Enduro 4T 250-400
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Dokładnie chodzi o wersje R
oto link do takiego który mi się podoba
http://allegro.pl/kawasaki-klx-250r-i1290030474.html
procentowo w czym siÄ™ lepiej motocykl czuje
oto link do takiego który mi się podoba
http://allegro.pl/kawasaki-klx-250r-i1290030474.html
procentowo w czym siÄ™ lepiej motocykl czuje
- maniak
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50
lekki teren to sÄ… wlasnie lasy xD
w czym lepiej. ciezko powiedziec, to jest dosyc uniwersalny sprzet. biegi i zawieszenie nie ma ani na tor crossowy ani na dlugie trasy. wiec to jest taka opcja jak ktos wlasnie nie wiem czy tor czy las. oczywiscie i tu i tu da sie jeździc tylko nie mozna wtedy porównywac klxa z np CRF 250, albo z WR 250 ktora jest dobra na np trasy w lesie i rajdy enduro.
w czym lepiej. ciezko powiedziec, to jest dosyc uniwersalny sprzet. biegi i zawieszenie nie ma ani na tor crossowy ani na dlugie trasy. wiec to jest taka opcja jak ktos wlasnie nie wiem czy tor czy las. oczywiscie i tu i tu da sie jeździc tylko nie mozna wtedy porównywac klxa z np CRF 250, albo z WR 250 ktora jest dobra na np trasy w lesie i rajdy enduro.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
a czy tym KLX-em będę mógł jeździć na takie rajdy o ile w Polsce coś takiego się odbywa po ówczesnych treningach w lasach które się znajdują niedaleko mnie (mam tam kilka niezłych górek (jakieś 50-sięcio metrowe pod kątek około 70% od podłoże więc nawet strome (quad 250 nie dał rady)) myślę że wystarczy mi KLX na jakieś kilka sezonów i czy nie będę go męczył na takich rajdach i moich terenach za mocno????
- maniak
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50
a ja dalej klxa. to dobry motor. fakt kawy nie poleccaja ale w 4T. kumpel ma akurat takiego klxa nawet na sprzedaz swierzo po remoncie silnika tyle ze bez papierów nie wiem czy taki by cie interesowal i on ma najlzejsza wersje i najmocniejsza. jakos tam bedziesz sobie radzil bo moto lekki w miare zrywny. i jak dbane o wszystko to cie nie zawiedzie
pexa DR to dobry sprzet ale jezeli kolega chce cos a rajdy i ostrzejsze szaleństwa to jednak klx na glowe bije DR ktora waży 140 kg ? (o ile sie nie myle ) pod wzgledem mocy tez
bo klx to taki pierwowzór full crossa w 4paku. potem dopiero yamaszki powycchodzily w 99 roku cchyba :d z yzfkami w 4T to był przełom od tamtej pory zaczeły wychodzic sportowe 4paki. ale klx byl duzo wczesniej i bym nawet niezly. co do zawieszenia klx również bije DRke. jednak DRka mniej pali i bardziej niezawodna - to na pewno ale cos za cos. nie mozna miec wszystkiego. i nie odradzam tu ani klxa ani DRki. tylko zalezy kto czego potrzebuje.
pexa DR to dobry sprzet ale jezeli kolega chce cos a rajdy i ostrzejsze szaleństwa to jednak klx na glowe bije DR ktora waży 140 kg ? (o ile sie nie myle ) pod wzgledem mocy tez
bo klx to taki pierwowzór full crossa w 4paku. potem dopiero yamaszki powycchodzily w 99 roku cchyba :d z yzfkami w 4T to był przełom od tamtej pory zaczeły wychodzic sportowe 4paki. ale klx byl duzo wczesniej i bym nawet niezly. co do zawieszenia klx również bije DRke. jednak DRka mniej pali i bardziej niezawodna - to na pewno ale cos za cos. nie mozna miec wszystkiego. i nie odradzam tu ani klxa ani DRki. tylko zalezy kto czego potrzebuje.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
a ja dalej klxa. to dobry motor. fakt kawy nie poleccaja ale w 4T. kumpel ma akurat takiego klxa nawet na sprzedaz swierzo po remoncie silnika tyle ze bez papierów nie wiem czy taki by cie interesowal i on ma najlzejsza wersje i najmocniejsza. jakos tam bedziesz sobie radzil bo moto lekki w miare zrywny. i jak dbane o wszystko to cie nie zawiedzie
pexa DR to dobry sprzet ale jezeli kolega chce cos a rajdy i ostrzejsze szaleństwa to jednak klx na glowe bije DR ktora waży 140 kg ? (o ile sie nie myle ) pod wzgledem mocy tez
bo klx to taki pierwowzór full crossa w 4paku. potem dopiero yamaszki powycchodzily w 99 roku cchyba :d z yzfkami w 4T to był przełom od tamtej pory zaczeły wychodzic sportowe 4paki. ale klx byl duzo wczesniej i bym nawet niezly. co do zawieszenia klx również bije DRke. jednak DRka mniej pali i bardziej niezawodna - to na pewno ale cos za cos. nie mozna miec wszystkiego. i nie odradzam tu ani klxa ani DRki. tylko zalezy kto czego potrzebuje.
pexa DR to dobry sprzet ale jezeli kolega chce cos a rajdy i ostrzejsze szaleństwa to jednak klx na glowe bije DR ktora waży 140 kg ? (o ile sie nie myle ) pod wzgledem mocy tez
bo klx to taki pierwowzór full crossa w 4paku. potem dopiero yamaszki powycchodzily w 99 roku cchyba :d z yzfkami w 4T to był przełom od tamtej pory zaczeły wychodzic sportowe 4paki. ale klx byl duzo wczesniej i bym nawet niezly. co do zawieszenia klx również bije DRke. jednak DRka mniej pali i bardziej niezawodna - to na pewno ale cos za cos. nie mozna miec wszystkiego. i nie odradzam tu ani klxa ani DRki. tylko zalezy kto czego potrzebuje.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości