania. Jeździł nim mój instruktor. Bardzo doświadczony motocyklista i zauważył to samo. W całym spektrum obrotów niemożliwe jest poderwanie motocykla na koło. To też wiąże się z brakiem umiejętności czy może z ewidentnym brakiem mocy czy problemem technicznym?
Wersja RR. jedynka kończy się na ok 110 kph
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Arturo925 » 21/11/2010, 22:35

Na dęba powiadasz?

To namaluje Ci mały poradnik;)

Obrazek

3 proste kroki jak postawić Kawe na Dęba ;)
Nie dziękuj...


A jeżeli chodziło Ci o jazdę na jednym kole to po prostu brak techniki albo rzeczywiście coś masz spie*dolone to moto... Proponuje przejechać sie na innym egzemplarzu Kawy z tego modelu i porównanie co jest nie tak...
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez PrimoGhost » 21/11/2010, 22:52

Heh dzięki :) rzeczywiście przydatne z tym dębem. Nie, no tak serio może po prostu panikuję trochę. Nie bawię się w jazdę na gumie, gdyż rzeczywiście mam za mało doświadczenia z tym moto. Po prostu zastanawiał mnie fakt, iż stoi tak twardo na ziemi a z opinii użytkowników wynika, że taka moc powinna już odrywać koło od ziemi przy ostrzejszym przyspieszaniu. GSX 600R znajomego się podnosi a katalogowo ma mniejszą moc. Może to zawieszenie albo to zestrojenie, bo rzeczywiście 1 jest długa... Dzięki za pomoc.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Kvba » 21/11/2010, 23:58

Pewnie siedzisz jajcami przytulony do baku i odkrecasz mu w opór :) Tak to standardowej 6setki nie wyrwiesz na gumę. Walnij jej z klamki albo odkręć ją do powiedzmy 7tys, zamknij gaz i odkręć ponownie. Wtedy wstanie na bank na gumę. Obyś tylko pleców nie zaliczył :)

A czy to normalne? Moim zdaniem tak, z samego przyspieszania ciężko na standardowej 600ccm zrobić ładną gumę. Jedynie co da się lekko unieść kolo ale to nie sztuka :)
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez bertold12345 » 22/11/2010, 00:36

Widzisz ty to ogarniasz a wiekszośc nowicjuszy ma 600 cm za mocną bo ląduje plecami na asfalcie .Dlatego mówie każde moto dla odpowiedniego człowieka a nie każdy człowiek dla odpowiedniego moto :)A ty majkus nie żartuj tylko naucz sie jezdzic.
bertold12345
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 12/8/2008, 11:14
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez Robson1903 » 22/11/2010, 00:53

Jeźdzenie na gumie jest złe jak się ma ładne moto ;(

Kup psa i go tyraj, bo skończysz jak ja...
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez bertold12345 » 22/11/2010, 01:05

Bywalec wstaw zdjęcia dla przykładu :)
bertold12345
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 12/8/2008, 11:14
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez bryk77 » 22/11/2010, 03:34

Robson zapewne ładnie gumuje tylko raz ktoś mu drogę zajechał i źle się skończyłoObrazek


Primo, coś dla Ciebie..

http://www.youtube.com/watch?v=jqqVJmsF6hU
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Postprzez RUTRA.RD » 22/11/2010, 07:54

tylko 110 na 1 ? a prędkość maska jaka masz? czy wszystkie 600 te trochę nowsze maja tyle na 1 ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Seba_ER5 » 22/11/2010, 16:02

MOja leci 100 wersja 636 140 na 2 180 na 3... tak mniej wiecej. To nie 1000 paatrzac na to ze sa rozne rzelozenia. k4 1000 na 2 180 k8 na 1 180.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez RUTRA.RD » 22/11/2010, 16:24

myślałem ze współczesne 600 maja dłuższe biegi tak kolo 110-130 na jedynce, myliłem się. tl 1000r ma 1-110 2-150 3-190 4-240 itd czyli jak 600 :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Invi » 22/11/2010, 16:56

SRAD 600 wyciągał mi 120 na 1, pewnie było by więcej ale trzeba by solidnie wkręcić go na czerwone pole ;) Zależy od przełożeń.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Seba_ER5 » 22/11/2010, 17:11

ja swego na cfzerwone nie krecilem
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Invi » 22/11/2010, 18:38

Nie no mówię właśnie że 120 było przed czerwonym, na styk, ale przed.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Seba_ER5 » 22/11/2010, 19:15

Ciekawe ile na GPS :). Zresztą nie ważne.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Invi » 22/11/2010, 19:34

Licznik zapewne pokazuje prędkość jaka była by przy danych obrotach na zapiętym aktualnie biegu pomijając uślizg koła (no ten -1km/h). Przy 120 jakiegoś wielkiego uślizgu chyba nie ma więc GPS wskazywał by pewnie niewiele mniej. Licznik raczej był sprawny. Wychodzi na to że zmiana zębatki i cały pomiar idzie się jeb**, ale te 120 będzie wskazywał przy tych samych obrotach mając mylion zębów z tyłu i na seryjnej zębatce, nawet jak założymy gigantyczne turbo, stąd taki słaby wynik Sebowej oszukańczej "600" ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez PrimoGhost » 22/11/2010, 20:00

Nie chcę go katować i wyrywać na gumę. Szkoda mi sprzętu po prostu. Za długo na niego zbierałem a poza tym jest zbyt piękny :P Pytałem po prostu o to jak powinien zachowywać się ten motocykl przy gwałtownym przyspieszaniu przy normalnej pozycji kierowcy. Spodziewałem się, że będzie wyrywał do góry a tymczasem ładnie i elegancko nakręca licznik. Pytałem bardziej z podejrzeniem zapchania filtra, ale jeśli tak powinno być to się nie martwię. 110 dość kawałek przed czerwonym polem ale obecnie jestem przed wymianą oleju więc to był taki jednorazowy test " z ciekawości " Dokładnie sprawdzi się na wiosnę.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr