Zobacz wątek - przesłanki na zakup sportowego litra
NAS Analytics TAG

przesłanki na zakup sportowego litra

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez warmplace » 22/10/2010, 11:46

Dzieki za odp.
ER6 - to z tego co wiem mniej dynamiczniejsze moto niz moja cbrka 600 poprzednia.
sv1000 - też o tym myslalem - sprzedaje kolega ze scigacza:) ale tez boje sie vki w 1000 ale cały czas rozważam :D
gsr 600- chwile myślałem ale raczej właśnie celuje w coś dynamiczniejszego
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20


Postprzez RUTRA.RD » 22/10/2010, 12:10

kup sv 1000 najlepiej z ta owiewka to w trasie bedziesz mial troche komfortu
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez warmplace » 22/10/2010, 12:16

Invinciblee noo to bardziej gladius ;)
RUTRA.RD - no svałka myślałem ale Vka w tysiącu to potrafi chyba nieźle stargać - jej porzednik to był niezły killer;)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez RUTRA.RD » 22/10/2010, 12:28

e tam, powiem ci szczerze ze bym pojezdzil sv 1000 i porownal z moim tl r mysle ze byl bym zadowolony: lzejszy,wygodniejsza pozycja, nie ma pelnych owiewek latwiejszy w serwisowaniu. 125koni niby ma ale v wcale nie sa takie dzikie zreszta mysle ze sv ucywilizowali. zreszta dobry rocznik mozna za naprawde fajan kase kupic
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez madcap » 22/10/2010, 12:46

tak się dziwnie składa, że sv1000 i tl, to generalnie ta sama rodzina silników
zresztą mam też go w dl1000

co do paliwożerności, nie ma co przesadzać, fakt, że potrafi do 7 spić, ale to w końcu litr (ale to już w sytuacjach ekstremalnych)
co do przesiadki faktem jest, że nie miałem większych oporów (wszak sv650 w codziennej domowej eksploatacji)
ale też mogę dodać od siebie, że nie powinieneś mieć problemów z przesiadką po cbrze
fakt, że przesiadając się na v-kę trzeba się z lekka na nowo nauczyć się jeździć (czyli krótko kwestia dołu w V-kach/L-kach)
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez amahay » 22/10/2010, 13:00

madcap ja pamiętam że musiałem redukcji biegów poświęcić wiele uwagi szczególnie na śliskim. bo jak viadomo v-ki lubią blokować koło tylne. ale faktem jest że na vkach nie trzeba redukować biegów bo idą na każym tak samo dobrze .
mamy napewno ten sam silnik ? sv 1000 '04 i pali 10l w mieście.


warmplace opowiem Ci coÅ› o sv 1000 .
jechałem po nią w sierpniu tego roku. cały zestresowany że to 1000(jak już pisałem). po prostu była okazja na maxa 15 tysięcy przebiegu nie poobijana za 12 tys zł. 30 km ode mnie i mój ulubiony kolor - czarny. oglądnąłem ją, nawet na nią nie wsiadłem jak zobaczyłem jaki ma krótki skok rollgazu. wróciłem tego samego dnia na chatę bez niej. Nie mogłem spać całą noc i następnego dnia pojechałem po nią z myślą że jak będzie za mocna to sprzedam ją drożej albo zdławię ją do 90KM. Wsiadłem na nią przejechałem 100m i kupiłem to moto już z myślą że nigdy nie kupie sobie innego. jedynym minusem jest to że co drugi dzień tankuje za 54 zł na BP .
bez owiewki czy z owiewką. super sprzęt. jest to mój drugi moto ,pierwszy xj 600n więc większa przepaść mocy niż cbr a sv.
mam 183 cm wzrostu i waże 60 kg (20 lat)
może jakoś ci to ułatwi wybór nowego moto. trzymam kciuki !
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez RUTRA.RD » 22/10/2010, 13:05

to ile w koncu pali sv bo mi tl 1000r pali od 6 w trasie do 8 zalezy jak krece a lubie krecic i vmax testowac srednio w trasie to 7-7,5 litra przy mojej jezdzie w miescie to zalezy kolo 7
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez madcap » 22/10/2010, 13:53

sorry za OT

Amahay dziwne
jak mam tak samo ze spalaniem jak Rutra, w rozwinięciu dodam, że przy "spokojnej" jeździe nawet około 5,5/100
co do blokowania tylnego koła imho to mit, jeszcze mi się nie zdarzyło
prawdą z moich obserwacji jest to, ze jeżeli go przytrzymać na zbyt wysokim biegu schodząc w granice 3k obrotów to potrafi poszarpać łańcuchem jak kawał chama

nie mniej, ktoś kto spróbował v-ki generalnie zostaje wierny tym silnikom.... ciekawe dlaczego :lol:
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez C-bool » 22/10/2010, 14:00

madcap napisał(a):nie mniej, ktoś kto spróbował v-ki generalnie zostaje wierny tym silnikom.... ciekawe dlaczego :lol:

Pewnie między innymi ze względu na dźwięk silnika... IMO aktualnie R4 w porównaniu do V2 brzmi po prostu śmiesznie i niepoważnie ;) Poza tym raz słucham, coś jedzie, mówie MZta chyba, patrze, a to F4i na jakimś przelocie :lol: Na wysokich obrotach jeszcze gorzej.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez warmplace » 22/10/2010, 14:55

z tego co wiem to svka 1000 ma sprzeglo antyhoppingowe :) to co brać? :)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez RUTRA.RD » 22/10/2010, 14:59

bierz!!!!!!!!!1 tl podobno ma tez anty tak gdzieś czytałem nie wiem jak działa i nie wiem czy to prawda
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Invi » 22/10/2010, 15:09

Dobry przelot i R4 brzmi :P Ostatnio widziałem gościa na sradzie z seryjnym wydechem. Jak to odpalił to faktycznie :D Jak 125 jakieś.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez madcap » 22/10/2010, 15:16

jeśli po lifcie z 2005 r to warto
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez amahay » 22/10/2010, 18:26

bierz sv 1000 mega polecam ! ale mi pali (właśnie obliczyłem z 4 rachunków BP) 9,5 w mieście bo tylko tu jeżdżę ale że latam estakadami to często pojawia się 150 na liczniku. może dlatego ... ale nie katuje nigdy powyżej 5500 obr/min
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez RUTRA.RD » 22/10/2010, 18:36

mój przy takiej jeździe po mieście palił by z 6-6,5 litra mowa o tl 1000r
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez C-bool » 22/10/2010, 18:59

amahay napisał(a):ale nie katuje nigdy powyżej 5500 obr/min

To o sprzęt widzę bardzo dbasz, skoro jazdę powyżej 5500 rpm uważasz za katowanie :lol:
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Invi » 22/10/2010, 19:47

I pali wtedy prawie 10l :D To co by było przy normalnej jeździe :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez amahay » 22/10/2010, 20:02

dobra panowie źle sformułowałem zdanie. przepraszam. nie mam ku temu okazji w mieście może tak :] . i drażnią mnie wysokie dźwięki v-ki .
i naprawdÄ™ pali mi 9.5 litra na 100km , jakaÅ› przyczyna ? (wykluczamy dziurawe przewody i zbiornik paliwa)
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Invi » 22/10/2010, 20:26

Na stacji paliw solidnie oszukujÄ…? ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez amahay » 22/10/2010, 20:35

trochę sie hydepark z tego tematu zrobił...
ale teraz będę mega dokładnie liczył ile mi spali...
wracając do tematu warmplace co kupujesz ? przekonałem cię ?
svka ma antyhoppingowe sprzęgło tylko na śliskiej nawierzchni i tak kolo leci wężykiem.
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê