cbr 400 rr
Posty: 18
• Strona 1 z 1
cbr 400 rr
siemano... chciałem wymienic ole w s wojej 400 rr czy MOTUL 5000 10W40 bedzie dobry??
- krysio
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 21/9/2010, 15:22
- Lokalizacja: tapin
Sprawdź sobie w manualu, jaki olej powinien być. Jakoś wątpię, że na Polski klimat 20W50 będzie lepszy. Prawdopodobnie w serwisówce znajdziesz info, że możesz lać kilka rodzajów oleju. Jak będzie napisane 10W40, to Motul będzie chyba wystarczający. Przynajmniej jest najbardziej popularny.
edit:
eeej, sprawdziłem tego motula i wybacz, ale to jest mineralny i ja bym tego nigdy do motocykla nie wlał. Mineralny to można do starego czopa zalać albo do WSK
edit:
eeej, sprawdziłem tego motula i wybacz, ale to jest mineralny i ja bym tego nigdy do motocykla nie wlał. Mineralny to można do starego czopa zalać albo do WSK
-
rna - Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 2/8/2010, 18:20
- Lokalizacja: Siedlce
każdy będzie dobry tylko nie energy save czy jakoś tak
kup motula 5100 i po kłopocie ( tylko żeby ci złogów nie wypłukał )
kup motula 5100 i po kłopocie ( tylko żeby ci złogów nie wypłukał )
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
a tyle żeby w okienku był maks na oznaczonej kresce. pisze pewnie na karterze. ściągnij serwisowke tam tez pisze. jak mam się bawić we wróżkę to stawiam bez filtra 2,5 litra ( mam nadzieje ze filtr wymieniasz, wtedy więcej wejdzie )
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
krysio
ale riposta
on ci chce pomóc a ty po nim śmigasz, fajnie
jak ci nie poasuje jego pomoc to wyp... z forum
ale riposta
on ci chce pomóc a ty po nim śmigasz, fajnie
jak ci nie poasuje jego pomoc to wyp... z forum
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Seba_ER5 napisał(a):zanim mu caly olej splynie by sprawdzic w okienku to za duzo naleje ;p.
no to trzeba powolutku lac z wyczuciem;) jak sie uzupelnia olej po palowaniu to tez można przelac
poza tym w okienku nigdy poziomu nie zobaczy, bo okienka w hondzie nie ma, miarka(bagnet jak w aucie) jest na korku którym wlewasz olej wiec looz, wystarczy nalac ile trzeba w/g miarki, zrobić sobie kawke/herbatke/wypalic fajka (kto co woli) ,sprawdzić poziom jeszcze raz i dolać jak jest za mało
honda robi takie rozwiazania zeby amerykanie sobie z tym poradzili, wiec jest Fool Proof
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Widzę krysio kozak jesteś z takimi tekstami, a ze zwykłą zmianą oleju nie możesz sobie poradzić. Haha Jak nie ma okienka, to powinien być bagnet lub chociaż śrubka do sprawdzenia stanu. Jak nie to szukaj serwisówki.
komar 2 biegi ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
-
rosa - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości