Zobacz wątek - EXC 125 TŁOK
 
NAS Analytics TAG

EXC 125 TŁOK

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

EXC 125 TŁOK

Postprzez lordWŁADER » 7/11/2010, 13:04

Witam
na liczniku już 85 MTH :oops:,
w cylindrze nominalny tłok,
użytkowany przez nowicjusza.

Moje pytania:
1.Czy już przyszedł czas na wymianę tłoka ?
2.Czy następny tłok będzie na pewno selekcji A ?
3.Mogę kupić selekcję A-53.94 mm i po prostu zmienić ?
4.Czy docieranie wszystkich partii obrotów przez 5 MTH jest prawidłowe ?


Nie ma widocznego spadku mocy , wkręca się:twisted: .
lordWŁADER
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26/6/2009, 14:43
Lokalizacja: na motorze xD


Postprzez rosa » 7/11/2010, 13:34

Przy tym przebiegu mozesz zaczac myslec o zmianie tloka, od razu ocen stan korby, sprawdz czy nie ma luzow. Na tloku moze nie byc sladow zuzycia tak jak i na cylindrze. Wymiane przeprowadza sie tez ze wzgledu na zmeczenia materialu niekoniecznie zuzycia objawiajacego sie spadkiem kapresji. Selekcje tloka nalezy dobrac do cylindra. Demontujesz cylinder i mierzysz. Nikasil praktycznie sie niedociera, mozna uznac ze po 1mh jest dotarty. Tuleja stalowa moze byc docierana tak jak napisales
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot


Postprzez henio12323 » 7/11/2010, 13:42

racja z tym ze tłok sie meczy itp
ale sprawdz w serwisówce ile moto na 1 tłoku lata. z tego co wiem przy sportowej jeździe 130 mth tłok wytrzymuje. a przy spokojnej do 200 ciagnie. na wszelki wypadek sciagnij ze strony ktm.com serwisówke do twojego moto i sprawdz ile mth mozna nakrecic na 1 tłoczku. bo jak juz pisałem skoro nawet te 130 mth to szkoda by zmieniac tłok na półmetku jego mozliwosci ;d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Raczek_6 » 8/11/2010, 23:20

Z tego co wiem zawodnicy wymieniają w 2t co 20mth.

Jak był tłok selekcji A, to demontujesz cylinder dokonujesz pomiaru średnicówką i honujesz tuleję oraz zakładasz tłok odpowiedniej selekcji B, C lub D.

Po uzyskaniu ostatniej selekcji tuleję należy wymienić lub zregenerować i od początku selekcja A...

P.S. Przy amatorskim używaniu znajomy zmieniał tłok co 60mth.

Więcej informacji o KTM uzyskasz tu:
http://www.ktm-rally.pl/ przy okazji dowiesz się jakie tłoki stosować.

Na pewno nie polecam Meteor.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez henio12323 » 9/11/2010, 18:42

racja ale zawodnicy nie smigają na EXC tylko na SXach i tam co 40 a nie co 20 mth tłoczek leci na wymianke.
jak tłoki to tylko wossner :d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr