[Aktualności] ZX-10R 2011 - dane techniczne, czyli...
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Aktualności] ZX-10R 2011 - dane techniczne, czyli...
Dyskusja na temat: ZX-10R 2011 - dane techniczne, czyli 200 KM mocy!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
ZX-10R 2011 - dane techniczne, czyli 200 KM mocy!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
ZX-10R 2011 - dane techniczne, czyli 200 KM mocy!
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
wszystko ładnie, pięknie, ale beemka ma w papierach zaniżoną moc, w rzeczywistości też ma ok 200 koni. poza tym japończyki lubia zawyzac osiągi na paierze <br><hr>bedziu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Na europejskiej stronie Kawasaki pojawiła się broszura Kawasaki ZX-10R i oczywiście szybko trafiła do internetu. " to gdzie jest ta europejska strona jeśli nie w internecie?<br><hr>internet
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hmm mysle ze teraz Kawasaki na hamowni pokaze ze ma 185km na kole i 200km na wale korb. Bo za głosno bylo wokół ZX-10R zeby teraz mieli sie ośmieszyc. Czy bmw zostalo pokonane pokaża zapewne testy litrow na 2011rok. Ale mysle ze Bawarczycy tez nie spoczna na laurach i pokaza cos nowego w 2012 o ile swiat sie nie skonczy Na pewno nowa ZX-10R bedzie hiper przecinakiem z 200km silnikiem jak S1000RR. Co do reszty marek pozostaje czekac! Aczkolwiek juz wiadomo Ze R1 dalej bedzie nie zmieniona co nie wróży jej najlepiej. No i Aprilia RSV4 ma dostac dodatkowe 8km... "hmm"<br><hr>Ghost
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No i w bmw pękają ramy i padają silniki ,kazdy moto ma okres chorób dzieciecych,zobaczymy w kawie;)<br><hr>internistaKomentatorzy napisał(a):wszystko ładnie, pięknie, ale beemka ma w papierach zaniżoną moc, w rzeczywistości też ma ok 200 koni. poza tym japończyki lubia zawyzac osiągi na paierze <br><hr>bedziu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
U Chacka Norrisa na kompie W ogóle ścigacz to 90% recenzji ma opłacanych przez importerów w PL.Komentatorzy napisał(a):"Na europejskiej stronie Kawasaki pojawiła się broszura Kawasaki ZX-10R i oczywiście szybko trafiła do internetu. " to gdzie jest ta europejska strona jeśli nie w internecie?<br><hr>internet<br>
Pozdro<br><hr>mehow
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie porównuj s1000rr i rsv4 do zx10r bo to inna półka cenowa... Kawa jest najtańsza wśród wielkiej 4rki, co nie znaczy najgorsza. Co do mocy- zależy od paliwa i temperatury powietrza. Zobaczymy jak to będzie!<br><hr>fantomasKomentatorzy napisał(a):Hmm mysle ze teraz Kawasaki na hamowni pokaze ze ma 185km na kole i 200km na wale korb. Bo za głosno bylo wokół ZX-10R zeby teraz mieli sie ośmieszyc. Czy bmw zostalo pokonane pokaża zapewne testy litrow na 2011rok. Ale mysle ze Bawarczycy tez nie spoczna na laurach i pokaza cos nowego w 2012 o ile swiat sie nie skonczy Na pewno nowa ZX-10R bedzie hiper przecinakiem z 200km silnikiem jak S1000RR. Co do reszty marek pozostaje czekac! Aczkolwiek juz wiadomo Ze R1 dalej bedzie nie zmieniona co nie wróży jej najlepiej. No i Aprilia RSV4 ma dostac dodatkowe 8km... "hmm"<br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
chyba sie z kozłem na łby pozamieniałeś! S 1000RR kosztowala w podstawowej wersji kolo 60tyś zł juz mi sie nie chce patrzyc na allegro czy strone producenta! a ZX-10R 59tyś zł wiec wielkiej różnicy nie ma! A jesli umiem czytac teraz Kawa z dodatkami typu ABS + Kontrola trakcji bedzie kosztowac wiecej niz poprzednio! Tak wiec S1000RR z tymi dodatkami kosztuje kolo 70tyś zł! bardzo beda zbliżone cenowo! Z RSV4 jest to samo Podstawowa wersja tez kosztowala koło 60-paru tyś zł a wersja Factory bodajze 85tyś ! Wiedza to do nauki klucz! <br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Hmm mysle ze teraz Kawasaki na hamowni pokaze ze ma 185km na kole i 200km na wale korb. Bo za głosno bylo wokół ZX-10R zeby teraz mieli sie ośmieszyc. Czy bmw zostalo pokonane pokaża zapewne testy litrow na 2011rok. Ale mysle ze Bawarczycy tez nie spoczna na laurach i pokaza cos nowego w 2012 o ile swiat sie nie skonczy Na pewno nowa ZX-10R bedzie hiper przecinakiem z 200km silnikiem jak S1000RR. Co do reszty marek pozostaje czekac! Aczkolwiek juz wiadomo Ze R1 dalej bedzie nie zmieniona co nie wróży jej najlepiej. No i Aprilia RSV4 ma dostac dodatkowe 8km... "hmm"<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Nie porównuj s1000rr i rsv4 do zx10r bo to inna półka cenowa... Kawa jest najtańsza wśród wielkiej 4rki, co nie znaczy najgorsza. Co do mocy- zależy od paliwa i temperatury powietrza. Zobaczymy jak to będzie!<br><hr>fantomas<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pierwsze slysze o czyms takim jak piszesz! Albo dorabiasz jako wróżka albo nie masz pojecia co piszesz!<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):wszystko ładnie, pięknie, ale beemka ma w papierach zaniżoną moc, w rzeczywistości też ma ok 200 koni. poza tym japończyki lubia zawyzac osiągi na paierze <br><hr>bedziu<br>Komentatorzy napisał(a):No i w bmw pękają ramy i padają silniki ,kazdy moto ma okres chorób dzieciecych,zobaczymy w kawie;)<br><hr>internista<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
omg 200 kucy na wale 210 z dynamicznym doładowaniem nieżle .to jednak dane producenta na papierze najlepsze w ciemno z japończyków o ile reszta japonczyków równiez niepodniosła mocy bedzie zx10r ale czy hamownia pokaze wiecej niz s1000rr? w koncu s1000rr ma 202 km na wale:P ciekawy jestem porównania .<br><hr>endurofan1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
may the force be with you! A najlepiej 200KM of force i to na kole! hehe. Jak dzieci!<br><hr>moto fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To juz usłyszałeś.Mysle ze wiem co piszę.Co do silnikow,to bez szemrania fabryka zmieniała padniete silniki w moto jako na gwarancji,i nie był to przypadek jednostkowy;)Co do ramy ,to pękały na spawach przy stosunkowo wcale nie mocnych dzwonach.Jak jednak napisałem to są choroby wieku dziecięcego i to samo moze wylezc z Kawy.<br><hr>InternistaKomentatorzy napisał(a):wszystko ładnie, pięknie, ale beemka ma w papierach zaniżoną moc, w rzeczywistości też ma ok 200 koni. poza tym japończyki lubia zawyzac osiągi na paierze <br><hr>bedziu<br>Komentatorzy napisał(a):No i w bmw pękają ramy i padają silniki ,kazdy moto ma okres chorób dzieciecych,zobaczymy w kawie;)<br><hr>internista<br>Komentatorzy napisał(a):Pierwsze slysze o czyms takim jak piszesz! Albo dorabiasz jako wróżka albo nie masz pojecia co piszesz!<br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to pochwal sie skad to wiesz? kolega ci powiedział? czy jestes serwisantem bmw? czy zawoża poprostu motocykle do wróżki???? masz na to jakies dowody? <br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):wszystko ładnie, pięknie, ale beemka ma w papierach zaniżoną moc, w rzeczywistości też ma ok 200 koni. poza tym japończyki lubia zawyzac osiągi na paierze <br><hr>bedziu<br>Komentatorzy napisał(a):No i w bmw pękają ramy i padają silniki ,kazdy moto ma okres chorób dzieciecych,zobaczymy w kawie;)<br><hr>internista<br>Komentatorzy napisał(a):Pierwsze slysze o czyms takim jak piszesz! Albo dorabiasz jako wróżka albo nie masz pojecia co piszesz!<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):To juz usłyszałeś.Mysle ze wiem co piszę.Co do silnikow,to bez szemrania fabryka zmieniała padniete silniki w moto jako na gwarancji,i nie był to przypadek jednostkowy;)Co do ramy ,to pękały na spawach przy stosunkowo wcale nie mocnych dzwonach.Jak jednak napisałem to są choroby wieku dziecięcego i to samo moze wylezc z Kawy.<br><hr>Internista<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Duch jaki ty jesteś mądry!!hehe<br><hr>Bax:)Komentatorzy napisał(a):Hmm mysle ze teraz Kawasaki na hamowni pokaze ze ma 185km na kole i 200km na wale korb. Bo za głosno bylo wokół ZX-10R zeby teraz mieli sie ośmieszyc. Czy bmw zostalo pokonane pokaża zapewne testy litrow na 2011rok. Ale mysle ze Bawarczycy tez nie spoczna na laurach i pokaza cos nowego w 2012 o ile swiat sie nie skonczy Na pewno nowa ZX-10R bedzie hiper przecinakiem z 200km silnikiem jak S1000RR. Co do reszty marek pozostaje czekac! Aczkolwiek juz wiadomo Ze R1 dalej bedzie nie zmieniona co nie wróży jej najlepiej. No i Aprilia RSV4 ma dostac dodatkowe 8km... "hmm"<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Nie porównuj s1000rr i rsv4 do zx10r bo to inna półka cenowa... Kawa jest najtańsza wśród wielkiej 4rki, co nie znaczy najgorsza. Co do mocy- zależy od paliwa i temperatury powietrza. Zobaczymy jak to będzie!<br><hr>fantomas<br>Komentatorzy napisał(a):chyba sie z kozłem na łby pozamieniałeś! S 1000RR kosztowala w podstawowej wersji kolo 60tyś zł juz mi sie nie chce patrzyc na allegro czy strone producenta! a ZX-10R 59tyś zł wiec wielkiej różnicy nie ma! A jesli umiem czytac teraz Kawa z dodatkami typu ABS + Kontrola trakcji bedzie kosztowac wiecej niz poprzednio! Tak wiec S1000RR z tymi dodatkami kosztuje kolo 70tyś zł! bardzo beda zbliżone cenowo! Z RSV4 jest to samo Podstawowa wersja tez kosztowala koło 60-paru tyś zł a wersja Factory bodajze 85tyś ! Wiedza to do nauki klucz! <br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam w domu taka dużą szklana kulę,i czarnego kota...chłopaku nie kompromituj się .To co napisałem jest ogólnie wiadomą informacją wynikającą z uzywania Bmw w sporcie.Nie wiem jak bedzie w sezonie 2011,ale w tym sezonie było kilka przygód o których napisałem.Co nie zmienia ze BMW podniosła znaczaco poprzeczkę w litrach. <br><hr>InternistaKomentatorzy napisał(a):wszystko ładnie, pięknie, ale beemka ma w papierach zaniżoną moc, w rzeczywistości też ma ok 200 koni. poza tym japończyki lubia zawyzac osiągi na paierze <br><hr>bedziu<br>Komentatorzy napisał(a):No i w bmw pękają ramy i padają silniki ,kazdy moto ma okres chorób dzieciecych,zobaczymy w kawie;)<br><hr>internista<br>Komentatorzy napisał(a):Pierwsze slysze o czyms takim jak piszesz! Albo dorabiasz jako wróżka albo nie masz pojecia co piszesz!<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):To juz usłyszałeś.Mysle ze wiem co piszę.Co do silnikow,to bez szemrania fabryka zmieniała padniete silniki w moto jako na gwarancji,i nie był to przypadek jednostkowy;)Co do ramy ,to pękały na spawach przy stosunkowo wcale nie mocnych dzwonach.Jak jednak napisałem to są choroby wieku dziecięcego i to samo moze wylezc z Kawy.<br><hr>Internista<br>Komentatorzy napisał(a):to pochwal sie skad to wiesz? kolega ci powiedział? czy jestes serwisantem bmw? czy zawoża poprostu motocykle do wróżki???? masz na to jakies dowody? <br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Baxiu do czego pijesz? Bo ci nie przegonie twojej R1 Nie pyskuj mi tu! <br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Hmm mysle ze teraz Kawasaki na hamowni pokaze ze ma 185km na kole i 200km na wale korb. Bo za głosno bylo wokół ZX-10R zeby teraz mieli sie ośmieszyc. Czy bmw zostalo pokonane pokaża zapewne testy litrow na 2011rok. Ale mysle ze Bawarczycy tez nie spoczna na laurach i pokaza cos nowego w 2012 o ile swiat sie nie skonczy Na pewno nowa ZX-10R bedzie hiper przecinakiem z 200km silnikiem jak S1000RR. Co do reszty marek pozostaje czekac! Aczkolwiek juz wiadomo Ze R1 dalej bedzie nie zmieniona co nie wróży jej najlepiej. No i Aprilia RSV4 ma dostac dodatkowe 8km... "hmm"<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Nie porównuj s1000rr i rsv4 do zx10r bo to inna półka cenowa... Kawa jest najtańsza wśród wielkiej 4rki, co nie znaczy najgorsza. Co do mocy- zależy od paliwa i temperatury powietrza. Zobaczymy jak to będzie!<br><hr>fantomas<br>Komentatorzy napisał(a):chyba sie z kozłem na łby pozamieniałeś! S 1000RR kosztowala w podstawowej wersji kolo 60tyś zł juz mi sie nie chce patrzyc na allegro czy strone producenta! a ZX-10R 59tyś zł wiec wielkiej różnicy nie ma! A jesli umiem czytac teraz Kawa z dodatkami typu ABS + Kontrola trakcji bedzie kosztowac wiecej niz poprzednio! Tak wiec S1000RR z tymi dodatkami kosztuje kolo 70tyś zł! bardzo beda zbliżone cenowo! Z RSV4 jest to samo Podstawowa wersja tez kosztowala koło 60-paru tyś zł a wersja Factory bodajze 85tyś ! Wiedza to do nauki klucz! <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Duch jaki ty jesteś mądry!!hehe<br><hr>Bax:)<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niech bedzie ze ty sie nie kompromitujesz! Jak pojade kupywac nastepnego sprzeta to sie odezwe w sprawie tej twojej szklanej kuli. Mam rozumiec ze ty jezdzisz na owej S1000RR i ci rama pekła czy silnik ci masowo wymienili? Albo zapewne twoj kolega sie sciga w pucharze BMW Jesli tak zwracam honor jesli nie jestes bajkopisarz i wróżysz z fusów!!!<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):wszystko ładnie, pięknie, ale beemka ma w papierach zaniżoną moc, w rzeczywistości też ma ok 200 koni. poza tym japończyki lubia zawyzac osiągi na paierze <br><hr>bedziu<br>Komentatorzy napisał(a):No i w bmw pękają ramy i padają silniki ,kazdy moto ma okres chorób dzieciecych,zobaczymy w kawie;)<br><hr>internista<br>Komentatorzy napisał(a):Pierwsze slysze o czyms takim jak piszesz! Albo dorabiasz jako wróżka albo nie masz pojecia co piszesz!<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):To juz usłyszałeś.Mysle ze wiem co piszę.Co do silnikow,to bez szemrania fabryka zmieniała padniete silniki w moto jako na gwarancji,i nie był to przypadek jednostkowy;)Co do ramy ,to pękały na spawach przy stosunkowo wcale nie mocnych dzwonach.Jak jednak napisałem to są choroby wieku dziecięcego i to samo moze wylezc z Kawy.<br><hr>Internista<br>Komentatorzy napisał(a):to pochwal sie skad to wiesz? kolega ci powiedział? czy jestes serwisantem bmw? czy zawoża poprostu motocykle do wróżki???? masz na to jakies dowody? <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Mam w domu taka dużą szklana kulę,i czarnego kota...chłopaku nie kompromituj się .To co napisałem jest ogólnie wiadomą informacją wynikającą z uzywania Bmw w sporcie.Nie wiem jak bedzie w sezonie 2011,ale w tym sezonie było kilka przygód o których napisałem.Co nie zmienia ze BMW podniosła znaczaco poprzeczkę w litrach. <br><hr>Internista<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
u wow 200KM wyyyyypas... czyli i tak bedzie jechalo te same 299km/h co 5 lat temu ? nie no to super hiper mega fajnie, catalogue boys beda w niebo wzieci<br><hr>ZooL
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No tak ,chyba się kompromituję prowadząc dyskusję .....jak jednak "pojedziesz kupywać nowego sprzęta" to daj znać ,a załatwię opony z toru i ślizgacze na kolana ,no tak wiesz dla lansu;D<br><hr>internistaKomentatorzy napisał(a):wszystko ładnie, pięknie, ale beemka ma w papierach zaniżoną moc, w rzeczywistości też ma ok 200 koni. poza tym japończyki lubia zawyzac osiągi na paierze <br><hr>bedziu<br>Komentatorzy napisał(a):No i w bmw pękają ramy i padają silniki ,kazdy moto ma okres chorób dzieciecych,zobaczymy w kawie;)<br><hr>internista<br>Komentatorzy napisał(a):Pierwsze slysze o czyms takim jak piszesz! Albo dorabiasz jako wróżka albo nie masz pojecia co piszesz!<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):To juz usłyszałeś.Mysle ze wiem co piszę.Co do silnikow,to bez szemrania fabryka zmieniała padniete silniki w moto jako na gwarancji,i nie był to przypadek jednostkowy;)Co do ramy ,to pękały na spawach przy stosunkowo wcale nie mocnych dzwonach.Jak jednak napisałem to są choroby wieku dziecięcego i to samo moze wylezc z Kawy.<br><hr>Internista<br>Komentatorzy napisał(a):to pochwal sie skad to wiesz? kolega ci powiedział? czy jestes serwisantem bmw? czy zawoża poprostu motocykle do wróżki???? masz na to jakies dowody? <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Mam w domu taka dużą szklana kulę,i czarnego kota...chłopaku nie kompromituj się .To co napisałem jest ogólnie wiadomą informacją wynikającą z uzywania Bmw w sporcie.Nie wiem jak bedzie w sezonie 2011,ale w tym sezonie było kilka przygód o których napisałem.Co nie zmienia ze BMW podniosła znaczaco poprzeczkę w litrach. <br><hr>Internista<br>Komentatorzy napisał(a):Niech bedzie ze ty sie nie kompromitujesz! Jak pojade kupywac nastepnego sprzeta to sie odezwe w sprawie tej twojej szklanej kuli. Mam rozumiec ze ty jezdzisz na owej S1000RR i ci rama pekła czy silnik ci masowo wymienili? Albo zapewne twoj kolega sie sciga w pucharze BMW Jesli tak zwracam honor jesli nie jestes bajkopisarz i wróżysz z fusów!!!<br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości