SUZUKI GSXR 750 K1- dławienie przy wysokich obrotach
Posty: 9
• Strona 1 z 1
SUZUKI GSXR 750 K1- dławienie przy wysokich obrotach
Cześć,
mam taki problem: ogólnie motocykl rwie i idzie jak szalony lecz gdy obroty wchodzą na 8-9 tyś coś go dławi i więcej już nie przyśpiesza tylko się coś kotłuje a nie jedzie.
Dodam że tak jest na każdym biegu ... nie można go rozkręcić by wskazówka poszła na czerwone pole...
Co może być przyczyna takowego zachowania?
Będe wdzięczny za rady.
Szukałem podobnego problemu na forum lecz nie znalazłem - albo nie ma albo tak szukałem
nie piszemy pogrubieniem
leg1on
mam taki problem: ogólnie motocykl rwie i idzie jak szalony lecz gdy obroty wchodzą na 8-9 tyś coś go dławi i więcej już nie przyśpiesza tylko się coś kotłuje a nie jedzie.
Dodam że tak jest na każdym biegu ... nie można go rozkręcić by wskazówka poszła na czerwone pole...
Co może być przyczyna takowego zachowania?
Będe wdzięczny za rady.
Szukałem podobnego problemu na forum lecz nie znalazłem - albo nie ma albo tak szukałem
nie piszemy pogrubieniem
leg1on
- Byszwa
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 8/11/2010, 12:27
- Lokalizacja: Garwolin
REgulacja zaworo? Synchro przepustni. Padl silnik? Swiece? Zobacz czy na wszystkie gary pracuje, czy ktorys z kolektorow nie jest zimny.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
moze tez byc jakos zdlawiony... ogolnie GSX-R nie wiem czy 750 ale 1000 k1 i chyba nowsze tez sa blokowane na 3 pierwszych biegach ze nie dostaja pelnej mocy. W motocyklach klasy np 125 stosuje sie moduly ktore zmniejszaja obroty maksymalne w celu mniejszych osiagow. Moze i twoj gix takie cos ma?
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
Konio co ty za pier*** gadasz Jakie zdławienie?? Chyba nie lataleś takim gixem - one sa "zdławione" jedynie przez inne mapy i opóźnienie zapłonu ale tylko w lekkich ruchach przepustnic i bez problemu można trzaskać gumy na tych biegach oraz wchodzić pod czerwone pole tak samo szybko jak bez tych blokad. Bez nich czyli z założonym TRE jest po prostu bardziej narowisto. Ale nie o tym tutaj...
Na moje nie dostaje paliwa jeżeli nie ma innych oznak typu przygasające lampy, strzały w dolot, gaśnięcie.
Zacznij od wymiany filtra paliwa tego co masz w zbiorniku. Tylko ostrożnie z dokręcaniem później pompy do baku bo to się na na prawdę małą siłę dokręca! (8Nm) - Patrz też czy przewody paliwowe pod bakiem nie są zagięte lub przygięte gdzieś. W skrajnym przypadku jeżeli to nie to co opisałem to masz ULTRA zawalone wtryski. Ale filtr paliwa na 95%
Na moje nie dostaje paliwa jeżeli nie ma innych oznak typu przygasające lampy, strzały w dolot, gaśnięcie.
Zacznij od wymiany filtra paliwa tego co masz w zbiorniku. Tylko ostrożnie z dokręcaniem później pompy do baku bo to się na na prawdę małą siłę dokręca! (8Nm) - Patrz też czy przewody paliwowe pod bakiem nie są zagięte lub przygięte gdzieś. W skrajnym przypadku jeżeli to nie to co opisałem to masz ULTRA zawalone wtryski. Ale filtr paliwa na 95%
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
RozpoczÄ…Å‚ bym od sprawdzenia w ASO Suzuki po VIN-ie jakÄ… ma moc.
Opis dla mnie wygląda na wersję zdławioną.
Ewentualnie sprawdź:
- filtr paliwa (jest w zbiorniku)
- przewód paliwowy - ciśnienie paliwa
- filtr powietrza i dolot
- świece
- ciśnienie sprężania
(Kilka motocykli zdławionych którymi jeździłem, wkręcały się pod czas jazdy do określonych obrotów i ani rusz dalej, czasami na postoju wkręcały się dalej po czym odcięcie i powrót do obrotów jak w czasie jazdy).
Opis dla mnie wygląda na wersję zdławioną.
Ewentualnie sprawdź:
- filtr paliwa (jest w zbiorniku)
- przewód paliwowy - ciśnienie paliwa
- filtr powietrza i dolot
- świece
- ciśnienie sprężania
(Kilka motocykli zdławionych którymi jeździłem, wkręcały się pod czas jazdy do określonych obrotów i ani rusz dalej, czasami na postoju wkręcały się dalej po czym odcięcie i powrót do obrotów jak w czasie jazdy).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek_6 - mi się wydaję że jak by to była wersja zdławiona to by na całym zakresie był zdławiony, czy nie?
A tym czasem motor ma ,,kopa" bo na ,,jedynce" jak odkrece opór to aż na koło stawia i z siedzenia ciągnie ... dławienie zaczyna się tak jak wspomniałem przy 8-9 tyś obrotów i po prostu coś międli a nie idzie kurka.
To moje pierwsze Suzuki i pierwszy tak mocny motor ( wcześniej śmigałem na VFR800 98' przez 2 sezony) i dlatego jestem zielony w tych sprawach.
A tym czasem motor ma ,,kopa" bo na ,,jedynce" jak odkrece opór to aż na koło stawia i z siedzenia ciągnie ... dławienie zaczyna się tak jak wspomniałem przy 8-9 tyś obrotów i po prostu coś międli a nie idzie kurka.
To moje pierwsze Suzuki i pierwszy tak mocny motor ( wcześniej śmigałem na VFR800 98' przez 2 sezony) i dlatego jestem zielony w tych sprawach.
- Byszwa
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 8/11/2010, 12:27
- Lokalizacja: Garwolin
DÅ‚awienie
dodam tutaj swoj podobny temat
Witam ! Mój srad z 97 r. Jest po wymianie głowicy , miałem wypalone zawory i wkręcał się tylko do 8 tys , objawiało się to też niskim ciśnieniem na cylindrach - 8,5 , 10, 10, 10. Po wymianie głowicy moto wkręca się do 14,200 ale od okolo 7-9 tys rpm ma problemy z wkręcanien, przebiera, coś go dławi , piszę tutaj o wkręcaniu na biegu jałowym,. Tak dzieje się po odpaleniu i temperaturze około 60 - 70 stopni. Gdy jest w pełni zagrzany ma problem z wkreeniem w pelny zakres, dochodzi max do 13 tys. Podczas jazdy moto coś hamuje przy około 10 tys obrotów , przerywa i nie ma ochoty na szybkie wkrecanie zgodnie z fabryką:) . Dojdzie do okolo 13 tys i odcina . generalnie brakuje mu mocy w gornym zakresie obrotów. Ciśnienie w normie , motor wyregulowany przez mechanika . Co się moze dziac? pomóżcie prosze. Mechanik zasugerował , że to bedzie moduł ? co myslicie? jest taka mozliwosc? Czy głowice do sradów się różniły w latach 1997-2000?
Witam ! Mój srad z 97 r. Jest po wymianie głowicy , miałem wypalone zawory i wkręcał się tylko do 8 tys , objawiało się to też niskim ciśnieniem na cylindrach - 8,5 , 10, 10, 10. Po wymianie głowicy moto wkręca się do 14,200 ale od okolo 7-9 tys rpm ma problemy z wkręcanien, przebiera, coś go dławi , piszę tutaj o wkręcaniu na biegu jałowym,. Tak dzieje się po odpaleniu i temperaturze około 60 - 70 stopni. Gdy jest w pełni zagrzany ma problem z wkreeniem w pelny zakres, dochodzi max do 13 tys. Podczas jazdy moto coś hamuje przy około 10 tys obrotów , przerywa i nie ma ochoty na szybkie wkrecanie zgodnie z fabryką:) . Dojdzie do okolo 13 tys i odcina . generalnie brakuje mu mocy w gornym zakresie obrotów. Ciśnienie w normie , motor wyregulowany przez mechanika . Co się moze dziac? pomóżcie prosze. Mechanik zasugerował , że to bedzie moduł ? co myslicie? jest taka mozliwosc? Czy głowice do sradów się różniły w latach 1997-2000?
SeBuÅš1306
- sebus1306
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 12/4/2011, 18:54
- Lokalizacja: Rychtal
bardzo możliwe ze lekko sie roznicy 97 to gaznik 2000 to model k1, myślę ze chodzi ci o roczniki 96,97 czyli srad na gazniku i 98,99 srad na wtrysku później to juz zupełnie inne modele. wiec jesli masz od k1 głowice wsadzoną do srada to sie nie dziwie ze nie dziala
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości