Zobacz wątek - <i>[Junak]</i> Junak M16 - wielki powrót?
NAS Analytics TAG

[Junak] Junak M16 - wielki powrót?

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 5/8/2011, 09:56

Komentatorzy napisał(a):chińszczyzna i chińszczyzna tylko tym nas chcą karmić pazerni handlowcy,kiedy w końcu Europejczycy zrozumieją że dobrobyt w Europie może istnieć tylko dzięki kupowaniu i popieraniu europejskich produktów całkowicie wyprodukowanych i projektowanych tu na miejscu(to działa wtedy jak koło zamachowe,dobrobyt kwitnie),ale wszędzie niestety widać krótkowzroczność, chęć szybkiego zysku.Wolałbym kupić motocykl wyprodukowany całkowicie w Polsce z prawdziwie polskich i europejskich części, stworzony przez Polaków oraz będący Ich własnością(Prawdziwa Polska Marka),nawet jeśli miałbym zapłacić więcej niż za japoński.Historia zobowiązuje. <br><hr>Predator<br>
nie chcesz nie kupuj - proste<br><hr>pavlo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 11/8/2011, 09:22

JUNAK ??? Polska jest w nim tylko nazwa. a prawda wygląda tak : <a href="http://www.mychinamoto.com/forums/showthread.php?1087-Regal-Raptor-Johnny-Pag-and-world-importers" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.mychinamoto.com/forums/showthread.php?1087-Regal-Raptor-Johnny-Pag-and-world-importers</a><br><hr>t
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 19/8/2011, 17:17

Witam wszystkich. Jestem świeżo upieczonym motocyklistą:) Zastanawiam się nad zakupem Janaka M16, miałem okazję go widzieć na żywo. Ogólnie wygląda fajnie, gabarytowo też jest w porządku, wkurza mnie tylko jedna rzecz, te wszystkie wtyczki i kable pod bakiem na widoku. Czy miałby ktoś jakiś pomysł na to, by wykonać jakieś osłony chromowane na to? Uważam, że byłoby o wiele lepiej. Pomyślałem o tym, ponieważ na ukcjach internetowych są róźne części już dostępne dla tego motocykla: gmole, puste wydechy itd. Osłona na te wtyczki i kable też by się przydały. Co o tym sądzicie???:)<br><hr>UNTOUCHABLE
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/8/2011, 23:57

Komentatorzy napisał(a):Taki ten Junak polski jak Harley ruski. To seryjnie produkowany w Chinach Regal Raptor. Produkują tego tam na pęczki i kto chce to se je kupuje i nadaje nazwę jaka mu pasuje. Kupili tego trochę polacy i nazwali Junak, w niemczech też to można kupić i tam nazywa sie Bobtail 350. Nie ma w tym motorku nic polskiego prócz nazwy. I niech autor artykułu nie pisze bzdur że silnik to polska konstrukcja...<br><hr>Marek<br>
Komentatorzy napisał(a):Wróciłem z Australii. Kupiłem tam i jeździłem do pracy Laro Prostreet. Sprzedawca tej australijskiej maszyny ostrzegał mnie przed długimi trasami gdyż jest to motocykl miejski. Jakież jest moje zdziwienie gdy w Polsce ten sam.. prawie ten sam.. motocykl nazwano Junakiem. Piszę prawie bo to co jest w Polsce z plastiku w Australii było metalowe. Ponadto w wersji Laro podgrzewany fotel, tylne oparcie, obrotomierz,wskaźnik poziomu paliwa, regulacja twardości przedniego i tylnego zawieszenia. Kuzyn do mnie dzwonił, że po moim wyjeździe już dwa razy był w serwisie a więc maszyna awaryjna chociaż ja przez 10 miesięcy po 60 km dziennie bezawaryjnie jeździłem. W Australii można też kupić jeszcze inną markę ale ten sam motocykl nazywa się chyba Pagsta. Słyszalem od pewnego Węgra w Australii, że wersja Laro, którą w Polsce nazwano Junak M 11 ma być dostarczana na Węgry pod nazwą Panomia. Tak więc Almot z Junakiem robi karierę na świecie tylko świat o tym nie wie.<br><hr>KazJerzy<br>
No chyba nie Almot robi światową karierę tylko producent tych motorków;) <br><hr>~rzeczowy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/8/2011, 00:00

Komentatorzy napisał(a):Witam wszystkich. Jestem świeżo upieczonym motocyklistą:) Zastanawiam się nad zakupem Janaka M16, miałem okazję go widzieć na żywo. Ogólnie wygląda fajnie, gabarytowo też jest w porządku, wkurza mnie tylko jedna rzecz, te wszystkie wtyczki i kable pod bakiem na widoku. Czy miałby ktoś jakiś pomysł na to, by wykonać jakieś osłony chromowane na to? Uważam, że byłoby o wiele lepiej. Pomyślałem o tym, ponieważ na ukcjach internetowych są róźne części już dostępne dla tego motocykla: gmole, puste wydechy itd. Osłona na te wtyczki i kable też by się przydały. Co o tym sądzicie???:)<br><hr>UNTOUCHABLE<br>
Twój wybór... będziesz zadowolony. Do czasu jak zechcesz pojechać miedzy ludzi i będzie Ci przykro oraz źle.
Można się nie zgadzać z rzeczywistością, można ja "czarować" czyli mydlić, ale nie da się od niej uciec.<br><hr>~rzeczowy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/8/2011, 07:12

Komentatorzy napisał(a):Witam wszystkich. Jestem świeżo upieczonym motocyklistą:) Zastanawiam się nad zakupem Janaka M16, miałem okazję go widzieć na żywo. Ogólnie wygląda fajnie, gabarytowo też jest w porządku, wkurza mnie tylko jedna rzecz, te wszystkie wtyczki i kable pod bakiem na widoku. Czy miałby ktoś jakiś pomysł na to, by wykonać jakieś osłony chromowane na to? Uważam, że byłoby o wiele lepiej. Pomyślałem o tym, ponieważ na ukcjach internetowych są róźne części już dostępne dla tego motocykla: gmole, puste wydechy itd. Osłona na te wtyczki i kable też by się przydały. Co o tym sądzicie???:)<br><hr>UNTOUCHABLE<br>
Komentatorzy napisał(a):Twój wybór... będziesz zadowolony. Do czasu jak zechcesz pojechać miedzy ludzi i będzie Ci przykro oraz źle.
Można się nie zgadzać z rzeczywistością, można ja "czarować" czyli mydlić, ale nie da się od niej uciec.<br><hr>~rzeczowy<br>
Rozumiem że znasz to uczucie doskonale, ale można temu zaradzić, teraz są naprawdę dobrzy chirurdzy plastyczni.<br><hr>karol
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/8/2011, 07:21

Komentatorzy napisał(a):Swietny motor.Sprzedaje tego PRL=owskiego M10 i kupie sobie takiego.Kto ma M10 wiecej czasu spedza na szukaniu czesci niz na jezdzeniu. Motocyklem trzeba jezdzic a nie podniecac sie nim w garazu. Pozdrawiam<br><hr>Lębork<br>
Komentatorzy napisał(a):Pogadamy za rok, gora trzy:)
Raptor to nie jest motocykl nawet z chińskiej "najwyższej półki", inaczej by nie próbowali handlowac w Polsce.<br><hr>mekanik<br>
Wniosek niestety błędny. Regal Raptor to akurat tak się składa jest najwyższa chińska półka.

... nawiasem mówiąc aż dziwne że polacy wybrali RR jako dostawcę a nie jakiegoś syfa.<br><hr>a
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/9/2011, 22:41

Komentatorzy napisał(a):Taki ten Junak polski jak Harley ruski. To seryjnie produkowany w Chinach Regal Raptor. Produkują tego tam na pęczki i kto chce to se je kupuje i nadaje nazwę jaka mu pasuje. Kupili tego trochę polacy i nazwali Junak, w niemczech też to można kupić i tam nazywa sie Bobtail 350. Nie ma w tym motorku nic polskiego prócz nazwy. I niech autor artykułu nie pisze bzdur że silnik to polska konstrukcja...<br><hr>Marek<br>
Komentatorzy napisał(a):Wróciłem z Australii. Kupiłem tam i jeździłem do pracy Laro Prostreet. Sprzedawca tej australijskiej maszyny ostrzegał mnie przed długimi trasami gdyż jest to motocykl miejski. Jakież jest moje zdziwienie gdy w Polsce ten sam.. prawie ten sam.. motocykl nazwano Junakiem. Piszę prawie bo to co jest w Polsce z plastiku w Australii było metalowe. Ponadto w wersji Laro podgrzewany fotel, tylne oparcie, obrotomierz,wskaźnik poziomu paliwa, regulacja twardości przedniego i tylnego zawieszenia. Kuzyn do mnie dzwonił, że po moim wyjeździe już dwa razy był w serwisie a więc maszyna awaryjna chociaż ja przez 10 miesięcy po 60 km dziennie bezawaryjnie jeździłem. W Australii można też kupić jeszcze inną markę ale ten sam motocykl nazywa się chyba Pagsta. Słyszalem od pewnego Węgra w Australii, że wersja Laro, którą w Polsce nazwano Junak M 11 ma być dostarczana na Węgry pod nazwą Panomia. Tak więc Almot z Junakiem robi karierę na świecie tylko świat o tym nie wie.<br><hr>KazJerzy<br>
faktycznie zobaczcie tuidentyko
<a href="http://www.laro.com.au/motorcycles/pro-street-350" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.laro.com.au/motorcycles/pro-street-350</a><br><hr>ce1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/9/2011, 14:48

Komentatorzy napisał(a):mam 44 lata kupiłem m16 Daytona 350. zrobiłem 1500 km i jestem zadowolony!!! Mogłem kupić używanego Japonca 10-12 letniego, ale za te pieniądze mam dobry motor i 2 lata gwarancji.wtrysk działa zaje.niecałe 4l na 100km.<br><hr>grzegorz z katowic<br>
To strasznie dużo ci chla, bo mój (przejechane 3,5 tyś km) spala mi średnio w okolicach 3-3,5 l. No może masz ciężką noge, a właściwie ręke. Wspaniały motor, wkurza mnie tylko, że jest strasznie sztywny szczególnie odczuciu pasażera. Proponuje aby Firma ALLMOT to poprawiła. Zresztą zobaczymy czy zareaguje, bo dzwoniłem do siedziby firmy z moimi uagami, odniosłem wrażenie, że byli otwarci i stwierdzili, że wciąż pracują nad poprawianiem motorka i cenią uwagi.<br><hr>Adam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/9/2011, 18:55

Też się zastanawiam nad nabyciem M16 i śledzę uwagi jak się maszyna sprawuje pod względem eksploatacyjnym. Na rynku polskim jest od chyba 2010 więc jak na razie krótko. Bo faktycznie warto jest sie zastanowić czy wydać ok 15.000 zł na w pełni "ubrany" nowy motor czy kupić używany japoński. Oczywiście w grę wchodzi również pojemność i plany podróżnicze własciciela. Szkoda, że Almot (przynajmniej na rynek polski) nie wypuścił M16 z napędem pasem. Odpadłby wtedy problem brudzącego łańcucha i wymiany co jakiś czas w/w łańcucha wraz z kompletem zębatek. A jeśli prawdą jest że ładowarka akumulatorowa ma wtyczkę w/g standartów amerykańskich to Almot stracił wiele w moich oczach bo jest to niby duperela ... ale widać podejście firmy do polskiego potencjalnego nabywcy. Pozdrawiam wszystkich i milo będzie poczytać uwagi bikerów, którzy już sie dostojnie przemieszczają na M16 :)<br><hr>Jaś
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/9/2011, 19:58

Komentatorzy napisał(a):mam 44 lata kupiłem m16 Daytona 350. zrobiłem 1500 km i jestem zadowolony!!! Mogłem kupić używanego Japonca 10-12 letniego, ale za te pieniądze mam dobry motor i 2 lata gwarancji.wtrysk działa zaje.niecałe 4l na 100km.<br><hr>grzegorz z katowic<br>
Komentatorzy napisał(a):To strasznie dużo ci chla, bo mój (przejechane 3,5 tyś km) spala mi średnio w okolicach 3-3,5 l. No może masz ciężką noge, a właściwie ręke. Wspaniały motor, wkurza mnie tylko, że jest strasznie sztywny szczególnie odczuciu pasażera. Proponuje aby Firma ALLMOT to poprawiła. Zresztą zobaczymy czy zareaguje, bo dzwoniłem do siedziby firmy z moimi uagami, odniosłem wrażenie, że byli otwarci i stwierdzili, że wciąż pracują nad poprawianiem motorka i cenią uwagi.<br><hr>Adam<br>
Witam. Dzwoniąc do tej firmy ze swoimi uwagami oni sami Cię przekierowali do odpowiedniej osoby?. Skorzystałeś z telefonów zapisanych na głównej stronie Almot?. Też zastanawiam się nad wykonaniem do nich telefonu, konkretnie w sprawie tych brzydko wyglądających kabli i wtyczek pod zbiornikiem paliwa. Nie sądzisz też, że powinny być one za ładną chromowaną osłoną?. Ciekawe, czy tę uwagę też wzięli by pod uwagę?:) Napewno wyglądałoby to o wiele lepiej.<br><hr>untouchable
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2011, 07:28

Komentatorzy napisał(a):Też się zastanawiam nad nabyciem M16 i śledzę uwagi jak się maszyna sprawuje pod względem eksploatacyjnym. Na rynku polskim jest od chyba 2010 więc jak na razie krótko. Bo faktycznie warto jest sie zastanowić czy wydać ok 15.000 zł na w pełni "ubrany" nowy motor czy kupić używany japoński. Oczywiście w grę wchodzi również pojemność i plany podróżnicze własciciela. Szkoda, że Almot (przynajmniej na rynek polski) nie wypuścił M16 z napędem pasem. Odpadłby wtedy problem brudzącego łańcucha i wymiany co jakiś czas w/w łańcucha wraz z kompletem zębatek. A jeśli prawdą jest że ładowarka akumulatorowa ma wtyczkę w/g standartów amerykańskich to Almot stracił wiele w moich oczach bo jest to niby duperela ... ale widać podejście firmy do polskiego potencjalnego nabywcy. Pozdrawiam wszystkich i milo będzie poczytać uwagi bikerów, którzy już sie dostojnie przemieszczają na M16 :)<br><hr>Jaś <br>
Łańcuch działa bez zarzutu, przesmarowanie takim sprayem co 500km trwa 5 minut.
Wtyczka w ładowarce jest normalna.<br><hr>A
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 21:28

BRAWO NARESZCIE MYSLICIE,PRODUKOWAC I SPRZEDAWAC WYWALIC Z RYNKU OBCYCH.<br><hr>trzezwy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2011, 22:50

JUNAK????? Darujcie i wstydu oszczędźcie porównując Junaka m10 czy m7, zaprojektowanego do polskich warunków lat 50-tych, w miarę wtedy nowoczesnego, dobrze dobranego pod względem potrzeb, mozliwości, warunków produkcyjnych i swiatowych trendów w konstrukcji motocykli do tego....czegoś co każdy nazywa jak mu sie podoba.<br><hr>Jaruch
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/9/2011, 11:55

A mi się podoba. Kończę robić prawko i uważam, że jak na początek przygody z moto jest bardzo w porządku, szczególnie ze gustuję w chopperach. A co do "starego" Junaka M10 czy M7m- dopiero dzisiaj robi się z niego kultową maszynę, kiedyś był to wstyd i obciach. Druga sprawa jest taka że za tę kasę mogę kupić starego japońca z ciężką do przewidzenia przeszłością. Myślę, że nie to jest ważne czym się jeździ tylko jaką z jazdy czerpie się przyjemność. To chyba sama w sobie jazda motocyklem łączy nas wszystkich a nie napis na zbiorniku paliwa. Lewa w górę dla wszystkich.<br><hr>i........
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/9/2011, 10:20

co za bzdury, nowe janki to nie janki poza tym jak sie okazuje u nas tylko składaja a całe podzespoły przyjeżdżają z dalekiego wschodu, stare janki trzeba było reanimować zachować sylwetkę, jeden garnek, można je było tylko udoskonalić technicznie... i byłyby to takie polskie royale enfieldy... no ale cóż ale Polacy mają tak już zastrzepione by tak robić by sie nie narobić i mieć z tego kase<br><hr>kaka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/9/2011, 14:55

Komentatorzy napisał(a):co za bzdury, nowe janki to nie janki poza tym jak sie okazuje u nas tylko składaja a całe podzespoły przyjeżdżają z dalekiego wschodu, stare janki trzeba było reanimować zachować sylwetkę, jeden garnek, można je było tylko udoskonalić technicznie... i byłyby to takie polskie royale enfieldy... no ale cóż ale Polacy mają tak już zastrzepione by tak robić by sie nie narobić i mieć z tego kase<br><hr>kaka<br>
tak, bo lepiej sie napier...lic i g... zarobic<br><hr>lol
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/9/2011, 16:01

Czytam i może z racji wieku robi mi się przykro, co tu widzę. Obraz polskiego moto-społeczeństwa. Czy ktoś z Szacownych krytykantów ma / miał jeździł M16 ze tak psy na nim wieszacie ?

inz Czwordon pisze - a nie mam powodow zeby nie wierzyc tak zacnej ikonie polskiej motoryzacji :

Każdy motocykl jest montowany w Polsce w systemie SKD przez wyspecjalizowaną brygadę techniczną. Jest to proces uciążliwy i czasochłonny, jednak dający bardzo wysoki stopień pewności gwarantujący nabywcom wysoką jakość i niezawodność pojazdu. Przyjmując jako prymat bezpieczeństwo i niezawodność Junaka, każda jednostka poddawana jest serii specjalistycznych, opracowanych specjalnie dla Junaka M 16, testów na hamowni podwoziowej. Takie szczegółowe badania pozwalają na wyłapanie ewentualnych usterek lub braków możliwych do usunięcia na etapie przeglądu zerowego. Z badań sporządzane są sprawozdania z wykresami istotnych parametrów pojazdu, między innymi: zakresu mocy i momentu obrotowego oraz prędkości maksymalnej w powiązaniu z kontrolą mechanizmu zmiany biegów. Metryczka ze sprawozdaniem i wykresami dopinana jest do kartoteki pojazdu.

Taka procedura również wyróżnia markę Junak od analogicznych jednostek dostępnych za pośrednictwem innych europejskich sieci dystrybuujących jednoślady marki Regal Raptor.


Prosze przycztac to ze zrozumieniem.. Potem jeszcze raz a pozniej bluzgac.

ps. uzywam Junaka, ma kilka wad, ale chodzi naprawdę dobrze<br><hr>lotharek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/9/2011, 12:57

Komentatorzy napisał(a):Czytam i może z racji wieku robi mi się przykro, co tu widzę. Obraz polskiego moto-społeczeństwa. Czy ktoś z Szacownych krytykantów ma / miał jeździł M16 ze tak psy na nim wieszacie ?

inz Czwordon pisze - a nie mam powodow zeby nie wierzyc tak zacnej ikonie polskiej motoryzacji :

Każdy motocykl jest montowany w Polsce w systemie SKD przez wyspecjalizowaną brygadę techniczną. Jest to proces uciążliwy i czasochłonny, jednak dający bardzo wysoki stopień pewności gwarantujący nabywcom wysoką jakość i niezawodność pojazdu. Przyjmując jako prymat bezpieczeństwo i niezawodność Junaka, każda jednostka poddawana jest serii specjalistycznych, opracowanych specjalnie dla Junaka M 16, testów na hamowni podwoziowej. Takie szczegółowe badania pozwalają na wyłapanie ewentualnych usterek lub braków możliwych do usunięcia na etapie przeglądu zerowego. Z badań sporządzane są sprawozdania z wykresami istotnych parametrów pojazdu, między innymi: zakresu mocy i momentu obrotowego oraz prędkości maksymalnej w powiązaniu z kontrolą mechanizmu zmiany biegów. Metryczka ze sprawozdaniem i wykresami dopinana jest do kartoteki pojazdu.

Taka procedura również wyróżnia markę Junak od analogicznych jednostek dostępnych za pośrednictwem innych europejskich sieci dystrybuujących jednoślady marki Regal Raptor.


Prosze przycztac to ze zrozumieniem.. Potem jeszcze raz a pozniej bluzgac.

ps. uzywam Junaka, ma kilka wad, ale chodzi naprawdę dobrze<br><hr>lotharek<br>
Mam M16, bardzo fajny sprzęt, dobra jakość, przyjemnie się jeździ. Natomiast te testy i wykresy z hamowni to jest kit, nikt z forum tego nie dostał.<br><hr>a
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/9/2011, 12:42

Komentatorzy napisał(a):Czytam i może z racji wieku robi mi się przykro, co tu widzę. Obraz polskiego moto-społeczeństwa. Czy ktoś z Szacownych krytykantów ma / miał jeździł M16 ze tak psy na nim wieszacie ?

inz Czwordon pisze - a nie mam powodow zeby nie wierzyc tak zacnej ikonie polskiej motoryzacji :

Każdy motocykl jest montowany w Polsce w systemie SKD przez wyspecjalizowaną brygadę techniczną. Jest to proces uciążliwy i czasochłonny, jednak dający bardzo wysoki stopień pewności gwarantujący nabywcom wysoką jakość i niezawodność pojazdu. Przyjmując jako prymat bezpieczeństwo i niezawodność Junaka, każda jednostka poddawana jest serii specjalistycznych, opracowanych specjalnie dla Junaka M 16, testów na hamowni podwoziowej. Takie szczegółowe badania pozwalają na wyłapanie ewentualnych usterek lub braków możliwych do usunięcia na etapie przeglądu zerowego. Z badań sporządzane są sprawozdania z wykresami istotnych parametrów pojazdu, między innymi: zakresu mocy i momentu obrotowego oraz prędkości maksymalnej w powiązaniu z kontrolą mechanizmu zmiany biegów. Metryczka ze sprawozdaniem i wykresami dopinana jest do kartoteki pojazdu.

Taka procedura również wyróżnia markę Junak od analogicznych jednostek dostępnych za pośrednictwem innych europejskich sieci dystrybuujących jednoślady marki Regal Raptor.


Prosze przycztac to ze zrozumieniem.. Potem jeszcze raz a pozniej bluzgac.

ps. uzywam Junaka, ma kilka wad, ale chodzi naprawdę dobrze<br><hr>lotharek<br>
A tu jest opis wiarygodny z testów: <a href="http://www.motogen.pl/laboratorium/testy-motocykli/junak-m16-skosny-chopper,art98.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motogen.pl/laboratorium/testy-motocykli/junak-m16-skosny-chopper,art98.html</a>
Czwordon Ikoną polskiej motoryzacji? - taka właśnie jest ta polska motoryzacja jak te jej ikony;)
Człowiek znany gównie z tego, że jest znany. W dobrym czasie sprytnie się wylansował podczepiając pod "wskrzeszanie Muncha", które wprawdzie upadło ale inżynier wciąż płynie na fali dokonań, których nie było. <br><hr>Chichot
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr