Zobacz wÄ…tek - Enduro 4T 250-400
NAS Analytics TAG

Enduro 4T 250-400

Enduro, Cross
_________

Postprzez maniak » 26/10/2010, 13:38

Dokładnie chodzi o wersje R
oto link do takiego który mi się podoba
http://allegro.pl/kawasaki-klx-250r-i1290030474.html
procentowo w czym siÄ™ lepiej motocykl czuje
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50


Postprzez henio12323 » 26/10/2010, 13:53

lekki teren to sÄ… wlasnie lasy xD
w czym lepiej. ciezko powiedziec, to jest dosyc uniwersalny sprzet. biegi i zawieszenie nie ma ani na tor crossowy ani na dlugie trasy. wiec to jest taka opcja jak ktos wlasnie nie wiem czy tor czy las. oczywiscie i tu i tu da sie jeździc tylko nie mozna wtedy porównywac klxa z np CRF 250, albo z WR 250 ktora jest dobra na np trasy w lesie i rajdy enduro.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez maniak » 26/10/2010, 14:18

a czy tym KLX-em będę mógł jeździć na takie rajdy o ile w Polsce coś takiego się odbywa po ówczesnych treningach w lasach które się znajdują niedaleko mnie (mam tam kilka niezłych górek (jakieś 50-sięcio metrowe pod kątek około 70% od podłoże więc nawet strome (quad 250 nie dał rady)) myślę że wystarczy mi KLX na jakieś kilka sezonów i czy nie będę go męczył na takich rajdach i moich terenach za mocno????
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez arni1 » 26/10/2010, 15:03

hejo no To zalezy Ogólenie to kawasaki nie polecaja..... Z mojego punktu widzenia to bym ci polecił yamaha wr 250
arni1
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 16/10/2010, 16:44

Postprzez maniak » 26/10/2010, 15:14

Jak by nie patrzeć ceny WR zaczynają się od 8 a mój budżet to tylko 4,5
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez arti16 » 26/10/2010, 18:19

A więc jeśli chcesz koniecznie 4T to do tego co napisałeś najlepszy bedzie kawasaki klx 300/250. Myśle, że powinien sobie jakoś radzić
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04

Postprzez PEXA » 26/10/2010, 19:29

Witam ;)

Polecił bym ci szczerze DR 350;]
stara sprawdzona konstrukcja, mało awaryjny silink , wmiarawe zawieszenie. ogólnie bardzo kompromisowy motocykl.

Wiem, bo też przerabiałem ten temat ;]
PEXA
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/10/2010, 16:14
Lokalizacja: Oborniki WLKP. i okolice;]

Postprzez henio12323 » 26/10/2010, 19:37

a ja dalej klxa. to dobry motor. fakt kawy nie poleccaja ale w 4T. kumpel ma akurat takiego klxa nawet na sprzedaz swierzo po remoncie silnika tyle ze bez papierów nie wiem czy taki by cie interesowal i on ma najlzejsza wersje i najmocniejsza. jakos tam bedziesz sobie radzil bo moto lekki w miare zrywny. i jak dbane o wszystko to cie nie zawiedzie :)

pexa DR to dobry sprzet ale jezeli kolega chce cos a rajdy i ostrzejsze szaleństwa to jednak klx na glowe bije DR ktora waży 140 kg ? (o ile sie nie myle ) pod wzgledem mocy tez :D
bo klx to taki pierwowzór full crossa w 4paku. potem dopiero yamaszki powycchodzily w 99 roku cchyba :d z yzfkami w 4T to był przełom od tamtej pory zaczeły wychodzic sportowe 4paki. ale klx byl duzo wczesniej :D i bym nawet niezly. co do zawieszenia klx również bije DRke. jednak DRka mniej pali i bardziej niezawodna - to na pewno :D ale cos za cos. nie mozna miec wszystkiego. i nie odradzam tu ani klxa ani DRki. tylko zalezy kto czego potrzebuje.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez henio12323 » 26/10/2010, 19:41

a ja dalej klxa. to dobry motor. fakt kawy nie poleccaja ale w 4T. kumpel ma akurat takiego klxa nawet na sprzedaz swierzo po remoncie silnika tyle ze bez papierów nie wiem czy taki by cie interesowal i on ma najlzejsza wersje i najmocniejsza. jakos tam bedziesz sobie radzil bo moto lekki w miare zrywny. i jak dbane o wszystko to cie nie zawiedzie :)

pexa DR to dobry sprzet ale jezeli kolega chce cos a rajdy i ostrzejsze szaleństwa to jednak klx na glowe bije DR ktora waży 140 kg ? (o ile sie nie myle ) pod wzgledem mocy tez :D
bo klx to taki pierwowzór full crossa w 4paku. potem dopiero yamaszki powycchodzily w 99 roku cchyba :d z yzfkami w 4T to był przełom od tamtej pory zaczeły wychodzic sportowe 4paki. ale klx byl duzo wczesniej :D i bym nawet niezly. co do zawieszenia klx również bije DRke. jednak DRka mniej pali i bardziej niezawodna - to na pewno :D ale cos za cos. nie mozna miec wszystkiego. i nie odradzam tu ani klxa ani DRki. tylko zalezy kto czego potrzebuje.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez maniak » 26/10/2010, 20:54

Dziękuję wszystkim za porady i pozdrawiam.
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê